Nooit gespeeldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
verder vroeg ik altijd pokemon spelletjes maar die kreeg ik niet want die waren te duur
Mijn buurjongen had gelukkig wel een gameboy. En daar mocht ik dan op. En dan mocht ik zijn pokemons trainenquote:
Ik mocht daar eigenlijk ook niet heen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zeiken. Wij mochten weer niet jaarlijks naar de EO-dag.
Ik speel nog steeds pokemon voor het slapen gaan bijna elke avondquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn buurjongen had gelukkig wel een gameboy. En daar mocht ik dan op. En dan mocht ik zijn pokemons trainen
Achteraf begrijp ik dat dat het saaiste kutkarweitje aller tijden is, maar toen was ik in de wolken.
Welke?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds pokemon voor het slapen gaan bijna elke avond
Ontspannend is dat.
Ik heb dat er een paar maanden geleden ook opgegooid met zo'n emulator. Even mijn verloren jeugd ingehaaldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds pokemon voor het slapen gaan bijna elke avond
Ontspannend is dat.
Ik heb het wel eens op de DS gespeeld. Gaat snel vervelen. Kom nooit verder dan een paar gyms.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso speelde niemand van mijn basisschool klas dat volgens mij.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens op de DS gespeeld. Gaat snel vervelen.
De tekenfilmserie keek ik vroeger wel redelijk vaak.
Tekenfilmserie keek ik sowieso. Net als Totally Spies. Ik was verliefd op die gingerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens op de DS gespeeld. Gaat snel vervelen.
De tekenfilmserie keek ik vroeger wel redelijk vaak.
Uh... Sam? of Alex?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tekenfilmserie keek ik sowieso. Net als Totally Spies. Ik was verliefd op die ginger
Hoe vaak heb je al gefapped op totally spies rule 34?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tekenfilmserie keek ik sowieso. Net als Totally Spies. Ik was verliefd op die ginger
Breng hem nou niet op ideeën.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je al gefapped op totally spies rule 34?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |