Goede slogan! Ik denk dat ze alleen op Ibn Ghaldoun (of hoe je het ook schrijft) iedereen Engels opnieuw zullen laten doen en verder nietsquote:Op zondag 9 juni 2013 22:14 schreef Nymphia het volgende:
Als straks alle examens opnieuw moeten...
Dan moeten ze alle geslaagden uit 2011 en 2012 ook terugfluiten en opnieuw examineren...
Iedereen of niemand naaien...
Klinkt leuk, maar zo werkt het niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:16 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat zouden alle vakanties omboeken worden dan..
Kosten op die gasten verhalen. Dat geld hebben ze niet, maar zo hebben ze iig een hoop zorgen
Zo werkt het dus wel..quote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef Nymphia het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar zo werkt het niet.
Van een kale kip kun je niet plukken hè...
En Nederland kennende zijn er weer regeltjes met rechten van daders, zoals uitkeringen etc.
Is die topic er nog? Van die gene die het erop zette. Ben wel benieuwd naar het topic zelf op dat moment.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet mogelijk. Dat valt niet meer te organiseren. Misschien in hele verdachte gevallen (bijvoorbeeld als iemand zeer slecht was in Wiskunde, een neef heeft op de Ibn-school en nu toch geslaagd is omdat hij totaal onverwacht een 9 voor zijn eindexamen haalde). Anders is het niet te doen, heel Nederland een jaar over te laten doen vanwege misstanden op één school!!
Ze zouden echter wel moeten onderzoeken hoe lang dit al op deze school gaande is (waarschijnlijk vanaf 2010/2011) en desnoods diegenen die daar in die jaren al gefraudeerd hebben van de universiteit afhalen.
Verder is die ene man die het Franse examen hier op FOK! zette natuurlijk een held. Zonder hem zou dit jarenlang doorgegaan zijn. Waarschijnlijk is hij eerst naar de politie of naar de examencommissie gegaan, maar die wilden om bekende redenen niet naar hem luisteren. Dan maar zo.
Welke school?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:06 schreef LXIV het volgende:
Gaan ze nu nog onderzoeken hoe het mogelijk is dat deze school jarenlang tot de allerslechtste scholen van Nederland behoorde, en dat ineens, nadat in 2011 de kluissleutel gestolen werd, opeens de hoogste resultaten behaalden van Nederland op examens? Of wordt dat in de doofpot gestopt?
Ja, maar kan het niet vinden. In het begin van deze reeks staat wel een link ergens.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Is die topic er nog? Van die gene die het erop zette. Ben wel benieuwd naar het topic zelf op dat moment.
EXA / VWO Frans examen uitgelektquote:Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Is die topic er nog? Van die gene die het erop zette. Ben wel benieuwd naar het topic zelf op dat moment.
Ik hoop dat je gewoon aan het trollen bent. Daders slachtoffers? Juuuuuuist. Terecht dat ze geen toekomst meer hebben, moet je maar niet stelen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:24 schreef ejfaar het volgende:
We moeten niet te hard oordelen. Da daders zijn eigenlijk de slachtoffers. Door al deze mediaaandacht hebben ze geen toekomst meer. Denk daar eens aan!
Dit is Nederland he. Het zijn dus slachtoffersquote:Op zondag 9 juni 2013 23:29 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gewoon aan het trollen bent. Daders slachtoffers? Juuuuuuist. Terecht dat ze geen toekomst meer hebben, moet je maar niet stelen.
Gelukkig zijn het zelf geen Nederlanders. Misschien verandert dat de zaak?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dit is Nederland he. Het zijn dus slachtoffers
Die gasten weten de slachtofferkaart altijd het beste te spelenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:32 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het zelf geen Nederlanders. Misschien verandert dat de zaak?
Laten we er wat aandoen! En nee, daarmee zeg ik niet dat we PVV moeten gaan stemmen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:34 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Die gasten weten de slachtofferkaart altijd het beste te spelen
Lekker dan, kan ik én HAVO én VWO tegelijk doenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:14 schreef Nymphia het volgende:
Als straks alle examens opnieuw moeten...
Dan moeten ze alle geslaagden uit 2011 en 2012 ook terugfluiten en opnieuw examineren...
Iedereen of niemand naaien...
Volgens mij is een cursusje Nederland niet zo slecht voor jequote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Lekker dan, kan ik én HAVO én VWO tegelijk doen
Hoezo?? Enkel om 1 komaatje?? Goh, het is hier het internet...quote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Volgens mij is een cursusje Nederland niet zo slecht voor je
Nee, het ging me niet om een komma.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Hoezo?? Enkel om 1 komaatje?? Goh, het is hier het internet...
Why are you such a bitch?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee, het ging me niet om een komma.
Overigens schrijf je komma met dubbel 'm'
Waarom dan wel?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee, het ging me niet om een komma.
Overigens schrijf je komma met dubbel 'm'
Is anders gewoon een uitspraak in de regio waar ik vandaan kom. Er is ook iets als dialect in Nederland hoor en dit is een voorbeeld ervan.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je doet havo en vwo tegelijk, niet én havo én vwo tegelijk....
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je doet havo en vwo tegelijk, niet én havo én vwo tegelijk....
Haarquote:
Getallen tot en met twintig uitschrijven.quote:
Knieën.quote:
Nederlandsquote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Volgens mij is een cursusje Nederland niet zo slecht voor je
ownedquote:Op maandag 10 juni 2013 00:06 schreef Nafi het volgende:
[..]
[..]
Haar
[..]
Getallen tot en met twintig uitschrijven.
[..]
Knieën.
Bovendien beginnen zinnen met een hoofdletter.
[..]
Nederlands
Gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |