Hoiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Shed My skin![]()
![]()
over zomerse videoclips gesproken
En dezequote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:55 schreef Qunix het volgende:
Eigenlijk Epic en Avicii is ook nice voor nu met het weer...
yoquote:
hoezo niet? lessons in life 101quote:
ja, die is lekkerquote:
Geniale plaatquote:
Volgens mij is die hele plaat zo waar als de netenquote:
echt hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is die hele plaat zo waar als de neten
Ik zou haar geven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:27 schreef Timo20 het volgende:
Miss Montreal verneukt ook gelijk de hele show he![]()
![]()
samen?quote:
echt niet. Nog niet met de l*l van een zieke zwerverquote:
Ik noem haar altijd Sanne lust wel Schwanzquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
echt niet. Nog niet met de l*l van een zieke zwerver
Jeui, biertje voor jou!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Godver. Beach boys dag en ik kom nu pas binnenvallen. Maar wel de polderrace hier gewonnen vanavond
en een icepack op m'n duimquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:
Is goed, maar ik wil em wél terug voor m'n voetjesquote:
ik ben ergens op de zeephelling of blijven hangen of er is iemand op gaan staan. Maar ik weet het niet precies. Het is iig best pijnlijk en een beetje dik. En ik moet morgen, zondag en maandag een wedstrijd tennissen. Dus ik hoop dat het morgen niet zo pijnlijk is.quote:
"niet beschikbaar op mobiele apparaten"quote:
dat hoop ik met je mee!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben ergens op de zeephelling of blijven hangen of er is iemand op gaan staan. Maar ik weet het niet precies. Het is iig best pijnlijk en een beetje dik. En ik moet morgen, zondag en maandag een wedstrijd tennissen. Dus ik hoop dat het morgen niet zo pijnlijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |