abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juni 2013 @ 15:33:44 #176
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127582627
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:00 schreef CaasS het volgende:

[..]

Omdat voor mij (waar ik vandaan kom) het hebben van internet hetzelfde is als water uit de kraan of het hebben van elektriciteit daarom maakt het mij 0 uit. Dan zou ik me ook druk moeten gaan maken omdat de Xbone elektriciteit nodig heeft.
Fijn, maar dat maakt het principe nog niet ok. Zie vorige opmerking.

En kun je even uitleggen waarom gamers er werkelijk op vooruitgaan als ze altijd aan het internet zitten, ook als dat soms niet mogelijk is?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127582665
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:16 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik heb het erover wat als, dan is het toch een nadeel of niet? Als het voor de consument geen voordeel oplevert alleen mogelijke nadelen dan zou je het niet moeten doen.

Ja we gaan er hard op vooruit door restricties te hebben. Wanneer komt je geld binnen van Microsoft?
Je hebt het alleen maar over wat mogelijk verkeerd kan gaan.
Entertainment wordt alleen maar goedkoper. 15 Jaar geleden kocht je cd singles voor 10 gulden. Nu download je of heb je spotify. 5 Jaar geleden kocht je dvd's, nu download je of heb je (in de VS) Netflix. Dit is gewoon een eerste stap richtig volledige digitalisering en dat gaat gepaard met kinderziektes zoals dat is bij elke overgang.
Een maand nadat een spel released koop je hem al voor minder geld, een half jaar later betaal je hooguit nog ¤20. Hell op de release betaal je (via internet) vaak al niet meer dan ¤50. Internet heeft gamen goedkoper gemaakt, waarom zou digitalisering dat niet doen? Ik kan me nog herinneren dat Zelda 180 gulden was op de N64. Is er ooit een tijd geweest dat gamen zo goedkoop was (Playstation dagen met kopiėren daarbuiten gelaten) als nu het geval is?
  zondag 9 juni 2013 @ 15:36:00 #178
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127582706
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:34 schreef CaasS het volgende:

[..]

Je hebt het alleen maar over wat mogelijk verkeerd kan gaan.
Entertainment wordt alleen maar goedkoper. 15 Jaar geleden kocht je cd singles voor 10 gulden. Nu download je of heb je spotify. 5 Jaar geleden kocht je dvd's, nu download je of heb je (in de VS) Netflix. Dit is gewoon een eerste stap richtig volledige digitalisering en dat gaat gepaard met kinderziektes zoals dat is bij elke overgang.
Een maand nadat een spel released koop je hem al voor minder geld, een half jaar later betaal je hooguit nog ¤20. Hell op de release betaal je (via internet) vaak al niet meer dan ¤50. Internet heeft gamen goedkoper gemaakt, waarom zou digitalisering dat niet doen? Ik kan me nog herinneren dat Zelda 180 gulden was op de N64. Is er ooit een tijd geweest dat gamen zo goedkoop was (Playstation dagen met kopiėren daarbuiten gelaten) als nu het geval is?
Dat heeft geen fuck met altijd online te maken. Die mogelijkheden zijn er ook zonder altijd online.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 9 juni 2013 @ 15:37:02 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127582739
Diensten die internet vereisen zijn niet hetzelfde als SP games die gewoon horen te draaien als internet plat ligt he, voor MP moet je immers ook online zijn :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127582753
quote:
3s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:18 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Erger nog: de videotheek om de hoek is failliet ;(
Hier ook pas ;(
pi_127583029
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Fijn, maar dat maakt het principe nog niet ok. Zie vorige opmerking.

En kun je even uitleggen waarom gamers er werkelijk op vooruitgaan als ze altijd aan het internet zitten, ook als dat soms niet mogelijk is?
Principes. :') Die heb je alleen maar omdat het voor jou minder wordt nu. ALS het goedkoper wordt verdwijnen je ''principes'' gewoon.

Ik heb al gezegd dat wanneer de Chinezen ons aanvallen en het internet eruit gooien het niets positief oplevert, of wanneer je verhuist en 2 dagen zonder moet, of bij onweer.....je er niet op vooruit gaat. Dus die 3 dagen per 365 in het jaar levert het niets op (als je al zover komt).
Digitalisering zorgt voor vooruitgang.
pi_127583328
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat heeft geen fuck met altijd online te maken. Die mogelijkheden zijn er ook zonder altijd online.
Nee maar wel met een tijdperk waarin alles digitaal gaat worden en fysieke games langzaam aan gaan verdwijnen en dat maakt goedkoper. Een restrictie als 1x per 24 uur online vind ik dan niet zo'n probleem en binnen het grotere geheel maar een klein nadeel, zeker omdat het inmiddels 2013 is en internet bijna overal is.
  zondag 9 juni 2013 @ 15:56:28 #183
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127583507
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:51 schreef CaasS het volgende:

[..]

Nee maar wel met een tijdperk waarin alles digitaal gaat worden en fysieke games langzaam aan gaan verdwijnen en dat maakt goedkoper. Een restrictie als 1x per 24 uur online vind ik dan niet zo'n probleem en binnen het grotere geheel maar een klein nadeel, zeker omdat het inmiddels 2013 is en internet bijna overal is.
Maar dat is ook mogelijk zonder altijd online. Dus waarom prijs jij het zo?
pi_127583709
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:51 schreef CaasS het volgende:

[..]

Je vergeet dat voor een enorm deel van midden en oost europa dat helemaal niet geld. Met vakantie in oostenrijk verblijven wij in een omgebouwde boerderij. De mensen die daar leven hebben geen internet en wij dus ook niet. Als wij dus de xbox one mee willen hebben voor het vermaak in de avond zouden we een probleem hebben uiteindelijk.

Luxe problemen oke, maar er vanuitgaan dat iedereen internet heeft anno 2013 gaat nog lang niet altijd op.
pi_127583728
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:56 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Maar dat is ook mogelijk zonder altijd online. Dus waarom prijs jij het zo?
Digitalisering heb je internet voor nodig, dus is het geen probleem voor mij en zie ik de voordelen. Verder prijs ik het niet zo hoor, het is dus alleen GEEN probleem voor mij.
Enige was je Microsoft kan aanrekenen imo is dat ze dit op een domme manier naar buiten brengen. Zo voelt het alsof het door je strot wordt geramd terwijl het, op termijn, onvermijdelijk is. Je kan namelijk fysieke gaming ook op een meer natuurlijke manier kapot laten gaan door met goede aanbiedingen te komen zoals PS plus.
Free Record Shop gaat failliet, gamewinkels verdwijnen omdat iedereen spellen van internet haalt aangezien dat goedkoper is. Zonder een online gamewinkel kan het dus nog goedkoper en DAT moet Microsoft naar buiten brengen.
  zondag 9 juni 2013 @ 16:03:23 #186
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127583764
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:02 schreef CaasS het volgende:

[..]

Digitalisering heb je internet voor nodig, dus is het geen probleem voor mij en zie ik de voordelen. Verder prijs ik het niet zo hoor, het is dus alleen GEEN probleem voor mij.
Enige was je Microsoft kan aanrekenen imo is dat ze dit op een domme manier naar buiten brengen. Zo voelt het alsof het door je strot wordt geramd terwijl het, op termijn, onvermijdelijk is. Je kan namelijk fysieke gaming ook op een meer natuurlijke manier kapot laten gaan door met goede aanbiedingen te komen zoals PS plus.
Free Record Shop gaat failliet, gamewinkels verdwijnen omdat iedereen spellen van internet haalt aangezien dat goedkoper is. Zonder een online gamewinkel kan het dus nog goedkoper en DAT moet Microsoft naar buiten brengen.
Maar het is niet NODIG maar ze VERPLICHTEN het.
pi_127583966
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:03 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Maar het is niet NODIG maar ze VERPLICHTEN het.
Ja en dat kan mij geen reet schelen omdat het voor mij geen probleem is. Als ze nu naar buiten brengen dat ik mijn controller vast moet houden tijdens het gamen vind ik dat ook prima, want dat doe ik al. 2e Hands games doe ik niet aan, lenen/uitlenen zelden, en mijn internet doet het altijd.
Dus geen negatieve dingen.
Positieve dingen die ik zie gebeuren is dat gamen nog goedkoper wordt, dus win.
Al begint dit in cirkeltjes te draaien. :')
  zondag 9 juni 2013 @ 16:12:13 #188
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127584059
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:09 schreef CaasS het volgende:

[..]

Ja en dat kan mij geen reet schelen omdat het voor mij geen probleem is. Als ze nu naar buiten brengen dat ik mijn controller vast moet houden tijdens het gamen vind ik dat ook prima, want dat doe ik al. 2e Hands games doe ik niet aan, lenen/uitlenen zelden, en mijn internet doet het altijd.
Dus geen negatieve dingen.
Positieve dingen die ik zie gebeuren is dat gamen nog goedkoper wordt, dus win.
Al begint dit in cirkeltjes te draaien. :')
Totdat Microsoft zelf loopt te kutten. Dan heb jij wel een probleem. Net zoals Diablo en Simcity 'ik heb toch goed internet dus ik heb er geen last van'
pi_127584267
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Totdat Microsoft zelf loopt te kutten. Dan heb jij wel een probleem. Net zoals Diablo en Simcity 'ik heb toch goed internet dus ik heb er geen last van'
Toeval dat beide PC games zijn? Kan me dergelijke situaties niet herinneren op de 360.
En ik onderken ook wel dat het niet 100% is en ALTIJD gaat werken, maar ik denk dat er meer positiefs aan zit dan negatiefs.
  zondag 9 juni 2013 @ 16:20:12 #190
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127584322
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dan heb je inderdaad een probleem die zijn weerga niet kent.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  zondag 9 juni 2013 @ 16:20:44 #191
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127584339
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:17 schreef CaasS het volgende:

[..]

Toeval dat beide PC games zijn? Kan me dergelijke situaties niet herinneren op de 360.
En ik onderken ook wel dat het niet 100% is en ALTIJD gaat werken, maar ik denk dat er meer positiefs aan zit dan negatiefs.
Omdat er geen dergelijke spellen zijn geweest die altijd online moesten slimmerik. Nu moeten alle spellen dat en alle xboxen, dat trekt wat harder dan 1 enkel spel.
Dus nu zeg je eindelijk dat het misschien toch niet 100% altijd werkt en dat er toch iets positiefs aan zit, wat is het positieve dan dat je altijd online moet? Want alles wat jij zegt kan ook zonder dat je altijd online moet.
  zondag 9 juni 2013 @ 16:22:43 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127584393
Hoezo wordt alles goedkoper? Games on Demand op Xbox Live is duurder dan retail :D Wat hebben sommigen hier een enorme plaat voor hun kop. Zoals alles er nu staat wordt de consument op ALLE fronten genaaid.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127584457
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Omdat er geen dergelijke spellen zijn geweest die altijd online moesten slimmerik. Nu moeten alle spellen dat en alle xboxen, dat trekt wat harder dan 1 enkel spel.
Dus nu zeg je eindelijk dat het misschien toch niet 100% altijd werkt en dat er toch iets positiefs aan zit, wat is het positieve dan dat je altijd online moet? Want alles wat jij zegt kan ook zonder dat je altijd online moet.
Wanneer heeft xbox live dan niet gewerkt slimmerik? Misschien dat microsoft daarom zoveel servers beschikbaar heeft. En constant weer met het argument komen dat er IETS verkeerd KAN gaan....ben ik ook wel klaar mee eerlijk gezegd. Op die manier kan je niets nieuws implementeren.
  zondag 9 juni 2013 @ 16:25:41 #194
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127584470
quote:
19s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoezo wordt alles goedkoper? Games on Demand op Xbox Live is duurder dan retail :D Wat hebben sommigen hier een enorme plaat voor hun kop. Zoals alles er nu staat wordt de consument op ALLE fronten genaaid.
True. Games on demand is slechtste grap ooit. en die websites raken belastingvoordeel kwijt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_127584475
quote:
19s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Concurrentie met Sony. Online spellen kopen is goedkoper dan in de winkel? Misschien daarom?
  zondag 9 juni 2013 @ 16:28:07 #196
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127584542
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:25 schreef CaasS het volgende:

[..]

Wanneer heeft xbox live dan niet gewerkt slimmerik? Misschien dat microsoft daarom zoveel servers beschikbaar heeft. En constant weer met het argument komen dat er IETS verkeerd KAN gaan....ben ik ook wel klaar mee eerlijk gezegd. Op die manier kan je niets nieuws implementeren.
Ja het KAN verkeerd gaan en wanneer het werkt merk je geen verschil dan dat het niet VERPLICHT is dus er is GEEN reden om het wel te hebben.
  zondag 9 juni 2013 @ 16:28:38 #197
114651 Active_Topics
Active Topics
pi_127584553
CaasS zijn betoog rammelt aan alle kanten en volgens mij weet hij dat zelf ook wel, hij zit er nu alleen zo diep in dat hij moeilijk zijn ongelijk nog kan toegeven. :s)
Active Topics
pi_127584608
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:28 schreef Active_Topics het volgende:
CaasS zijn betoog rammelt aan alle kanten en volgens mij weet hij dat zelf ook wel, hij zit er nu alleen zo diep in dat hij moeilijk zijn ongelijk nog kan toegeven. :s)
Ik probeer alleen maar aan te geven dat wanneer er iets nieuws komt het niet perse negatief hoeft uit te pakken, maar dat is hier fuckin kansloos.
  zondag 9 juni 2013 @ 16:30:47 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127584611
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:25 schreef CaasS het volgende:

[..]

Concurrentie met Sony. Online spellen kopen is goedkoper dan in de winkel? Misschien daarom?
Halo 4 via Marketplace: 60 euro
http://marketplace.xbox.c(...)adType=Game#LiveZone

Halo 4 bij Nedgame: 38 euro
http://www.nedgame.nl/halo-4+x360.html

En bij concurrent Sony heb je voor 50 euro een jaar lang PlayStation Plus waarbij je elke maand meerdere games kunt spelen.

Dus.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 9 juni 2013 @ 16:31:30 #200
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127584634
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:30 schreef CaasS het volgende:

[..]

Ik probeer alleen maar aan te geven dat wanneer er iets nieuws komt het niet perse negatief hoeft uit te pakken, maar dat is hier fuckin kansloos.
Dus wat is het positieve dan aan altijd online? Of ontwijk je deze vraag weer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')