Falerquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef Pascalus het volgende:
Waar kun je ook alweer die "Hope" plaatjes maken? De foto in de OP is daar perfect voor.
ik wil er een met hoopquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tjacka join de club
[ afbeelding ]
als ze mee mochten doen aan de kwalificatiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:36 schreef vaarsuvius het volgende:
Serieuze vraag tussendoor: Waarom is een EK onder 21 (Jong Oranje) vol met spelers van 22 en 23 jaar?
Wat is nu de officiële regel qua leeftijd?
Ik ben de enige in dit topic die Louis bedankt heeftquote:
In de hand van Louis leg ik heel mijn levenslot.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Cornelius Gert Aldrik Pot
Aloysius Paulus Maria van Gaal
Wat hebben Nederlandse grootheden op voetbal gebied mooie namen
Katholiek tuig.
quote:
+ de grammaticale fout 'had voorspelt'quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel sneu dat iemand daar zo lang mee bezig is geweest en gewoon niet grappig is.
'Niet goed managed'.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
+ de grammaticale fout 'had voorspelt'
De man die als jonge voetballer al met een kettinkje rondliep met zijn eigen naam.. hoe zielig ben je danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de hand van Louis leg ik heel mijn levenslot.
Ik heb ook een kettinkje met Zijn naamquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De man die als jonge voetballer al met een kettinkje rondliep met zijn eigen naam.. hoe zielig ben je dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |