Dat waren Spaan en Vermeegen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef trovey het volgende:
Het was toch weer goed tussen die tweeIk loop blijkbaar weer verschrikkelijk achter met het nieuws.
Die zijn al jaren uit elkaar.quote:
André Hazes ook.quote:
Die ligt uit elkaar, dat is wat anders.quote:
Scheuren valt voor een homofoob niet mee hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:49 schreef Hiddendoe het volgende:
Ach, laat die zakkewasser toch een eindje over zijn eigen gloeiende sintelbaan scheuren.
Jankerd.
in rtl boulevard net ontkende hij ook alleen mishandeling van de kinderenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:28 schreef capricia het volgende:
Hij geeft dus toe dat hij haar mishandeld heeft?
Yep, Moontje zal vast een paar keer 'van de trap gevallen' zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
in rtl boulevard net ontkende hij ook alleen mishandeling van de kinderen
12 ruggen en dat is wat hij zegt hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Moon wilde 15 ruggen per maand, maar dáár heeft-ie dan weer een meevallertje, want hij moet van mevrouw de rechter 2,500 ¤ per maand lappen voor zijn Moontje. Exclusief hondenbrokken.
Genieten toch ?quote:
Ach ja waarom nietquote:
Junior doet me denken aan de Freggels.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:31 schreef Leandra het volgende:
Emilio?? Ik dacht dat de naam van die jongste Junior was?
Ik weet niet wat erger is trouwens, Junior of Emilio![]()
geen TJAKKA😜quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Door het stuklopen van zijn relatie ziet Emile Ratelband het even niet meer zitten,
zie filmpje.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_van_verdriet__.html
Mja tenzij hij zijn polsen doorsnijdt. Andere vorm van Tsjakka.quote:
Foto'squote:Emile Ratelband en Moon samen gespot
van onze redactie
AMSTERDAM -
FOTO'S - Emile Ratelband en zijn ex Moon zijn in een vechtscheiding verwikkeld, maar zijn toch gespot terwijl ze samen een hapje gingen eten in een pannenkoekenhuis...
Emile onthult aan bekendeburen.nl dat hij en Moon proberen één en ander bij te leggen in het belang van hun twee jonge kinderen, maar dat er geen sprake van is dat de twee, zoals al eerder wel gebeurde, weer bij elkaar komen.
"Moon en ik waren onderweg om ergens een pannenkoek te gaan eten. Niet alleen voor de gezelligheid, maar ook om in goed onderling overleg te kijken hoe we het een en ander voor de toekomst moeten organiseren."
De twee zijn weer on speaking terms, en dus lijkt de vechtscheiding nu te zijn omgeslagen naar een enigszins vreedzamere scheiding, waarbij er gelukkig weer gewoon gepraat kan worden.
"We zullen tenslotte door de kinderen altijd aan elkaar verbonden blijven en dan moet dat wel het liefst op een leuke manier. En dan af en toe samen, onder het genot van een etentje, zaken kunnen bespreken is daar een onderdeel van."
Wauw, voor het eerst dat ik dat filmpje ziequote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Door het stuklopen van zijn relatie ziet Emile Ratelband het even niet meer zitten,
zie filmpje.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_van_verdriet__.html
Ik lees het Fann, hieronder een ouder bericht.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus ik ben even gaan googelen hoe het nu met hem staat...
ietsje beter volgens mij.
Emile Ratelband heeft weer contact met ex
We zijn zelfs onlangs met de kinderen gaan eten in een pannenkoekenhuis', vertelt Ratelband. Hij verwacht niet dat zijn tweede huwelijk nog te redden valt. 'Er is te veel gebeurd.
Nah... hopelijk komt ie er weer bovenop, want op dat filmpje leek het wel of ie op instorten stond,quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ik lees het Fann, hieronder een ouder bericht.
[ afbeelding ]
Emile: We blijven beiden in het Gooi wonen, zodat de kindertjes op hun school kunnen blijven.
Ik heb me niet bemoeid met een nieuw huis voor Moon. Ze heeft alimentatie en krijgt van mij een kinderbijlage.
Ze is dus financieel onafhankelijk en zorgt daar zelf voor. Ik blijf in de buurt wonen voor het co-ouderschap".
http://www.bekendeburen.n(...)-te-huur/contact.php
Jij zit echt tot je nek in dat wereldje hè?quote:Op zondag 8 september 2013 15:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb ooit nog eens een erotische droom over hem gehadmaar hij kon geen parkeerplaats vinden voor
Ik mag die man niet eensquote:Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jij zit echt tot je nek in dat wereldje hè?![]()
quote:di 21 jan 2014, 21:13
Vechtscheiding Emile Ratelband en Moon zet door
van onze redactie
AMSTERDAM -
Het gedonder tussen Emile Ratelband en zijn ex Moon lijkt nog lang niet afgelopen. "Ik vecht me kapot", roept Emile.
Emile is de laatste tijd regelmatig in de rechtbank te vinden. Vandaag kreeg hij daar te horen dat het OM 18.000 euro van hem eist omdat hij in 2010 een modelvliegtuigje over het Binnenhof liet vliegen en een paar dagen geleden won hij in de rechtbank een zaak van zijn ex Moon waardoor hij zijn kinderen weer mag zien. Maar als het aan zijn ex ligt, staat Emile binnenkort wéér in de rechtbank, vertelt hij in Show Vroeg...
"Nu gaat ze een procedure aan omdat ze wil dat ik mijn mond dichthoud. Ik kan de pin er bij haar niet uittrekken. Als ik me niet verdedig krijgt ze 15000 euro alimentatie per maand, en dan mag ik ze misschien een uurtje zien. Maar dan moet ik ze wel komen halen en brengen dus ik moet steeds naar Rotterdam fietsen", zegt Emile opgewonden. "Ik ben de lul. Ik vecht me kapot."
Emile (64) en zijn 21 jaar jongere ex liggen sinds afgelopen juni in scheiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |