Si senorita.quote:
Op een achterafbaantjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:03 schreef Norrage het volgende:
Moet je nagaan als Rafa #5 had gestaan en dit de kwartfinale was geweest
Geen tv-baan.quote:
Ja, gravelwedstrijd tussen deze twee. In Madrid?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:13 schreef BobW het volgende:
Federer-Fan, weet je nog waar jouw ondertitel vandaan komt? Mooi moment was dat.
Het eerste punt is al mooi.quote:
Oh ik dacht de finale hier vorig jaar, die werd toen onderbroken op zondag en uiteindelijk op maandag uitgespeeld.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, gravelwedstrijd tussen deze twee. In Madrid?
Dat zal dan wel ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Oh ik dacht de finale hier vorig jaar, die werd toen onderbroken op zondag en uiteindelijk op maandag uitgespeeld.
Ik vraag het me ook dagelijks af.quote:
Errani ook, maar die sloeg er maar twee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:17 schreef Mykonos het volgende:
Wauw, NOS heeft zelfs twee commentatoren uitgetrokken voor deze wedstrijd![]()
Goede quote van Marcella Mesker: "Djokovic slaat graag winners" No kidding
Ik wou dat ik jouw vertrouwen had.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef TheGeneral het volgende:
Dit gaat Djoko trouwens winnen.
Vorig jaar had Nadal al mazzel dat er een regenonderbreking was. Het momentum was daarvoor compleet bij Djoko. Die dag later raakte Djokovic geen knikker meer.
Ik sla zelf ook altijd graag winners en unforced errors vind ik eigenlijk altijd stom als ik dat doequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Errani ook, maar die sloeg er maar twee.
Wat heeft het feit dat Djokovic voig jar het momentum had te maken met wie er vandaag wint?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef TheGeneral het volgende:
Dit gaat Djoko trouwens winnen.
Vorig jaar had Nadal al mazzel dat er een regenonderbreking was. Het momentum was daarvoor compleet bij Djoko. Die dag later raakte Djokovic geen knikker meer.
Niks. Maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat hij hem vorig jaar ook al had kunnen pakken, maar toen pech had met het weer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat Djokovic voig jar het momentum had te maken met wie er vandaag wint?
Nee, dat zeg je ook niet, maar ik had het idee dat je het suggereerde door het erachteraan te zeggen. Maar als ik ze zo zie spelen geef ik Djokovic ook meer kans. Hij bepaalt het spel tot nu toe voor het grootste deel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niks. Maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat hij hem vorig jaar ook al had kunnen pakken, maar toen pech had met het weer.
Heb het idee dat ie wat vlakker/aanvallender slaatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb het idee dat die forehand van Nadal helemaal niet hoog opspringt, hoewel het warm is. Ligt dat aan mij?
Ja, kan wel kloppen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb het idee dat ie wat vlakker/aanvallender slaat
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Uiteraard. En zoals jij ook weet is hij niet de enige.
Vind je dat snel?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:35 schreef Mykonos het volgende:
Gaat idd wel snel: 20 minuten voor vier games...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |