En alle slechte acteurs komen er terecht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie GGMM eerder bij Huffelpuf. Daar zitten alle waardeloze tovenaars.
-Je bent zelf een *voorwerp/persoon*quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik help je hopen dat dit scenario uitkomt
Heb je nog een reactie die je graag van mijn kant zou willen zien?
Ik geef je een paar voorbeelden uit mijn uitgebreide repetoire
- Uh, oké
- Je loopt met je eigen domheid te koop.
- Je bent zelf niet grappig.
Nee de aardige mensen zitten daar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie GGMM eerder bij Huffelpuf. Daar zitten alle waardeloze tovenaars.
Was Carlo Ballenwasser niet van Huffelpuf?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En alle slechte acteurs komen er terecht.
Dit is iets te open voor mij. Graag specifiek aangeven welke reactie ik moet geven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
-Je bent zelf een *voorwerp/persoon*
-Strootman kijkt boos
-*(ex)PSVer* is slecht
Vul maar aan.
- "Debiel"quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
-Je bent zelf een *voorwerp/persoon*
-Strootman kijkt boos
-*(ex)PSVer* is slecht
Vul maar aan.
Cedric Diggory.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Was Carlo Ballenwasser niet van Huffelpuf?
Okee het is debiel geworden. Ik ga alvast even oefenen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ohja die is van vandaagToen moest ik wel even giechelen.
Ik vind de Nederlandse vertaling knudde.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Read you de boeken in the English of so?
Dit zegt hij tegen iedereen die een andere mening heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ohja die is van vandaagToen moest ik wel even giechelen.
Well that can the vertaler in his sack steek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse vertaling knudde.
Wat een debiel is dat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Well that can the vertaler in his sack steek.
Ik ga mijn pik wassen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee het is debiel geworden. Ik ga alvast even oefenen.
Hoop dat hij zich wel wat beter gedraagt tegen zijn professionele begeleiders.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zegt hij tegen iedereen die een andere mening heeft.
fixedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zegt hij tegen iemand die gelijk heeft en als hij daar niet tegen kan.
Dan doet hij poeslief. En internet is een uitlaatklep hè. Net als voor Stinho.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat hij zich wel wat beter gedraagt tegen zijn professionele begeleiders.
Ik zou bij Slytherin komenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:26 schreef Pascalus het volgende:
Stinho zou ook bij Huffelpuf terechtkomen.
Uh, oke?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, die uitspraak bevalt me wel. Dit gaat een glansrol worden
Milfelpuff.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar zouden jullie mij zetten? Ook Huffelpuff zeker?
Bij Rawrvenklauwquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij durft de ranzige wijven te neuken, sowieso Gryffindor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
quote:
Dexter en Breaking Badquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dexter
30 Juni 2013
Breaking Bad
18 Augustus 2013
Homeland
29 September 2013
Sherlock
??? 2013
Opschieten met die hap
Homeland heb ik al gekeken. Maar vond ik minder leuk als Breaking Bad en Dexterquote:
Homeland komt langzaam op gang. Seizoen 2 vond ik veel beter.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Homeland heb ik al gekeken. Maar vond ik minder leuk als Breaking Bad en Dexter![]()
In oktober begint The Walking Dead vast ook weer. Kutserie maar ik blijf het kijken
Is wel aardige serie hoor. Vind dat meisje die de dochter speelt wel cutequote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Homeland komt langzaam op gang. Seizoen 2 vond ik veel beter.
Daar kan je wel op liggen idd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel aardige serie hoor. Vind dat meisje die de dochter speelt wel cute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |