Ze moeten tegelijkertijd letten op de weg en op de portemonnee van degene die voor hen loopt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom kijken Marokkanen zo vaak scheel?
goed gezienquote:
Die komt uit Servië, mag niet meedoen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een kutvoorhoede is het eigenlijk. Waar is Pelle?
Voor de spiegel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onbegrijpelijk dat die prutser geselecteerd is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:57 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wijnaldum speelt als een drol, hebben we niemand anders die rechtsvoor kan?
Ola.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Messi en Pelle in 1 team, dat zal bruut zijn! Leert Messi eindelijk voetballen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die komt uit Servië, mag niet meedoen.
Lukokiquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:57 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Lukokiquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:57 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Haha dat is grappig want veel spelers uit Jong Oranje spelen normaal bij Feyenoordquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Depay, maar die zal wel eerst zn oorbel uit moeten doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:57 schreef PaulieWalnuts het volgende:
quote:
quote:
Niemand uit de voorhoede, daar zit het probleem dan ook.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha dat is grappig want veel spelers uit Jong Oranje spelen normaal bij Feyenoord
En als wij Louis nu al hadden waren die Duitsers nergens!quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Duitsland met Gotze had gespeeld hadden ze Nederland de vloer aangeveegd.
Voel je vrij m'n tip op andere fora te gebruiken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien op het jostiband forum.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:57 schreef DonRaja het volgende:
Hey DonRaja heb jij het doelpunt gemist?
Ja.![]()
Waarom?
Ik was vogels van mijn schotel gaan jagen.
Als Nederland in Zuid-Amerika lag, deden we nu niet mee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie goatse???quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voormalig keeper van Jong Oranje die hier hard om moet lachen.
Boy Schaterman.
Ik heb een potje met vet... op de tafel gezetquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:58 schreef Muto het volgende:
Potje Potje, Potje Potje, Potje Potje, We worden kampioen
Nee niet dit weerquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voormalig keeper van Jong Oranje die hier hard om moet lachen.
Boy Schaterman.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja die deed het ook 2 wedstrijdjes leuk.
En de rest formidabel. De bruut!quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goeie vergelijkingquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Nederland in Zuid-Amerika lag, deden we nu niet mee.
Voormalig keeper van Jong Oranje die op GGMM lijkt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
Voormalig keeper van Jong Oranje die te veel gedronken heeft.
Boy Katerman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt maar 2 feyenoord wedstrijden gezien debielquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grappen maken over Martins Indiquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:00 schreef Muto het volgende:
Maakt iemand nog een grap met Bruno Fartins Indi?
Ja meer hou ik niet uit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt maar 2 feyenoord wedstrijden gezien debiel
racist.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:00 schreef Muto het volgende:
Maakt iemand nog een grap met Bruno Fartins Indi?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Israël speelt'ie zeker.quote:
Goeie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Voormalig keeper van Jong Oranje met dyslectie.
Boy Watreamn.
Wat doe jij uit de keuken?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:01 schreef DeLuna het volgende:
Voormalig keeper van jong oranje met/zonder swag
Boy Ganiethatenman
Ben je blut?quote:
Mijn grap jattenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Voormalig keeper van Jong oranje met een alcoholprobleem
boy katerman.
Een vrouw als trainer, wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor wat borrelnootjes vind je niet?
Daar is alles mis mee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een vrouw als trainer, wat is daar mis mee?
louis weet van tangoquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pot hoeft niks te doen, Louis doet het werk wel vanuit Jakarta.
Dit zeg je ook alleen maar als je zeker weet dat ze niet kijkt.quote:
Wijnaldum wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:05 schreef Muto het volgende:
Speelt Wijnaldem? Nog helemaal niet gezien.
Ik slaap vanavond op de bank, dat kan ik je alvast voorspellen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zeg je ook alleen maar als je zeker weet dat ze niet kijkt.
Over 10 minuten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor wat borrelnootjes vind je niet?
Dit vroeg om een dieptepunt.quote:
Doet mij denken aan Halina Reijn. Die acteert al als ze binnenkomt of thee drinkt. Groene thee, in haar geval.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zeg je ook alleen maar als je zeker weet dat ze niet kijkt.
Onbegrijpelijk dat die debiel geselecteerd is idd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:05 schreef Muto het volgende:
Speelt Wijnaldem? Nog helemaal niet gezien.
Laat haar eerst maar eens proberen twee zinnen in een film foutloos uit te spreken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Halina Reijn. Die acteert al als ze binnenkomt of thee drinkt. Groene thee, in haar geval.
Kom je thuis en zie je dat gezicht op 7 dagen onweer staan, dan weet je alweer hoe laat het is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik slaap vanavond op de bank, dat kan ik je alvast voorspellen.
Woon je samen met strootman?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
Kom je thuis en zie je dat gezicht op 7 dagen onweer staan
quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
Onbegrijpelijk dat die debiel geselecteerd is idd.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Keeper kan er echt he-le-maal niks van
Je weet al 39 minuten dat deze er staat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof dit schot er bij een normale keeper in gaat.
Idd, Ritmo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef Sunri5e het volgende:
Nu zal Pot hem wel niet meer wisselen in de rust....
Dat staat geheel los van m'n bewering, raar mannetje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je weet al 39 minuten dat deze er staat.
Ah, thnx.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wordt bozer als je Aldo zegt.
Zwak hoor, meteen gaan schelden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat geheel los van m'n bewering, raar mannetje.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:10 schreef Mani89 het volgende:
Wat een mongolenherrie komt er van die tribune.
Gaan die weer met bommen gooien?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:10 schreef Muto het volgende:
Volgens mij stappen Palestijnen het stadion binnen, aan het geschreeuw te horen
Volendamquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef Muto het volgende:
Ik adopteer dit nummer tot het Jong Oranje-Goaltune nummer van het EK.
Eerst werd ik Aldo genoemd en nu ook al Ritmo... Vergelijk onze posthistorie eens. Die zijn totaal anders.quote:
Ik zal Cor een smsje sturenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hoesen moet er maar in voor De Jong.
Het jostiband forum heeft de suggestie van GGMM ter harte genomen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:10 schreef Mani89 het volgende:
Wat een mongolenherrie komt er van die tribune.
Dat is geen feit, dat is een mening. Ik ben er vrij zeker van dat er hier genoeg zijn die mij geen raar mannetje vinden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen schelden. Ik benoem slechts de feiten.
Niemand volgens mijquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie is naast Blind nog meer linksback?
Van Aanholt natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoesenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is Hoesen tweede spits? Laat De Jong dan maar lekker staan.
Terwijl iedereen weet dat je mijn kloon bent.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Eerst werd ik Aldo genoemd en nu ook al Ritmo... Vergelijk onze posthistorie eens. Die zijn totaal anders.
Ja, anders zou het wel heel duidelijk zijn, ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Eerst werd ik Aldo genoemd en nu ook al Ritmo... Vergelijk onze posthistorie eens. Die zijn totaal anders.
Zulke posts zijn altijd fijne schuldbekentenissen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik soms.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een mens kan toch niet totaal anders gaan posten? Iedereen heeft zijn eigen identiteit. Ook op een forum.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, anders zou het wel heel duidelijk zijn, ja.
Wtf.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:13 schreef TLC het volgende:
Hoezo had jong Oranje al in geen 20 jaar meer van jong Duitsland gewonnen ?
In 2009 wonnen ze nog in Duitsland met 0-4
Een kip legt een ei en oranje legt een druifquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zulke posts zijn altijd fijne schuldbekentenissen.
Oke Aldo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Een mens kan toch niet totaal anders gaan posten? Iedereen heeft zijn eigen identiteit. Ook op een forum.
Niet echt, maar ik kan mijn fantasie natuurlijk eens de vrije loop laten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dat soort stories over Jack? Ze gaan er hier in als koek
Doe maarquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik kan mijn fantasie natuurlijk eens de vrije loop laten.
Ik wacht op je boek.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe maar
Ik ken menig user die flink is klaargekomen op dat verhaal.
+ users die het niet willen toegeven.
Hij is Aldo niet.quote:
Leno.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
2-0. Mooi man, spelen er bij Duitsland nog goede spelers mee behalve Holtby?
Hou jij het maar bij dartsen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Leno zou goed moeten zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals; ik ben écht niet klaargekomen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe maar
Ik ken menig user die flink is klaargekomen op dat verhaal.
+ users die het niet willen toegeven.
Lenoquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we gezien jah. Mulder is er niks bij.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groot talent net als Marc-André Ter Stegen.
Die maakt ook zulke mooie blunders ja...quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groot talent net als Marc-André Ter Stegen.
Wiknaldum, Wijnaldem...quote:
Boschkertje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die maakt ook zulke mooie blunders ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |