abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127506504
*Ten eerste wil ik even zeggen dat ik NIET Caroline Tensen ben. Het is een stomme nickname die ik ooit heb gekozen.*

Goed, dan nu mijn probleem. Ik ben eigenlijk al mijn hele leven aan de dikke kant geweest en heb al vaker geprobeerd om af te vallen, maar door allerlei stress (familieruzie, problemen op school e.d.) is het telkens mislukt. Nu de zomervakantie eraan komt en ik een paar rustige maanden voor de boeg heb, leek het mij de perfecte kans om nu af te vallen. Ik ging op zoek naar diverse dieeten en ik kwam het zogenaamde ziekenhuisdieet tegen. Het ziet er redelijk streng uit, maar ik moet dan ook veel afvallen (minstens 20 kg), en ik heb geen zin om over een jaar nog bezig te zijn met afvallen. Ik ben nu al een dag bezig en tot nu toe gaat het goet. Lijkt dit jullie een goed dieet?

Iedere ochtend:
1 sinaasappel of grapefruit
1 beschuit of geroosterde boterham
koffie of thee zonder suiker of melk

Maandagmiddag:
1 ei
2 bekers yoghurt, halvol of vol
2 beschuiten of geroosterde boterhammen

Maandagavond:
2 tomaten
2 eieren
1 beker yoghurt, halfvol of vol
halve krop sla eventueel met wat olie, azijn en zout

Dinsdagmiddag:
1 ei
2 bekers yoghurt, halvol of vol

Dinsdagavond:
1 tomaat
1 beker yoghurt, halvol of vol
1 bief tartaar eventueel gegrild

Woensdagmiddag:
1 ei
2 bekers yoghurt, halfvol of vol

Woensdagavond:
125 gram biefstuk gegrild
1 beker yoghurt, halfvol of vol

Donderdagmiddag:
125 gram kwark
1 tomaat
1 zure augurk

Donderdagavond:
1 appel
2 tomaten
1 bief tartaar eventueel gegrild

Vrijdagmiddag:
200 gram vis naar keuze
1 tomaat

Vrijdagavond:
1 ei
1 tomaat
halve krop sla eventueel met wat olie, azijn en zout

Koffie en thee zonder suiker of melk, en mineraalwater mag je onbeperkt drinken.

In het weekend mag je normaal eten.
Bekend van o.a.: Postcode Loterij: Een Tegen 100 / Het Spijt Me / DNA Onbekend / Wie Ben Ik? / Topkok / Je Leven in de Steigers / Hotel Big Brother / De 100: Singles / Hitbingo / Familieberichten / Babyboom en nog veel meer topprogramma's!
pi_127506541
Waardeloos. Met name in het weekend mag je normaal eten is het toetje op de slagroom op de friet.
Zal ik je even een groot geheim vertellen?
Het maakt niet uit wat je eet, maar hoeveel je eet is van belang.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_127506642
Slecht dieet. Eet gewoon wat je lekker vindt, maar begin eens met het halveren van de porties.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 00:54:53 #4
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_127506903
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:41 schreef Seam het volgende:
Waardeloos. Met name in het weekend mag je normaal eten is het toetje op de slagroom op de friet.

Beter nog: Je bent wat je eet, dat is 1. Het maakt geen flikker uit wat je eet, zo lang je ook maar iets doet om het eten eraf te krijgen! Waarom zijn die gozers van Epic Meal Time niet godsgruwelijk MURICA-vadsig? Omdat ze genoeg trainen dat het er ook weer af valt. Dat is 2.
Lees Solitary Fitness van Charles Bronson (NIET de acteur!) er maar eens op na, ongetwijfeld wel ergens op internet te vinden of bestellen) er maar op na.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 01:05:08 #5
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_127507142
Waarom heet je hier dan wel Caroline Tensen?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 01:05:48 #6
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_127507154
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:41 schreef Seam het volgende:

Het maakt niet uit wat je eet? :') ____ :')
  vrijdag 7 juni 2013 @ 01:08:06 #7
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_127507197
Afvallen is geen kwestie van diëten voor een tijdje en er dan mooi uitzien, maar een kwestie van een gezonde(re) leefstijl aannemen voor de rest van je leven, want alleen dan blijf je dat figuur behouden. Voeding is daar deel van, samen met activiteit, omgeving en aanleg.
pi_127507219
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 01:05 schreef Keith_Bakker het volgende:
Het maakt pas wat uit als je gaat bodybuilden en dat laatste procentje vet weg wil hebben. Voor mensen die daar verder niet aan doen en dat dus ook niet als doel hebben, TS dus bijvoorbeeld, maakt het niks uit wat je eet als je maar minder eet en dat ook structureel blijft doen.
pi_127507500
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 01:05 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Zelf ook een dikkertje?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 01:48:48 #10
244933 trovey
Nachtoele
pi_127507799
Zou ik niet doen TS, verander gewoon je eetgewoontes maar ga niet crashdieten (en het ziekenhuisdieet is er zo'n eentje ;) ) Geen zin om er een jaar mee bezig te zijn is trouwens een heel slecht idee, je bent ook niet in 2 maanden die 20 kilo zwaarder geworden :{w , gewoon langzaam aan afvallen is effectiever voor de toekomst dan ineens een crashdieet volgen. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 7 juni 2013 @ 03:24:27 #11
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_127508263
Mens wat doe je jezelf aan!!!

Ga naar een dietiste, vertel hoe je eet en dan vertelt zij jou wat je het handigst kun eten om af te vallen. En dat gaat meer over de hoeveelheden, dan gekke samenstellingen zoals in dat dieet van jou. Dat hou je misschien 2 weken vol en dan word je gek van de honger en snak je naar een gewone maaltijd.

20 kilo gaat niet in 2 maanden zonder erg ongezond bezig te zijn. Plus, daarna is het natuurlijk wel handig om te zorgen dat die 20 kilo's er niet zo weer bij zitten.
Reken echt maar op een jaar voordat die eraf zijn. En de rest van je leven opletten wat je eet.

Wat meer beweging is ook niet verkeerd. Want tijdens sporten kun je niet eten en je gaat je beter voelen van het sporten zodat je minder behoefte hebt aan eten.

Succes ermee.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 03:27:04 #12
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_127508270
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 01:24 schreef Seam het volgende:

[..]

Zelf ook een dikkertje?
105 maar meeste is spier
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:16:33 #13
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127509004
Als je blijvend wilt afvallen is het verstandiger om naar je huidige eet&leefpatroon te kijken en daar dingen in te veranderen zijn die blijvend zijn.
Ik heb net de maandag eens in mn appje gegooid, je komt aan kcal aan max 800. Reken nu je bmr eens uit, wat je op een dag binnen zou moeten krijgen om je lichaam goed te kunnen laten functioneren; daar zit een flink verschil in. Met dit crashdieet ga je misschien op korte termijn snel afvallen, maar weet dat die 20 kilo er ook niet in 1 dag aan zijn gekomen :).
Neem ook eens een kijkje hier: LIF / [Dieetclub] #490 Fietsen met lekker weer ; dan zul je zien wat een verschil er is en zoals laatst iemand daar opmerkte, als zo'n dieet écht had gewerkt was het wel bij Oprah in een uitzending besproken :+.
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 08:21:22 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_127509062
Het lijkt me wel heeeel erg weinig en veel variatie zit er ook niet in.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_127509063
Denk toch eens na....
Ja doei.
pi_127509095
Wat doe je aan sport ts?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_127509119
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat doe je aan sport ts?