Verrekquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zie ook gewoon een quote, alleen met de verkeerde tekst.
Ach, zal wel hebben lopen klooien ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Service voor TM
[ Bericht 31% gewijzigd door H_T op 07-06-2013 09:48:36 ]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee, maar ik vind het wel te gekquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoop niet dat je dat zelf in elkaar geknutseld hebt
quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:07 schreef Lotusss het volgende:
Voel me even klote zeg. Alle emoties komen een beetje los.
Had vanmorgen al gevraagd of ik een snipperdag kon nemen, kon toen niet. 16:30 voelt nu heeeel ver weg. Hoop dat ik eerder naar huis kan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's niet fijn. Denk je wel dat je het vol gaat houden vandaag? Of misschien toch verstandiger eerder naar huis te gaan?
Ach lieverd toch!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Had vanmorgen al gevraagd of ik een snipperdag kon nemen, kon toen niet. 16:30 voelt nu heeeel ver weg. Hoop dat ik eerder naar huis kan.
Ik heb even wat service verleendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Kunnen we snel naar een volgende pagina?
Ik zie elke keer als ik naar deze pagina ga die broodjes en scroll me een ongeluk
top!quote:
supervet!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:54 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]Ik zou ook echt zo hard gillen denk ik
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:54 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]Ik zou ook echt zo hard gillen denk ik
Ergste is nog dat het mijn schuld is ivm mijn ziektequote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef MaJo het volgende:
Kus voor Lotusssik had vanochtend ook een huilbui dus weet hoe je je voelt
dat is ook rot maar trek het je niet teveel aan, je kan er zelf ook niks aan doen. Samen komen jullie er wel uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ergste is nog dat het mijn schuld is ivm mijn ziekte
Kies je ook niet voorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ergste is nog dat het mijn schuld is ivm mijn ziekte
aangezien het goede weer gisteren pas begonnen is begint het misschien wat later dit jaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe staat het met de hooikooirtslijders hier? Ik had het normaal gesproken nu al flink te pakken. Andere mensen wel last of ook niet?
http://www.mobypicture.com/user/marcelrenes/view/15427735quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe staat het met de hooikooirtslijders hier? Ik had het normaal gesproken nu al flink te pakken. Andere mensen wel last of ook niet?
geen last maar dat is doordat ik er pillen voor slikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net lekker in een prutsloot gezeten...even gecheckt op scherpe voorwerpen e.d. op de bodem. Dan kunnen we vanmiddag weer polderracen
Oh ja, had ik al gezegd dat ik vrij ben met dit mooie weer?
oh je bent morgen in hoorn?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef LadyBlack het volgende:
Goed getimed TM!
Ik ga morgen voor het weekend naar Noord-Holland, hopen dat het zo lekker blijft! Morgenavond gaan we naar een strandtent, lijkt me heerlijk.
Er is een festival waar we met koor aan meedoen, dus heb automatisch allemaal vrienden op mn verjaardagRondje geven en klaar!
fijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef Lotusss het volgende:
Ik mag gelukkig nu naar huis van mijn baas.
zeker. Ik wil in foetushouding in bed liggen.quote:
ik ben morgen niet thuis, dus ik kan je niet komen feliciterenquote:
Is het warme appeltaart? Want dan blijf ik nog even wakker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Dan zal ik hier maar op taart moeten trakteren he.
wakker blijven tot morgen dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het warme appeltaart? Want dan blijf ik nog even wakker.
Neuh, dat gaat me niet lukken.quote:
geeft niks, maar die taart komt morgen pasquote:
Ok, dan ga ik nu slapen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
geeft niks, maar die taart komt morgen pas
trustenquote:
Wat moet dat moet. Vergeet je werk ff en rust lekker uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:34 schreef MaJo het volgende:
ik heb echt een baaldag vandaag
ik ben zooo moe en wordt daar echt chagrijnig van
ik moet ook nog 3 blogs schrijven door mijn kutplanning maar ik wil alleen maar slapen
Die is leuk jaquote:
denk het ook. Heb 60 uur gewerkt deze week en ben nog onderweg tot 01:00 vannacht.quote:
als ik er elke avond een zou schrijven zou dat prima kunnen maar ik plan het altijd verkeerdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
past het schrijven van die blogs wel in je schema?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:28 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!voor de mensen met rottige dagen. To cheer you up: een lekkere taart
Ik ga zo richting werk. Gelukkig heb ik de eerste 1,5 uur vrij kunnen krijgen, anders had ik om negen uur moeten beginnenquote:
Ik juist dus niet omdat ik er (nog) geen last van hebquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:10 schreef lubje25 het volgende:
[..]
geen last maar dat is doordat ik er pillen voor slik
Ja, zo naar het plein, Shred the Red (skate-event door broer S. georganiseerd) bekijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Koffie, goed plan!
Verder nog plannen vandaag?
Is het een flinke boom? Kettingzaag-werk?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:03 schreef Etcetera het volgende:
Gefeliciteerd LB!![]()
![]()
Er zijn hier sinds gister 4 volle aanhangers met tuinafval naar de stort gebracht, voortuin is nu vrijwel leeg op 1 boom na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |