Hoiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Shed My skin![]()
![]()
over zomerse videoclips gesproken
En dezequote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:55 schreef Qunix het volgende:
Eigenlijk Epic en Avicii is ook nice voor nu met het weer...
yoquote:
hoezo niet? lessons in life 101quote:
ja, die is lekkerquote:
Geniale plaatquote:
Volgens mij is die hele plaat zo waar als de netenquote:
echt hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is die hele plaat zo waar als de neten
Ik zou haar geven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:27 schreef Timo20 het volgende:
Miss Montreal verneukt ook gelijk de hele show he![]()
![]()
samen?quote:
echt niet. Nog niet met de l*l van een zieke zwerverquote:
Ik noem haar altijd Sanne lust wel Schwanzquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
echt niet. Nog niet met de l*l van een zieke zwerver
Jeui, biertje voor jou!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Godver. Beach boys dag en ik kom nu pas binnenvallen. Maar wel de polderrace hier gewonnen vanavond
en een icepack op m'n duimquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:
Is goed, maar ik wil em wél terug voor m'n voetjesquote:
ik ben ergens op de zeephelling of blijven hangen of er is iemand op gaan staan. Maar ik weet het niet precies. Het is iig best pijnlijk en een beetje dik. En ik moet morgen, zondag en maandag een wedstrijd tennissen. Dus ik hoop dat het morgen niet zo pijnlijk is.quote:
"niet beschikbaar op mobiele apparaten"quote:
dat hoop ik met je mee!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben ergens op de zeephelling of blijven hangen of er is iemand op gaan staan. Maar ik weet het niet precies. Het is iig best pijnlijk en een beetje dik. En ik moet morgen, zondag en maandag een wedstrijd tennissen. Dus ik hoop dat het morgen niet zo pijnlijk is.
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben ergens op de zeephelling of blijven hangen of er is iemand op gaan staan. Maar ik weet het niet precies. Het is iig best pijnlijk en een beetje dik. En ik moet morgen, zondag en maandag een wedstrijd tennissen. Dus ik hoop dat het morgen niet zo pijnlijk is.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
"niet beschikbaar op mobiele apparaten"
tnx, ja, ik heb er net een geopend met linksquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoop het ookBiertje tegen de pijn dan maar?
Nee! Youtube haat tabletsquote:
tnx.quote:
SC en Wolfje hopen anders ook heel wat af....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
tnx.
Hopen dat doen vissersvrouwen, maar vandaag doe ik met ze mee
en het enige wat dat ze oplevert zijn pandapunten zeker?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
SC en Wolfje hopen anders ook heel wat af....
volgens mij heeft WR niet zoveel pandapunten hoor en ook SC is zo af en toe lekker bezig. ik heeft er meerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en het enige wat dat ze oplevert zijn pandapunten zeker?
Ik win van beidequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en het enige wat dat ze oplevert zijn pandapunten zeker?
oh okquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij heeft WR niet zoveel pandapunten hoor en ook SC is zo af en toe lekker bezig. ik heeft er meer
maar ik heb ook Tijgerpunten hoorquote:
Ik zit inmiddels hysterisch te janken... Oftewel; nee dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is deze
Hier dan maar: http://www2.zshares.net/5r9zytzuh0vr
Free download werkt niet? dafuqquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels hysterisch te janken... Oftewel; nee dus.
Laat maar, het moment is weg.
Verdomme.
Jaaaaaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://dc395.4shared.com/(...)58d91e30/preview.mp3
Laatste poging
Tijdens deze hele zware 10 minuten heb ik altijd in je geloofd én ben ik van je blijven houdenquote:
quote:
Wie?quote:
quote:
Pinoquote:
weet ik niet want ik heb een PS3quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:10 schreef Evertjan het volgende:
ik lees net dat Diablo III ook voor de Xbox uitkomt hoe vet is dat wel niet
Geen idee, ik heb een WIIquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:10 schreef Evertjan het volgende:
Geen idee, heb geen spelcomputerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:10 schreef Evertjan het volgende:
Heus waar, staat al ruim 2 jaar ongebruikt in de kastquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:13 schreef Evertjan het volgende:
ik moet dit soort posts ook bewaren voor GAM
ik nietquote:
Ramon?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
he! ontdekking van timur is Freakandel Speciaal
Ik heb alle Nintendo's in huis gehad en ik heb eens met een PS3 mogen spelen. Verder heb ik niks met consolesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:13 schreef Evertjan het volgende:
ik moet dit soort posts ook bewaren voor GAM
Ja hallo, die ligt ook wel eens bovenop zijn vrouwquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:22 schreef ddx het volgende:
Gerard die een plaat voor het eerst hoort terwijl hij al aantal keer op 3fm te horen was ?
over hoogtepunten gesproken...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja hallo, die ligt ook wel eens bovenop zijn vrouw
Ok, wacht. Laat me raden: je bent er nog nooit geweest...quote:
quote:
Het slaat helemaal nergens op in de auto een Live optreden. Opbokken met die zooi.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ok, wacht. Laat me raden: je bent er nog nooit geweest...
[..]![]()
ben blij dat ze het uitzendenok, het haalt `t niet bij er live bij zijn natuurlijk maar zo maak je het toch een beetje mee
Succes muisjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom nog ff langs om iedereen welterusten te wensen
Morgen een lange dag voor de boel. Als ik maar niet halverwege in slaap val
slaaplekker poppemuisjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Wow dat is wel vetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trusten
Hier ook lange dag, concert Toto
Slaap lekker en veel plezier morgen!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Kabelkubus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wow dat is wel vet
Toto rulez. Vanavond nog een boel tracks zitten luisterenWaar is dat ergens?
oh, daar gaat ik Editors zien. ben benieuwd hoe goed die zaal isquote:
Ziggodome, kriebelkontje! Zelfs ik die nooit de deur uitgaat snapt hemquote:
Hallo ik ben oud en roestigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ziggodome, kriebelkontje! Zelfs ik die nooit de deur uitgaat snapt hem
Waar zit/sta je?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, daar gaat ik Editors zien. ben benieuwd hoe goed die zaal is
Maartie Broekman. NL'er die in UK woont en heeft meegedaan aan Brittain got's X-Factor Idols ofzo. pure horror imho.quote:
geen idee! collega heeft de kaarten....ff zoeken...quote:
Busted...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je luistert niet?
Ik wist het, had het tussen "" moeten zetten.
102, 4 en 50 hierquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee! collega heeft de kaarten....ff zoeken...
edit: vak 103, rij 4, stoel nogwaten60. ingang noord. zitplaatsen
ja, dat lijkt niet zover van elkaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
102, 4 en 50 hierKan ik je dus morgenavond/zondag vertellen hoe het geluid is.
ik ben overigens nog niet gebeld nadat Rob mn nummer on air had gegooid.....quote:
DE DINNOOOOOOO SHOOOOOOWWWW!!!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
ja, dat komt weer op TV, met in het panel....Paul de Leeuw, Richard Groendijk, Gordon en Jandino
Ielg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
ja, dat komt weer op TV, met in het panel....Paul de Leeuw, Richard Groendijk, Gordon en Jandino
Echt?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben overigens nog niet gebeld nadat Rob mn nummer on air had gegooid.....
omdat de jonge hippe jeugd niet gaat kijken naar Ron Brandsteder en Adrianus Kyvon.quote:
ik ben ook verrast, maar kennelijk is het Nederlandsche volk nog niet dusdanig gedegenereerd dat er massaal naar een zomaar genoemd telefoonnummer wordt gebeld.quote:
Jandinoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
En nu maar hopen dat je niet doorgegeven wordt aan allerlei callcentersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben ook verrast, maar kennelijk is het Nederlandsche volk nog niet dusdanig gedegenereerd dat er massaal naar een zomaar genoemd telefoonnummer wordt gebeld.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:51 schreef Pino112 het volgende:
M'n ma sluit haar FB-update af met 'Wat een weekend'. Moest lachen.
Domien is jouw mamaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:51 schreef Pino112 het volgende:
M'n ma sluit haar FB-update af met 'Wat een weekend'. Moest lachen.
die kan ik echt niet luchten of zien, wat een mongool vind ik dat zegquote:
ga dan! slaap lekker popjequote:
wil je ff ophouden met mongolen beledigen? jandino is uniek in z'n soort...daar is maar 1 woord voor: een jandino.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die kan ik echt niet luchten of zien, wat een mongool vind ik dat zeg
Dit. Heb nog geen seconde naar z'n programma gekeken. De (radio)reclames zijn al erg genoegquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die kan ik echt niet luchten of zien, wat een mongool vind ik dat zeg
ik heb momenteel nergens last vanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef Qunix het volgende:
Trouwens, audio buffert veel, maar de video loopt wel goed @ 3FM cam stream?
Ik ook niet denk ik, morgen lange dag.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:58 schreef Qunix het volgende:
Ik doe nog een uur en zal niet bij de quiz zijn, dan...
oh, dat ben ik wel gewend. kan ik mij weer even lekker afreageren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat je niet doorgegeven wordt aan allerlei callcenters
Een van de redenen waarom ik m'n vaste aansluiting heb opgezegd, loei-irritant...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh, dat ben ik wel gewend. kan ik mij weer even lekker afreageren.
Dus nee, je bent er idd nog nooit geweest. Better yet, volgens mij ben je nog nooit ben een echt concert geweest zo te horen (lezen).quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het slaat helemaal nergens op in de auto een Live optreden. Opbokken met die zooi.
Laten ze al die festival bagger fijn op een internet thema kanaal dumpen. Dikke care.
ik heb ze ook alleen op de vaste lijn. toevallig vandaag weer een buitenlandse lijn, tijden geleden dat dat was gebeurd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik m'n vaste aansluiting heb opgezegd, loei-irritant...
Ik ben wel degelijk bij live muziek geweest. Vaak ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dus nee, je bent er idd nog nooit geweest. Better yet, volgens mij ben je nog nooit ben een echt concert geweest zo te horen (lezen).
Het is prachtig om een live set te horen, inclusief beleving van het publiek. Nog net wat mooier als je het terug hoort en er bij bent geweest
Je mag die van mij hebben, maar die doen pijn van de spanning. Of je daar nu zoveel mee opschietquote:
Nee denk het niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag die van mij hebben, maar die doen pijn van de spanning. Of je daar nu zoveel mee opschiet
M'n rode kat geeft nek/schoudermassages, misschien moet je dat die van jullie ook aanleren?quote:
Slaap lekker, Q'tje!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:03 schreef Qunix het volgende:
Nou ga ik dan.
Veel plezier nog, tot volgende week
Trusten Qquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:03 schreef Qunix het volgende:
Nou ga ik dan.
Neuh, die gaan toch haken en krabben enzoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n rode kat geeft nek/schoudermassages, misschien moet je dat die van jullie ook aanleren?
trustenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:03 schreef Qunix het volgende:
Nou ga ik dan.
Hier ook een nóg meer open rug sinds een minuut of 10... Maar hey; geen vent voor nodig!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh, die gaan toch haken en krabben enzo
slaap zacht lekkere kroelwolf van me!quote:
Pinkpop toch? reken er maar niet op nee, en als er al een Stenders is, dan geen regulierequote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:00 schreef ddx het volgende:
Gelukkig nieuwjaar !
En volgende week zeker ook geen Stenders ?
en ik ga hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:07 schreef ddx het volgende:
Geen EW iig, naja merken het volgende week wel.
Ik duik zo'n m'n bedje maar eens in
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
gadverdamme.soyasaus drinken. Dan ben je gewoon niet goed wijs.
haaaii noesjequote:
Prachtig hier! En nee, dat heb ik niet besteld. Dit jaar stopt al het onweer bij de Duitse grens of bij Pinoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haaaii noesje
Wat een zomerweer heh
Het zal binnenkort wel weer gaan onweren![]()
Duckieeeeeeeeequote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
Groeten vanuit de rij voor Neil Young in Brussel!!
Groeten terug vanuit een saai en uitgestorven <insert woonplaats>. Dat rijmt zo leuk...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Groeten vanaf ring 1 voor Toto in de Ziggo Dome!!
III CAN'T STOP LOVING YOUUUUUUquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Groeten vanaf ring 1 voor Toto in de Ziggo Dome!!
Daarom blijf ik thuis en hou hier de boel in de gatenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Teveel mensen uit dit topic zijn vandaag buiten de deur. Gaat het wel goed?
sorry, ik ben er weerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Teveel mensen uit dit topic zijn vandaag buiten de deur. Gaat het wel goed?
er was verder niemandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |