Als je rijk genoeg bent ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik neem alleen genoegen met een tuin waarin je kan voetballen. Anders nog liever geen tuin
Gaat wel je handelingssnelheid van omhoog. Misschien dat ze dat bij Jong Oranje eens kunnen doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan nog in een toilethokje. Al is er wel een uitmuntende balbehandeling voor nodig.
je kan toch buiten leren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Eigenlijk zou ik nu moeten leren voor een tentamen.Regende het maar...
Edit: Djokovic tegen Nadal nu op Nederland 1.
Dan is de kans groot dat je in slaap gaat vallenquote:
dan op een terrasje lerenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan is de kans groot dat je in slaap gaat vallen
nou ik geniet nu van het zonnetje en ik ben aan het leren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Genieten en leren gaan niet samen![]()
Maar even een dagje niks, ik haal het wel in.
Met biertjesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan op een terrasje leren
Dan houden ze je wel wakker
Welvaartquote:
Ggmm wat een nazi systeem.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al gegoogled? Meestal zit er een heel stappenplan achter om zulke zooi van je computer af te halen.
http://www.2-spyware.com/remove-webcake.html
Gewoon malwarebytesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ggmm wat een nazi systeem.
[ afbeelding ]
Die vond niks. Deze vond meer dan genoeg maar eist 30 euro voordat ik het mag verwijderen/repareren.quote:
Het kan trouwens best zijn dat die hele scan fake was om mensen 30 euro te laten betalen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vond niks. Deze vond meer dan genoeg maar eist 30 euro voordat ik het mag verwijderen/repareren.Tyfusmongolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |