Matig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe deed het broertje van Will het eigenlijk?
toch wel, ik heb haar even gewaptquote:
Hij maakt nog kans, want die ander is dramatisch.quote:
Ja, die heb ik als enige horen zingen krijsen, maar die coaches roepen maar dat het zo grandioos is dat ik het ergste vreesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij maakt nog kans, want die ander is dramatisch.
Uiterlijk doet er inderdaad niet toe (hooguit bij vergelijkbare talenten). Al hoeft de styling natuurlijk niet extra hun best te doen om iemand er nog onvoordeliger uit te laten zien. Maar ja dat was te verwachten.quote:
Je weet toch dat je de Amazin' gratis bij een kratje bier krijgt daar bij The Voice UK.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die heb ik als enige horen zingen krijsen, maar die coaches roepen maar dat het zo grandioos is dat ik het ergste vrees
dat denk ik ook, maar hij krijgt hier maar 1 kansquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Will I kloon had beter tot zijn recht gekomen bij een ander nummer..
Zeiden ze dat over die ander ook dan? Dan kan het nog wel meevallen jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je weet toch dat je de Amazin' gratis bij een kratje bier krijgt daar bij The Voice UK.
Die auditie was anders wel goed!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Weer een exact gelijk type als vorig jaar: veel en veel te dik en geen persoonlijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |