abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 09:54:34 #1
5428 crew  miss_sly
pi_127392434
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:55:55 #2
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127392467
Ze hebben geen douches bij Basic Fit, ik vond het er nogal warm en slecht geventileerd en van de mensen werd ik ook niet enthousiast.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 09:56:45 #3
5428 crew  miss_sly
pi_127392490
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Per maand, toch? En daarnaast kun je wel overdragen, maar dus niet samen gaan sporten, want maar 1 persoon tegelijk... Zo werkt het bij ons iig. Reden voor mij om het niet te doen :)
Ja, per maand, dat klopt.
Wij kunnen toch niet samen sporten, er moet altijd iemand op onze dochter letten, he :)

Het fietsen naar mijn werk is zoo fijn O+ Het is 10 km enkele reis en het weer is fijn dus ik ben helemaal blij. Ik denk er nog maar even niet aan hoe het moet als het winter wordt en sneeuwt en regent.
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 09:57:42 #4
5428 crew  miss_sly
pi_127392525
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:55 schreef _Dido_ het volgende:
Ze hebben geen douches bij Basic Fit, ik vond het er nogal warm en slecht geventileerd en van de mensen werd ik ook niet enthousiast.
Geen douches? Vreemd, want ik las in de huisregels van de Basic Fit bij ons in de buurt dingen over badkleding en douchen ofzo.

Wat is er mis met de mensen?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:59:15 #5
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127392563
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Geen douches? Vreemd, want ik las in de huisregels van de Basic Fit bij ons in de buurt dingen over badkleding en douchen ofzo.

Wat is er mis met de mense?
Oké, misschien hebben andere vestigingen wel douches. Maar voor zo weinig geld, kun je natuurlijk niet te veel verwachten ;) Ik heb het over de vestiging Leidschendam iig. Toen ik er was, werd er vooral veel gekletst en in tijdschriften gelezen tijdens het sporten.
And eternity in an hour.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:11:59 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127392943
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Oké, misschien hebben andere vestigingen wel douches. Maar voor zo weinig geld, kun je natuurlijk niet te veel verwachten ;) Ik heb het over de vestiging Leidschendam iig. Toen ik er was, werd er vooral veel gekletst en in tijdschriften gelezen tijdens het sporten.
En dan vooral al zittende op een apparaat waar jij op staat te wachten...

Niks mis met budgetsporten hoor, maar de Basic Fit in Tilburg was het voor mij echt niet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 10:12:58 #7
5428 crew  miss_sly
pi_127392976
Hmm, we gaan sowieso een keer kijken, natuurlijk, voor we een abonnement nemen. De huisregels zijn streng genoeg, las ik, maar als daar niet op gelet wordt verder, hebben ze ook weinig effect.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:14:09 #8
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127393011
Toen ik er was, vroeg ik aan iemand in de kleedkamer of er ook douches waren (ik was toen met een dagpas, om op te loopband te hardlopen toen het buiten echt te glad was). Ze lachte me nog net niet uit :').
And eternity in an hour.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:29:46 #9
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127395426
Ik weet het! Net als vorige maand rond deze tijd een schransbui, hoofdpijn en kramp... Het is gewoon rodekatertijd :o . En dat verklaart meteen ook (een deel van de) 1,5 kilo extra.

Hah! Niet dat het daar beter van wordt, voel me echt niet lekker, maar toch... Er is een verklaring *O*
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_127397066
Na een ontzettende uitspatting dit hele weekend, zei de weegschaal hetzelfde gewicht als voor het weekend. Godzijdank.

Vandaag weer sporten, bij ook een budgetfitness, Fit4Free. Moet zeggen dat er daar wel serieus gesport wordt. En er komen niet alleen maar mooie mensen, dat vind ik altijd ook wel prettig. :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_127398814
Ik ben afgelopen week niet naar de WW geweest, omdat ik ziekig en ongesteld was, 10 uur had gewerkt en het regende. Goede redenen allemaal. Maar nu ben ik dus 2 weken niet op de weegschaal geweest en daar word ik toch altijd heel onzeker van. Ik heb de afgelopen 2 weken veel gewerkt, lange dagen gedraaid op werk, en dan eet ik wel iets meer (want honger door fysieke arbeid) en nu ben ik echt bang dat de weegschaal dat aangeeft. Misschien moet ik toch een x een weegschaal kopen voor thuis, zodat ik het allemaal een beetje bij kan houden!
pi_127399361
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:21 schreef Zeester het volgende:
Ik ben afgelopen week niet naar de WW geweest, omdat ik ziekig en ongesteld was, 10 uur had gewerkt en het regende. Goede redenen allemaal. Maar nu ben ik dus 2 weken niet op de weegschaal geweest en daar word ik toch altijd heel onzeker van. Ik heb de afgelopen 2 weken veel gewerkt, lange dagen gedraaid op werk, en dan eet ik wel iets meer (want honger door fysieke arbeid) en nu ben ik echt bang dat de weegschaal dat aangeeft. Misschien moet ik toch een x een weegschaal kopen voor thuis, zodat ik het allemaal een beetje bij kan houden!
ik heb ook een Weegschaal gekocht voor bij mn vriend. Daarvoor woog ik me alleen bij mn ouders en kon ik het bij hem alleen aan de spiegel aflezen. Probleem daarmee is dat ik mezelf al snel een lekker wijf vind, vooral 's ochtends behalve als ik ongesteld ben :p
My salvation lies in your love..
pi_127399464
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:36 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

ik heb ook een Weegschaal gekocht voor bij mn vriend. Daarvoor woog ik me alleen bij mn ouders en kon ik het bij hem alleen aan de spiegel aflezen. Probleem daarmee is dat ik mezelf al snel een lekker wijf vind, vooral 's ochtends behalve als ik ongesteld ben :p
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:36 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook, ik heb een smalle en hoge spiegel die bovendien een beetje schuin tegen de muur leunt, is echt heel positief voor je zelfbeeld. En heb ook weinig daglicht in m'n kamer want woon op het noorden met alleen een balkondeur als raam (waar ook een balkon boven hangt, dus geen binnenkomende zon). Vind ik mezelf al snel zeer respectabel eruit zien ;). Is wel goed voor me ook, maar toch, niet geheel betrouwbare graadmeter.

Misschien moet ik een weegschaal kopen en die gewoon oprecht alleen gebruiken als ik een week niet naar de WW ga, want 1x per week vinger aan de pols is voor mij wel echt genoeg. Moet je als een weegschaal koopt echt een dure kopen voor een betrouwbare meting? Of is een goedkope ook ok?
pi_127399836
Ik heb een goedkope.
Ben maandag in het ziekenhuis op de weegschaal gaan staan (schoenen, kleding, midden op de dag) en 2 dagen later op mijn eigen weegschaal. Die viel bijna 3 kilo minder uit. Maar wel 's ochtends vroeg, naakt.

Dus volgens mij doet ie t prima.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_127399987
Ik.heb er ook een van 10 euro. Hij gaf net precies hetzelfde aan als die van mn ouders dus zal wel goed zitten :)
pi_127400069
Ik zou hem natuurlijk ook een beetje kunnen 'eiken' door meteen na de WW met dezelfde outfit aan ook hier op de weegschaal te gaan staan, kan ik er een beetje achterkomen of ze verschillen enzo.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:06:08 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127400503
Precies, dat is de verstandigste oplossing :)
pi_127402151
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:43 schreef miss_sly het volgende:

Dat is zonder begeleiding enzo, toch? Bevalt dat?
En heb je wel eens een virtuele groepsles ofzo gedaan?

Het is maar 15,95 per week en daar kunnen B en ik samen voor sporten, want de kaart is binnen het gezin overdraagbaar, begreep ik. Nou, daar wil ik het wel een jaartje voor proberen, als ik tenminste niet te veel heel negatieve ervaringen tegenkom :)
Het bevalt me wonder boven wonder uitstekend! Ik was namelijk wel een luxe sportschool met veel begeleiding en leuke mensen gewend. Incl sauna en heerlijke douches O+ Maar die was helaas wel te duur voor mij.

BasicFit is heerlijk budget, maar als je denkt begeleiding nodig te hebben dan zou ik het niet doen want er is echt niets. Er staat wel dat je de mensen daar kan vragen, maar bij ons is maar 1 medewerker en die doet alles (schoonmaken, balie, telefoon etc) en die zou je eventueel wel een machine uit kunnen leggen, maar dan houdt het ook wel op denk ik. Bij ons zijn wel mooie douches, maar ik douche er echt nooit.

Groepslessen heb ik nog nooit aan meegedaan, maar ik heb van horen zeggen dat de virtuele lessen veel leuker zijn dan je zou denken. Was afgelopen zondag bijna geneigd om mee te doen met zo'n les, maar toch maar gewoon mijn eigen schema gedaan.

Bij mijn vorige sportschool deed ik wel enthousiast mee aan allerlei groepslessen en die mis ik dan ook wel. Dus kijk eerst even of het wel bij je past!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:53:09 #19
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127402365
Wat is een virtuele les? :?
And eternity in an hour.
pi_127402771
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:53 schreef _Dido_ het volgende:
Wat is een virtuele les? :?
Jillian is een virtuele les :7

Een groot scherm met iemand die alles voor doet en dan kan je in de zaal meedoen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 15:22:56 #21
5428 crew  miss_sly
pi_127403455
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het bevalt me wonder boven wonder uitstekend! Ik was namelijk wel een luxe sportschool met veel begeleiding en leuke mensen gewend. Incl sauna en heerlijke douches O+ Maar die was helaas wel te duur voor mij.

BasicFit is heerlijk budget, maar als je denkt begeleiding nodig te hebben dan zou ik het niet doen want er is echt niets. Er staat wel dat je de mensen daar kan vragen, maar bij ons is maar 1 medewerker en die doet alles (schoonmaken, balie, telefoon etc) en die zou je eventueel wel een machine uit kunnen leggen, maar dan houdt het ook wel op denk ik. Bij ons zijn wel mooie douches, maar ik douche er echt nooit.

Groepslessen heb ik nog nooit aan meegedaan, maar ik heb van horen zeggen dat de virtuele lessen veel leuker zijn dan je zou denken. Was afgelopen zondag bijna geneigd om mee te doen met zo'n les, maar toch maar gewoon mijn eigen schema gedaan.

Bij mijn vorige sportschool deed ik wel enthousiast mee aan allerlei groepslessen en die mis ik dan ook wel. Dus kijk eerst even of het wel bij je past!
Ik denk niet dat ik echt begeleiding nodig heb, ik hou daar zelfs eigenlijk niet zo van. Ik heb tenminste nog nooit begeleiding getroffen waar ik me echt prettig bij voelde. Groepslessen deed ik niet echt, ik voelde me vaak niet heel prettig bij al die mensen die het al zo vaak gedaan hadden en daar een beetje blasé stonden mee te doen. Van de meeste apparaten weet ik wel hoe ze werken, en er zijn toch schema's beschikbaar bij BasicFit bijvoorbeeld?

Ik ga zeker maar even kijken. Er zijn maar weinig sportscholen waar ik me echt fijn heb gevoeld, maar ik moet me er ook neit heel naar voelen, natuurlijk.
pi_127403774
Hmmmmm meloen.. OMnomnom! :9
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 15:39:23 #23
5428 crew  miss_sly
pi_127404085
Ik zit aan de worteltjes, ook lekker!
Ik heb alleen zo'n vreselijke zin in aardbeien, maar die zijn nog zo belachelijk duur, dat ik ze niet koop.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 16:00:06 #24
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127404979
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit aan de worteltjes, ook lekker!
Ik heb alleen zo'n vreselijke zin in aardbeien, maar die zijn nog zo belachelijk duur, dat ik ze niet koop.
2 bakjes voor 3,- op de markt...
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 16:02:18 #25
5428 crew  miss_sly
pi_127405072
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

2 bakjes voor 3,- op de markt...
Echt waar? Smaken ze goed?

Eens kijken waar bij ons in de buurt wanneer markt is. Ik moet het nog een beetje uitvinden allemaal.

Hoe is het met jouw huis? Getekend?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')