Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
quote:
Hij zingt alsof er een keutel dwars zit ...quote:
Zo kijkt hij ook de hele tijd, dus ik acht de kans groot....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij zingt alsof er een keutel dwars zit ...
Leukquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:17 schreef Redefine het volgende:
Nu nog drie kwartier voor Team Will? Oh nee, er zal nog wel opgetreden worden door de coaches ofzo.
Hoop ik ook. Alhoewel ik Andrea ook weer geen ramp vind.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik hoop dat Danny Mitchell kiest, ik denk dat hij Andrea kiest.
Wat een tegenstelling, dat je voor die twee bentquote:
het publiek redt Andrea wel, daaromquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Alhoewel ik Andrea ook weer geen ramp vind.
Ik zou naar Tom Odell in Paradiso gaan.. maar omdat mijn opa en oma 60 jaar eerder getrouwd waren op die dag... kon ik niettwitter:tompeterodell twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 20:21:34on at 9.30pm on BBC One.. #thevoice #tvsuperstar #maxgoff reageer retweet
Heeft ze wel vakerquote:
Badum tss.quote:
Ja ik ben geen hokjesmens in die zinquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een tegenstelling, dat je voor die twee bent
Danny wil gewoon nog langer zijn hipster bril op kunnen doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Danny denkt dat het nog steeds blind auditions zijn
Houdt hij Andrea om hem te vertellen dat het goed staatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Danny wil gewoon nog langer zijn hipster bril op kunnen doen.
Hij kijkt wel bijzonder slim zo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Danny wil gewoon nog langer zijn hipster bril op kunnen doen.
quote:
Team Lea..quote:
Zuurstokken?quote:
Team Clea toch?quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
mijn beide kindjes tjikkies zitten in dit team
Lea, clea leanne... veel LE(a ) 's iigquote:
quote:
Wat heb ik nou gezegdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:27 schreef Burner82 het volgende:
* Burner82 pakt veger en blik voor de glasscherven...
quote:
Was ze al aan het pakken toen je het zei... voortaan je waarschuwing eerder plaatsen...quote:
Daar mag ze over veertig jaar heen als inzending van de UK.quote:
Ze heeft ze gejat!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Heej zulke schoenen heb ik ook nog in de kast liggen.
Als we d'r nog kennenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar mag ze over veertig jaar heen als inzending van de UK.
Ze zijn toch niet in je handen gesprongen hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Was ze al aan het pakken toen je het zei... voortaan je waarschuwing eerder plaatsen...
Moet dat bij het ESF dan?quote:
Ze is bijna net zo strak als Bonnie Tylerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Tegenwoordig moet je een voordeelpas hebben, mag je meedoen voor de UKquote:
Heeft dat iets te maken met dat rode spul dat veger en blik zo glibberig maaktquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet in je handen gesprongen he
Bedoeld hij daar niet gewoon al die proefdieren mee, die gestorven zijn om al die make up die op haar gezicht zit, mee te testen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Ik zag Will typen en even op Twitter gekeken
twitter:
Met deze post heb je een Afrikaanse Puppy gered. Dankjewelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bedoeld hij daar niet gewoon al die proefdieren mee, die gestorven zijn om al die make up die op haar gezicht zit, mee te testen?
Dan weten we iig, waarom je straks niet meer postquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heeft dat iets te maken met dat rode spul dat veger en blik zo glibberig maakt
is dat positief of negatiefquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Ik zag Will typen en even op Twitter gekeken
twitter:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met deze post heb je een Afrikaanse Puppy gered. Dankjewel
Er staat geen dope bij, dus kan het niet positief zijnquote:
Die van haar kids?quote:
Chico Lamaquote:
Ook die dertien jaar die er tussen zitten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Straks waarschijnlijk ook van die clichématige hoge nootjes ertussen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:34 schreef Pheno het volgende:
Sorry, gewoon van dit nummer afblijven als je zo vies zingt.
ik ben haar begin deze eeuw uit het oog verlorenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook die dertien jaar die er tussen zitten?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:34 schreef Pheno het volgende:
Ze mag een fastpass van meDuw jij haar dan onder de Big Thunder Mountain?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ach, dan had je weer tijd voor een van je driehonderd anderenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben haar begin deze eeuw uit het oog verloren
Je was even naar de X-Factor?quote:
Geluidsdicht.quote:
ik welquote:
quote:
Iedere gek heeft recht op 1 gebrek.quote:
Ze is een vrouw die er minimaal acceptabel uit ziet. Dus duh dat jij fan bentquote:
Kan. Niet heel gek voor een Amerikaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef Cee het volgende:
Zei hij nou "you blew it out of the ballpark"?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten, geeft niet.
quote:
Ik ben het eens met Tom.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:38 schreef chufi het volgende:
Tom had een andere mening en werd niet gevraagd
Ik dacht dat het "you hit it out of the park" was of "you blew it out of the water" of zoiets.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan. Niet heel gek voor een Amerikaan.
Je zag de lipstick van Leah en moest meteen aan Mitchell denken?quote:
Toch ideaal voor je?quote:
Klopt. Maar op tv wordt alles aan elkaar geplakt, dus doet Will het ook maar....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat het "you hit it out of the park" was of "you blew it out of the water" of zoiets.
... neequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zag de lipstick van Leah en moest meteen aan Mitchell denken?
Ik hoop ook dat hij doorgaat. Maar hij had dezelfde kleur lippenstift, dus vandaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
... nee
maar de enige 'rocker 'in deze talentenjacht..
dank je, ik ga er meteen 1 bestellen voor mijn dinnetjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit pakje komt uit de catalogus van de Pabo??
Volgens mij uit een verloren James Bond film.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit pakje komt uit de catalogus van de Pabo??
Sandra van Nieuwland's schuld.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:40 schreef Burdie het volgende:
Het is daar wel hip om je helemaal niet aan welke melodielijn whatsoever te houden.
oh, ik zat bij de x factor te genieten van al het super foute.. maar nu weet ik nog steeds niet wat voor een liedje hij gezongen heeftquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij doorgaat. Maar hij had dezelfde kleur lippenstift, dus vandaar
Een heel bekend nummer, waarvan ik altijd de titel en uitvoerende vergeetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh, ik zat bij de x factor te genieten van al het super foute.. maar nu weet ik nog steeds niet wat voor een liedje hij gezongen heeft
best wel mogelijk. CLeo weg, want verneukte kutperformance.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
het is toch onmogelijk om uit deze 3 te kiezen? Stuur die twee van Tom allebei weg en laat dit hele team doorgaan
Tsja als je nu nog glazen in je kamer hebt staan.quote:
Ze had last van dolfijnen, dus zo jaagt ze ze weg.quote:
Radioactivequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh, ik zat bij de x factor te genieten van al het super foute.. maar nu weet ik nog steeds niet wat voor een liedje hij gezongen heeft
Dat is de Engelse variant van "de lat ligt weer hoog".quote:
38044 en 38045.quote:
Duffy kan niet live zingenquote:
Je hebt er nog genoeg overal rondlopen, dat maakt het alleen maar overzichtelijk voor je.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:46 schreef BabeWatcher het volgende:
Leah, misschien wel terecht, maar dat betekent dan 1 van mijn lieve meisjes vandaag voor het laatst is
Die denkt zich wat in.quote:
She's comin' at yaquote:
Sla hem dan twee keer, ook nog een keer voor die bril.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik wil Danny nog steeds slaan dat hij Mitchel niet koos
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik zag het zo snel niet voorbij komen.
twitter:
die foto doet het hier ook nietquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sla hem dan twee keer, ook nog een keer voor die bril.
Herstel: sla die bril van zijn kop. Twee vliegen in één klap. Pun intended.quote:
Nee Sarah was geweldigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Matt was niet goed deze week, Sarah wint battle Jessie
bij gelijke performance wint uiterlijkquote:
Kan niet. Cleo weg. Doei.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Team Will, beide niet door, als dat kan
op mij welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Zou Cleo nog op oude fans kunnen rekenen?
Andrea ziet nu helemaal niks meer..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:51 schreef Redefine het volgende:
En ja hoor, daar gaat mijn raam definitief
Achteraan aansluitenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:52 schreef Burner82 het volgende:
Kan ik een schadeclaim indienen bij de BBC?
Die is nu echt blind, door dat glas in haar ogenquote:
Tyler. Of Tylah zoals Holly zou zeggen schreeuwen.quote:
Vince niet kennenquote:
de mooie Bo?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh god dan krijgen we zo die vis van team Danny natuurlijk ook weer
kut BBC, houdt het lekker op zat en zonquote:
Morgen op BBC3, zelfde tijdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
kut BBC, houdt het lekker op zat en zon
Ik ga het ook niet terugkijken ook
quote:
Ze heeft het laatste beetje vetpercentage van Bo opgegeten.quote:
dit is hét bewijs dat het niet alleen om de stem draait, want we hebben nooit meer wat van haar gehoord. Ze wordt zelfs buiten de grote finale gehoudenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Zo die is er ook niet magerder op geworden
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
Bo
Vraag me nog steeds af waarom deze dame gewonnen heeft. Gets.
De meest veilige keus van de vier. Die anderen waren blijkbaar te apart voor het Britse publiek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
Bo
Vraag me nog steeds af waarom deze dame gewonnen heeft. Gets.
Will zou haar geven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Zo die is er ook niet magerder op geworden
alles tochquote:
Nu moeten we een halfuur wachten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Huh wat? Ik mis ff wat, hoe nu verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |