abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:25:10 #76
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127521783
quote:
"Erdogan zegt dat plannen van de mall te bouwen op #gezipark publiek sinds 2011 en niemand was tegen. Vraagt ​​'waarom nu?'
pi_127521815
quote:
[img]http://i.fokzine İk..net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 7 juni 2013 14:05 schreef xaban06 het volgende:

[..]
f
Net zoals jij doet? :) vernielen van Mado...
İk heb het vernielen van Mado nergens goedgekeurd. Jij deed net of de demonstranten alle ruiten etc. insloegen en ik zei dat de politie daar ook schuldig aan is.

Als je het hebt over dat mensen er niet meer heen gaan, dat keur ik goed. Als iemand je een trap na geeft, mag je best terug schoppen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:28:30 #78
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127522152
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:25 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het allemaal wel zo publiek bekend (gemaakt) is met deze media en omdat ik denk dat het wat zinloos is om twee jaar lang tegen bomen te gaan hangen. Daarnaast is Gezi een station dat inmiddels gepasseerd lijkt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:24 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Oh God, wat een vertaling XD.

De professor verzocht om de eindtentamens uit te stellen en dat werd geweigerd. Dus gaf ze ter plekke les aan haar studenten en ze heeft nog een keer een verzoek gedaan om de eindtentamens uit te stellen.
bedankt voor de toelichting :)
  Admin vrijdag 7 juni 2013 @ 15:34:27 #80
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_127522293
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:10 schreef De_Guidance het volgende:
Jij-bakken constant als argument, aan beide zijdes hier.
Ze motten wel van Mado afblijven :6
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_127522411
vrijdag middag en geen updates.
is dus allemaal met een sisser afgelopem.
pi_127522423
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als 't de Ikea was dan stond Zweden op z'n kop, hebben we dat er straks ook nog bij

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef PrepperNL het volgende:
vrijdag middag en geen updates.
is dus allemaal met een sisser afgelopem.
Meeste protesten beginnen 's avonds en 't is weer weekend nu, zullen zien hoe het loopt
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:40:59 #83
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127523236
pi_127523579
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lekker ijs daar. :9

Sowieso afblijven van die Malls. Best leuke plaatsen.
pi_127524011
Erdogan heeft zojuist in een speech beweert dat in het Westen dergelijke protesten met veel meer geweld worden neergeslagen dan nu het geval is in Turkije.
Als voorbeeld gaf hij de Occupy Wallstreet protesten en beweerde vervolgens dat hierbij 17 doden zijn gevallen.
Aangezien dit absoluut niet het geval is heeft de Amerikaanse ambassade in Turkije onmiddelijk gereageerd via twitter:
USEmbassyTurkey twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 15:55:49 Reports related to the US Occupy Wall Street movement are inaccurate. No US deaths resulted from police actions in #OWS. reageer retweet
pi_127524287
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_127524437
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:11 schreef aerdt het volgende:
Erdogan heeft zojuist in een speech beweert dat in het Westen dergelijke protesten met veel meer geweld worden neergeslagen dan nu het geval is in Turkije.
Als voorbeeld gaf hij de Occupy Wallstreet protesten en beweerde vervolgens dat hierbij 17 doden zijn gevallen.
Aangezien dit absoluut niet het geval is heeft de Amerikaanse ambassade in Turkije onmiddelijk gereageerd via twitter:
USEmbassyTurkey twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 15:55:49 Reports related to the US Occupy Wall Street movement are inaccurate. No US deaths resulted from police actions in #OWS. reageer retweet
smerig... maar het zal werken, dat twitter bericht zal iets minder impact krijgen
pi_127525315

Mooi filmpje. Mooi stuk van Okan Bayulgen aan het eind.
pi_127525591
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:11 schreef aerdt het volgende:
Niveau Assad wederom, hij zakt rap af zo in het nauw die Erdogan.
pi_127525698
Erdogan is om te kotsen :')
pi_127525754
quote:
:D.
pi_127526045
Erdoğan heeft vandaag eindelijk zijn toon gewijzigd, stuk vriendelijker en milder. Beurzen gingen meteen omhoog. :')
pi_127527317
Surrealistisch beeld met al dat traangas en die gasmaskers
[youtube][/youtube]
pi_127527322
De beursschommelingen verklaarde Erdogan met beursmanipulatie door de rentelobby. Er schijnt ook een onderneming te zijn die tegen Erdogan steeds vertelt hoe geweldig ze hem vinden, omdat de onderneming in de afgelopen tien jaar 5 keer zo groot is geworden, maar achter Erdogan om allerlei vieze spelletjes speelt.

Als je de beurs als graadmeter voor de politiek neemt, stel je het beleid open voor manipulatie van kapitaalkrachtige partijen. Ze hoeven alleen maar hun aandelen te verkopen of nieuwe te kopen om het land te sturen.
pi_127527385
Zoals gebruikelijk heeft het een weekje geduurt voordat het nieuws van verschrikkelijk en bruut overheids geweld tegen vreedzame demonstranten den haag heeft bereikt. Beter laat dan nooit zullen we maar denken.

Nederlands reisadvies voor turkije.

quote:
Het ministerie heeft het reisadvies voor Turkije aangescherpt en raadt reizigers naar de (grote) steden in Turkije aan waakzaamheid te betrachten en grote menigten en demonstraties te mijden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ld_in_Turkije__.html
pi_127527562
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:47 schreef Julis het volgende:

Mooi filmpje. Mooi stuk van Okan Bayulgen aan het eind.
Meisje op 5.17, is dat Sinemis Candemir? Ze lijkt trouwens ook verdacht veel op mijn nicht _O-
Het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als zij daar ook zou zijn, maar ze is zwanger dus ik denk het niet haha :D
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_127527600
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:42 schreef PrepperNL het volgende:
Zoals gebruikelijk heeft het een weekje geduurt voordat het nieuws van verschrikkelijk en bruut overheids geweld tegen vreedzame demonstranten den haag heeft bereikt. Beter laat dan nooit zullen we maar denken.

[..]

Hopelijk beseffen overheid, demonstranten en contra-demonstranten dat ze uiteindelijk in hetzelfde bootje zitten.
pi_127527630
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:42 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Ik vind het maar een beetje onzin eigenlijk. Ben nu in Istanbul en je merkt er echt niets van aangezien de stad gigantisch is en voor 95% gewoon kalm. Ik ben ook overdag in Taksim square geweest en het was supergezellig daar. Het is ook een beetje een toeristen attractie geworden overdag.

Mensen moeten gewoon hun gezond verstand gebruiken, daar hebben ze de overheid echt niet voor nodig lijkt me. Als je een grote menigte ziet en een hoop politie dan lijkt het me normaal dat je even een blokje om loopt.
Ik haat negatieve reisadviezen als het niet echt nodig is, aangezien het de toeristische sector echt wel kwaad kan doen. Niet alle mensen zijn op de hoogte wat er precies gebeurd en zo'n negatief reisadvies boezemt ze onnodige angst in.
Anyway, dat is mijn mening :)
pi_127527691
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:48 schreef Bilge het volgende:

[..]

Hopelijk beseffen overheid, demonstranten en contra-demonstranten dat ze uiteindelijk in hetzelfde bootje zitten.
In dat bootje kan er maar 1 de kapitein zijn en dat is nu de overheid lees erdogan, om zelf als burger de baas over je eigen leven te zijn zal er wel wat moeten veranderen. En het systeem is zo ontwikkeld dat dat niet bereikt kan worden zonder een fundamentele verandering van het systeem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')