Andries weet waar het rode lampje zit. En lacht als een Kerkganger met kiespijn en krododillentranen uit doopwater.quote:
Want?quote:
Moet eigenlijk in OP hè?quote:
Het gaat supersnel hier.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet eigenlijk in OP hè?
Staat er dus al
Boem, koekoek zoooooo.quote:
D'r langjarig gemiddelde zal er niet onder geleden hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:05 schreef Wopper1 het volgende:
Tooske heeft dus al jaren niet meer flink geneukt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:26 schreef Zipportal het volgende:
Die vies dikke wordt in de zeik genomen, die door twee linkse kerkgangers. Ondertussen wel 200.000 euro binnenharken. Kutprogramma.
Eerste gastquote:Dimitri Bontinck vermoedt dat zijn zoon in Syrië is om mee te vechten met de jihadisten. Vandaag dook er een gruwelijke video op waarin een bejaarde man wordt onthoofd terwijl de daders Vlaams met elkaar spreken. Doet Dimitri's zoon dit ook?
Heeft ze nog gewonnen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
Bijna elke dag een zogenaamd "populair" item zeker tegenwoordig. Nu weer singasongwriter, gisteren al Bloed Zweet en Tranen.
Vanavond was toch de finale? Ik bedoel dat hazesgedoequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gekeken afgelopen maandag, maar het is nog niet afgelopen.
Singasongwriter is iets anders, dat is dat programma van Giel Beelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vanavond was toch de finale? Ik bedoel dat hazesgedoe
Finale van BZT is nog bezig trouwens. Je doelde natuurlijk op Daantje, die is er al uit. Winnaar komt zometeen.quote:
Je hebt het nu over de afterparty met Renske toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:07 schreef alors het volgende:
Wellicht ben ik nog wel op tijd thuis om deze topshow mee te maken
Die heb ik even gejatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat niet de tekst van Speculaas?
Speculaas heeft het gejat van ene Wittemanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat niet de tekst van Speculaas?
...voor altijd daar blijven.quote:Als Nederlandse jongeren in Syrië willen vechten, laat ze lekker..
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 23:13:42#kvdb Die Giel Beelen ofzo dat is me d'r eentje ja toch? #verzoekje reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:15 schreef Zipportal het volgende:
@Johannes: Zeg maar dat gisteren dat zingende wijf op een kerkachtige manier te kakken werd gezet.
Moet je even goed op internet zoeken. Er zijn veel ziekere filmpjes uit Syrië te vinden dan een onthoofding of een man die het hart van een soldaat opeet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Erger dan onthoofden? Daar kan ik me dus niks bij voorstellen.
Los Zetas met hakbijlen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef Hierro het volgende:
[..]
Moet je even goed op internet zoeken. Er zijn veel ziekere filmpjes uit Syrië te vinden dan een onthoofding of een man die het hart van een soldaat opeet.
twitter:ms_chapel twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 23:12:14#kvdbHeej Johannes waar blijft je geniale twitter? reageer retweet
is er inmiddels al, die van Johannesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:20 schreef Evertjan het volgende:
twitter:ms_chapel twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 23:12:14#kvdbHeej Johannes waar blijft je geniale twitter? reageer retweet
Verzin jij maar eens zo'n geniale twitter Evertjan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:20 schreef Evertjan het volgende:
Lidmaatschap van EO opgezegd. Programma trekt op niks. Zoiets.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verzin jij maar eens zo'n geniale twitter Evertjan.
dat laatste jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:23 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar ziet die man dan niet in dat die zoon misschien ook wel een keus maakt? Of is dat de typische blindheid van een ouder?
Ik vraag me alleen af wanneer je er zo mee bezig bent, en zo vaak erover spreekt, dat er niet wat meer rationaliteit door druppelt. Ik heb het idee dat hij dat echt zo ziet.quote:
Gewoon berechten als oorlogs-misdadigers.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:26 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk blijven die Syrie gangers daar. Ze moeten er hier geen sport van maken om mensen te onthoofden die hun niet goed gezind zijn.
wil gewoon vergoelijken dat hij gefaald heeft in zijn opvoeding .quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wanneer je er zo mee bezig bent, en zo vaak erover spreekt, dat er niet wat meer rationaliteit door druppelt. Ik heb het idee dat hij dat echt zo ziet.
Ik bedoel, hij hoeft het niet te geloven, maar hij raakt het onderwerp niet eens...
NIet alleen de minister, de overheid van de laatste jaren zit zo in elkaar. En mensen die het belang ervan niet zien, geven er logischerwijs geen bal om. En die mensen zijn steeds meer met 'politiek bezig' en vormen een belangrijk deel van het electoraat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:26 schreef Hierro het volgende:
Minister van onderwijs zijn en dan studenten keihard naaien. Chapeau.
Pubers zijn vatbaar voor idioten als die Haatbaard. Hebben de ouders niet altijd invloed op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
wil gewoon vergoelijken dat hij gefaald heeft in zijn opvoeding .
Johan wordt een beetje moe van dat tweede scherm.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:30 schreef Evertjan het volgende:
ik mis de mening van Johan Derksen op het 2e scherm
Dit dus. Maar dan nog; pubers zijn bijna volwassen en hebben zelf ook een gedachtegang. Ik vind het te makkelijk om het alleen maar af te schuiven als 'het zijn slachtoffers'.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Pubers zijn vatbaar voor idioten als die Haatbaard. Hebben de ouders niet altijd invloed op.
klopt maar zeg dan niet steeds dat hij een slachtoffer is maar gewoon raszuiver tuig dat blijkbaar een keuze gemaakt heeft .quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Pubers zijn vatbaar voor idioten als die Haatbaard. Hebben de ouders niet altijd invloed op.
Dit hoeft van mij niet gezegd te worden. Het midden kan ook waar zijn, en sommige pubers zitten aan de uitersten van beide redenaties. Deze meneer is echter overtuigd van het slachtoffer-idee en ráákt de alternatieve redenatie niet eens...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
klopt maar zeg dan niet steeds dat hij een slachtoffer is maar gewoon raszuiver tuig dat blijkbaar een keuze gemaakt heeft .
Hij geeft ook de staat de schuld van alles . Stiekem vind ik het triest voor die man .quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit hoeft van mij niet gezegd te worden. Het midden kan ook waar zijn, en sommige pubers zitten aan de uitersten van beide redenaties. Deze meneer is echter overtuigd van het slachtoffer-idee en ráákt de alternatieve redenatie niet eens...
Ze hadden beter Pietertje kunnen uitnodigen. Guido is wat dat betreft een slap aftreksel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks doet Giedo wat hilarische grappen.
Als je maar niet met een vuvuzela in mijn oor gaat tetterenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je weer een signaal krijgen als hij komt?
Dat benne de berichten!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Renske komt sowieso, heeft hij gisteren zelf aangekondigd.
Al zou je wel kunnen zeggen dat wat dictatoriaal hameren op idioot conservatieve organisaties als Sharia for Belgium/Holland, niet weg is. Het achterlijke domme denken waarbij hele werkelijkheden worden verzonnen krijgt te veel ruimte. Wanneer mensen daar wat meer moeite voor moeten doen, snappen ze zelf hoe stompzinnig ze zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij geeft ook de staat de schuld van alles . Stiekem vind ik het triest voor die man .
gezien zijn afkomst is die denk ik de Sovjet denkwijze gewend
Maar er word je ook geleerd dat de Staat bijna overal verantwoordelijk voor is .quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:39 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Al zou je wel kunnen zeggen dat wat dictatoriaal hameren op idioot conservatieve organisaties als Sharia for Belgium/Holland, niet weg is. Het achterlijke domme denken waarbij hele werkelijkheden worden verzonnen krijgt te veel ruimte. Wanneer mensen daar wat meer moeite voor moeten doen, snappen ze zelf hoe stompzinnig ze zijn.
Overigens was onderwijs onder het Sovjet regime was goed onderwijs. Dat zoveel Oostblokkers op alle niveaus zo mee kunnen met ons komt doordat het onderliggende construct goed voor elkaar is.
Ik mis hier ook een meneer met een snorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat er notoire nobuddies zijn uitgenodigd.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze heb et eve swaar gehat as Daantje
WAT? Ga maar even een weekendje rusten jij, we spreken elkaar maandag wel weer. Straks ga je ook nog zeggen dat Giel een sympathieke man isquote:
Giel is een stomme lul.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
WAT? Ga maar even een weekendje rusten jij, we spreken elkaar maandag wel weer. Straks ga je ook nog zeggen dat Giel een sympathieke man is
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes vindt het wel mooi, maar moet er niet van huilen.
Ik spreek je maandagquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Giel is een stomme lul.
Corton is tof met zijn baardje
Net als een snik. Die heb je of niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:59 schreef Xaobotnik het volgende:
Die lul van de audio moet eens ophouden overal een echo door heen te gooien. Iemand kan zingen of niet. Klinkt niet mooier met een echo. Helaas snappen veel mensen dat niet, inclusief mensen die ervoor verantwoordelijk zijn....
#TeamJohannes zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:59 schreef Xaobotnik het volgende:
Die lul van de audio moet eens ophouden overal een echo door heen te gooien. Iemand kan zingen of niet. Klinkt niet mooier met een echo. Helaas snappen veel mensen dat niet, inclusief mensen die ervoor verantwoordelijk zijn....
Dionne gaat het nog ver schoppenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze doet tegenwoordig wel het middagjournaal!
Nog even en dan BAM het 8-uur journaal
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze Belg gaat minstens 5 minuten praten.
Ja dat zei ik alquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:12 schreef Latert het volgende:
Dit interview gaat echt helemaal nergens over....
Ik vind mooiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:12 schreef Latert het volgende:
Dit interview gaat echt helemaal nergens over....
U bent een schat. Maar ik hing GVD aan de telefoon. Alles gemist!!!quote:
Wat voor mensen zijn dit in godsnaam die opbellen tijdens de afterparty? Die zijn niet goed bij hun appel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
U bent een schat. Maar ik hing GVD aan de telefoon. Alles gemist!!!
Je kunt het hem vragenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor extreem belangrijke dingen zou Renske maandag doen?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt het hem vragenhttps://twitter.com/renzeklamer
twitter:renzeklamer twitterde op woensdag 05-06-2013 om 15:49:30Oordopjes van 60 euro kwijtraken op de fiets door een gat in m'n broekzak.. Zuur. reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt het hem vragenhttps://twitter.com/renzeklamer
En nu wachten op antwoordtwitter:jvermeer3 twitterde op zaterdag 08-06-2013 om 00:27:58@renzeklamer Hoi Renze, waarom ben je sommige dagen wel en andere dagen niet bij KvdB Makkelijk Praten Achteraf? Leuk onderdeel trouwens! reageer retweet
Als fan van Renske zou je toch moeten weten dat hij 'Dit is de nacht' presenteert op Radio 1.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik ben behoorlijk moe en er is geen Renske vanavond, dus ik denk dat ik oversla
wil jij je UI weer is terug veranderen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf gay.Ik heb zelfs geen comeback in huis.
Ik zat me ook al te ergeren. Sowieso, users die hun UI opeens veranderenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wil jij je UI weer is terug veranderen.
erg irritant iddquote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat me ook al te ergeren. Sowieso, users die hun UI opeens veranderenheel irritant.
Ben je weer een beetje redelijk geworden?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja dat was ook wel een inkoppertje.
Was ik onredelijk dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ben je weer een beetje redelijk geworden?
OH ja dat zei je, ik weet het ook niet meerquote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik zou jou pas weer na het weekend spreken, waarom weet ik al niet meer
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
OH ja dat zei je, ik weet het ook niet meer
Je was onzin aan het praten. Of zwaar beschonkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
WAT? Ga maar even een weekendje rusten jij, we spreken elkaar maandag wel weer. Straks ga je ook nog zeggen dat Giel een sympathieke man is
sinds ik deze UI heb heeft Cor geen een keer verlorenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wil jij je UI weer is terug veranderen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je was onzin aan het praten. Of zwaar beschonken
quote:
quote:WAT? Ga maar even een weekendje rusten jij, we spreken elkaar maandag wel weer. Straks ga je ook nog zeggen dat Giel een sympathieke man is
Giel vind ik ook vies. Corton nietquote:Op maandag 10 juni 2013 22:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik vind het een vieze en enge man. Net als giel
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Jij bent gewoon jaloers op zijn toffe baard.
Oke nu maar ophouden want kan hier echt niet tegenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Giel vind ik ook vies. Corton niet![]()
Maar heej, smaken verschillen he.
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:05 schreef Travel. het volgende:
[..]
Oke nu maar ophouden want kan hier echt niet tegen
Tweede scherm bijna vergeten, thanksquote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef tralalala het volgende:
Stelling van de Dag
Ik wil best meer tijd steken in de zorg voor mijn ouders
Was dat die serie net? Dat zingen vond ik best leukquote:Op maandag 10 juni 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Ik moet nog even bijkomen van de laatste Levenslied aflevering.
Ja dat was hiervoor idd. Prachtige seriequote:Op maandag 10 juni 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dat die serie net? Dat zingen vond ik best leuk
Weer gemist, vind de chansons altijd wel mooiquote:Op maandag 10 juni 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Ik moet nog even bijkomen van de laatste Levenslied aflevering.
Ben het nu al zat.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:11 schreef tralalala het volgende:
Ik ga mij weer kapot ergeren aan dat irritante stemmetje van Femke.
Maar deze Tineke verdient 91 duizend euro, en die anderen Tinekes niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
Tineke ziet er ook uit als een echte Tineke.
Veel te veel keuzemogelijkheden. Ik snap alleen Ja en Nee...quote:Op maandag 10 juni 2013 23:12 schreef Travel. het volgende:
Kijk, daar gaan we
De AIVD bespioneert net zo erg als de NSA
Kan ik me niet voorstellen
Waarschijnlijk wel
Vast wel, maar niet zo erg
Misschien wel erger!
quote:De AIVD bespioneert net zo erg als de NSA
Kan ik me niet voorstellen
Waarschijnlijk wel
Vast wel, maar niet zo erg
Misschien wel erger!
Ik denk toch dat ze allebei geen stylist hebben.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:15 schreef Travel. het volgende:
Tineke en die andere muts hebben dezelfde stylist
Tijd voor een extreme makeover.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:15 schreef Latert het volgende:
Wat heeft vd Brink toch weer een enorm poephoofd vandaag.
Altijd leuk als hij het over Nederland heeft.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:15 schreef alors het volgende:
Bill O ReillyDie vind zulks heus wel fantastisch.
Ah dries@gunther.nlquote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal via Gunther, zijn manager / vader / chauffeur....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |