Hij maakt me nu al aan het huilenquote:
Wat een ellendequote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:55 schreef CaasS het volgende:
Twisted Pixel, de maker van onder andere Xbox 360-game The Gunstringer, heeft vandaag aangekondigd dat hun nieuwe titel, LocoCycle, een launch-titel is voor Microsofts nieuwe console, Xbox One.
Het verhaal van LocoCycle gaat over een ophol geslagen gevechtsmotor op zoek naar vrijheid en die haar monteur, Pablo, meesleurt. Een releasedatum is nog niet bekend, maar je kunt hieronder alvast de trailer bekijken.
LocoCycle launchtitel Xbox One
Ziet er niet uit overigens en launchtitel dus waarschijnlijk 1 van de 15 exclusives. Microsoft.
Erger nog: de videotheek om de hoek is faillietquote:Op zondag 9 juni 2013 02:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij maakt me nu al aan het huilen
Niet omdat hij slecht is, maar omdat hij zo erg de waarheid verteld.
Vroegah kon je nog een spel lenen bij de videotheek. Nu kan het niet eens meer van een vriend. Oh oh oh.
WTF. Lekker dan. Ik heb geen netwerk in de buurt van mijn Xbox en ik speel er juist op wanneer Ziggo weer eens een storing heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:41 schreef Seikcid het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)weedehandsgames.html
Is het zo erg gesteld bij jullie qua internet, hier heb ik nu 2 jaar internet van Ziggo en nog geen enkele storing. Hooguit dat mijn tv af en toe geen verbinding kan krijgen. Dit even los van wat ik van Microsofts beleid vind.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:53 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
WTF. Lekker dan. Ik heb geen netwerk in de buurt van mijn Xbox en ik speel er juist op wanneer Ziggo weer eens een storing heeft.
Nou, verder hoef ik me dus niet meer te verdiepen in de console, want het is sowieso een no-go nu.
Dat niet...quote:Op zondag 9 juni 2013 11:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Is het zo erg gesteld bij jullie qua internet, hier heb ik nu 2 jaar internet van Ziggo en nog geen enkele storing. Hooguit dat mijn tv af en toe geen verbinding kan krijgen. Dit even los van wat ik van Microsofts beleid vind.
Oh, hier (bijna) dagelijks wel een storing van merkbare termijn en iedere keer dat de verbinding enkele seconden verbroken wordt. Daar merk je niks van met surfen, maar wel met gamen en downloaden.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Is het zo erg gesteld bij jullie qua internet, hier heb ik nu 2 jaar internet van Ziggo en nog geen enkele storing. Hooguit dat mijn tv af en toe geen verbinding kan krijgen. Dit even los van wat ik van Microsofts beleid vind.
Ik heb jaren in een boerengat gewoondquote:Op zondag 9 juni 2013 12:09 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Oh, hier (bijna) dagelijks wel een storing van merkbare termijn en iedere keer dat de verbinding enkele seconden verbroken wordt. Daar merk je niks van met surfen, maar wel met gamen en downloaden.
Buiten dat hebben we alleen in de woonkamer internet, de rest van het huis niet. En de Xbox staat een verdieping lager. Met de TV hebben we dan weer geen problemen.
Maarja, boerengat en ziggo is de enige aanbieder. De snelheid is wel goed verder, ook met de Xbox360 als ik die naast de router aansluit (om het ontopic te houden)
Nogmaals: in praktijk zal het allemaal wel meevallen, maar dat is iets kroms recht lullen.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig naar ervaringen met Ziggo. Voor de rest ben ik het met je eens. Vandaar dat ik nog netjes zei: los van mijn meningquote:Op zondag 9 juni 2013 12:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nogmaals: in praktijk zal het allemaal wel meevallen, maar dat is iets kroms recht lullen.
Het principe is al fout.
Je gaat toch gigantische hoeveelheden uploads krijgen. Gigantische hoeveelheden data die veel moeilijker te filteren zijn dan tekst.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat die Kinect voltijd mee opneemt is ook praktisch onmogelijk zonder de connectie voltijd open te hebben en dus de console draaiende aan hebben staan.
Dat "aan" commando is het enige wat binnen een gesloten circuit actief blijft qua luisteren, meer zou meer stroom vereisen lijkt me.
Neuh, maar sommigen praten iets goed alsof het niet hebben van internet nooit voorkomt en in principe best acceptabel is. Dat vermoeit nogal.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig naar ervaringen met Ziggo. Voor de rest ben ik het met je eens. Vandaar dat ik nog netjes zei: los van mijn meningmaar dat had ik dus anders moeten verwoorden
Hehe en dat blijven ze ook doenquote:Op zondag 9 juni 2013 12:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Neuh, maar sommigen praten iets goed alsof het niet hebben van internet nooit voorkomt en in principe best acceptabel is. Dat vermoeit nogal.
Ik begrijp ook niet WAAROM ze het verdedigen. Als consument heb je geen voordeel.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Neuh, maar sommigen praten iets goed alsof het niet hebben van internet nooit voorkomt en in principe best acceptabel is. Dat vermoeit nogal.
Console uit, kinect op stand by= gesloten circuit.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik geloof er verder geen ruk van als hij niets doet alleen omdat Microsoft dat zegt. Mocht ik er ooit een hebben trek ik gewoon de stekker eruit wanneer ik geen TV kijk.
Onzin, om effectief te werken moet een vocale opdracht eerst omgezet worden naar een opdracht. Het is niet effectief real time geluid over te sturen en dan op de server te gaan berekenen als dat op de XO ook gewoon kan.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je gaat toch gigantische hoeveelheden uploads krijgen. Gigantische hoeveelheden data die veel moeilijker te filteren zijn dan tekst.
Omdat voor mij (waar ik vandaan kom) het hebben van internet hetzelfde is als water uit de kraan of het hebben van elektriciteit daarom maakt het mij 0 uit. Dan zou ik me ook druk moeten gaan maken omdat de Xbone elektriciteit nodig heeft.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar Microsoft kan niet garanderen dat zij altijd online zijn. En je haalt er niets uit.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:00 schreef CaasS het volgende:
[..]
Omdat voor mij (waar ik vandaan kom) het hebben van internet hetzelfde is als water uit de kraan of het hebben van elektriciteit daarom maakt het mij 0 uit. Dan zou ik me ook druk moeten gaan maken omdat de Xbone elektriciteit nodig heeft.
Nee, Microsoft kan niets garanderen. Bij de 360 heb ik in die 7 jaar 0x problemen gehad met internet verbindingen behalve tijdens verhuizen, maar die 2 dagen kan ik wel zonder. En je haalt er geen voordeel uit idd, maar voor mij dus ook geen nadeel dus maakt het me niet uit. Voor velen schijnt het alleen wel een probleem te zijn, of een principe ofzo (al stellen die in de praktijk nooit zoveel voor).quote:Op zondag 9 juni 2013 13:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar Microsoft kan niet garanderen dat zij altijd online zijn. En je haalt er niets uit.
Nou erg leuk dat jij geen problemen hebt gehad, je zal een van de weinigen zijn geweest.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:06 schreef CaasS het volgende:
[..]
Nee, Microsoft kan niets garanderen. Bij de 360 heb ik in die 7 jaar 0x problemen gehad met internet verbindingen behalve tijdens verhuizen, maar die 2 dagen kan ik wel zonder. En je haalt er geen voordeel uit idd, maar voor mij dus ook geen nadeel dus maakt het me niet uit. Voor velen schijnt het alleen wel een probleem te zijn, of een principe ofzo (al stellen die in de praktijk nooit zoveel voor).
Edit; Mensen maken die Bush redenatie er van ''you're either with us, or u are against us''. Het is niet positief, dus het is negatief maar dat hoeft niet zo te zijn. Iets dat niet voordelig werkt, hoeft niet nadelig te werken zoals in het geval van die 1x per 24 uur connecten met internet.
Ik dus niet, maar hardcore gamers wel. Bij jou ligt het internet er zo vaak uit dat je niet meer fatsoenlijk kan gamen met dat ding?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou erg leuk dat jij geen problemen hebt gehad, je zal een van de weinigen zijn geweest.
Je hebt heel slecht internet, is het een voordeel of een nadeel dat je dan online moet zijn?
Ik heb het erover wat als, dan is het toch een nadeel of niet? Als het voor de consument geen voordeel oplevert alleen mogelijke nadelen dan zou je het niet moeten doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:10 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik dus niet, maar hardcore gamers wel. Bij jou ligt het internet er zo vaak uit dat je niet meer fatsoenlijk kan gamen met dat ding?
Dan het principe ding, wat bullshit is omdat het alleen om geld gaat. Duurder = kut, goedkoper = goed. Principes doen er niet toe, want ALS microsoft met een dienst komt als Spotify/Playstation Plus/Steam gooit iedereen zijn principes overboord.
Maar goed ik heb me best gedaan en proberen duidelijk te maken dat het er voor gamers op vooruit gaat ipv achteruit, maar dat heeft hier geen zin. Conservatieve/nietsveranderende Playstation for the win.Die dan over een jaar achter Microsoft aanlopen zoals ze de laatste 10 jaar al doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |