quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Theoden het volgende:
De Turkse oproerpolitie heeft vrijdagochtend een einde gemaakt aan een protestactie in een park in Istanbul tegen het kappen van bomen.
Enkele honderden betogers voerden al vier dagen actie tegen de door de overheid geplande renovatie van het centrale Taksim-plein. De actievoerders willen dat het bij het plein behorende Gezi-park behouden blijft en er geen bomen worden gekapt.
De politie zette traangas in en maakte ook gebruik van het waterkanon om de betogers uiteen te drijven. Een onbekend aantal demonstranten raakte gewond toen zij, achtervolgd door de politie, over een muur wilden klimmen en deze onder hun gewicht instortte. Dat heeft het persbureau Dogan gemeld.
En dan te bedenken dat het allemaal heel vredig begon...quote:Dit kan nog wel eens flinke gevolgen gaan hebben. Er is namelijk nog steeds geen einde gemaakt en er gaan steeds meer mensen de straat op. Morgen zullen er in alle grote steden grote protesten plaatsvinden.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ik ben er al hoorMijn leven is een enorme succes op alle gebieden.
quote:Emotioneel Instabiel
Uhhhh het zijn nog steeds de moslims die er zitten? Het zijn nog steeds meer dan 90% procent moslims in die landen...Blijkbaar kunnen ze het niet voor elkaar te krijgen om hun eigen land stabiel te maken? Zijn ze zo doof, blind en stom? Ja dus, ik spreek je tegen. Jij zegt in principe: een Nederlander heeft gezegd dat ik mensen mag moorden, dus moord ik maar mensen. Het is de schuld van die Nederlander.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zeer zeker. Al die regeringen van die landen zijn aan de macht geholpen door het Westen. Heeft niks met ware Islam te maken, sterker nog die werden gewoon opgesloten of vermoord. Of ga je mij nu tegenspreken?
Uiteraard is de huidige Turkse economie niet enkel te danken aan Erdogan, dat is ook dankzij zijn voorgangers en niet in de minste plaats het Turkse volk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:41 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ik gaf die reactie niet om de schuld aan Erdogan te geven. Maar men doet alsof Erdogan Turkije heeft gemaakt zoals die nu is en dat de economie bloeiend en goed is! En ik spreek dat tegen
Gelukkig deed jij dat niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ik ben er al hoorMijn leven is een enorme succes op alle gebieden.
Hoe zit dat bij jou dan? Gezien je het nu persoonlijk wilt maken...doe je al een enige tijd eigenlijk. En dan tegen anders zeggen "jij komt er wel" hahahahah humor dit.
Dit vind ik een doodszonde in een discussie. Het toont dat je geen interesse hebt in de mening van je disussiepartner.quote:Nee, jij omdat jij je oogkleppen op hebt
is dat alles wat je nog kan zeggen? hahahahahahquote:
juistquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard is de huidige Turkse economie niet enkel te danken aan Erdogan, dat is ook dankzij zijn voorgangers en niet in de minste plaats het Turkse volk.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard is de huidige Turkse economie niet enkel te danken aan Erdogan, dat is ook dankzij zijn voorgangers
dus doe jij het ook maar? ik heb wel interesse in andermans meningen, anders had ik uberhaupt niks geplaatst...dat snap jij niet zeg maar?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gelukkig deed jij dat niet.
[..]
Dit vind ik een doodszonde in een discussie. Het toont dat je geen interesse hebt in de mening van je disussiepartner.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ga jij maar geloven in een koran die zegt dat kinderen als brandhout fungeren in hel.
ik ben geen econoom of politicus. Maar iemand die seculier is en geloof buiten beschouwing laat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef zarGon het volgende:
ek_47, wat is jouw alternatief voor Erdoğan/AKP? Van de beschikbare middelen, personen en partijen.
Dat betekent natuurlijk niet dat dit niet de visie van Erdogan kan zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef ek_47 het volgende:
dat je eens kan zijn met het feit dat "islam" en "eenheid" in één zin samen gaan ahahahaha daarom is het o zo super stabiel in islamitisch landen. Oemma kan nooit gerealiseerd worden, juist omdat er onderling zoveel ellende is. Utopie van moslims die nooit haalbaar is.
Blijkbaar weet jij ten eerste niet het verschil tussen de daden van een dictator die zich moslim noemt en wat er in de Koran staat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Uhhhh het zijn nog steeds de moslims die er zitten? Het zijn nog steeds meer dan 90% procent moslims in die landen...Blijkbaar kunnen ze het niet voor elkaar te krijgen om hun eigen land stabiel te maken? Zijn ze zo doof, blind en stom? Ja dus, ik spreek je tegen. Jij zegt in principe: een Nederlander heeft gezegd dat ik mensen mag moorden, dus moord ik maar mensen. Het is de schuld van die Nederlander.
Rare conclusies trek jij zeg. Schuld aan het Westen geven...grapjas dat je bent. Ga jij maar geloven in een koran die zegt dat kinderen als brandhout fungeren in hel.
Kijk eens naar het verschil in de posts.quote:
Nee, dat heb je niet. Je haalt onrelevante zaken erbij, en als men het niet met je eens is (in je nogal mijns inziens nogal paranoïde) mening, heeft die persoon een oogklep op. En niet alleen die persoon, maar iedereen die het beleid van de huidige regering steunt.quote:ik heb wel interesse in andermans meningen,
Dus.quote:Nederlandse Turken die Erdogan en zijn beleid als domme nationalistische papegaaien verdedigen moeten zich kapot schamen voor hun domheid en oogkleppen wat er in hun land daadwerkelijk aan de hand is. Alles waar jullie trots op zijn is hij aan het slopen....
Je plaatst je mening niet om erover te praten, maar om gewoon je mening te spuien.quote:anders had ik uberhaupt niks geplaatst
Nee, inderdaad niet.quote:...dat snap jij niet zeg maar?
Post zoals hierboven bijvoorbeeld. Je legt niets uit; je zegt er wat over wat volgens jou niet kan (zonder de waarom) en that's it.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:01 schreef ek_47 het volgende:
[..]
hoezo niet? ben je blind of lees je mijn argumenten maar voor de helft? Zie zorg, ik ga het niet herhalen lees maar gewoon terug.
Pfrt, alweer geen alternatief.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef ek_47 het volgende:
[..]
ik ben geen econoom of politicus. Maar iemand die seculier is en geloof buiten beschouwing laat.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef ek_47 het volgende:
Ga jij maar geloven in een koran die zegt dat kinderen als brandhout fungeren in hel.
(Surat Al-Baqarah [2:62] )quote:Indeed, those who believed and those who were Jews or Christians or Sabeans [before Prophet Muhammad] - those [among them] who believed in Allah and the Last Day and did righteousness - will have their reward with their Lord, and no fear will there be concerning them, nor will they grieve.
Als je Erdogan voor een fascist uitmaakt, dan is het niet verwonderlijk dat je Erdogan sympathisanten aantrekt en het uitbarst in een gevecht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
https://www.facebook.com/(...)76006&type=2&theater
Wat een honden. Meteen vechten. Dat is het enige dat ze kennen.En dan oude mensen slaan... pak dan iemand van je eigen leeftijd.
En de comments eronder, de 1 nog triester dan de ander. Bah.
Ga je dit nou serieus goed praten?????quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als je Erdogan voor een fascist uitmaakt, dan is het niet verwonderlijk dat je Erdogan sympathisanten aantrekt en het uitbarst in een gevecht.
Als jij in Izmir rondloopt met pamfletten waarop staat dat Mustafa Kemal een dronkaard is of dat erop staat dat Mustafa Kemal nog islamitisch begraven moet worden, wordt je ook in elkaar geslagen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ga je dit nou serieus goed praten?????
3-5 pro-erdogan honden hebben de groep aangevallen en zijn zelf weer weggegaan. Je ziet er 2 die een oudere man slaan. Wat is dit dan voor een laffe actie? En dan die comments eronder.. met dat hetzelfde vanavond gaat gebeuren. Kom maar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:44 schreef Dance99Vv het volgende:
maar ik begrijp dat de erdogan fans klappen gehad hebben?
Misselijkmakend zeg..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
3-5 pro-erdogan honden hebben de groep aangevallen en zijn zelf weer weggegaan. Je ziet er 2 die een oudere man slaan. Wat is dit dan voor een laffe actie? En dan die comments eronder.. met dat hetzelfde vanavond gaat gebeuren. Kom maar.
Yobazlar
Dit is Turkije niet, gozer. Hier hebben mensen vrijheid van meningsuiting en worden zaken opgelost met woorden en niet met vuisten. Doe dat maar in Turkije.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als je Erdogan voor een fascist uitmaakt, dan is het niet verwonderlijk dat je Erdogan sympathisanten aantrekt en het uitbarst in een gevecht.
Inderdaad dit is Turkije niet, dan ga je maar tegen Erdogan protesteren in Turkije.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is Turkije niet, gozer. Hier hebben mensen vrijheid van meningsuiting en worden zaken opgelost met woorden en niet met vuisten. Doe dat maar in Turkije.
Ze hebben het recht hier te protesteren. Dat doen ze dan ook netjes met woorden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Inderdaad dit is Turkije niet, dan ga je maar tegen Erdogan protesteren in Turkije.
Hou m daar maar in Nederland.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is Turkije niet, gozer. Hier hebben mensen vrijheid van meningsuiting en worden zaken opgelost met woorden en niet met vuisten. Doe dat maar in Turkije.
Wie is 'ze' eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat een honden. Meteen vechten. Dat is het enige dat ze kennen.En dan oude mensen slaan... pak dan iemand van je eigen leeftijd.
Ze verwijst naar de mensen die je in het filmpje ziet, mensen die deze groep steunen, sagcilar in het algemeen.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ze verwijst naar de mensen die je in het filmpje ziet, mensen die deze groep steunen, sagcilar in het algemeen.
Dat sowieso, maar mijn 'ze' verwees naar wat ik hierboven zei.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:13 schreef Ambipur het volgende:
Ze is iedere mongool, die denkt dat geweld een oplossing is.
Heb je het filmpje gezien?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke.
En 'deze groep' zijn de mensen die vechten, neem ik aan?
Je wilt ontkennen dat Turkije een geschiedenis heeft?quote:
Ja. Ik zie een paar mannen vechten, geen idee wie/wat de aanleiding is (tot het gevecht).quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien?
Staat erbij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja. Ik zie een paar mannen vechten, geen idee wie/wat de aanleiding is (tot het gevecht).
Het zou men na deze Gezi beweging sieren om die geschiedenis eens een plaats te geven en de handen ineen te slaan voor iets beters dan bloedvergieten. Beter komen die groep Turkse Nederlanders die evt willen vechten hier om de vrede te bewaken en iets op te bouwen, iets waar ze ervaring mee hebben in Nederland.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef waht het volgende:
[..]
Je wilt ontkennen dat Turkije een geschiedenis heeft?
Ik vraag mij oprecht af of zij daartoe in staat zijn..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het zou men na deze Gezi beweging sieren om die geschiedenis eens een plaats te geven en de handen ineen te slaan voor iets beters dan bloedvergieten.
Zelfs Fethullah Gulen zet zich af tegen Erdogan, dat zou toch wel het ultieme signaal moeten zijn. Vechten voor Erdogan als persoon lijkt me zo kansloos. De lijst met gewonden is al lang en de paar doden zijn er al aan de kant van de demonstranten. Als er voor ze nog wat eer te behalen valt in het verwonden of doden van nog wat landgenoten dan zal dat wel maar de logica ontgaat mequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af of zij daartoe in staat zijn..Ik vrees van niet.
Belangrijk is wat de cijfers zijn op een normale dag. Of zijn dit alleen de gewonden van de demonstraties?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:26 schreef aerdt het volgende:
Update gegevens van the Turkish Medical Association:
ISTANBUL
Gewonden: 1,840
(1215th Hospital + 625 voluntary infirmaries)
Doden 1
26 people were hospitalized
5 People were treated in the intensive care unit
2 critical injuries (head trauma)
5 People lost an eye
ANKARA
TOTAL CASUALTY APPLICATION 1,155
(788 + 367 voluntary hospital
infirmaries)
6 Head trauma, vision loss 3
2 person in critical condition
IZMIR
Gewonden: 800
ANTIOCH
Gewonden 161
Doden 1
ADANA
Gewonden : 137
Doden: 1
5 head trauma
hip fracture in a child of 10 years old.
1 police officer died as a result of falling off a bridge.
ESKİŞEHİR
Gewonden: 300
Two intensive care, one head injury
Antalya
Gewonden 150
Er zijn ook gewonden gevallen in andere steden. In totaal zijn er 4,785 gewonden sinds 31 Mei.
48 daarvan zijn zwaargewond en 3 in kritieke toestand.
.http://www.ttb.org.tr/index.php/Haberler/veriler-3842.html
Dit zijn de cijfers die betrekking hebben op de demonstratiesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Belangrijk is wat de cijfers zijn op een normale dag. Of zijn dit alleen de gewonden van de demonstraties?
Net zoals jij doet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ga je dit nou serieus goed praten?????
Waar heb jij het over manquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:11 schreef De_Guidance het volgende:
Isem: Zegt iets verwerpelijks
Iemand reageert: Je zegt iets verwerpelijks
Isem: Ja maar jij zei net dit!!
Che: Zegt iets verwerpelijks
Iemand reageert: Je zei iets verwerpelijks
Che: JA MAAR WEET JE WAT JIJ NET ZEI
En dit zijn dan waarschijnlijk voornamelijk slachtoffers van politiegeweld.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Belangrijk is wat de cijfers zijn op een normale dag. Of zijn dit alleen de gewonden van de demonstraties?
Hij heeft gelijk. Wij zijn nogal van het jij, nee jij, ja jij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar heb jij het over man
geef eens aub voorbeelden als je dit soort opmerkingen plaatst. Ik heb je er al een paar keer op aangesproken, maar dan negeer je het telkens.
Namen zijn willekeurig gekozen uit de twee kampen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar heb jij het over man
geef eens aub voorbeelden als je dit soort opmerkingen plaatst. Ik heb je er al een paar keer op aangesproken, maar dan negeer je het telkens.
Hij mag graag met voorbeelden komen waarbij ik iets verwerpelijks heb gezegd, omdat: 'jij net zei...'quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Wij zijn nogal van het jij, nee jij, ja jij.
Het is een vorm van kritiek. Accepteren mensen niet zomaar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Namen zijn willekeurig gekozen uit de twee kampen.
Geldt voor iedereen, ook voor mij. Dus niet zo persoonlijk opnemen.
Twee kampen? Dat zijn?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:26 schreef De_Guidance het volgende:
Namen zijn willekeurig gekozen uit de twee kampen.
Jij dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:10 schreef De_Guidance het volgende:
Jij-bakken constant als argument, aan beide zijdes hier.
Als de kritiek nou eens onderbouwd wordtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het is een vorm van kritiek. Accepteren mensen niet zomaar.
Ok. Doei.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als de kritiek nou eens onderbouwd wordtlekker makkelijk kritiek geven zo.
Maar goed, ben klaar met discussiëren in deze reeks. Het wordt na een tijdje vermoeiend om telkens onderbouwingen te moeten vragen op random argumenten.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:19 schreef Beathoven het volgende:
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23454621.asp
leider van de MHP over Erdogan, alleen is mn Turks nog niet zo goed dat ik 't echt kan volgen. Iemand die de strekking kan vertalen?
Eerste deel is kritiek op hoe Erdogan wordt onthaald.. Alsof een politicus in ballingschap is teruggekeerd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef Beathoven het volgende:
topic zit in een dip, heeft iemand nog een vertaling van die MHP leider?
[..]
Hij is niet de leider van de MHP, maar het hulpje van de voorzitter/hoofd van de MHP.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:19 schreef Beathoven het volgende:
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23454621.asp
leider van de MHP over Erdogan, alleen is mn Turks nog niet zo goed dat ik 't echt kan volgen. Iemand die de strekking kan vertalen?
Wat een vuile actie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dank jequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eerste deel is kritiek op hoe Erdogan wordt onthaald.. Alsof een politicus in ballingschap is teruggekeerd.
Wie is İsem?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:11 schreef De_Guidance het volgende:
Isem: Zegt iets verwerpelijks
Iemand reageert: Je zegt iets verwerpelijks
Isem: Ja maar jij zei net dit!!
Che: Zegt iets verwerpelijks
Iemand reageert: Je zei iets verwerpelijks
Che: JA MAAR WEET JE WAT JIJ NET ZEI
Oh God, wat een vertaling XD.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dank je
ik haal 't soms wel eens door Google translate maar die struikelt weleens over zinnen waardoor iets misschien net even anders gezegd is.
Bij dit is het wat minder risicovol
Sayfa Yönetimi: Eylemde ders bir başka güzel
Ege Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Türker Susmuş, ‘Gezi Park’ eylemleri için Gündoğdu’ya giden öğrencilerine meydanda ders verdi. Prof. Dr. Susmuş, E.Ü.’ye sınav erteleme taleplerini kabul ettiremeyen öğrencilerine destek için meydanda maliyet muhasebesi dersini anlattı, bugünkü final öncesi konu tekrar yaptı.
Home Management: Another beautiful course in action
(Google translate vertaling) Dean of the Faculty of Economics and Administrative Sciences, Assistant Professor of the University of the Aegean. Dr. Türker Susmus, 'Travel Park' for the actions of the students in the square Gündoğdu taught. Prof. Dr. Susmus, EU to postpone examination of cost accounting in the square to support the demands of the course the students told nonsurvivor accepted, subject to the pre-final did it again today.
[ afbeelding ]
quote:"Erdogan zegt dat plannen van de mall te bouwen op #gezipark publiek sinds 2011 en niemand was tegen. Vraagt 'waarom nu?'
İk heb het vernielen van Mado nergens goedgekeurd. Jij deed net of de demonstranten alle ruiten etc. insloegen en ik zei dat de politie daar ook schuldig aan is.quote:[img]http://i.fokzine İk..net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 7 juni 2013 14:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
f
Net zoals jij doet?vernielen van Mado...
Ik vraag me af of het allemaal wel zo publiek bekend (gemaakt) is met deze media en omdat ik denk dat het wat zinloos is om twee jaar lang tegen bomen te gaan hangen. Daarnaast is Gezi een station dat inmiddels gepasseerd lijkt.quote:
bedankt voor de toelichtingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oh God, wat een vertaling XD.
De professor verzocht om de eindtentamens uit te stellen en dat werd geweigerd. Dus gaf ze ter plekke les aan haar studenten en ze heeft nog een keer een verzoek gedaan om de eindtentamens uit te stellen.
Ze motten wel van Mado afblijvenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:10 schreef De_Guidance het volgende:
Jij-bakken constant als argument, aan beide zijdes hier.
Als 't de Ikea was dan stond Zweden op z'n kop, hebben we dat er straks ook nog bijquote:
Meeste protesten beginnen 's avonds en 't is weer weekend nu, zullen zien hoe het looptquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef PrepperNL het volgende:
vrijdag middag en geen updates.
is dus allemaal met een sisser afgelopem.
twitter:USEmbassyTurkey twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 15:55:49Reports related to the US Occupy Wall Street movement are inaccurate. No US deaths resulted from police actions in #OWS. reageer retweet
smerig... maar het zal werken, dat twitter bericht zal iets minder impact krijgenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:11 schreef aerdt het volgende:
Erdogan heeft zojuist in een speech beweert dat in het Westen dergelijke protesten met veel meer geweld worden neergeslagen dan nu het geval is in Turkije.
Als voorbeeld gaf hij de Occupy Wallstreet protesten en beweerde vervolgens dat hierbij 17 doden zijn gevallen.
Aangezien dit absoluut niet het geval is heeft de Amerikaanse ambassade in Turkije onmiddelijk gereageerd via twitter:
twitter:USEmbassyTurkey twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 15:55:49Reports related to the US Occupy Wall Street movement are inaccurate. No US deaths resulted from police actions in #OWS. reageer retweet
Niveau Assad wederom, hij zakt rap af zo in het nauw die Erdogan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:11 schreef aerdt het volgende:
Erdogan heeft zojuist in een speech beweert dat in het Westen dergelijke protesten met veel meer geweld worden neergeslagen dan nu het geval is in Turkije.
Als voorbeeld gaf hij de Occupy Wallstreet protesten en beweerde vervolgens dat hierbij 17 doden zijn gevallen.
Aangezien dit absoluut niet het geval is heeft de Amerikaanse ambassade in Turkije onmiddelijk gereageerd via twitter:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ld_in_Turkije__.htmlquote:Het ministerie heeft het reisadvies voor Turkije aangescherpt en raadt reizigers naar de (grote) steden in Turkije aan waakzaamheid te betrachten en grote menigten en demonstraties te mijden.
Meisje op 5.17, is dat Sinemis Candemir? Ze lijkt trouwens ook verdacht veel op mijn nichtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:47 schreef Julis het volgende:
Mooi filmpje. Mooi stuk van Okan Bayulgen aan het eind.
Hopelijk beseffen overheid, demonstranten en contra-demonstranten dat ze uiteindelijk in hetzelfde bootje zitten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:42 schreef PrepperNL het volgende:
Zoals gebruikelijk heeft het een weekje geduurt voordat het nieuws van verschrikkelijk en bruut overheids geweld tegen vreedzame demonstranten den haag heeft bereikt. Beter laat dan nooit zullen we maar denken.
Nederlands reisadvies voor turkije.
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ld_in_Turkije__.html
Ik vind het maar een beetje onzin eigenlijk. Ben nu in Istanbul en je merkt er echt niets van aangezien de stad gigantisch is en voor 95% gewoon kalm. Ik ben ook overdag in Taksim square geweest en het was supergezellig daar. Het is ook een beetje een toeristen attractie geworden overdag.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:42 schreef PrepperNL het volgende:
Zoals gebruikelijk heeft het een weekje geduurt voordat het nieuws van verschrikkelijk en bruut overheids geweld tegen vreedzame demonstranten den haag heeft bereikt. Beter laat dan nooit zullen we maar denken.
Nederlands reisadvies voor turkije.
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ld_in_Turkije__.html
In dat bootje kan er maar 1 de kapitein zijn en dat is nu de overheid lees erdogan, om zelf als burger de baas over je eigen leven te zijn zal er wel wat moeten veranderen. En het systeem is zo ontwikkeld dat dat niet bereikt kan worden zonder een fundamentele verandering van het systeem.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hopelijk beseffen overheid, demonstranten en contra-demonstranten dat ze uiteindelijk in hetzelfde bootje zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |