Ik vind het altijd een compliment voor een topic.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:52 schreef Karina het volgende:
Stucky het is.
En wat maakt het uit trouwens? Die views.
Precies, laat zien dat dit een topshowtopic isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:54 schreef poepa het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een compliment voor een topic.
Omdat jij zit te F5'en.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:54 schreef poepa het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een compliment voor een topic.
Pics van je stofzuiger.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Overigens met zo een gifje in de OP krijg je natuurlijk meer views... zet er dan een saai plaatje in.
Maar Specularium speculeert op geF5 door iemand. Dat ondermijnt het bewijs een beetje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, laat zien dat dit een topshowtopic is![]()
Overigens met zo een gifje in de OP krijg je natuurlijk meer views... zet er dan een saai plaatje in.
Telt de auto-update ook als F5 eigenlijk? Dan ben ik mede schuldig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:00 schreef poepa het volgende:
[..]
Maar Specularium speculeert op geF5 door iemand. Dat ondermijnt het bewijs een beetje.
Nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Telt de auto-update ook als F5 eigenlijk?
Niet de hele pagina.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:04 schreef Karina het volgende:
Mmmm toch raar want dan ververst de pagina ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |