Oeh, zeker eens luisteren.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:32 schreef Felagund het volgende:
De zoon van Fela, Femi Kuti heeft ook een nieuw album, staat o.a. op luitsterpaal.
Metal wordt altijd hoog gerate op RYM, vind het in het lijstje van dit jaar nog wel meevallen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:58 schreef Kerftminister het volgende:
Geniaal
Wat is dat trouwens toch met al die black en death metal shitzooi in de 2013 overall lijst op RYM, hoe wordt dat in hemelsnaam allemaal zo hoog gerate?
Nja gebruik die lijst altijd om te kijken of ik nog wat leuke releases gemist heb, maar bijna de helft is van die gekke metal en dat is 9 vd 10 keer dus helemaal niks he. Want de metal die wel te doen is vinden al die critici weer helemaal niks.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Metal wordt altijd hoog gerate op RYM, vind het in het lijstje van dit jaar nog wel meevallen.
Leuk gedaanquote:
Waar kan je die lijst vinden?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Metal wordt altijd hoog gerate op RYM, vind het in het lijstje van dit jaar nog wel meevallen.
Vond ik juist gelijk een tof album, terwijl ik normaliter helemaal niets heb met hip-hop/rap/wat het ook precies isquote:Op maandag 10 juni 2013 20:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Oeh, zeker eens luisteren.
En Madvillainy is, je raadt het nooit, een groeiplaat.
Het korte van de nummers zorgt er bij mij juist voor dat ik ze opnieuw en opnieuw wil luisteren.
Inderdaad, haar strak naar achteren en baard wasquote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Leuk gedaanVindt het origineel nog wel leuker
Wat is Josh trouwens een lelijke fatso gewordenMet haar was sowieso beter.
Wat vond je van Valtari dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef Trollscience het volgende:
heb sigur ros echt al 17 keer geprobeerd te luisteren ofzo maar het doet me helemaal niks
http://rateyourmusic.com/charts/top/album/2013quote:
dillinger op 10quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://rateyourmusic.com/charts/top/album/2013
En voor andere jaren kun je het jaartal veranderen.
Die top 10 brrrrrrquote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://rateyourmusic.com/charts/top/album/2013
En voor andere jaren kun je het jaartal veranderen.
Ook The National zo hoogquote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dillinger op 10
my bloppy valentine op 3
wat een community
ja inderdaad, vind het een beetje standaard catchy indiepop met wat aparte maatsoorten maar over het algemeen mèhquote:
Nick Cave en Vampire Weekend enigen die te rechtvaardigen zijn m.i..quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja inderdaad, vind het een beetje standaard catchy indiepop met wat aparte maatsoorten maar over het algemeen mèh
Met de community is verder niks mis, maar het ratingsysteem is daar redelijk wazig. De mening van iemand die heel actief platen rate telt zwaarder mee dan iemand die dat bijna nooit doet.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dillinger op 10
my bloppy valentine op 3
wat een community
Vampire Weekendquote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef Felagund het volgende:
Een positief liedje voor jullie humeur.
Even serieus, wat is jullie top 5 dan van dit jaar?
En above all.....het overgrote deel is Amerikaans en die schijnen nogal niet zo van enge buitenlandse muziek te houden al is het Engelstalig.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Met de community is verder niks mis, maar het ratingsysteem is daar redelijk wazig. De mening van iemand die heel actief platen rate telt zwaarder mee dan iemand die dat bijna nooit doet.
En verder heeft het gewoon een hoog grote gemene deler gehalte. Dit zijn geen critici die in 1 hoekje opereren maar muziekliefhebbers met allerlei achtergronden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |