Top 10 bands?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, het hele probleem dus...Ik vond ze sowieso altijd al makkelijk in het gehoor liggen, maar wel rauw. Nu is ook nog eens gelikt![]()
Maar zeker wel een goed album hoor. Ik heb alleen een hele hele hele hoge pet op van deze band. In mijn top 10 bands toch wel.
Dit is toch hun 9e studio album? Of kan ik niet tellen?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker waar, maar ik verbeter je post even zodat ie wel klopt.
De vorige plaat was toch een heel stuk gladder als deze joh. Dat was haast pure poprockquote:Op maandag 10 juni 2013 23:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, het hele probleem dus...Ik vond ze sowieso altijd al makkelijk in het gehoor liggen, maar wel rauw. Nu is ook nog eens gelikt![]()
Maar zeker wel een goed album hoor. Ik heb alleen een hele hele hele hoge pet op van deze band. In mijn top 10 bands toch wel.
Denk het wel. Censored Colors zou eigenlijk in mijn top 5 albums ooit moeten staan, en ook Satanic Satanist en de eerste 3 albums zijn fenomenaal. Wat zouden jullie top 10 bands zijn?quote:
Ja. maar ik vind de eerste 4 albums echt volstrekt anders dan die 3 erna.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is toch hun 9e studio album? Of kan ik niet tellen?
Ja en nee. Maar hier zitten veel meer poppy geluiden in, van die pianotjes en zo. Niks mis mee, maar het irriteert me een beetjequote:Op maandag 10 juni 2013 23:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
De vorige plaat was toch een heel stuk gladder als deze joh. Dat was haast pure poprock
Dat Screamadelica is best leukquote:Op maandag 10 juni 2013 23:22 schreef Felagund het volgende:
ZIe nu dat Primal Scream de band is met het album met de slechte paint op het album Screamadelica. Is dat ook het beste album om mee te beginnen, volgens mij wel een favoriet van liefhebbers?
Satanic Satanist klinkt niet echt als een vriendelijk bandjequote:Op maandag 10 juni 2013 23:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Denk het wel. Censored Colors zou eigenlijk in mijn top 5 albums ooit moeten staan, en ook Satanic Satanist en de eerste 3 albums zijn fenomenaal. Wat zouden jullie top 10 bands zijn?
Wel anders dan wat ze nu doen, ik denk haast dat deze beter is om mee te beginnen. Screamadelica is voor een groot deel bijna te 90's om nu nog te kunnen, moet je wel eerst even op voorbereiden denk ikquote:Op maandag 10 juni 2013 23:22 schreef Felagund het volgende:
ZIe nu dat Primal Scream de band is met het album met de slechte paint op het album Screamadelica. Is dat ook het beste album om mee te beginnen, volgens mij wel een favoriet van liefhebbers?
Qotsa, The Roots, Santana, Blur, Bloc Party, Isley Brothers, Jimi Hendrix Experience, Kyuss in elk geval wel erin.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Denk het wel. Censored Colors zou eigenlijk in mijn top 5 albums ooit moeten staan, en ook Satanic Satanist en de eerste 3 albums zijn fenomenaal. Wat zouden jullie top 10 bands zijn?
Ik kan er denk ik ook niet aan beginnenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Doe dat nou niet!
Een top-10 per genre zou eenvoudiger zijn
Arcade Fire, Depeche Mode, Vampire Weekend, Qotsa, Sigur Ros, Bruce Springsteen, The Who, Muse, The Shins, Grizzly Bear. Stop.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pink Floyd, Radiohead, The Doors, Joy Division, The Rolling Stones, Pavement, Morphine, Neil Young, Iggy Pop en Can. Dat zijn ongeveer de eerste 10 die me te binnen zitten.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Simultaan luisteren, ik ben nu ook bij het tweede album aanbeland.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:28 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nu Primal SCream, die nieuwe, op staan. En wow...dat is best goed. Dat 2e nummer(River of Pain) is vrij geniaal.
Ik heb jazz even achterwege gelatenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:28 schreef Felagund het volgende:
Geen Jazz in je lijstje Norrage? Ik had Miles Davis of Keith Jarett nog wel erin verwacht.
Is mij niet goed opgevallen, maar ik was ook na de eerste 4 albums al bijna PTM verzadigd.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. maar ik vind de eerste 4 albums echt volstrekt anders dan die 3 erna.
Still Life With Eggplant is wel een fijn plaatje inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:04 schreef Felagund het volgende:
Hmm, zie in Grobbels lijstje dat Motorpsycho ook een nieuw album heeft. Toch één van de betere hardrock bands.
Er is wat overlap.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan er denk ik ook niet aan beginnen
Maar mijn favoriete artiesten in willekeurige volgorde:
Bruce Springsteen, Pink Floyd, Wilco, Van Morrison, Tom Waits, Radiohead, Portugal. The Man, Pavement, Yo La Tengo, Okkervil River.
En dan ben ik eigenlijk wel rond. Best makkelijkHad alleen wellicht Neil Young, Modest Mouse of Flaming Lips er nog in willen gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |