abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 9 juni 2013 @ 02:51:34 #151
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_127574003
quote:
Hij maakt me nu al aan het huilen ;(
Niet omdat hij slecht is, maar omdat hij zo erg de waarheid verteld.
Vroegah kon je nog een spel lenen bij de videotheek. Nu kan het niet eens meer van een vriend. Oh oh oh.
:')
  zondag 9 juni 2013 @ 03:38:55 #152
292709 KoningStoma
Misantroop
pi_127574214
It's greed man. It's greed.
  zondag 9 juni 2013 @ 10:10:07 #153
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127575414
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:55 schreef CaasS het volgende:
Twisted Pixel, de maker van onder andere Xbox 360-game The Gunstringer, heeft vandaag aangekondigd dat hun nieuwe titel, LocoCycle, een launch-titel is voor Microsofts nieuwe console, Xbox One.

Het verhaal van LocoCycle gaat over een ophol geslagen gevechtsmotor op zoek naar vrijheid en die haar monteur, Pablo, meesleurt. Een releasedatum is nog niet bekend, maar je kunt hieronder alvast de trailer bekijken.

LocoCycle launchtitel Xbox One

Ziet er niet uit overigens en launchtitel dus waarschijnlijk 1 van de 15 exclusives. Microsoft. :')
Wat een ellende :'(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  zondag 9 juni 2013 @ 11:18:30 #154
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127576274
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hij maakt me nu al aan het huilen ;(
Niet omdat hij slecht is, maar omdat hij zo erg de waarheid verteld.
Vroegah kon je nog een spel lenen bij de videotheek. Nu kan het niet eens meer van een vriend. Oh oh oh.
Erger nog: de videotheek om de hoek is failliet ;(
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_127576953
quote:
WTF. Lekker dan. Ik heb geen netwerk in de buurt van mijn Xbox en ik speel er juist op wanneer Ziggo weer eens een storing heeft.

Nou, verder hoef ik me dus niet meer te verdiepen in de console, want het is sowieso een no-go nu.
  zondag 9 juni 2013 @ 11:56:22 #156
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127577012
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:53 schreef Sowieso. het volgende:

[..]

WTF. Lekker dan. Ik heb geen netwerk in de buurt van mijn Xbox en ik speel er juist op wanneer Ziggo weer eens een storing heeft.

Nou, verder hoef ik me dus niet meer te verdiepen in de console, want het is sowieso een no-go nu.
Is het zo erg gesteld bij jullie qua internet, hier heb ik nu 2 jaar internet van Ziggo en nog geen enkele storing. Hooguit dat mijn tv af en toe geen verbinding kan krijgen. Dit even los van wat ik van Microsofts beleid vind.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:01:52 #157
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127577135
quote:
3s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:56 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Is het zo erg gesteld bij jullie qua internet, hier heb ik nu 2 jaar internet van Ziggo en nog geen enkele storing. Hooguit dat mijn tv af en toe geen verbinding kan krijgen. Dit even los van wat ik van Microsofts beleid vind.
Dat niet...
Maar wat als je gaat verhuizen en je een tijdje zonder internet zit. Een verbinding is niet altijd binnen 2 dagen geregeld.

Of wat als XBOX live word gehacked net als het Sony PSN netwerk een tijd geleden. Dat lag er toen een maand uit. Kun je dus een maand lang niet meer gamen.

In NL hebben we een vrij goede infrastructuur maar in Amerika is dit niet het geval.
pi_127577296
quote:

[..]

Oh, hier (bijna) dagelijks wel een storing van merkbare termijn en iedere keer dat de verbinding enkele seconden verbroken wordt. Daar merk je niks van met surfen, maar wel met gamen en downloaden.

Buiten dat hebben we alleen in de woonkamer internet, de rest van het huis niet. En de Xbox staat een verdieping lager. Met de TV hebben we dan weer geen problemen.

Maarja, boerengat en ziggo is de enige aanbieder. De snelheid is wel goed verder, ook met de Xbox360 als ik die naast de router aansluit (om het ontopic te houden :P )
  zondag 9 juni 2013 @ 12:15:09 #159
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127577407
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:09 schreef Sowieso. het volgende:

[..]

Oh, hier (bijna) dagelijks wel een storing van merkbare termijn en iedere keer dat de verbinding enkele seconden verbroken wordt. Daar merk je niks van met surfen, maar wel met gamen en downloaden.

Buiten dat hebben we alleen in de woonkamer internet, de rest van het huis niet. En de Xbox staat een verdieping lager. Met de TV hebben we dan weer geen problemen.

Maarja, boerengat en ziggo is de enige aanbieder. De snelheid is wel goed verder, ook met de Xbox360 als ik die naast de router aansluit (om het ontopic te houden :P )
Ik heb jaren in een boerengat gewoond :D Maar ook daar viel op zich erg mee. Ik was gewoon nieuwsgierig :P (en nu verder ontopic inderdaad :) )
pi_127577594
Ik haat die fokking discussie tussen PS4 en XBOX1, PS4 is schijnbaar beter omdat XBOX1 eens in de 24 uur internetverbinding moet hebben, daarnaast ook die kinect dingen kan opnemen wat wij wellicht niet zouden willen en 2e hands spellen zijn niet speelbaar.
Ik kan het echt totaal niet geloven dat PS4 dit niet implementeert, want dan zijn Microsoft zich zo zeer in de vingers snijden dat iedereen een PS4 gaat halen. Daarnaast kunnen de 2e hands spellen die je moet gaan kopen gepusht worden door spelmakers zoals EA, Activision en ga zo maar door.

Hoe de fuck kun je nu zeggen dat de ene console waar geruchten over rond gaan slechter is dan diegene waar nog geen ene moer van bekend is?
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:26:14 #161
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127577607
quote:

[..]

Nogmaals: in praktijk zal het allemaal wel meevallen, maar dat is iets kroms recht lullen.

Het principe is al fout.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 9 juni 2013 @ 12:27:58 #162
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127577635
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nogmaals: in praktijk zal het allemaal wel meevallen, maar dat is iets kroms recht lullen.

Het principe is al fout.
Ik was gewoon nieuwsgierig naar ervaringen met Ziggo. Voor de rest ben ik het met je eens. Vandaar dat ik nog netjes zei: los van mijn mening :P maar dat had ik dus anders moeten verwoorden :D
  zondag 9 juni 2013 @ 12:31:01 #163
12888 Skull-splitter
pi_127577683
Dat die Kinect voltijd mee opneemt is ook praktisch onmogelijk zonder de connectie voltijd open te hebben en dus de console draaiende aan hebben staan.

Dat "aan" commando is het enige wat binnen een gesloten circuit actief blijft qua luisteren, meer zou meer stroom vereisen lijkt me.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:34:52 #164
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127577756
Ik geloof er verder geen ruk van als hij niets doet alleen omdat Microsoft dat zegt. Mocht ik er ooit een hebben trek ik gewoon de stekker eruit wanneer ik geen TV kijk.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:35:16 #165
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127577761
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat die Kinect voltijd mee opneemt is ook praktisch onmogelijk zonder de connectie voltijd open te hebben en dus de console draaiende aan hebben staan.

Dat "aan" commando is het enige wat binnen een gesloten circuit actief blijft qua luisteren, meer zou meer stroom vereisen lijkt me.
Je gaat toch gigantische hoeveelheden uploads krijgen. Gigantische hoeveelheden data die veel moeilijker te filteren zijn dan tekst.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:35:26 #166
12888 Skull-splitter
pi_127577766
quote:
3s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:27 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik was gewoon nieuwsgierig naar ervaringen met Ziggo. Voor de rest ben ik het met je eens. Vandaar dat ik nog netjes zei: los van mijn mening :P maar dat had ik dus anders moeten verwoorden :D
Neuh, maar sommigen praten iets goed alsof het niet hebben van internet nooit voorkomt en in principe best acceptabel is. Dat vermoeit nogal.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:36:34 #167
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127577785
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Neuh, maar sommigen praten iets goed alsof het niet hebben van internet nooit voorkomt en in principe best acceptabel is. Dat vermoeit nogal.
Hehe en dat blijven ze ook doen ;) Die overtuig je nooit van je leven.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:36:41 #168
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127577787
quote:

[..]

Ik begrijp ook niet WAAROM ze het verdedigen. Als consument heb je geen voordeel.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:42:03 #169
12888 Skull-splitter
pi_127577893
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik geloof er verder geen ruk van als hij niets doet alleen omdat Microsoft dat zegt. Mocht ik er ooit een hebben trek ik gewoon de stekker eruit wanneer ik geen TV kijk.
Console uit, kinect op stand by= gesloten circuit.
Console aan, kinect aan= lokale berekeningen en vertalingen naar bruikbare opdrachten, dan pas online vergelijkingen. Biometrische data aka gezichtsherkenning en dergelijke zullen wel centraal opgeslagen worden (kunnen ze eventueel gebruiken in opsporing inderdaad).

Maar uit is uit, want het zou in stand by anders flink wat verbruiken.

quote:
3s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:35 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Je gaat toch gigantische hoeveelheden uploads krijgen. Gigantische hoeveelheden data die veel moeilijker te filteren zijn dan tekst.
Onzin, om effectief te werken moet een vocale opdracht eerst omgezet worden naar een opdracht. Het is niet effectief real time geluid over te sturen en dan op de server te gaan berekenen als dat op de XO ook gewoon kan.
pi_127578310
quote:

[..]

Omdat voor mij (waar ik vandaan kom) het hebben van internet hetzelfde is als water uit de kraan of het hebben van elektriciteit daarom maakt het mij 0 uit. Dan zou ik me ook druk moeten gaan maken omdat de Xbone elektriciteit nodig heeft.
  zondag 9 juni 2013 @ 13:02:54 #171
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127578358
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:00 schreef CaasS het volgende:

[..]

Omdat voor mij (waar ik vandaan kom) het hebben van internet hetzelfde is als water uit de kraan of het hebben van elektriciteit daarom maakt het mij 0 uit. Dan zou ik me ook druk moeten gaan maken omdat de Xbone elektriciteit nodig heeft.
Maar Microsoft kan niet garanderen dat zij altijd online zijn. En je haalt er niets uit.
pi_127578442
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:02 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Maar Microsoft kan niet garanderen dat zij altijd online zijn. En je haalt er niets uit.
Nee, Microsoft kan niets garanderen. Bij de 360 heb ik in die 7 jaar 0x problemen gehad met internet verbindingen behalve tijdens verhuizen, maar die 2 dagen kan ik wel zonder. En je haalt er geen voordeel uit idd, maar voor mij dus ook geen nadeel dus maakt het me niet uit. Voor velen schijnt het alleen wel een probleem te zijn, of een principe ofzo (al stellen die in de praktijk nooit zoveel voor).

Edit; Mensen maken die Bush redenatie er van ''you're either with us, or u are against us''. Het is niet positief, dus het is negatief maar dat hoeft niet zo te zijn. Iets dat niet voordelig werkt, hoeft niet nadelig te werken zoals in het geval van die 1x per 24 uur connecten met internet.

[ Bericht 14% gewijzigd door CaasS op 09-06-2013 14:25:46 ]
  zondag 9 juni 2013 @ 14:33:00 #173
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127580738
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:06 schreef CaasS het volgende:

[..]

Nee, Microsoft kan niets garanderen. Bij de 360 heb ik in die 7 jaar 0x problemen gehad met internet verbindingen behalve tijdens verhuizen, maar die 2 dagen kan ik wel zonder. En je haalt er geen voordeel uit idd, maar voor mij dus ook geen nadeel dus maakt het me niet uit. Voor velen schijnt het alleen wel een probleem te zijn, of een principe ofzo (al stellen die in de praktijk nooit zoveel voor).

Edit; Mensen maken die Bush redenatie er van ''you're either with us, or u are against us''. Het is niet positief, dus het is negatief maar dat hoeft niet zo te zijn. Iets dat niet voordelig werkt, hoeft niet nadelig te werken zoals in het geval van die 1x per 24 uur connecten met internet.
Nou erg leuk dat jij geen problemen hebt gehad, je zal een van de weinigen zijn geweest.

Je hebt heel slecht internet, is het een voordeel of een nadeel dat je dan online moet zijn?
pi_127581848
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:33 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Nou erg leuk dat jij geen problemen hebt gehad, je zal een van de weinigen zijn geweest.

Je hebt heel slecht internet, is het een voordeel of een nadeel dat je dan online moet zijn?
Ik dus niet, maar hardcore gamers wel. Bij jou ligt het internet er zo vaak uit dat je niet meer fatsoenlijk kan gamen met dat ding?
Dan het principe ding, wat bullshit is omdat het alleen om geld gaat. Duurder = kut, goedkoper = goed. Principes doen er niet toe, want ALS microsoft met een dienst komt als Spotify/Playstation Plus/Steam gooit iedereen zijn principes overboord.
Maar goed ik heb me best gedaan en proberen duidelijk te maken dat het er voor gamers op vooruit gaat ipv achteruit, maar dat heeft hier geen zin. Conservatieve/nietsveranderende Playstation for the win. _O_ Die dan over een jaar achter Microsoft aanlopen zoals ze de laatste 10 jaar al doen.
  zondag 9 juni 2013 @ 15:16:00 #175
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127582037
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:10 schreef CaasS het volgende:

[..]

Ik dus niet, maar hardcore gamers wel. Bij jou ligt het internet er zo vaak uit dat je niet meer fatsoenlijk kan gamen met dat ding?
Dan het principe ding, wat bullshit is omdat het alleen om geld gaat. Duurder = kut, goedkoper = goed. Principes doen er niet toe, want ALS microsoft met een dienst komt als Spotify/Playstation Plus/Steam gooit iedereen zijn principes overboord.
Maar goed ik heb me best gedaan en proberen duidelijk te maken dat het er voor gamers op vooruit gaat ipv achteruit, maar dat heeft hier geen zin. Conservatieve/nietsveranderende Playstation for the win. _O_ Die dan over een jaar achter Microsoft aanlopen zoals ze de laatste 10 jaar al doen.
Ik heb het erover wat als, dan is het toch een nadeel of niet? Als het voor de consument geen voordeel oplevert alleen mogelijke nadelen dan zou je het niet moeten doen.

Ja we gaan er hard op vooruit door restricties te hebben. Wanneer komt je geld binnen van Microsoft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')