Ik heb 17 liter, ook niet bar veel.quote:
Nee, wat wil je dan? 50 liter?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb 17 liter, ook niet bar veel.
Ik rij nu 1:18, maar ik loop dan ook wel achterlijk hard te gassen (voor zover dat kan met 33pk)quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik had echt meer verwacht bij dat ding. Hoeveel looptie dan?
Moet ook wel als je zo'n brommertje rijdt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:54 schreef Yreal het volgende:
Nouwja ik draai eigenlijk bij elk stoplicht het gas helemaal open. Helpt ook niet echt
fair enoughquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ook wel als je zo'n brommertje rijdt.
Een motor die niet zo veel zuiptquote:
Hierquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:55 schreef chiren het volgende:
Waar kan ik vinden wat het normale verbruik is voor mijn motor (zx6r 2004)?
Benzinekraan ondersteboven?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:54 schreef Salatrel het volgende:
als die van mij op reserve gaat kan ik nog 120km rijden
Lijkt mij ook fijn maar dan kom je al snel op 2-takt. Dan tank ik liever wat vaker. Eg wel!quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:56 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een motor die niet zo veel zuipt
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lijkt mij ook fijn maar dan kom je al snel op 2-takt. Dan tank ik liever wat vaker. Eg wel!
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lijkt mij ook fijn maar dan kom je al snel op 2-takt. Dan tank ik liever wat vaker. Eg wel!
ON staat nog steeds aan de kant van ON, alleen staat er dan NO.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, maar wel aan de aflezing. Toch? Offeuh...toch?
Dus dan krijg je geen benzinequote:Op donderdag 6 juni 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ON staat nog steeds aan de kant van ON, alleen staat er dan NO.
niet zo op je teentjes getrapt joh. Tis alleen dat 2 takt juist zuipt als een mallequote:Op donderdag 6 juni 2013 19:02 schreef vannelle het volgende:
Oké, ik lees het al. Ik heb mezelf net tot ongenode gast getypt.
Morgen nieuwe poging. Fijne avond allen!
Ik durf te wedden dat je daar een of ander dom blondje vast mee voor de gek kan houdenquote:
PI's lezenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:02 schreef vannelle het volgende:
Oké, ik lees het al. Ik heb mezelf net tot ongenode gast getypt.
Morgen nieuwe poging. Fijne avond allen!
"Mijn motor zuipt veel, omdat de benzinetank rood is."quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je daar een of ander dom blondje vast mee voor de gek kan houden
Komt omdat 'ie zo snel is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Mijn motor zuipt veel, omdat de benzinetank rood is."
-"Oh echt"
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:06 schreef Yreal het volgende:
Voor mijn KLE bestaat er schijnbaar geen middebok. Ze lopen allemaal tot 2005, ik heb 2007![]()
wat een onzin zeg, alsof de motor daarna nog is aangepast
Gewoon ff langs de Kawa fora of even vragen in het bewuste draadje op ADVriderquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:06 schreef Yreal het volgende:
Voor mijn KLE bestaat er schijnbaar geen middebok. Ze lopen allemaal tot 2005, ik heb 2007![]()
wat een onzin zeg, alsof de motor daarna nog is aangepast
zo heb ik wel eens iemand voor de gek gehouden dat mijn dienstkaartje ondersteboven uit de printer kwamquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je daar een of ander dom blondje vast mee voor de gek kan houden
Geweldig dat soort volkquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo heb ik wel eens iemand voor de gek gehouden dat mijn dienstkaartje ondersteboven uit de printer kwamen ja ze was blond
Grappig ding. Rond koplampje staat 'm ongetwijfeld beterquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:17 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort rond koplampje scoren van MP
Niet verkeerdquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:17 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort rond koplampje scoren van MP
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grappig ding. Rond koplampje staat 'm ongetwijfeld beter
Valt mij nu pas opquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
ja mijn vtwin remt zoveel op de motor dat ik geen voorrem nodig heb
Lekker zonder de rem te gebruiken rotondes nemenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
ja mijn vtwin remt zoveel op de motor dat ik geen voorrem nodig heb
Meh nog niet genoeg rijervaring om steppies aan de grond te gooien, komt nog welquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker zonder de rem te gebruiken rotondes nemenTikkie terug, klappende uitlaat, beetje uitrollen, steppies aan de grond en dan in de laatste bocht het gas erop. Verveelt nooit
Punt van je laars mag ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:24 schreef Daantke het volgende:
[..]
Meh nog niet genoeg rijervaring om steppies aan de grond te gooien, komt nog wel
Was niet op m'n teentjes getrapt heur, kreeg alleen zelf in de gaten dat ik onzin aan het verkondigen was blijkbaar.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet zo op je teentjes getrapt joh. Tis alleen dat 2 takt juist zuipt als een malle
Pfff, heb de stepjes wel es aan de grond gehad met 0 rij-ervaring. Maar dan de motor weer optillen is kut zonder tilervaring.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:24 schreef Daantke het volgende:
[..]
Meh nog niet genoeg rijervaring om steppies aan de grond te gooien, komt nog wel
Ja, alleen dan wel op tijd je toesliders vervangenquote:
Je wil niet weten waar er allemaal water komt als je in de regen rijdtquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doe maar solderen. Kroonsteentjes trillen zo los.
Ik heb hem vandaag in Geleen laten staan, hoefde ik niet te tankenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Waar blijft SD? Die heeft vast nog wel een leuke anekdote over de draaikolk in zijn tank
Ja, kut, door het slotje heen, en da's niet de eerste keer deze weekquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:06 schreef BlackLining het volgende:
Verkeerde topic hè SD, ik zag het wel
Maar inderdaad. Op de motor zelf blijft niks droog.
Elbow downquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Pfff, heb de stepjes wel es aan de grond gehad met 0 rij-ervaring. Maar dan de motor weer optillen is kut zonder tilervaring.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Pfff, heb de stepjes wel es aan de grond gehad met 0 rij-ervaring. Maar dan de motor weer optillen is kut zonder tilervaring.
Ai, da's duurquote:
En toch liever een helm verwoest dan de eierschaal die er in zit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ai, da's duur![]()
Ach ja, dat heb je zo wel eens he. Ik deed een Helmet-down met een maand oude Shoei van bijna 600¤, dan ben je effe niet blijIk pleurde wel plat en knalhard op mijn achterhoofd, dus hij had zijn geld wel weer verdiend, maar tis toch wel zuur
Neuh, dat valt wel mee.quote:
morgen de route voor 29-6 proefrijdenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:43 schreef Maegrim het volgende:
zaterdag een givi wingrack met 2 koffers oppikken
morgen KVS vervangenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
morgen de route voor 29-6 proefrijden
hier ook een 22l tank ik rij rond de 1 op 20quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:24 schreef stinkie het volgende:
22l tank op de cruiser. Wie meer
1 op 17
Dat laatste, samequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
verdacht veel flitspalen en lasers gezien
Een helmet down moet je ook zo doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ai, da's duur![]()
Ach ja, dat heb je zo wel eens he. Ik deed een Helmet-down met een maand oude Shoei van bijna 600¤, dan ben je effe niet blijIk pleurde wel plat en knalhard op mijn achterhoofd, dus hij had zijn geld wel weer verdiend, maar tis toch wel zuur
Jij reed toch ook zonder motorbroek? Een lange spijkerbroek biedt maar nauwelijks meer bescherming dan uberhaupt geen (quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:06 schreef Juicyhil het volgende:
Ja hoor. Zag vandaag weer de eerste oelewapper in korte broek op de motor rijden hier in Amsterdam
ja ikke dusquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:24 schreef stinkie het volgende:
22l tank op de cruiser. Wie meer
1 op 17
Valt mee hoor, met mijn ER6N vandaag de tank vol gemikt en het verbruik kwam op ruim 1:23. En dan heb ik nog niet eens heel erg op gelet tijdens het rijden, het kan nog beterquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:08 schreef DarkNoize het volgende:
Om nog maar even door te gaan op het bezineverbruik![]()
Mijn vorige motor, Kawasaki ZX6R uit 2003, zoop, zelfs op 25kw, ook 1:15 ofso.
Kawasaki's zuipen dus gewoon als een malle
Bijna de grootste tank; voor dat ding van mij geven ze 28,5 liter opquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja ikke dus26L bam! wel 1 op 17 ongeveer
Jammer alleen als je dan als je de hoek om rijdt je alsnog weer opnieuw moet tankenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bijna de grootste tank; voor dat ding van mij geven ze 28,5 liter op
dayum!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bijna de grootste tank; voor dat ding van mij geven ze 28,5 liter op
Gaat er een correctie af bij laseren ja?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:46 schreef BlackLining het volgende:
Shit zegze hebben een vriend van mij in de bebouwde kom gelaserd met 102 (honderd twee ja)
48 gecorrigeerd te hard. Wat een prutser zeg.
Ja, schijnbaar. Maar goed, hij moest laatst eigenlijk al voorkomen vanwege artikel 5. Dus die zal goed aan de beurt zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaat er een correctie af bij laseren ja?
wat een pechvogelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:46 schreef BlackLining het volgende:
Shit zegze hebben een vriend van mij in de bebouwde kom gelaserd met 102 (honderd twee ja)
48 gecorrigeerd te hard. Wat een prutser zeg.
amateur, hier laatste eentje met 220 binnen bbkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:46 schreef BlackLining het volgende:
Shit zegze hebben een vriend van mij in de bebouwde kom gelaserd met 102 (honderd twee ja)
48 gecorrigeerd te hard. Wat een prutser zeg.
Ik ben te lui om het weerbericht uit te typen, dus bij deze: http://buienradar.nl/weerbericht-nederlandquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:57 schreef dribbel79 het volgende:
aangezien ik te lui ben om weeronline te bekijken: wat doet het weer morgen??
Waarom monteer je je kentekenplaat niet recht onder je achterlicht? Zou het wmb echt afmakenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
verdacht veel flitspalen en lasers gezien
Ik wil vandaag eerst effe mn knippers solderen (!) en monteren dus vanmiddag zou wel kunnen. Waar wil je heen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:49 schreef KneusTeun het volgende:
gummie, druk vandaag? ik zeg zwembroek onder het pak en gaan!
Vanmiddag kan ik nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik wil vandaag eerst effe mn knippers solderen (!) en monteren dus vanmiddag zou wel kunnen. Waar wil je heen?
Geen perenijsjes?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef Salatrel het volgende:
nou het proefrijden van de 29-6 rit was al mislukking voordat ik begonnen was
nee de route stond niet in de zumoquote:
Ook leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vanmiddag kan ik niet![]()
Ga dan even cross laarzen ophalen.
Zeker, dan hopen dat me bodyprotector volgende week binnen is!quote:
Ja zit ik ook over te denken, maar hij moet dan wel redelijk schuin in verband met inveren. Is daar een officiele regel voor?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waarom monteer je je kentekenplaat niet recht onder je achterlicht? Zou het wmb echt afmaken
Which reminds me. SD heeft mijn accu vervangen vlak voor de rit, maar is vergeten de voedingskabel van de Zumo aan te sluiten (denk/hoop ik, anders is het namelijk iets anders).quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee de route stond niet in de zumoheb wel gezien dat schuin aan de overkant van het beginpunt een tankstation zit
morgen nog maar eens proberen
hehehe vrouwen willen toch altijd graag de weg vragen... dit is je kansquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Which reminds me. SD heeft mijn accu vervangen vlak voor de rit, maar is vergeten de voedingskabel van de Zumo aan te sluiten (denk/hoop ik, anders is het namelijk iets anders).
Vandaar ook dat ik tijdens de rit ineens geen navigatie meer had!
Dat moet ik nog ff fiksen. Want vorige week stond ik dus ook ineens zonder navigatie en ik moest ergens midden in een woonwijk zijn. En met mijn zoeken-naar-een-adres-skills is dat een hel.
waar wil je gaan rijden?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hehehe vrouwen willen toch altijd graag de weg vragen... dit is je kans![]()
hij staat er nu iig in en ik weet nu waarom die de vorige newbierit in 2en knipte en hoe ik dat kan voorkomen
bij alle via punten behalve de eerste en laatste moet je even niet waarschuwen aanzettenquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beginpunt is mcdonalds gorinchem en eindpunt mcdonalds rotterdam alexander
Mag ook niet zo hard hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik rij over de A1 met 150, zie ik opeens mijn linkerkap voorbij vliegen.
Je reed op een Yamaha?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik rij over de A1 met 150, zie ik opeens mijn linkerkap voorbij vliegen.
Zie hier. Beetje ingewikkeld, maar okéquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:59 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja zit ik ook over te denken, maar hij moet dan wel redelijk schuin in verband met inveren. Is daar een officiele regel voor?
wel tot aan het randje afgetopt hoop ik?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zie hier. Beetje ingewikkeld, maar oké
Vanmiddag de KVS vervangen, heerlijk gesleuteld in de zon
Met tieripjes en ducttape.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wel tot aan het randje afgetopt hoop ik?
Dat is 10 minuten van mijn 'slaapplaats' afquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beginpunt is mcdonalds gorinchem en eindpunt mcdonalds rotterdam alexander
Dus een kenteken mag alleen recht achter het achterwiel worden gemonteerd in een hoek van maximaal dertig graden. Dan kunnen ze de helft van alle choppers en supermoto's gaan bekeurenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zie hier. Beetje ingewikkeld, maar oké
Vanmiddag de KVS vervangen, heerlijk gesleuteld in de zon
vertel eens hoe je gematst bent danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef einschtein het volgende:
Overigens boete gekregen, gisteren. Ze stonden te laseren.![]()
Maar ben wel gigantisch gematst door Oom Motoragent.Want ik mag mijn rijbewijs houden.
Da's knap. Wel een boete voor schijnbaar een belachelijke snelheid maar gematst op rijbewijs? Was hij aan het dreigen met artikel 5 ofzo?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef einschtein het volgende:
Overigens boete gekregen, gisteren. Ze stonden te laseren.![]()
Maar ben wel gigantisch gematst door Oom Motoragent.Want ik mag mijn rijbewijs houden.
Kenmerkend van een Alp, elke kap is er bij mij wel afgewaaidquote:
Weg was leeg, dus behalve dan 3-tal auto's die net voor de rotonde reden. Maar daar was ik nog lang niet in de buurt. Dus eventjes gas open. Agent stond net naast de rotonde te laseren, wat ik never had gezien. Tijdens het aanrijden van de rotonde werd ik al geseind door een tegemoet komende auto, dus ik direct maar remmen en netjes 80 gaan rijden.quote:
Het zijn die plastic drukknopjes, die na verloop van tijd afbreken. Ik heb gelukkig de meesten nogquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kenmerkend van een Alp, elke kap is er bij mij wel afgewaaid
innemen die hapquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Weg was leeg, dus behalve dan 3-tal auto's die net voor de rotonde reden. Maar daar was ik nog lang niet in de buurt. Dus eventjes gas open. Agent stond net naast de rotonde te laseren, wat ik never had gezien. Tijdens het aanrijden van de rotonde werd ik al geseind door een tegemoet komende auto, dus ik direct maar remmen en netjes 80 gaan rijden.![]()
En jawoh, ik kom rotonde op. Ik zie meneer Motoragent zijn helmpje al op doen. Hij wijst naar mij, dus dan weet ik al genoeg. Andere kant van de rotonde gestopt. Prima agent.Aardige vent, praatte heel normaal en erg gebroederlijk. Ikzelf was natuurlijk ook aardig, want als ik boos werd dan werd het alleen maar erger en ik was diegene die reed.
"Hoe hard mag je hier?'
"Ja, 80."
"Waarom kwam je dan met ruim 140 de bocht om? En daarna 116?"
"Ja, eh.. Lege weg, dus ik dacht ik ga eventjes wat harder."
"Je weet dat het binnen de invorderingsgrens is. Maar dat gaan we natuurlijk niet doen. Ik ga je wel een boete geven voor de 116."
"Ja, is goed."
Daarna nog best gezellig gebabbeld over de camera en motorrijden. Ietwat oudere vent, rijdt in prive-tijd ook motor en hij begreep best dat ik eventjes het gas erop had.
He, lief doen.quote:
Nee, hij was niet aan het dreigen. Hij zei vrij snel al, uit zichzelf: "Maar dat gaan we natuurlijk niet doen." Heb een boete voor 34 te hard ofzo, maar geen boete voor de 150kmph óf rijbewijs kwijt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's knap. Wel een boete voor schijnbaar een belachelijke snelheid maar gematst op rijbewijs? Was hij aan het dreigen met artikel 5 ofzo?
Detail, details
Dan ben je er netjes vanaf gekomenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Weg was leeg, dus behalve dan 3-tal auto's die net voor de rotonde reden. Maar daar was ik nog lang niet in de buurt. Dus eventjes gas open. Agent stond net naast de rotonde te laseren, wat ik never had gezien. Tijdens het aanrijden van de rotonde werd ik al geseind door een tegemoet komende auto, dus ik direct maar remmen en netjes 80 gaan rijden.![]()
En jawoh, ik kom rotonde op. Ik zie meneer Motoragent zijn helmpje al op doen. Hij wijst naar mij, dus dan weet ik al genoeg. Andere kant van de rotonde gestopt. Prima agent.Aardige vent, praatte heel normaal en erg gebroederlijk. Ikzelf was natuurlijk ook aardig, want als ik boos werd dan werd het alleen maar erger en ik was diegene die reed.
"Doe even de doppen uit hoor, anders hoor ik je niet."
"Ja, zelfde.'
"Ja, maar jij hebt muziek in, haha."
"Klopt, maar ze reduceren het geluid goed. "
"Maargoed. Hoe hard mag je hier?'
"Ja, 80."
"Waarom kwam je dan met ruim 150 de bocht om? En daarna 116?"
"Ja, eh.. Lege weg, dus ik dacht ik ga eventjes wat harder."
"Je weet dat het binnen de invorderingsgrens is. Maar dat gaan we natuurlijk niet doen. Ik ga je wel een boete geven voor de 116."
"Ja, is goed."
Daarna nog best gezellig gebabbeld over de camera en motorrijden. Ietwat oudere vent, rijdt in prive-tijd ook motor en hij begreep best dat ik eventjes het gas erop had.
Wel als die de rotonde af kwam, richting mijn kant wat ik van te voren natuurlijk niet kan zien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan ben je er netjes vanaf gekomen![]()
Maar als er een andere auto al waarschuwde was je niet op een helemaal lege weg hea![]()
En dan moet je nog gaan rijdenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:14 schreef einschtein het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mert_te_stappen.html
Als die eraf gevallen is gewoon wegrijden inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met zoiemand zou ik niet eens gaan rijden
Expansievat ook aftoppen, niet vergetenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zie hier. Beetje ingewikkeld, maar oké
Vanmiddag de KVS vervangen, heerlijk gesleuteld in de zon
En deze keer wel filmenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Expansievat ook aftoppen, niet vergeten [ afbeelding ]
ja ik had dat gisteren ook terwijl ik alleen maar even een kort rondje heb gereden om de nieuwe auspuff aan te horenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:18 schreef Gummiebeer het volgende:
Volgens mij ben ik nu 2 liter vocht verloren.![]()
Full gear in de zon bakken,
Hij zei ook niet van 'gast, waar ben jij nou mee besig? Levensgevaarlijk! Kan toch niet!'. Gewoon heel relaxed, "ik weet dat zo'n ding hard kan *hij kijkt naar eigen politiemotor*, maar kijk beetje uit".quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:44 schreef picodealion het volgende:
Goed gematst idd einschtein. Als hij je niet heeft kunnen laseren op de 150 is het verder allemaal logisch, maar altijd fijn als je gewoon een vriendelijke, schappelijke agent hebt.
Ziet er netjes uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:44 schreef Gummiebeer het volgende:
Makeover bike edition!![]()
Before: Sneu en zielig op half 7.![]()
[ link | afbeelding ]
After: Snelle carbon look. Een stukkie minder lomp dus sneller!![]()
[ link | afbeelding ]
Edit: Al mijn 2e mod sinds 10 jaar!![]()
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:44 schreef Gummiebeer het volgende:
Makeover bike edition!![]()
Before: Sneu en zielig op half 7.![]()
[ link | afbeelding ]
After: Snelle carbon look. Een stukkie minder lomp dus sneller!![]()
[ link | afbeelding ]
Edit: Al mijn 2e mod sinds 10 jaar!![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:48 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ziet er netjes uitStuk mooiere knippers ook!
Jupquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Mijn nieuwe boots en jas icm de brommer!
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Mijn nieuwe boots en jas icm de brommer!
[ afbeelding ]
Thnx, nu alleen nog een betere helm erbij en klaar!quote:
ome louis heeft een set tassen (2 zijtassen en een tas voor erbovenop) in de aanbieding voor 8 tientjes http://www.louis.de/_300e(...)gr&artnr_gr=10026555quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Thnx, nu alleen nog een betere helm erbij en klaar!
Zit er erg over te twijfelen of ik naar de teneree meet ga in swiss in Augustus, dus weer een nieuw iets om voor te sparen.
Edit: kak dan vergeet ik nog navigatie,tent,koffers of tassen!?!?!
Oeh thnx voor de tip, is wel nice alleen moet ik eerst weer ff wat sparen. Anders kan ik niet eens meer rijdenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ome louis heeft een set tassen (2 zijtassen en een tas voor erbovenop) in de aanbieding voor 8 tientjes http://www.louis.de/_300e(...)gr&artnr_gr=10026555
chill is dat, heb nu ook de kedo bijbel! altijd handig om op het toilet even door te bladeren om te zien waar je nu je geld aan kan verbrassenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:13 schreef Salatrel het volgende:
ja het foldertje lag toevallig in de brievenbus vanochtend
Nee, want dan gaan ze te snel! Nette carbon wannabee knippersquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:21 schreef Salatrel het volgende:
volgende mod is die knoepert van een achterlicht?
Dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:27 schreef Dekatria het volgende:
Welnee, lekker makkelijk te fixen dat originele achterlicht
Gele helm erbij, en het kleurenschema is compleetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Mijn nieuwe boots en jas icm de brommer!
[ afbeelding ]
Gewoon zorgen dat het niet kapot gaat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:27 schreef Dekatria het volgende:
Welnee, lekker makkelijk te fixen dat originele achterlicht
inderdaad, maar die ik zag is de blauw niet helemaal goedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gele helm erbij, en het kleurenschema is compleetnice!
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:52 schreef KneusTeun het volgende:
Achja, ik vind wel mooi als beetje bij elkaar past
VFR750s zijn nagenoeg bulletproof, kunnen het dubbele daarvan prima halen mits goed onderhouden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagje: hoeveel km gaan die VFR750 blokken ongeveer mee? Maat van me wil er 1 kopen met 72k op de tellert.
Mooi; thanks.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
VFR750s zijn nagenoeg bulletproof, kunnen het dubbele daarvan prima halen mits goed onderhouden.
Moetie kosten?
Eeeeeuw oke, dankjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:58 schreef Maegrim het volgende:
92kgekocht met 78k een jaar geleden.
Net een half uur file rijden gefilmt, kijken of er wat leuks van te bakken is
Dan haal ik je nog wel in dit jaar, die bandit staat toch meer stil dan dat ie rijdtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:00 schreef BlackLining het volgende:
Ik vraag me toch wel af wat de hoogste kilometerstand in dit topic is eigenlijkIk zit met de Bandit aan de 97k.
Challenge acceptedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:01 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Dan haal ik je nog wel in dit jaar, die bandit staat toch meer stil dan dat ie rijdt
Preciesquote:
fazer nog altijd 98,7k en al 4 maanden niet geredenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:00 schreef BlackLining het volgende:
Ik vraag me toch wel af wat de hoogste kilometerstand in dit topic is eigenlijkIk zit met de Bandit aan de 97k.
ik nog niet eens 10% van ditquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
fazer nog altijd 98,7k en al 4 maanden niet gereden
Ik ruik altijd benzine als ik bij mijn motor komquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:35 schreef picodealion het volgende:
Overigens kom ik er net achter dat mijn benzinekraantje lek is. Ik vond al dat 'ie meer zoop dan gewoonlijk, en ik begon ook steeds vaker een benzinelucht te ruiken. Net even gekeken, en inderdaad flinke drupsporen, en als ik 'm naar prime draai druipt het er letterlijk uit.
Dan is er niks aan de hand inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ruik altijd benzine als ik bij mijn motor kom
Maar goed, verbruik valt niet tegen, kon geen lekkage vinden, en het ruikt best wel lekker
Niks aan de hand, goed voor de economie en de zegeltjesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de hand inderdaad. Ik heb nog even zitten kijken en het lijkt erop dat er een slangetje half los zit, maar ik kan er voor geen beter bij. Toch maar even een expert zijn mening over laten gaan.
Meh.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:17 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Niks aan de hand, goed voor de economie en de zegeltjes
En dan in plaats van treintje rijden ga je dan op de motor van Utrecht Centraal naar Den Haag HS?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:21 schreef Maegrim het volgende:
Ik kan nou wel m'n 185km per dag met de motor gaan doen om te winnen, maar daar heb ik helemaal geen zin in
Als ze mijn AT niet hadden gekaaid had ik je roemloos onder het gras geschoffeld met 1300+km per week. Nu issie blijven steken op 93K en een beetjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:45 schreef BlackLining het volgende:
Wat een schattig kilometerstandje
Eind juli de 100.000 over denk ik![]()
En dan doorrijden tot een kilometer of 30, en dan op marktplaats zetten als spiksplinternieuwe motor met 30km van dealer naar huis. Wel een aantal keer omgevallen en uit elkaar gehaald in de garage, maar met slechts 30 kilometer op de klok!
1.300 kilometer per weekquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ze mijn AT niet hadden gekaaid had ik je roemloos onder het gras geschoffeld met 1300+km per week. Nu issie blijven steken op 93K en een beetje
Sja, 250 km per dag ongeveer, dat tikt lekker aan, en soms nog 6 dagen ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
1.300 kilometer per weekShit baas.
Ik rij echt teveel. Sinds ik weer in Den Bosch woon en werk hoef ik nauwelijks meer de stad uit. Van die 7.000km de laatste 3 maanden waren er dus ook minstens 5.000 recreatiefDurf ik niet eens te kijken wat ik elke maand overmaak naar Shell en Co. Maar goed.
Onderbuurman is ook begonnen aan zijn motorrijbewijsStaan er straks drie voor de deur hier. Lachen. Al vind ik het wel een type om een of andere chopper neer te zetten
Hoeveel heeft die GTR eigenlijk gelopen?
Mja, je zit toch altijd met andere weersinvloeden en dergelijken. En je gaat natuurlijk ook geen 200 kilometer snelweg boeken tijdens een proefrit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, 250 km per dag ongeveer, dat tikt lekker aan, en soms nog 6 dagen ookWordt allemaal betaald natuurlijk he, dus klinkt debiel, maar, tis gewoon een soort van 'motorrijden onder werktijd' want de reistijd wordt ook voor een flink deel betaald
En dus.. is het zaak om niet te veel te verbruiken, want dan houd ik er meer aan over
![]()
Ik zit ook stiekum een beetje richting een Div. te kijken, zou ik ook eens op moeten rijden![]()
De pest is, dat je meestal pas ontdekt of het wat voor je is, nadat je er een weekje of wat mee gereden hebt.
Duh, ze zoeken een in brakke staat verkerende allroad die gestolen is ergens in Limboland. Die mannen zijn gewoon zwaar goed bezigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:16 schreef Gummiebeer het volgende:
Daarnet terug rijden van de sportschool, komt er opeens een woutkoekblik veur gek en onwijs naar mij toegescheurd. Hele tijd achter mij rijden en maar checken op hun computertje. Ondanks mf sticker en open uitlaat lieten ze me gaan. Rare lui heur
wauw, kek dingetje!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, je zit toch altijd met andere weersinvloeden en dergelijken. En je gaat natuurlijk ook geen 200 kilometer snelweg boeken tijdens een proefrit.
Trouwens, zie op de FB pagina van Suzuki hun SFV650 verschijnen. Da's geen lelijke machine zeg![]()
![]()
[ afbeelding ]
Beetje een V-Twin versie van de BanditIk blijf die tubular frames toch echt veel mooier vinden dan die zo'n lelijke alu dwarsbalk.
Ze moeten alleens een kappen met die dingen promoten op verse banden waar de strepen nog op staanDat ziet er toch niet uit. Daar hoort rafelend uitgeracet rubber onder.
Die weersinvloeden boeien natuurlijk niet echt, ik rijd altijd graag motor, maar in een zonnetje met 18 tot 20 graden is natuurlijk altijd beter als 5 in een plensbui.. voor de eerste wil je een naked, voor het laatste dat mormel wat ik nu hebquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, je zit toch altijd met andere weersinvloeden en dergelijken. En je gaat natuurlijk ook geen 200 kilometer snelweg boeken tijdens een proefrit.
Trouwens, zie op de FB pagina van Suzuki hun SFV650 verschijnen. Da's geen lelijke machine zeg![]()
![]()
[ afbeelding ]
Beetje een V-Twin versie van de BanditIk blijf die tubular frames toch echt veel mooier vinden dan die zo'n lelijke alu dwarsbalk.
Ze moeten alleens een kappen met die dingen promoten op verse banden waar de strepen nog op staanDat ziet er toch niet uit. Daar hoort rafelend uitgeracet rubber onder.
Ja, ik wil dat ook wel, maar ik wil zoveelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die weersinvloeden boeien natuurlijk niet echt, ik rijd altijd graag motor, maar in een zonnetje met 18 tot 20 graden is natuurlijk altijd beter als 5 in een plensbui.. voor de eerste wil je een naked, voor het laatste dat mormel wat ik nu heb![]()
Da's de pest van motorrijden; je wilt eigenlijk minstens uit 3 brommers kunnen kiezen als je elke dag rijdt. Als het mooi weer is, wil je niet in je doorwerkpak naar je werk, net zo min als schaatsen in je korte broek![]()
En bij elke brommer moet je natuurlijk minstens 2 pakken en een helm hebben
Kweenie of ik zo'n spijltjes frame mooier vind als een 'normale'. Lijkt me meer poetswerk op te leveren, en daar ben ik een beetje allergisch voor.![]()
Ik heb verdorie wel ganz neue knippers nu!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Duh, ze zoeken een in brakke staat verkerende allroad die gestolen is ergens in Limboland. Die mannen zijn gewoon zwaar goed bezig
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:48 schreef Yreal het volgende:
Sd snapt het. Je moet gewoon een toerbrommer, een sportbrommer dikke naked en een speelbrommer hebben.
Bullshit; je hebt al tig jaar motoren met een scherm of kuip om je te beschermen tegen weersinvloeden; eerste evolutie van de motor was een ruit geloof ik, tweede een zijspan of andersom ofzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat ook wel, maar ik wil zoveel
Al heb ik in de winter ook gewoon 600 kilometer per week op een naked gereden. Dat doe je niet voor de lol, maar ik heb daar nog altijd meer lol in dan in de auto aansluiten in de fileEn op kou kun je je nog wat kleden, al blijft een kuip lekkerder.
Poetswerk valt wel mee trouwens. Gewoon af en toe een vochtig doekje over die buizen. Bij mij zijn ze nu enorm vet en bijgevolg zwart/grijs van het zand en stof, maar dat is mijn eigen schuld omdat ik de olie die erop zat er niet afgehaald hebIk vind dat toch echt een stuk mooier. Om dezelfde reden dat ik nakeds mooier vind dan full-faired motoren. Een motor bestaat uit veel mooie onderdelen. Die moet je ook kunnen zien. Niet wegstoppen achter een plaat. Dat hoort bij een auto.
Wat is er nou weer bullshit?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bullshit; je hebt al tig jaar motoren met een scherm of kuip om je te beschermen tegen weersinvloeden; eerste evolutie van de motor was een ruit geloof ik, tweede een zijspan of andersom ofzo![]()
Het heeft gewoon allemaal wel wat, en alles heeft zijn voor- en nadelen
Nice.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:22 schreef pindaplukker het volgende:
Met wat gasten van het MF foto's gemaakt.
[ afbeelding ]
best nice
Mooi plaatjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:22 schreef pindaplukker het volgende:
Met wat gasten van het MF foto's gemaakt.
[ afbeelding ]
best nice
Leuke foto!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:22 schreef pindaplukker het volgende:
Met wat gasten van het MF foto's gemaakt.
[ afbeelding ]
best nice
Viel mee! Maar er is al een spiegelviziertje besteldquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice.
Heb je geen last van die zon in je bakkes?
Gheghe, nicequote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:41 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Viel mee! Maar er is al een spiegelviziertje besteld
Dat wazig is juist chill, geeft aan dat er wat snelheid in de foto zitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:41 schreef BlackLining het volgende:
Ik had laatst ook zo'n plaatje gemaakt
[ afbeelding ]
Helaas niet de mooiste qua bocht. Veel te recht en van de buitenkant, maar de rest was echt veel te wazig.
Vind je?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:54 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Dat wazig is juist chill, geeft aan dat er wat snelheid in de foto zit
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind het het mooiste asl de motor wel scherp is maar de omgeving niet. Is alleen verdomd moeilijk. Dan moet je dus de camera meebewegen met de motor.
Daar ook al niet?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
Twijfel of ik vandaag nog stuk ga rijden... niemand die wil rijden
Daarom is twente land ook zo mooi, daar zijn genoeg wegen die allle mooi weer rijders niet kennen, en ook geen lasers zijnquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar ook al niet?
Prachtig weer. Alleen wel teveel fietsers op de dijk naar mijn zin. En de gestapo zal ook wel weer lekker aan het laseren zijn bij de mooiere bochtjes.
Hof van Twente en omgeving.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom is twente land ook zo mooi, daar zijn genoeg wegen die allle mooi weer rijders niet kennen, en ook geen lasers zijn
Hmm, goed punt. Ik heb het setje nu al laten bestellen (was ook maar 2 tientjes), maar ik zal vast eens rond gaan kijken naar een kraantje. Hij kon er een voor ¤100 bestellen maar daar zit ik niet op te wachten. Moet wel wat te vinden zijnquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:28 schreef BlackLining het volgende:
Zijn eerder de ringetjes denk ik. Als het membraan lekt krijg ie gewoon geen benzine omdat de vacuumklep niet (fatsoenlijk) open gaat.
Mja, da's fucked. Ik zou een tweedehands kraan zoeken. Mijn ervaring is dat als zo'n kraan eenmaal gaat liggen kloten, je beter het hele ding weg kunt flikkeren omdat je hem vervolgens om de twee weken weer uit elkaar kunt halen voor een nieuwe reparatie. En de Diversion 900 is een populair model, dus er valt vast wel wat voor te vinden tweedehands. Met een beetje geluk nog goedkoper ook.
Gorinchem was start/eindpunt toch?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:48 schreef Salatrel het volgende:
route voor 29-6 testgereden met dekaincl. van en naar huis vandaag 200 kilometertjes
Als daar echt iets van olie zit, tot ongeveer zo hoog als je veerweg gaat, dan ga er maar vanuit dat je keerringen het hoekje om zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:53 schreef Skv het volgende:
Ik trof wat olie/smeer aan op de rechterbuis van mijn voorvork. Iemand suggesties hoe ik kan kijken of er een vuiltje zit of dat de keerringen vervangen moeten worden?
PTA / [aanmelden] 6e Motorrijders New/Oldbierit! 29-06-2013 #15quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gorinchem was start/eindpunt toch?
Da's 40 kilometer vanaf hierGoed te doen, én dan kan ik nog relatief lang in mijn nest blijven liggen 's ochtends
Goede tip, ik moet toch nog 'leren sleutelen', dus moet op korte termijn maar even een afspraak met mijn schoonpa maken. Die doet dat met twee vingers in z'n neus en dan weet ik dat het iig goed gebeurt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als daar echt iets van olie zit, tot ongeveer zo hoog als je veerweg gaat, dan ga er maar vanuit dat je keerringen het hoekje om zijn.
Echter niet héél erg boeiend als je er niet mee gaat racen en in de gaten houdt dat de vorken niet droog komen te staan. Je hoeft hem met andere woorden niet meteen uit elkaar te trekken nu het net mooi weer is.
Edit: Is overigens typisch een klusje om zelf te doen en zo honderden euro's besparen. Vervangen van die dingen is niet zo moeilijk, moet je alleen even goed voorbereiden met de juiste olie en een revisiesetje. En beide kanten doen dan.
Ah, dat is er eentje uit de categorie 20 kilometer rijden om 20 cent te besparen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:11 schreef Salatrel het volgende:
sterk staaltje hollandse zuinigheid tegengekomen vanochtendstond lekker in het zonnetje te wachten totdat deka eindelijk eens een keer op komt dagen komt er opeens een vent naar me toe of ik trek heb ik een bak koffie...
"huh, hebbie over dan?"
blijkt dat je bij de mac een telegraaf bij je koffie krijgt... en een kop koffie bij de mac goedkoper is dan de telegraaf in de winkel... maar hij vond het merk van de koffie niet goed (segafredo is toch niet zo slecht)
oftewel gratis koffie![]()
wel een goeie tip voor de vrekkengids
hij was wel op de fiets dat moet ik hem wel meegevenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, dat is er eentje uit de categorie 20 kilometer rijden om 20 cent te besparen?
Zo'n ouwe grijsaard (aanname) heeft hier een beetje dagbesteding aanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij was wel op de fiets dat moet ik hem wel meegeven
mwah ik schat em ergens eind 40 begin 50quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zo'n ouwe grijsaard (aanname) heeft hier een beetje dagbesteding aanJe zou s'morgens eens bij de IKEA/HEMA binnen moeten stappen, hoeveel oudjes daar niet voor 1 euro een lekker ontbijtje zitten te eten. Niets mis mee in mijn beleving
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:55 schreef Skv het volgende:
Wat ben ik ook een mongool.
Ik had een lock carrier gekocht van Abus voor mijn Granite schijfremslot, maar deze past nergens op mijn motor. Toen geprobeerd mijn slot ergens anders weg te werken.. Wat denk je? Hij past gewoon in de buddy.Nooit geprobeerd, ging er vanuit dat dat toch niet zou passen.
truckertour jonge, allemaal van die kwijlballen die mogen meerijden en toeterenquote:
Ja ik weetquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
truckertour jonge, allemaal van die kwijlballen die mogen meerijden en toeteren
politie bellen geluidsoverlast door onnodig claxonerenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik weetdit was kort stukje of ze reden rondjes...
Er reden wel pliesie's op de motor tussen met sirenes aan! dus ik gokte op een handje en kreeg een duimpje terug!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
politie bellen geluidsoverlast door onnodig claxoneren
Wat zei je eerst, 1 op 38?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:36 schreef Daantke het volgende:
Om even op het verbruikverhaal terug te komen: ik ging er vanuit dat mijn Ascot een 12L tank had, maar mn WPHB is van een Shadow. En deze site zegt dat een Ascot 9.5L tank heeft (7,2 normaal en 2,3 reserve). Die verhouding had ik ook niet verwacht.
Maar als het klopt, reed ik dus 110 mijl op 7,2L, oftewel 1:24
Morgen weer touren met me broer en me neef (Harley rijder) Denk dat ik maar een tasje mee neem om zijn losgetrilde materialen mee te nemenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoezo? De motor zelf is toch geen Harley?
FF snel een tip, beter iets te los dan te strak. Anders zijn je kettinggeleiders binnen 2500km slijpsel in je carterquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:11 schreef BlackLining het volgende:
Handmatige NAKS besteld. Ben het gedonder met dat ding nu dus zat, dan span ik hem zelf wel op. Stukken beter dan dat gerammel steeds omdat die veer weer weigert te verzetten. En ik kan me niet voorstellen dat mijn nokkenassen daarmee kunnen lachen.
Als der vuil tussen zit betekend t sowieso al dat de stofkappen hun beste tijd gehad hebben. Maar verder weet ik niet zo hoe je makkelijk je keerringen kan controleren.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:53 schreef Skv het volgende:
Ik trof wat olie/smeer aan op de rechterbuis van mijn voorvork. Iemand suggesties hoe ik kan kijken of er een vuiltje zit of dat de keerringen vervangen moeten worden?
Hij slaat nu tegen de carterwand aanquote:Op zondag 9 juni 2013 02:08 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
FF snel een tip, beter iets te los dan te strak. Anders zijn je kettinggeleiders binnen 2500km slijpsel in je carter
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
allemaal kwijlballen die mogen meerijden en toeteren
blij dat ik niet zon afstand en niet door zulk druk verkeer naar mijn werk hoef te rijdenquote:Op zondag 9 juni 2013 03:46 schreef Maegrim het volgende:
gezien de drukte ging ik gisteren op de motor naar m'n werk, ik denk dat dat wel een uur gescheeld heeft, zie onder andere 2 min 35
Zo dat doe je goed! Zoveel heb ik er niet gehaald deze week. Heb je ook vliegjes mogen happen?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:18 schreef Dekatria het volgende:
Lekker stukkie geboekt dit weekend370km, omnomnom.
Is het niet sneller om van Amersfoort naar Breda te gaan met de trein?!quote:Op zondag 9 juni 2013 03:46 schreef Maegrim het volgende:
gezien de drukte ging ik gisteren op de motor naar m'n werk, ik denk dat dat wel een uur gescheeld heeft, zie onder andere 2 min 35
Meestal rij ik buiten de spits gelukkig, blijft een eind inderdaad. Binnenkort kan ik naar de watergraafsmeer, dat is stukken beter te doenquote:Op zondag 9 juni 2013 11:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
blij dat ik niet zon afstand en niet door zulk druk verkeer naar mijn werk hoef te rijden
ik kan alleen met de middagdienst met de trein, en dan nog duurt het twee uur per dag extra.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:01 schreef JK het volgende:
[..]
Is het niet sneller om van Amersfoort naar Breda te gaan met de trein?!
Blij dat ik op mijn trapfiets in 20-25 minuten op het werk ben en met de motor in een minuut of 10.
Pfff nah dan is de motor beter, ondanks al die rijen auto's... maarja, dat kan je verwachten. Richting de randstad heb je nog langere rijen auto's in de spits. Moet je voor de grap eens van Amersfoort naar Schiedam rijden...quote:Op zondag 9 juni 2013 15:22 schreef Maegrim het volgende:
[..]
ik kan alleen met de middagdienst met de trein, en dan nog duurt het twee uur per dag extra.
Wat een mongol ben je danquote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef Geerd het volgende:
1/2 Radarcontrole: tijdens snelheidscontrole reed een motorrijder op de N348 bij Wesepe met 146 km langs radar. Kenteken onleesbaar.
2/2 hij zou dus geluk hebben gehad ware het niet dat hij terug kwam om te vragen wat hij reed. Hij kreeg antwoord maar ook pv en rijb. kwijt
Hoezo zuur
wat een Kloothommel ben je danquote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef Geerd het volgende:
1/2 Radarcontrole: tijdens snelheidscontrole reed een motorrijder op de N348 bij Wesepe met 146 km langs radar. Kenteken onleesbaar.
2/2 hij zou dus geluk hebben gehad ware het niet dat hij terug kwam om te vragen wat hij reed. Hij kreeg antwoord maar ook pv en rijb. kwijt
Hoezo zuur
YES MIJN OPVOLGER!!!!!quote:Op zondag 9 juni 2013 17:00 schreef WallyPower118 het volgende:
en om het helemaal af te maken heeft de borgingsbout van mijn versnellingspook ook afscheid genomen van zijn taken en lag het zaakje na het schakelen bovenop mijn voet.
Nu maar veilig in de tuin zitten
yamaha?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:00 schreef WallyPower118 het volgende:
Het wordt mij vandaag ook niet gegund om een rondje te rijden... >:( De lokale agrarische middenstand is hier massaal aan het patsen met hun Jan Hert en hoeveel hooi ze kunnen laaien. Resultaat is van optocht naar optocht rijden en om het helemaal af te maken heeft de borgingsbout van mijn versnellingspook ook afscheid genomen van zijn taken en lag het zaakje na het schakelen bovenop mijn voet.
Nu maar veilig in de tuin zitten
Honda, maar ik heb het gevoel dat dit technisch falen een meer menselijkere oorzaak heeft, met name op het gebied van correcte bevestiging na onderhoudquote:
voor laten komen en keihard ontkennen dat jij degene bent op de foto.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef Geerd het volgende:
1/2 Radarcontrole: tijdens snelheidscontrole reed een motorrijder op de N348 bij Wesepe met 146 km langs radar. Kenteken onleesbaar.
2/2 hij zou dus geluk hebben gehad ware het niet dat hij terug kwam om te vragen wat hij reed. Hij kreeg antwoord maar ook pv en rijb. kwijt
Hoezo zuur
ja vooral even gaan ontkennen bij de rechter dat je zelf terug bent gekomen om te vragen hoe hard je reedquote:Op zondag 9 juni 2013 17:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
voor laten komen en keihard ontkennen dat jij degene bent op de foto.
Wat een droplul
warm laten draaien en opnieuw peilen of effe 30 sec de min eraf zou kunnen helpenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:51 schreef Chokeme het volgende:
Ik heb donderdag een SRAD 750 uit '97 gekocht. Nou liet hij me gisteren staan, hij gaf verschillende foutmeldingen over de olie en temperatuur. Kwam er achter dat mijn koelvloeistofreservoir zo goed als leeg was. Hij loopt nu wel weer en heb de koelvloeistof bijgevuld. Nu heb ik op het digitale scherm op de toerenteller nog steeds een temperatuur-symbooltje in beeld staat en hij geeft niet weer wat de temp is.
Iemand een idee wat dit kan zijn? Heb zo'n zin om nu te rijden
Thanks, dat eerste heb ik geprobeerd, min er af ga ik na het eten ff proberen.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:02 schreef klawie het volgende:
[..]
warm laten draaien en opnieuw peilen of effe 30 sec de min eraf zou kunnen helpen
weet niet of hij een temperatuur sensor heeft zal haast wel en zou kunnen omdat het blok zo heet is geweest wordt de weerstand minder en dan zou de sensoor doorgebrand kunnen zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 21:20 schreef Chokeme het volgende:
Net de min er af gehad, het temp-symbooltje staat er nog steeds. Op youtube zie ik dat die er bij andere SRADs ook gewoon staat. Het zal dus wel goed zijn. Typisch alleen dat ie er niet stond voordat ik gisteren pech kreeg.
Wil morgen sowieso even langs een specialist, voor evt. ander onderhoud. Ik denk dat ik dan alles wel boven water krijg
Thanks voor de hulp in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |