Ik heb wel 6 keer van verschillende mensen RedCat Engels: Het Machtige Monumenten Mysterie gekregen. Want dat was zo leuk omdat ik Engels sprak.quote:
Maar had dat spelletje een intro waarin een hond en een muis Beatrix ontvoeren? Dacht het niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar één spelletje ooit van gespeeld. Putt-Putt was leuker. In de dierentuin enzo.
Tot met Fifa 2000 of zo en het was 'e'quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:30 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet niet welke FIFA dat was, maar daar had je en speciaal tackle knopje wat altijd rood was, maar je kon iemand daarmee wel het wedstrijd uit mee schoppen
Volgens mij had ik dat ook, weet er niks meer van alleen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb wel 6 keer van verschillende mensen RedCat Engels: Het Machtige Monumenten Mysterie gekregen. Want dat was zo leuk omdat ik Engels sprak.
Wat een bocht was dat
was dat niet de rekenrace ofzoietsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar had dat spelletje een intro waarin een hond en een muis Beatrix ontvoeren? Dacht het niet.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:45 schreef Pascalus het volgende:
Eigenlijk waren alle Redcat Davilex spelletjes ongelooflijk kut, maar dat geheel terzijde.
Die heb ik ook gespeeld, dus het zou best kunnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
was dat niet de rekenrace ofzoiets
ik had geen gameboyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
verder vroeg ik altijd pokemon spelletjes maar die kreeg ik niet want die waren te duur
ik heb daar het geduld niet voorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
verder vroeg ik altijd pokemon spelletjes maar die kreeg ik niet want die waren te duur
ik had een balquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:47 schreef ValHallen het volgende:
Ik kan me een jeugd zonder Gameboy niet voorstellen.
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar wel een Super Nintendo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |