Wordt nooit expliciet genoemd maar slechts geïnsinueerd, maar ik heb de meeste boeken niet gelezen dus weet ik het niet zeker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hmm de vraag is natuurlijk hoe groot deze spoiler is mocht ik ooit Harry Potter besluiten te kijken/lezen
En Perkamentus kan beter naar dat parkeerterrein bij het benzinepomp gaan. Komt Harry langs en zegt hij "Ooh wat lekker".quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die voldemort kan wel een weekje zandvoort gebruiken als ik 'm zo zie.
quote:
BIj wie?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even teruglezen bij wie het begon.
Bij mij?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even teruglezen bij wie het begon.
Het was deze baasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je al gefapped op totally spies rule 34?
Nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, maar ik hoop dat ik je hiermee evengoed een prettige nacht kan bezorgen.
[ afbeelding ]
Upload dat plaatje ergens anders, hotlinken kan niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, maar ik hoop dat ik je hiermee evengoed een prettige nacht kan bezorgen.
[ afbeelding ]
Wellicht maar goed ook voor die vuuraap.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Upload dat plaatje ergens anders, hotlinken kan niet.
Je cencuurbalk is weggevallenquote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Upload dat plaatje ergens anders, hotlinken kan niet.
Zegt de boy die het begon.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Even voor alle duidelijkheid.
Ik raad iedereen aan om rule 34's van Simpsons/Dora shit niet te posten.
Tot zover mijn moraal ridder post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |