En alle slechte acteurs komen er terecht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie GGMM eerder bij Huffelpuf. Daar zitten alle waardeloze tovenaars.
-Je bent zelf een *voorwerp/persoon*quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik help je hopen dat dit scenario uitkomt
Heb je nog een reactie die je graag van mijn kant zou willen zien?
Ik geef je een paar voorbeelden uit mijn uitgebreide repetoire
- Uh, oké
- Je loopt met je eigen domheid te koop.
- Je bent zelf niet grappig.
Nee de aardige mensen zitten daar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie GGMM eerder bij Huffelpuf. Daar zitten alle waardeloze tovenaars.
Was Carlo Ballenwasser niet van Huffelpuf?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En alle slechte acteurs komen er terecht.
Dit is iets te open voor mij. Graag specifiek aangeven welke reactie ik moet geven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
-Je bent zelf een *voorwerp/persoon*
-Strootman kijkt boos
-*(ex)PSVer* is slecht
Vul maar aan.
- "Debiel"quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
-Je bent zelf een *voorwerp/persoon*
-Strootman kijkt boos
-*(ex)PSVer* is slecht
Vul maar aan.
Cedric Diggory.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Was Carlo Ballenwasser niet van Huffelpuf?
Okee het is debiel geworden. Ik ga alvast even oefenen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ohja die is van vandaagToen moest ik wel even giechelen.
Ik vind de Nederlandse vertaling knudde.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Read you de boeken in the English of so?
Dit zegt hij tegen iedereen die een andere mening heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ohja die is van vandaagToen moest ik wel even giechelen.
Well that can the vertaler in his sack steek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse vertaling knudde.
Wat een debiel is dat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Well that can the vertaler in his sack steek.
Ik ga mijn pik wassen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee het is debiel geworden. Ik ga alvast even oefenen.
Hoop dat hij zich wel wat beter gedraagt tegen zijn professionele begeleiders.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zegt hij tegen iedereen die een andere mening heeft.
fixedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zegt hij tegen iemand die gelijk heeft en als hij daar niet tegen kan.
Dan doet hij poeslief. En internet is een uitlaatklep hč. Net als voor Stinho.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat hij zich wel wat beter gedraagt tegen zijn professionele begeleiders.
Ik zou bij Slytherin komenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:26 schreef Pascalus het volgende:
Stinho zou ook bij Huffelpuf terechtkomen.
Uh, oke?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, die uitspraak bevalt me wel. Dit gaat een glansrol worden
Milfelpuff.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar zouden jullie mij zetten? Ook Huffelpuff zeker?
Bij Rawrvenklauwquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij durft de ranzige wijven te neuken, sowieso Gryffindor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
quote:
Dexter en Breaking Badquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dexter
30 Juni 2013
Breaking Bad
18 Augustus 2013
Homeland
29 September 2013
Sherlock
??? 2013
Opschieten met die hap
Homeland heb ik al gekeken. Maar vond ik minder leuk als Breaking Bad en Dexterquote:
Homeland komt langzaam op gang. Seizoen 2 vond ik veel beter.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Homeland heb ik al gekeken. Maar vond ik minder leuk als Breaking Bad en Dexter![]()
In oktober begint The Walking Dead vast ook weer. Kutserie maar ik blijf het kijken
Is wel aardige serie hoor. Vind dat meisje die de dochter speelt wel cutequote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Homeland komt langzaam op gang. Seizoen 2 vond ik veel beter.
Daar kan je wel op liggen idd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel aardige serie hoor. Vind dat meisje die de dochter speelt wel cute.
15:30quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe laat spelen ze eigenlijk Nederlandse tijd?
Daar half 10, veel later kun je niet beginnen natuurlijk.quote:
Boete?, ik dacht 4kmquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is de correctie ook alweer als je te hard rijdt?
Je eigen teller staat meestal ook te positief dus laten we zeggen 120 daar gaat dan wat vanaf maar boete zal zeker boven de 100 liggenquote:
120? 140 denk ik dat je bedoeld. Balen wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je eigen teller staat meestal ook te positief dus laten we zeggen 120 daar gaat dan wat vanaf maar boete zal zeker boven de 100 liggen
dus je ging 140 op de teller? dat is dan toch wel 130, dan zit je dik boven de 200 euro boetequote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
120? 140 denk ik dat je bedoeld. Balen wel.
M'n vriendin, ik heb geen rijbewijs. Ze wist het niet zeker maar iig harder dan 140. Meestal zit ze tegen de 150 op de tellerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus je ging 140 op de teller? dat is dan toch wel 130, dan zit je dik boven de 200 euro boete
http://www.flitsers.nl/boete
De snelheids correctie is 3% zag ik net, zonde geld altijdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n vriendin, ik heb geen rijbewijs. Ze wist het niet zeker maar iig harder dan 140. Meestal zit ze tegen de 150 op de teller
Had ik gister dus ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck man, ik kan mijn spel niet meer laden.
Volgens mij is het 10% van de snelheid dat je te hard rijdt. Dus 30 te hard = 3 km correctie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
De snelheids correctie is 3% zag ik net, zonde geld altijd
Tweet over die Rus die gepakt is bij Vacansoleilquote:@inrng at Aosta in 11' we called him Schwarzenegger. A massive Russian who was out climbing the climbers. Crashed x2 on a descent, still won
Ze pakken allemaal. Ik snap niet dat je nog serieus naar die sport kunt kijken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tweet over die Rus die gepakt is bij VacansoleilWat een baggerploeg is dat toch, hele tijd maar renners ophalen waar het al epo haast uit de oren spuit
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze pakken allemaal. Ik snap niet dat je nog serieus naar die sport kunt kijken.
Ik ga er niet meer op happen, dat hebben we vorige keer afgesprokenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wilt 't toch niet ontkennen of wel?
De feiten blijven zich opstapelen, laten we 't dan zo zeggen. Je zou denken dat die boelers nu wel snappen dat ze er niet meer mee wegkomen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op happen, dat hebben we vorige keer afgesproken
Ja, daar verbaas ik me wel over ja. Ik ben wel van de 2e kans enzo, maar raak nu wel geneigd om te zeggen bij 1e keer gelijk levenslange schorsing. Niet omdat ik individueel die renners niet meer wil terugzien, maar wel om de epische manier waarop zo'n diluca de wielersport in z'n hemd zet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De feiten blijven zich opstapelen, laten we 't dan zo zeggen. Je zou denken dat die boelers nu wel snappen dat ze er niet meer mee wegkomen.
Hoe voelt dat nou eens een keer?quote:
gaat niet goed met die jongen nu ie geen mod meer is hoor...-O-quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gister waren ze ook al kusjekroel.
dat ben je wel gewend he, iemand die over je heen komtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar ik laat het gewoon over me heen komen.
Ik snap er werkelijk niks van.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook wel een leuk plaatje. Analyse van de renners van Sky in 2011. CF = Chris Froome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |