Ja preciesquote:Op maandag 10 juni 2013 00:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mag toch hopen dat ze die Ibn Ghaldoun school ook aanpakken. Van slechtste school naar top 5 in twee jaar, die hebben boter op hun hoofd. Gaat er bij mij niet in dat ze er niks van wisten.
Ik typ op mijn ipad, waardoor ik puntjes op de e etc. niet ga aanpassen, evenals hoofdlettersquote:Op maandag 10 juni 2013 00:06 schreef Nafi het volgende:
[..]
[..]
Haar
[..]
Getallen tot en met twintig uitschrijven.
[..]
Knieën.
Bovendien beginnen zinnen met een hoofdletter.
[..]
Nederlands
Gast
Kloppen de tijdslijnen hier wel ? Ik lees op internet ook berichten waarin staat dat de school een jaar voordat de sleutel gestolen werd plots veel beter ging presteren... maar heb nog niet de moeite gedaan eea zelf op te zoekenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mag toch hopen dat ze die Ibn Ghaldoun school ook aanpakken. Van slechtste school naar top 5 in twee jaar, die hebben boter op hun hoofd. Gaat er bij mij niet in dat ze er niks van wisten.
En wie hadden nog meer die examens steeds?quote:Op maandag 10 juni 2013 07:32 schreef ejfaar het volgende:
Zoals al vermeld, de docenten moeten er van af geweten hebben. Die sleutel maakt dus niet uit. Wel dom dat ze dachten dat dit nooit bekend zou worden.
Las het dat ze de examens van afgelopen 3 jaar gaan opvragen
Geen idee. Zou me niet verbazen als ze tijdens de examentraining met de daadwerkelijke examens oefendenquote:Op maandag 10 juni 2013 07:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
En wie hadden nog meer die examens steeds?
Het was een handel toch?
Dan is tot 1 school beperkt maar het zou me niet verbazen als dit al langer speelt en er tegen betaling structureel gelekt is.quote:Op maandag 10 juni 2013 07:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Geen idee. Zou me niet verbazen als ze tijdens de examentraining met de daadwerkelijke examens oefenden
Niks daarvan, tot de bodem uitzoeken deze zaak.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:33 schreef Lemsterr het volgende:
Gewoon die school het examen opnieuw laten maken. De rest van Nederland heeft dit jaar geluk.
Geluk? Ik heb konthard geleerd voor mijn examens en zit nu al twee dagen in spanning (Frans VWO niet eens meegerekend) of ik die kutexamens kan over gaan lopen doen door die azijnpissers in Rotterdam.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:33 schreef Lemsterr het volgende:
Gewoon die school het examen opnieuw laten maken. De rest van Nederland heeft dit jaar geluk.
Overdrijvenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:00 schreef louisdeveertiende het volgende:
Geluk? Ik heb konthard geleerd voor mijn examens en zit nu al twee dagen in spanning (Frans VWO niet eens meegerekend) of ik die kutexamens kan over gaan lopen doen door die azijnpissers in Rotterdam.
Dit.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:33 schreef Lemsterr het volgende:
Maar beiden blijven wettelijk gezien verdachten in deze zaak. En dan geniet je eenmaal van privacy. Een geluk dat ze meerderjarig zijn, want dan kan de media de rechtzaak volgen vanuit de rechtzaal zelf. Anders was het alleen in zeer specifieke omstandigheden mogelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:35 schreef Iwanius het volgende:
Geen slecht idee dat alleen die school alles opnieuw mag maken en de rest van Nederland een bypass heeft. Maar dan ook de gezichten van de daders pontificaal in de media met alles wat erbij hoort en geen geneuzel omtrent privacy gevoeligheid want ze zijn gewoon dader en geen vermeende daders.
Oh en gelijk ook de jaarlijkse subsidie voor deze school gelijk opschorten!
Dan zou je met VWO opnieuw moeten beginnen. :pquote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Lekker dan, kan ik én HAVO én VWO tegelijk doen
Non sequitur much? Waarom zou het laten gaan van de ~180.000 leerlingen die hier geen weet van hebben (behalve door de mediaberichtgeving dan) een invloed hebben op het politieonderzoek naar het lekken?quote:Op maandag 10 juni 2013 08:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niks daarvan, tot de bodem uitzoeken deze zaak.
Dat is de vraag. Iedereen een nieuw examen laten doen kan wel voor het tweede tijdsvak (elke leerling moet volgens mij toch beschikbaar zijn daarvoor), maar de herkansing daarvan in het derde tijdsvak wordt problematisch qua logistiek (wie kijkt het na, waar vindt het plaats, wat betekent dit voor toelating tot de volgende studie). Niet onmogelijk om op te lossen, maar wel behoorlijk wat gekloot.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:09 schreef Fey. het volgende:
Ze kunnen het niet maken dat het hele land examens over moet doen, toch? Ik moet er echt niet aan denken...
twitter:hugodejonge twitterde op maandag 10-06-2013 om 07:26:46Examenfraude IBN Ghaldoun ernstige zaak. Betrouwbaarheid diploma op het spel. Goed dat @onderwijsinsp en @OMrotterdam er bovenop zitten. 1/2 reageer retweet
twitter:hugodejonge twitterde op maandag 10-06-2013 om 07:26:52Nu eerst onderzoek afwachten. Als vast komt te staan wat wordt onderzocht, zal dit stevige consequenties hebben voor de IBN Ghaldoun. 2/2 reageer retweet
heerlijk die onzekerheidquote:Op maandag 10 juni 2013 13:29 schreef CWAV het volgende:
twitter:hugodejonge twitterde op maandag 10-06-2013 om 07:26:46Examenfraude IBN Ghaldoun ernstige zaak. Betrouwbaarheid diploma op het spel. Goed dat @onderwijsinsp en @OMrotterdam er bovenop zitten. 1/2 reageer retweet
twitter:hugodejonge twitterde op maandag 10-06-2013 om 07:26:52Nu eerst onderzoek afwachten. Als vast komt te staan wat wordt onderzocht, zal dit stevige consequenties hebben voor de IBN Ghaldoun. 2/2 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |