Verrekquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zie ook gewoon een quote, alleen met de verkeerde tekst.
Ach, zal wel hebben lopen klooien ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Service voor TM
[ Bericht 31% gewijzigd door H_T op 07-06-2013 09:48:36 ]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee, maar ik vind het wel te gekquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoop niet dat je dat zelf in elkaar geknutseld hebt
quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:07 schreef Lotusss het volgende:
Voel me even klote zeg. Alle emoties komen een beetje los.
Had vanmorgen al gevraagd of ik een snipperdag kon nemen, kon toen niet. 16:30 voelt nu heeeel ver weg. Hoop dat ik eerder naar huis kan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's niet fijn. Denk je wel dat je het vol gaat houden vandaag? Of misschien toch verstandiger eerder naar huis te gaan?
Ach lieverd toch!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Had vanmorgen al gevraagd of ik een snipperdag kon nemen, kon toen niet. 16:30 voelt nu heeeel ver weg. Hoop dat ik eerder naar huis kan.
Ik heb even wat service verleendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Kunnen we snel naar een volgende pagina?
Ik zie elke keer als ik naar deze pagina ga die broodjes en scroll me een ongeluk
top!quote:
supervet!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:54 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]Ik zou ook echt zo hard gillen denk ik
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:54 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]Ik zou ook echt zo hard gillen denk ik
Ergste is nog dat het mijn schuld is ivm mijn ziektequote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef MaJo het volgende:
Kus voor Lotusssik had vanochtend ook een huilbui dus weet hoe je je voelt
dat is ook rot maar trek het je niet teveel aan, je kan er zelf ook niks aan doen. Samen komen jullie er wel uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ergste is nog dat het mijn schuld is ivm mijn ziekte
Kies je ook niet voorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ergste is nog dat het mijn schuld is ivm mijn ziekte
aangezien het goede weer gisteren pas begonnen is begint het misschien wat later dit jaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe staat het met de hooikooirtslijders hier? Ik had het normaal gesproken nu al flink te pakken. Andere mensen wel last of ook niet?
http://www.mobypicture.com/user/marcelrenes/view/15427735quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe staat het met de hooikooirtslijders hier? Ik had het normaal gesproken nu al flink te pakken. Andere mensen wel last of ook niet?
geen last maar dat is doordat ik er pillen voor slikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net lekker in een prutsloot gezeten...even gecheckt op scherpe voorwerpen e.d. op de bodem. Dan kunnen we vanmiddag weer polderracen
Oh ja, had ik al gezegd dat ik vrij ben met dit mooie weer?
oh je bent morgen in hoorn?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef LadyBlack het volgende:
Goed getimed TM!
Ik ga morgen voor het weekend naar Noord-Holland, hopen dat het zo lekker blijft! Morgenavond gaan we naar een strandtent, lijkt me heerlijk.
Er is een festival waar we met koor aan meedoen, dus heb automatisch allemaal vrienden op mn verjaardagRondje geven en klaar!
fijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef Lotusss het volgende:
Ik mag gelukkig nu naar huis van mijn baas.
zeker. Ik wil in foetushouding in bed liggen.quote:
ik ben morgen niet thuis, dus ik kan je niet komen feliciterenquote:
Is het warme appeltaart? Want dan blijf ik nog even wakker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Dan zal ik hier maar op taart moeten trakteren he.
wakker blijven tot morgen dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het warme appeltaart? Want dan blijf ik nog even wakker.
Neuh, dat gaat me niet lukken.quote:
geeft niks, maar die taart komt morgen pasquote:
Ok, dan ga ik nu slapen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
geeft niks, maar die taart komt morgen pas
trustenquote:
Wat moet dat moet. Vergeet je werk ff en rust lekker uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:34 schreef MaJo het volgende:
ik heb echt een baaldag vandaag
ik ben zooo moe en wordt daar echt chagrijnig van
ik moet ook nog 3 blogs schrijven door mijn kutplanning maar ik wil alleen maar slapen
Die is leuk jaquote:
denk het ook. Heb 60 uur gewerkt deze week en ben nog onderweg tot 01:00 vannacht.quote:
als ik er elke avond een zou schrijven zou dat prima kunnen maar ik plan het altijd verkeerdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
past het schrijven van die blogs wel in je schema?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:28 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!voor de mensen met rottige dagen. To cheer you up: een lekkere taart
Ik ga zo richting werk. Gelukkig heb ik de eerste 1,5 uur vrij kunnen krijgen, anders had ik om negen uur moeten beginnenquote:
Ik juist dus niet omdat ik er (nog) geen last van hebquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:10 schreef lubje25 het volgende:
[..]
geen last maar dat is doordat ik er pillen voor slik
Ja, zo naar het plein, Shred the Red (skate-event door broer S. georganiseerd) bekijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Koffie, goed plan!
Verder nog plannen vandaag?
Is het een flinke boom? Kettingzaag-werk?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:03 schreef Etcetera het volgende:
Gefeliciteerd LB!![]()
![]()
Er zijn hier sinds gister 4 volle aanhangers met tuinafval naar de stort gebracht, voortuin is nu vrijwel leeg op 1 boom na.
Het zou zonder kunnen denk ik, maar we kennen iemand met een kettingzaag, een houtkacel en zeer waarschijnlijk veel enthousiasmequote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is het een flinke boom? Kettingzaag-werk?
Heel bijzonder, geniet lekkerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En voor wie zich verveelt rond 1700 jullie tijd
http://www.livestream.com/knoxcollege
Vandaag is de dag
Okee, mooi stronkje btwquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zou zonder kunnen denk ik, maar we kennen iemand met een kettingzaag, een houtkacel en zeer waarschijnlijk veel enthousiasme
Ik heb een foto geloof ik, even zoeken.
https://www.dropbox.com/s(...)06-07%2012.13.30.jpg
Dat blauwe is mijn geen aapje, maar mijn schoonvader
Is dat ook al burgerlijkquote:
Ja die jaquote:
yeahquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat is nu jouw titel? Bachelor of arts?
Gefeliciteerd oom MM met Catoquote:Op zondag 9 juni 2013 00:12 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Weer de 10 dagen zijn omgevlogen
Ondertussen is mijn schoonzus bevallen en ben ik oom van Cato geworden.
Nog shocking nieuws hier in NL?
Heb heerlijk in een cocon geleefd...
Tofquote:Op zondag 9 juni 2013 08:19 schreef Tinuviel het volgende:
Ik had zoiets dergelijks op Internet gezien. Dit is mijn eigen creatie ter gelegenheid van schoonpa's verjaardag:
[ afbeelding ]
meh, kan altijd beterquote:
Hmpf. Ben je niet gewoon verkouden? Keelpijn, rillen, eventueel snotteren en hoofdpijn?quote:Op zondag 9 juni 2013 08:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
meh, kan altijd beter
Weer veel te vroeg op. Keelpijn, hevig rillen etc.
nee, mijn medicatie is er debet aanquote:Op zondag 9 juni 2013 08:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hmpf. Ben je niet gewoon verkouden? Keelpijn, rillen, eventueel snotteren en hoofdpijn?
Of we vragen dr. Wyccie even
Ik hoop dat je je snel beter voelt.quote:Op zondag 9 juni 2013 08:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nee, mijn medicatie is er debet aan
Alles sal reg komquote:Op zondag 9 juni 2013 08:47 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je snel beter voelt.
Ik ben niet helemaal tevreden met de cupcakes, de kleur is niet echt de cookiemonster kleur. Toch maar eens kijken of er ergens nog meer kleuren fondant te krijgen zijn, dan bij Jumbo.
quote:Op zondag 9 juni 2013 08:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gefeliciteerd oom MM met Cato
Weinig echt nieuws, debacle rondom de Fyra, hoog water in delen Europa, Wesley Sneijder is geen aanvoerder meer van het NL elftal... En PS is bachelor of arts
Ik heb tot nu toe alleen witte kleurfondant gemengd met vloeibare kleurstof. Daar kreeg ik het niet donker genoeg mee. Misschien had ik toch de blauwe fondant moeten nemen en met blauwe kleurstof donkerder krijgen. 2 kleuren fondant heb ik nog nooit gemengdquote:Op zondag 9 juni 2013 08:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles sal reg kom
Kleurfondant niet te mengen met een andere kleurfondant?
Ik heb er geen verstand van. Maar je zou zeggen dat het hetzelfde is als met verfquote:Op zondag 9 juni 2013 09:25 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen witte kleurfondant gemengd met vloeibare kleurstof. Daar kreeg ik het niet donker genoeg mee. Misschien had ik toch de blauwe fondant moeten nemen en met blauwe kleurstof donkerder krijgen. 2 kleuren fondant heb ik nog nooit gemengd
Nog iets gehoord over Carthago?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:12 schreef MadMaster het volgende:
Ondertussen is mijn schoonzus bevallen en ben ik oom van Cato geworden.
Fondant is wel een stukkie minder vloeibaarquote:Op zondag 9 juni 2013 09:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Maar je zou zeggen dat het hetzelfde is als met verf
Nogmaals ik bedoelde de kleurstofquote:Op zondag 9 juni 2013 10:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fondant is wel een stukkie minder vloeibaar
Ah, ik dacht dat je twee voorgekleurde stukken wilde mengen. Dat wordt namelijk lastig. Als je in een keer wit mengt met blauw en zwart om donkerblauw te krijgen dan denk ik dat dat wel kan.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nogmaals ik bedoelde de kleurstof
Was ik niet duidelijk in.
Is dat ding nu nog niet geveld?quote:Op zondag 9 juni 2013 10:24 schreef iamredleader het volgende:
Pfew, eerste paar scheppen in de tuin gedaan, vandaag wil ik weer wat verder komen met de wortels uitgraven.
Tijd is natuurlijk geld, maar als je er zo een hobby van weet te maken...quote:Op zondag 9 juni 2013 10:34 schreef iamredleader het volgende:
De boom is allang weg, de wortels zijn door de hele tuin en die ben ik stapsgewijs aan het uitgraven. Kost wat energie, maar dat is dan mijn krachttraining voor vandaag, scheelt weer een rondje sportschoolen qua uren? Een hoop, maar wel gratis
Ik kan helaas op de zondagochtend om 10:00 moeilijk geld verdienenquote:Op zondag 9 juni 2013 10:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijd is natuurlijk geld, maar als je er zo een hobby van weet te maken...
Hierzoquote:Op zondag 9 juni 2013 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat had ik moeten horen?
Of heb je je bril niet op en lees je daarom verkeerd?
quote:
Is er een gifje?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:34 schreef Etcetera het volgende:
Brrrr.... liep net een spin op m'n arm. E. weet nu hoe ik reageer als er een spin op m'n arm loopt. Hij moest lachen
Ik had afgelopen week na een dagje strandbed mijn beide knieën verbrand. Die zijn kennelijk immuun voor factor 25,daar waar de rest van lichaam dat wel voldoende vond.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:38 schreef Lotusss het volgende:
Gisteren ook 1 bovenarm verbrand![]()
Nu Asterix en Obelix in Groot Brittannië kijken met ErwinRommel
Ze had er toch al 1 gekocht?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef B.ertha het volgende:
Etcie wilde toch een tuinset?
http://www.blokker.nl/web(...)-104&catalogId=10002
Is dat een Thunderbird?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ook een klusdagje gehad. Voor: (foto komt uit november)
[ afbeelding ]
Tijdens:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Later komt er nog een finishing touch voor het oranje en komen er tijgerstrepen op
Jazeker, uit 1995. Met 4.6-liter V8quote:
De functies die je nu omschrijft had een videorecorder 30 jaar geleden ook al. Minder goed, maar het kon welquote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef iamredleader het volgende:
Heerlijk, digitale televisie, iets opnemen met een druk op de knop, een week later terugkijken, de reclames overslaan... Nice
Twee programma's op twee verschillende kanalen in 1 avond opnemen?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De functies die je nu omschrijft had een videorecorder 30 jaar geleden ook al. Minder goed, maar het kon wel
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De functies die je nu omschrijft had een videorecorder 30 jaar geleden ook al. Minder goed, maar het kon wel.
uhhhhquote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier nog steeds een videospeler staan. Wil het niet wegdoen omdat ik ook nog een aantal videobanden heb die ik nog moet zien.
Die functie noemde je niet, maar videorecorders konden dat ookquote:Op zondag 9 juni 2013 22:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Twee programma's op twee verschillende kanalen in 1 avond opnemen?
je had ook LongPlay, kon er 480 minuten opquote:Op zondag 9 juni 2013 22:13 schreef iamredleader het volgende:
En de beperkte lengte van de videobanden... 240 minuten geloof ik was de langste. Digitaal iets meer![]()
Nu ga ik echt slapen
we zijn al voorzienquote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef B.ertha het volgende:
Etcie wilde toch een tuinset?
http://www.blokker.nl/web(...)-104&catalogId=10002
Klopt. Maar de Time Lapse functie van mijn HD-recorder vind ik toch wel geweldig. Een film tijdens de uitzending kijken via de recorder en op elk moment kunnen pauzeren om koffie te zetten en even later gewoon verder kijken is klasse. Videorecorders van 30 jaar geleden konden dat niet. Dan moest je toch echt eerst de hele film opnemen om hem later terug te kijken.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die functie noemde je niet, maar videorecorders konden dat ook. Zolang de uitzendingen maar niet tegelijk zijn, maar volgens mij geldt die voorwaarde ook voor een mediabox
Jair begon drie tellen nadat je weg was al te mekkerenquote:Op maandag 10 juni 2013 06:31 schreef Tinuviel het volgende:
Goedemorgen, zwaai vanuit de train van A'dam naar Utrecht. Ik kon bijna de eerdere train naar Duitsland halen, zo vroeg ben ik nu weg
Over dat ik weg was gegaan? Hij huilde eerder vanochtend ook toen ik hem vertelde, dat ik naar Duitsland ging. Ik ga hem missen.quote:Op maandag 10 juni 2013 06:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jair begon drie tellen nadat je weg was al te mekkeren
Ja, dat je weg ging. Maar nu spelen ze superlief samenquote:Op maandag 10 juni 2013 06:35 schreef Tinuviel het volgende:
Over dat ik weg was gegaan? Hij huilde eerder vanochtend ook toen ik hem vertelde, dat ik naar Duitsland ging. Ik ga hem missen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 06:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, dat je weg ging. Maar nu spelen ze superlief samen
Genoet van de koffie en een fijne reis, liefquote:Op maandag 10 juni 2013 06:41 schreef Tinuviel het volgende:
[..]. Zo uitstappen, lekker koffie halen bij de Starbucks. Spreek je vanavond. Brezel breng ik mee zoals altijd.
Jullie eet smakelijk. Tot later. Koffiequote:Op maandag 10 juni 2013 06:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Genoet van de koffie en een fijne reis, lief
Sterkte.quote:Op maandag 10 juni 2013 07:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet deze week met een collega op stap waar ik wat moeite mee heb. Zie er nu al tegen op en ik moet nog 4 dagen
sterkte en succes voor je pa dan!quote:Op maandag 10 juni 2013 08:38 schreef MaJo het volgende:
mijn paps krijgt vandaag waarschijnlijk een pacemaker en ik vind het maar eng
weet dat het een standaard procedure is maar gezien de geschiedenis van mijn vader blijft het altijd spannend.
Ruim een weekje zonder WiFi én met dure roaming is ideaal voor je echte sociale leven kan ik uit recente ervaring melden...quote:Op maandag 10 juni 2013 09:00 schreef Etcetera het volgende:
Gisteravond, lag in bed nog even wat te Facebooken met m'n tablet. Had E. commentaar. Heb ik hem er toen op gewezen dat ik toch best wel heel erg níet met m'n telefoon gespeeld had gister, terwijl ik over het algemeen vergroeid ben met dat dingToen moest hij me wel gelijk geven
Good luck!quote:Op maandag 10 juni 2013 08:38 schreef MaJo het volgende:
mijn paps krijgt vandaag waarschijnlijk een pacemaker en ik vind het maar eng
weet dat het een standaard procedure is maar gezien de geschiedenis van mijn vader blijft het altijd spannend.
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim een weekje zonder WiFi én met dure roaming is ideaal voor je echte sociale leven kan ik uit recente ervaring melden...
Hoi. Ik obey niemand, uit principe zeg maarquote:
Prima, maar jij bent dan ook niet mijn slaafquote:Op maandag 10 juni 2013 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoi. Ik obey niemand, uit principe zeg maar
Zag dat je in Santiago de Compostella zou zitten...quote:Op maandag 10 juni 2013 13:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn Spaans is niet erg goed maar dit ken ik wel
Dan hebben we dat duidelijkquote:Op maandag 10 juni 2013 13:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Prima, maar jij bent dan ook niet mijn slaaf
Check dan www.madmaster.nl eens...quote:Op maandag 10 juni 2013 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoi. Ik obey niemand, uit principe zeg maar
Daar zat ik idd vanwege werkquote:Op maandag 10 juni 2013 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag dat je in Santiago de Compostella zou zitten...
Eens een keertje iets anders. Verandering van spijs zeg maarquote:Op maandag 10 juni 2013 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan hebben we dat duidelijkHoe kom je hier verzeild
I know, ben er geweest met Ajax (voetbal Europacup --> Celta de Vigo).quote:Op maandag 10 juni 2013 13:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Daar zat ik idd vanwege werk
Mooi gebied hoor.
Zie wat ik boven schreef, er zijn meerdere fora dan enkel SEX. Dat is een beetje saai geworden.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, ben er geweest met Ajax (voetbal Europacup --> Celta de Vigo).
En ben net terug uit Spanje, Andalusië...
Maarre, jij hier? Hoezo?
Dan is de overstap van SEX naar MEN met z'n spelletjes logisch...quote:Op maandag 10 juni 2013 13:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zie wat ik boven schreef, er zijn meerdere fora dan enkel SEX. Dat is een beetje saai geworden.
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:39 schreef MaJo het volgende:
Even een update: de bloedwaarden waren goed dus hij krijgt nu zijn pacemaker. Vanavond horen we meer
Dank je MaJo.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:39 schreef MaJo het volgende:
Even een update: de bloedwaarden waren goed dus hij krijgt nu zijn pacemaker. Vanavond horen we meer
En welkom Mistress_X
Slaan, pa!!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:49 schreef MaJo het volgende:
En alsof Sky Radio op het werk nog niet erg genoeg is heeft mijn collega Sky Radio Nederlandstalig aanstaan![]()
![]()
Ze heeft de hints dat ik het niks vind in ieder geval niet door. Als vond ze het niet echt leuk dat ik Guus Meeuwis dat blatende schaap noemdequote:Op maandag 10 juni 2013 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slaan, pa!!![]()
Of doe een MP3-speler aan...
Da's anders heel erg zielig voor dat arme schaap dat jij dat zegt...quote:Op maandag 10 juni 2013 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze heeft de hints dat ik het niks vind in ieder geval niet door. Als vond ze het niet echt leuk dat ik Guus Meeuwis dat blatende schaap noemde
Daar heb je helemaal gelijk in! Het was nooit mijn bedoeling om welk schaap dan ook te beledigen met deze opmerkingquote:Op maandag 10 juni 2013 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's anders heel erg zielig voor dat arme schaap dat jij dat zegt...
Ze luistert via internet dus ik denk niet dat mijn moeder er blij mee is als ik de computer uitschakelquote:Op maandag 10 juni 2013 14:10 schreef MadMaster het volgende:
Haal koffie voor d'r en gooi die per ongeluk over haar radio...
als diegene altijd ruim op tijd is s ochtends vind ik dat wel kunnen ja. Ik heb een hekel aan collega's die standaard 5 minuten te laat komen en of dan nog uitgebreid bij de koffieautomaat staan te ouwehoeren.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:03 schreef MaJo het volgende:
Wat vinden jullie van collega's die echt op de minuut af op tijd naar huis gaan? Ik vind dat zo triestIk maak altijd netjes mijn werk af maar mijn collega zit echt te haasten zodat ze stipt om 5 uur naar huis kan. Nu kom ik vaak ook wel te laat maar goed
top!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef MaJo het volgende:
Wat is het hier trouwens extreem rustig vandaag
De operatie is goed gegaan, heb mijn vader net aan de telefoon gehad en hij mag morgen gewoon weer naar huis
Tsja, als ze een trein of bus moeten halen, dan begrijp ik het.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:03 schreef MaJo het volgende:
Wat vinden jullie van collega's die echt op de minuut af op tijd naar huis gaan? Ik vind dat zo triestIk maak altijd netjes mijn werk af maar mijn collega zit echt te haasten zodat ze stipt om 5 uur naar huis kan. Nu kom ik vaak ook wel te laat maar goed
Mooi zo!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef MaJo het volgende:
De operatie is goed gegaan, heb mijn vader net aan de telefoon gehad en hij mag morgen gewoon weer naar huis
Daar heb je ook een puntquote:Op maandag 10 juni 2013 17:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als diegene altijd ruim op tijd is s ochtends vind ik dat wel kunnen ja. Ik heb een hekel aan collega's die standaard 5 minuten te laat komen en of dan nog uitgebreid bij de koffieautomaat staan te ouwehoeren.
Treinen gaan 4x in het uur dus je kunt best een later nemen. Maar goed, erger me sowieso aan alles wat ze doetquote:Op maandag 10 juni 2013 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, als ze een trein of bus moeten halen, dan begrijp ik het.
Zelf boeien werktijden me niet zo, als ik maar gedaan krijg wat ik moest doen. Blijf net zo makkelijk een uurtje langer...
Superquote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef MaJo het volgende:
Zeker wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, welkom in de AKQslowchat, waar de meesten van ons ooit wel eens aan de AKQ hebben meegedaanquote:
Op de minuut af kan ik ook niet zo goed tegen, zelf ben ik wel van het op tijd vertrekken vanwege het gezin, anderzijds werk ik nog wel eens in de avond en soms zelfs een stukkie in het weekend. Vooral niet teveel energie aan bestedenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:03 schreef MaJo het volgende:
Fijnquote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:17 schreef MadMaster het volgende:
Voor het geval er hier weer eens moeders langskomen (), dan bij deze voor hen mijn nichtje:
* smeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2013 19:44:01 ]
Werk, geen oog dichtgedaan vannacht en niets te melden ...quote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef MaJo het volgende:
quote:De operatie is goed gegaan, heb mijn vader net aan de telefoon gehad en hij mag morgen gewoon weer naar huis
Ik ben er soms wat eerder en soms wat later en de ene dag ben ik eerder weg de andere later. Komt vanzelf goed.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:03 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:17 schreef MadMaster het volgende:
Voor het geval er hier weer eens moeders langskomen (), dan bij deze voor hen mijn nichtje:
AhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hangt er vanafquote:Op maandag 10 juni 2013 17:03 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Het begin van de film over ErwinRommel
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Gniffel
(links is Android, rechts is het nieuwe design van Apple)
Sorryquote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben even buurten bij de SEX SC, hier is het echt te rustig...
En te bedenken dat het kwartje al meer dan 10 jaar geleden is vervangen door de euro(centen)quote:Op maandag 10 juni 2013 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die collega waar ik nou mee weg ben. In een woord: vermoeiend....
Gooi er een kwartje in en ze ratelt maar door....
Gooi er dan ook geen geld in...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die collega waar ik nou mee weg ben. In een woord: vermoeiend....
Gooi er een kwartje in en ze ratelt maar door....
Had ik idd niet moeten doenquote:
En...? Heeft ze de hint begrepen of is ze meegegaan?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Had ik idd niet moeten doen. Ik heb maar gezegd dat ik maar eens op tijd naar bed ging...
in haar geval? Liever niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En...? Heeft ze de hint begrepen of is ze meegegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |