quote:
Niet weten waar Mess idagelijks is sinds 2004.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Is dat al zo lang geleden![]()
Ik was bij de halve finale, mooie wedstrijd was dat
Niks op tegen hoor, vindt het alleen raar dat het lijkt alsof ze niet meezingen met het volkslied en als ze winnen met een Surinaamse vlag lopen.quote:
De backs zijn prima hoor. En Ola John is ook wel een goede speler.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:14 schreef Sunri5e het volgende:
Ik vind ons op 3/4 plekken zwak. De backs zijn niet super en de buitenpelers ook niet. Gelukkig staat de as wel
Kun je deze erbij zetten:quote:
Martins Indi is een neger die meezingt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Niks op tegen hoor, vindt het alleen raar dat het lijkt alsof ze niet meezingen met het volkslied en als ze winnen met een Surinaamse vlag lopen.
Al 103quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het filmpje de hele tijd aan dezelfde mensen laten zien levert niet meer views op.
Misschien kan je hem straks onder valse voorwendselen in het Knevel en van den Brink 2e scherm droppen met als opmerking dat het gaat om een revelatie van Jezus in Israël.quote:
Je kunt ze niet verbieden trots te zijn op hun roots. En dat gezeik om het wel/niet meezingen van het volkslied heb ik altijd belachelijk gevonden. Het gaat erom of je je volledig inzet voor je land tijdens wedstrijden, niet om het meezingen van een oud lied.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Niks op tegen hoor, vindt het alleen raar dat het lijkt alsof ze niet meezingen met het volkslied en als ze winnen met een Surinaamse vlag lopen.
Mwa, ik vind onze backs niet super. Dat zijn nou niet de spelers die ik snel bij de (sub)top van de wereld zie spelen over een paar jaar. Dat zie ik met het centrale duo en alle middenvelders (ook de bankzitters) wel gebeuren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De backs zijn prima hoor. En Ola John is ook wel een goede speler.
Krasic had hij rechtstreeks uit de oorlog in Kosovo gehaald.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:15 schreef alors het volgende:
Ik bedoelde trouwens ook het EK in 2007, de halve finale tegen Engeland met die lange penaltyreeks![]()
2005 was het jaar van de kennismaking met Piet 'die heb ik nog gezien in [insert rimboeplaatsnaam]' Visser![]()
Wist je dat Piet een hond had waar iedereen bang voor was? En toen lag er een keer een laagje ijs en toe......quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:15 schreef alors het volgende:
Ik bedoelde trouwens ook het EK in 2007, de halve finale tegen Engeland met die lange penaltyreeks![]()
2005 was het jaar van de kennismaking met Piet 'die heb ik nog gezien in [insert rimboeplaatsnaam]' Visser![]()
Je bent gewoon een latente racist.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je vertegenwoordigt toch je land, als je trots bent op je roots dan gaan ze toch daar voetballen? En het volkslied is niet zomaar een oud lied, kijk eens hoe die Italianen dat doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je kunt ze niet verbieden trots te zijn op hun roots. En dat gezeik om het wel/niet meezingen van het volkslied heb ik altijd belachelijk gevonden. Het gaat erom of je je volledig inzet voor je land tijdens wedstrijden, niet om het meezingen van een oud lied.
Blind niet denk ik. Van Rhijn zie ik nog wel de subtop halen hoor. Strootman ook maximaal subtop.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mwa, ik vind onze backs niet super. Dat zijn nou niet de spelers die ik snel bij de (sub)top van de wereld zie spelen over een paar jaar. Dat zie ik met het centrale duo en alle middenvelders (ook de bankzitters) wel gebeuren.
Dat zeker.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je hem straks onder valse voorwendselen in het Knevel en van den Brink 2e scherm droppen met als opmerking dat het gaat om een revelatie van Jezus in Israël.
Teveel kans op aanslagen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar heeft dit stadion geen korte zijde?
Ik heb er niet om gevraagd in Nederland geboren te zijn hè.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je vertegenwoordigt toch je land, als je trots bent op je roots dan gaan ze toch daar voetballen? En het volkslied is niet zomaar een oud lied, kijk eens hoe die Italianen dat doen.
Cor Pot draait continu het audiobook van 'Louis Van Gaal: Mijn Visie'quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:18 schreef Knaller het volgende:
Van Gaal heeft denk ik Cor gebeld en de tactiek en speelwijze doorgegeven.
Goed op letten of Pot een oortje in heeft. Louis wilt vast persoonlijk de wissels doorgeven.
Beter kijk je naar zijn heupen hoe die loopt, vGaal met een Potmasker opquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:18 schreef Knaller het volgende:
Van Gaal heeft denk ik Cor gebeld en de tactiek en speelwijze doorgegeven.
Goed op letten of Pot een oortje in heeft. Louis wilt vast persoonlijk de wissels doorgeven.
Strootman gaat het echt wel redden bij een topclubquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind niet denk ik. Van Rhijn zie ik nog wel de subtop halen hoor. Strootman ook maximaal subtop.
Ik heb er überhaupt niet om gevraagd om geboren te worden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb er niet om gevraagd in Nederland geboren te zijn hè.
Ah. De huisracist is ook weer aanwezigquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:11 schreef sonnyspek het volgende:
Niks erop tegen hoor, maar waarom zijn er zoveel donkere spelers bij Oranje? Kunnen die gewoon feller voetballen ofzo?
Daarom vind ik kinderen krijgen een vreemd concept.quote:
Ouderwets hokjesdenkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je vertegenwoordigt toch je land, als je trots bent op je roots dan gaan ze toch daar voetballen? En het volkslied is niet zomaar een oud lied, kijk eens hoe die Italianen dat doen.
Strootman kan misschien nuttig zijn voor Everton, maar bij een topclub zal hij snel door de mand vallen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Strootman gaat het echt wel redden bij een topclub
Van Rhijn moet snel iets aan zijn instelling veranderen anders gaat hij vd Wiel achterna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |