quote:"Erdogan zegt dat plannen van de mall te bouwen op #gezipark publiek sinds 2011 en niemand was tegen. Vraagt 'waarom nu?'
İk heb het vernielen van Mado nergens goedgekeurd. Jij deed net of de demonstranten alle ruiten etc. insloegen en ik zei dat de politie daar ook schuldig aan is.quote:[img]http://i.fokzine İk..net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 7 juni 2013 14:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
f
Net zoals jij doet?vernielen van Mado...
Ik vraag me af of het allemaal wel zo publiek bekend (gemaakt) is met deze media en omdat ik denk dat het wat zinloos is om twee jaar lang tegen bomen te gaan hangen. Daarnaast is Gezi een station dat inmiddels gepasseerd lijkt.quote:
bedankt voor de toelichtingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oh God, wat een vertaling XD.
De professor verzocht om de eindtentamens uit te stellen en dat werd geweigerd. Dus gaf ze ter plekke les aan haar studenten en ze heeft nog een keer een verzoek gedaan om de eindtentamens uit te stellen.
Ze motten wel van Mado afblijvenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:10 schreef De_Guidance het volgende:
Jij-bakken constant als argument, aan beide zijdes hier.
Als 't de Ikea was dan stond Zweden op z'n kop, hebben we dat er straks ook nog bijquote:
Meeste protesten beginnen 's avonds en 't is weer weekend nu, zullen zien hoe het looptquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef PrepperNL het volgende:
vrijdag middag en geen updates.
is dus allemaal met een sisser afgelopem.
twitter:USEmbassyTurkey twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 15:55:49Reports related to the US Occupy Wall Street movement are inaccurate. No US deaths resulted from police actions in #OWS. reageer retweet
smerig... maar het zal werken, dat twitter bericht zal iets minder impact krijgenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:11 schreef aerdt het volgende:
Erdogan heeft zojuist in een speech beweert dat in het Westen dergelijke protesten met veel meer geweld worden neergeslagen dan nu het geval is in Turkije.
Als voorbeeld gaf hij de Occupy Wallstreet protesten en beweerde vervolgens dat hierbij 17 doden zijn gevallen.
Aangezien dit absoluut niet het geval is heeft de Amerikaanse ambassade in Turkije onmiddelijk gereageerd via twitter:
twitter:USEmbassyTurkey twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 15:55:49Reports related to the US Occupy Wall Street movement are inaccurate. No US deaths resulted from police actions in #OWS. reageer retweet
Niveau Assad wederom, hij zakt rap af zo in het nauw die Erdogan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:11 schreef aerdt het volgende:
Erdogan heeft zojuist in een speech beweert dat in het Westen dergelijke protesten met veel meer geweld worden neergeslagen dan nu het geval is in Turkije.
Als voorbeeld gaf hij de Occupy Wallstreet protesten en beweerde vervolgens dat hierbij 17 doden zijn gevallen.
Aangezien dit absoluut niet het geval is heeft de Amerikaanse ambassade in Turkije onmiddelijk gereageerd via twitter:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ld_in_Turkije__.htmlquote:Het ministerie heeft het reisadvies voor Turkije aangescherpt en raadt reizigers naar de (grote) steden in Turkije aan waakzaamheid te betrachten en grote menigten en demonstraties te mijden.
Meisje op 5.17, is dat Sinemis Candemir? Ze lijkt trouwens ook verdacht veel op mijn nichtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:47 schreef Julis het volgende:
Mooi filmpje. Mooi stuk van Okan Bayulgen aan het eind.
Hopelijk beseffen overheid, demonstranten en contra-demonstranten dat ze uiteindelijk in hetzelfde bootje zitten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:42 schreef PrepperNL het volgende:
Zoals gebruikelijk heeft het een weekje geduurt voordat het nieuws van verschrikkelijk en bruut overheids geweld tegen vreedzame demonstranten den haag heeft bereikt. Beter laat dan nooit zullen we maar denken.
Nederlands reisadvies voor turkije.
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ld_in_Turkije__.html
Ik vind het maar een beetje onzin eigenlijk. Ben nu in Istanbul en je merkt er echt niets van aangezien de stad gigantisch is en voor 95% gewoon kalm. Ik ben ook overdag in Taksim square geweest en het was supergezellig daar. Het is ook een beetje een toeristen attractie geworden overdag.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:42 schreef PrepperNL het volgende:
Zoals gebruikelijk heeft het een weekje geduurt voordat het nieuws van verschrikkelijk en bruut overheids geweld tegen vreedzame demonstranten den haag heeft bereikt. Beter laat dan nooit zullen we maar denken.
Nederlands reisadvies voor turkije.
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ld_in_Turkije__.html
In dat bootje kan er maar 1 de kapitein zijn en dat is nu de overheid lees erdogan, om zelf als burger de baas over je eigen leven te zijn zal er wel wat moeten veranderen. En het systeem is zo ontwikkeld dat dat niet bereikt kan worden zonder een fundamentele verandering van het systeem.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hopelijk beseffen overheid, demonstranten en contra-demonstranten dat ze uiteindelijk in hetzelfde bootje zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |