Vampire Weekend ook veel te hoog en QOTSA lopen ze massaal af te kraken.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dillinger op 10
my bloppy valentine op 3
wat een community
QOTSA is voor mij gewoon zo'n groot broodje hamburger,* niet culinair/muzikaal erg vernieuwend maar wel lekker.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:22 schreef Moody het volgende:
Wat is dat dingetje met de Qotsa? Ik hoor al jaren weinig spannends, gewoon de standaard gladde pop/rock die vele andere bands maken. Of heb ik jarenlang valse leaks geluisterd?
My God Is The Sun is toch wel episch nummerquote:Op maandag 10 juni 2013 22:22 schreef Moody het volgende:
Wat is dat dingetje met de Qotsa? Ik hoor al jaren weinig spannends, gewoon de standaard gladde pop/rock die vele andere bands maken. Of heb ik jarenlang valse leaks geluisterd?
Die van La Place is wel te etenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
QOTSA is voor mij gewoon zo'n groot broodje hamburger,* niet culinair/muzikaal erg vernieuwend maar wel lekker.
*En niet de hamburger van MacDonalds en/of Burger king.
En het is een handige plek om een beeld te krijgen van wat de betere platen van een artiest zijn (altijd handig als je met iets onbekends in je handen zit te twijfelen in een platenzaak), plus hou ik er al jaren met grote tevredenheid m'n collectie in bij (zie linkje in m'n signature).quote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef Felagund het volgende:
Wat Grobbel zegt, je kan ook genre-charts maken voor een bepaald jaar. Ik vind RYM nog steeds erg handig, ondanks dat de charts misschien soms wat onduidelijk en niet mijn smaak zijn.
Klopt, daar gebruik ik het ook vaak voor. Ik moet mijn ratings eens wat beter gaan bijhouden, nu heb ik een paar honderd albums (semi-)willekeurig gerate.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En het is een handige plek om een beeld te krijgen van wat de betere platen van een artiest zijn (altijd handig als je met iets onbekends in je handen zit te twijfelen in een platenzaak), plus hou ik er al jaren met grote tevredenheid m'n collectie in bij (zie linkje in m'n signature).
Het is toch haast ook niet te doen. Je zou er een half verhaal moeten bijschrijven. En als dat verandert weer aanpassen of zoquote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, daar gebruik ik het ook vaak voor. Ik moet mijn ratings eens wat beter gaan bijhouden, nu heb ik een paar honderd albums (semi-)willekeurig gerate.
Alleen albums raten is op zich nog wel bij te houden, maar ik wil een album toch minimaal 2-3 keer geluisterd hebben, dan vergeet ik meestal alsnog om er een cijfer voor te geven.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is toch haast ook niet te doen. Je zou er een half verhaal moeten bijschrijven. En als dat verandert weer aanpassen of zo
...Terwijl ze met Is This It weer wel vierde staan in de jaarlijst van 2001. Die lage positie van de nieuwe plaat zal echt niet alleen maar aan de vermeende kutsmaak van het stemvolk liggen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef debeterebob het volgende:
The Strokes staan zo laag dat ze tussen alle kutmuziek staan
Beter dan er thuis achter komen dat je exemplaar van Bob Dylan's Desire letterlijk is grijsgedraaid, tot je nagenoeg enkel ruis te horen krijgt bij het opzetten ervan.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:52 schreef neohu het volgende:
Ik heb zo'n tweedehands versie van Wish You Were Here, en ik kan nu concluderen dat die niet van een liefhebber is geweest. Hoe dichter ik de binnenkant van de plaat nader, hoe beter de kwaliteit wordt... Hahaha
Ben nu Cloud Cult aan het luisteren, was toch ook een tip van jou? Voorlopig vrij aardig, maar vermoedelijk geen top 10/20 eindlijst materiaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef Moody het volgende:
Ik probeer Fossil Collective weer onder de aandacht te brengen. Heerlijk nieuw album!
Vind dit maar dertien in een dozijn...maar klinkt wel aardig.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef Moody het volgende:
Ik probeer Fossil Collective weer onder de aandacht te brengen. Heerlijk nieuw album!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |