Bowie natuurlijk. Dan flikker ik Morphine eruit.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Er is wat overlap.
Ik denk zoiets al dit:
- Bowie
- Pink Floyd
- Beatles (ondanks dat ik ze niet meer kan luisteren)
- Hendrix
- Madrugada
- Radiohead
- Nina Simone / Nat King Cole
Ohja, Oasis had er ook bij in moeten staanquote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Poeh, favoriete bands, dan komt er veel non-indie in te staan. Waarschijnlijk iets als Frank Turner, Muse, Oasis, Arctic Monkeys, Pearl Jam, Maximo Park, Tallest Man on Earth, Keane, Absynthe Minded, R.E.M.?
Ha, maar wel meteen beginnen met afkraken voordat je em gehoord had hé. Negativoquote:Op maandag 10 juni 2013 23:32 schreef Norrage het volgende:
Die Primal Scream is
Ik was even vergeten dat dit muziek is die mij wel ligt
Deed ik dat? Waar?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ha, maar wel meteen beginnen met afkraken voordat je em gehoord had hé. Negativo
Dit klonk als een sneerquote:Op maandag 10 juni 2013 23:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze hebben 16 jaar geen plaat uitgebracht?
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:35 schreef Kerftminister het volgende:
Nou RYM jaarlijstje is af:
http://rateyourmusic.com/(...)t_and_worst_of_2013/
Iemand nog aanvullingen hierop? Ja Primal Scream staat in mijn wachtlijst.
quote:This list has been deleted or made private by its owner
Was het niet. Ik dacht serieus dat ze al sinds Screamadelica niks hadden uitgebrachtquote:
Idd, dan flikker ik Iggy eruit. Wel lekkere veilige keuzes heb ik gemaakt eigenlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Nick Drake mag er ook wel bij. Het is niet veel wat de man gemaakt heeft, maar wel vrij geniaal.
XTRMNTR (oid) kreeg ook waanzinnige reviews, staat volgens mij nog boven de 90 op metacriticquote:Op maandag 10 juni 2013 23:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Was het niet. Ik dacht serieus dat ze al sinds Screamadelica niks hadden uitgebrachtsinds dat het enige album is dat ik heb, en die trouwens heel goed vind.
Gvd vergeten, mja fixedquote:
Top-10 slaat sowieso nergens op. Elk jaar noem ik een andere top-10. De afgelopen 15 jaar heb ik wel 50 bands genoemdquote:Op maandag 10 juni 2013 23:36 schreef neohu het volgende:
Nick Drake mag er ook wel bij. Het is niet veel wat de man gemaakt heeft, maar wel vrij geniaal.
Morphine.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:32 schreef neohu het volgende:
[..]
Bowie natuurlijk. Dan flikker ik Morphine eruit.
Bedoelde mijn eigen lijstjequote:Op maandag 10 juni 2013 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morphine.Maar die staan helemaal niet in het lijstje.
Bruce mag ook wel in mijn lijst. Andrew Bird is een lastige. 6-7x gezien, geniaal, maar ik wil 'm nu een keer iets anders zien doen dan fluitenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:39 schreef Norrage het volgende:
Dit is mijn top 15 op last.fm, komt best overeen. En Supertrampstaat er nog tussen
[ afbeelding ]
Ohja je had Knopfler gezien...tsja...ik vond het destijds heel erg goed...maar het is natuurlijk wel een beetje rare muziek. Mag eigenlijk ook niet meer in mijn top op last.fm staanquote:Op maandag 10 juni 2013 23:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Bruce mag ook wel in mijn lijst. Andrew Bird is een lastige. 6-7x gezien, geniaal, maar ik wil 'm nu een keer iets anders zien doen dan fluiten
Dire Straits hetzelfde. Knopfler dan. Eergisteren nog gezien, voor het eerst. Minder dan ik hoopte.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |