Falerquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef Pascalus het volgende:
Waar kun je ook alweer die "Hope" plaatjes maken? De foto in de OP is daar perfect voor.
ik wil er een met hoopquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tjacka join de club
[ afbeelding ]
als ze mee mochten doen aan de kwalificatiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:36 schreef vaarsuvius het volgende:
Serieuze vraag tussendoor: Waarom is een EK onder 21 (Jong Oranje) vol met spelers van 22 en 23 jaar?
Wat is nu de officiële regel qua leeftijd?
Ik ben de enige in dit topic die Louis bedankt heeftquote:
In de hand van Louis leg ik heel mijn levenslot.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Cornelius Gert Aldrik Pot
Aloysius Paulus Maria van Gaal
Wat hebben Nederlandse grootheden op voetbal gebied mooie namen
Katholiek tuig.
quote:
+ de grammaticale fout 'had voorspelt'quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel sneu dat iemand daar zo lang mee bezig is geweest en gewoon niet grappig is.
'Niet goed managed'.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
+ de grammaticale fout 'had voorspelt'
De man die als jonge voetballer al met een kettinkje rondliep met zijn eigen naam.. hoe zielig ben je danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de hand van Louis leg ik heel mijn levenslot.
Ik heb ook een kettinkje met Zijn naamquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De man die als jonge voetballer al met een kettinkje rondliep met zijn eigen naam.. hoe zielig ben je dan
Ik vind het best leuk eigenlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het. Ik weet het. Niet leuk maar wel gebaseerd op enige waarheid.
Ik denk dat ik ook een Cor UI neem, dan haalt iedereen jou, Tjacka en mij door elkaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vreemd dat alleen Tjacka en ik waarlijk achter Cor staan.
Hope
Dit is het grote Oranje -RvP en Robbenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:00 schreef Elan het volgende:
Dat Cor het nu zo goed doet is natuurlijk ontzettend fijn voor hem maar het is toch écht Louis van Gaal die aan de basis heeft gestaan van dit succes.
En die 2 geniale middenvelders zonder conditie.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:25 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit is het grote Oranje -RvP en Robben
Maher heeft de voorkeur boven die 2.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
En die 2 geniale middenvelders zonder conditie.
Ik zou niet met Maher spelen hoor :pquote:Op maandag 10 juni 2013 08:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mwah je zet er 1 goede mandekker op en dan?
quote:Update: KNVB doet reprimande UEFA voor Pot af als 'fabeltje'
Cor Pot moet vanaf nu voorzichtiger worden met uitspraken over zijn privéleven. De bondscoach van Jong Oranje verblijft in Israël voor het EK Onder-21, waar Nederland tweede werd in een groep met Spanje, Duitsland en Rusland. Pot sprak deze week tijdens een persconferentie onschuldig over zijn relatie, maar had dat beter niet kunnen doen.
/
De coach zei dat hij een veel jongere vriendin heeft. De jeugdige Fatima uit Spanje houdt hem jong, legde hij uit. De Europese voetbalbond (UEFA) vond dat een ongepaste opmerking en heeft Pot dan ook een reprimande gegeven, schrijft het Algemeen Dagblad donderdag. Pot is de tweede trainer in enkele dagen tijd die ‘in opspraak komt’ vanwege wat woorden over zijn privéleven.
Australisch bondscoach Holger Osieck zei dinsdag na de wedstrijd tegen Jordanië namelijk dat de perswoordvoerder hem ‘rond dirigeerde zoals zijn vrouw dat deed’. Vervolgens zei hij tegen het aanwezige journaille dat er een gezegde is, dat aangeeft dat vrouwen in openbare ruimten beter hun mond kunnen houden. Osieck legde uit dat hij het grapje thuis ook wel eens maakte tegen zijn eigen vrouw.
Een dag later verontschuldigde Osieck zich voor zijn toehoorders. “Ik heb begrepen dat ik wat consternatie heb veroorzaakt met mijn uitspraken. Dat was niet de bedoeling, dus aan iedereen die zich erdoor beledigd voelde: ik bied mijn oprechte excuses aan. Mijn uitspraken moeten niet letterlijk worden opgevat, er zat geen serieuze kern in. Als mijn vrouw dit hoort, zit ik waarschijnlijk in de problemen als ik weer thuis ben.”
Update 13 juni 12.41 uur - Pot hekelt bemoeienissen UEFA vanwege jonge vriendin
Cor Pot kan niks met de waarschuwing van de UEFA omdat hij tijdens een persconferentie zijn jongere vriendin Fatima ter sprake bracht. De Europese voetbalbond beoordeelde de opmerking van Pot dat zij hem ‘jong houdt’ als ongepast. “Dat ik dat niet meer mag zeggen, sorry hoor”, reageert de bondscoach van Jong Oranje tegenover het Algemeen Dagblad.
Update 13 juni 15.32 uur - KNVB doet reprimande UEFA voor Pot af als 'fabeltje'
De KNVB heeft dondermiddag ten stelligste ontkend dat Cor Pot op de vingers zou zijn getikt door de UEFA. Volgens een woordvoerster van de voetbalbond is het onjuist dat de Europese voetbalbond de bondscoach van Jong Oranje zou hebben berispt voor zijn uitlatingen over zijn jongere vriendin. “Dat verwijzen wij direct naar het rijk der fabelen”, tekent het ANP op.
Bron: www.voetbalzone.nl
quote:Cor Pot is nu al de held van deze voetbalzomer
In het Hebreeuws schijnt 'Cor Pot' zoiets als 'koude vagina' te betekenen. Daar doe je weinig aan, en gelukkig kan Cor Pot er zelf hartelijk om lachen. 'Ik heb daar wel wat mee,' zei Cor - en liet daarna een mysterieuze stilte vallen.
Toen een verslaggever deze week vroeg hoe de bondscoach van Jong Oranje er toch zo patent uitziet, met zijn 62 jaar, onthulde Cor Pot monter het geheim. Zijn jonge Spaanse vriendin houdt hem jeugdig, aldus de bondscoach. Zijn kleurspoeling (kleurtype 'Midnight Sky Titanic') doet de rest.
Mevrouw Pot heet Fatima en op hoge hakjes paradeert ze in het kielzog van de bondscoach, parmantig over de boulevard van Tel Aviv. Iemand van de UEFA liet terloops vallen dat het wat ongepast was, op officiële persconferenties over je jonge bloempje beginnen, maar Cor Pot was niet onder de indruk.
Sindsdien begint hij elke dag wel een keertje over Fatima.
Dit is de zomer van Cor Pot -en Cor Pot voelt het aan alles. Stralend wentelt de bondscoach zich in het licht van de schijnwerpers. Genietend van de glorie, maar meer nog van het rumoer. Louis van Gaal, Willem van Hanegem, het mannetje van de UEFA, de hele goegemeente; ze mogen roepen wat ze willen, maar de hoofdrol pakken ze hem niet meer af.
Het is nu een paar weken geleden dat Wim Kieft opeens betoogde dat Cor Pot maar beter kon vertrekken. Wat moesten jonge spelers nou leren van een nietszeggende figuur als hij, vroeg Kieft zich af. Kon Louis van Gaal het niet beter zelf gaan doen? Waarom ging Ronald de Boer of weet-ik-veel-wie niet mee om te helpen?
De grap van Kieft zat hem niet zozeer in de argumentatie, maar vooral in de timing. Al sinds 2009 is Cor Pot de bondscoach van Jong Oranje, en in al die jaren lang was er geen haan die ernaar kraaide, maar vlak voor het EK vond Wim Kieft opeens dat het afgelopen moest zijn. Het kon zo niet langer. Wegwezen, met die Cor Pot. Wie was dat nou helemaal?
62 jaar lang deed Cor Pot weinig heel belangrijks. Eerst was hij een modale voetballer, daarna een modale trainer, die handig zijn zakken vulde in het spoor van Dick Advocaat. In het wereldje der insiders maakte Cor Pot vooral naam als vrouwenliefhebber; onvermoeibaar charmant en eeuwig op jacht.
Tot deze zomer. De merkwaardige hype rond een jeugdvoetbaltoernooi heeft van Cor Pot een fenomeentje gemaakt. Een fenomeentje dat eerst zegt dat hij zijn elftal intact laat, om een dag later doodleuk alles en iedereen te wisselen. Glimlachend wijst hij Van Gaal de deur van het spelershotel. Onbezorgd babbelt Pot zich door het toernooi, slechts af en toe verstoord door een mooie vrouw die voorbij schrijdt.
Dat zijn kop eraf gaat als Jong Oranje vandaag van Italië verliest: Cor Pot weet het. Maar in plaats van de weg van de minste weerstand, verkiest hij liever zijn eigen weg. Clasie eruit, Van Ginkel erin. Net iets te laat wisselen tegen Duitsland, en vervolgens trots de 'gouden wissel' opeisen. U mag Cor Pot een trainer van niks vinden, maar autonomie kun je hem niet ontzeggen.
Cor Pot is nu al de held van deze voetbalzomer, en dat is vooral zijn eigen verdienste, want Cor weet als geen ander dat het straks allemaal weer voorbij is.
Bron: AD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |