Ik heb 17 liter, ook niet bar veel.quote:
Nee, wat wil je dan? 50 liter?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb 17 liter, ook niet bar veel.
Ik rij nu 1:18, maar ik loop dan ook wel achterlijk hard te gassen (voor zover dat kan met 33pk)quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik had echt meer verwacht bij dat ding. Hoeveel looptie dan?
Moet ook wel als je zo'n brommertje rijdt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:54 schreef Yreal het volgende:
Nouwja ik draai eigenlijk bij elk stoplicht het gas helemaal open. Helpt ook niet echt
fair enoughquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ook wel als je zo'n brommertje rijdt.
Een motor die niet zo veel zuiptquote:
Hierquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:55 schreef chiren het volgende:
Waar kan ik vinden wat het normale verbruik is voor mijn motor (zx6r 2004)?
Benzinekraan ondersteboven?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:54 schreef Salatrel het volgende:
als die van mij op reserve gaat kan ik nog 120km rijden
Lijkt mij ook fijn maar dan kom je al snel op 2-takt. Dan tank ik liever wat vaker. Eg wel!quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:56 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een motor die niet zo veel zuipt
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lijkt mij ook fijn maar dan kom je al snel op 2-takt. Dan tank ik liever wat vaker. Eg wel!
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lijkt mij ook fijn maar dan kom je al snel op 2-takt. Dan tank ik liever wat vaker. Eg wel!
ON staat nog steeds aan de kant van ON, alleen staat er dan NO.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, maar wel aan de aflezing. Toch? Offeuh...toch?
Dus dan krijg je geen benzinequote:Op donderdag 6 juni 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ON staat nog steeds aan de kant van ON, alleen staat er dan NO.
niet zo op je teentjes getrapt joh. Tis alleen dat 2 takt juist zuipt als een mallequote:Op donderdag 6 juni 2013 19:02 schreef vannelle het volgende:
Oké, ik lees het al. Ik heb mezelf net tot ongenode gast getypt.
Morgen nieuwe poging. Fijne avond allen!
Ik durf te wedden dat je daar een of ander dom blondje vast mee voor de gek kan houdenquote:
PI's lezenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:02 schreef vannelle het volgende:
Oké, ik lees het al. Ik heb mezelf net tot ongenode gast getypt.
Morgen nieuwe poging. Fijne avond allen!
"Mijn motor zuipt veel, omdat de benzinetank rood is."quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je daar een of ander dom blondje vast mee voor de gek kan houden
Komt omdat 'ie zo snel is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Mijn motor zuipt veel, omdat de benzinetank rood is."
-"Oh echt"
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:06 schreef Yreal het volgende:
Voor mijn KLE bestaat er schijnbaar geen middebok. Ze lopen allemaal tot 2005, ik heb 2007![]()
wat een onzin zeg, alsof de motor daarna nog is aangepast
Gewoon ff langs de Kawa fora of even vragen in het bewuste draadje op ADVriderquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:06 schreef Yreal het volgende:
Voor mijn KLE bestaat er schijnbaar geen middebok. Ze lopen allemaal tot 2005, ik heb 2007![]()
wat een onzin zeg, alsof de motor daarna nog is aangepast
zo heb ik wel eens iemand voor de gek gehouden dat mijn dienstkaartje ondersteboven uit de printer kwamquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je daar een of ander dom blondje vast mee voor de gek kan houden
Geweldig dat soort volkquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo heb ik wel eens iemand voor de gek gehouden dat mijn dienstkaartje ondersteboven uit de printer kwamen ja ze was blond
Grappig ding. Rond koplampje staat 'm ongetwijfeld beterquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:17 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort rond koplampje scoren van MP
Niet verkeerdquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:17 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort rond koplampje scoren van MP
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grappig ding. Rond koplampje staat 'm ongetwijfeld beter
Valt mij nu pas opquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
ja mijn vtwin remt zoveel op de motor dat ik geen voorrem nodig heb
Lekker zonder de rem te gebruiken rotondes nemenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
ja mijn vtwin remt zoveel op de motor dat ik geen voorrem nodig heb
Meh nog niet genoeg rijervaring om steppies aan de grond te gooien, komt nog welquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker zonder de rem te gebruiken rotondes nemenTikkie terug, klappende uitlaat, beetje uitrollen, steppies aan de grond en dan in de laatste bocht het gas erop. Verveelt nooit
Punt van je laars mag ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:24 schreef Daantke het volgende:
[..]
Meh nog niet genoeg rijervaring om steppies aan de grond te gooien, komt nog wel
Was niet op m'n teentjes getrapt heur, kreeg alleen zelf in de gaten dat ik onzin aan het verkondigen was blijkbaar.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet zo op je teentjes getrapt joh. Tis alleen dat 2 takt juist zuipt als een malle
Pfff, heb de stepjes wel es aan de grond gehad met 0 rij-ervaring. Maar dan de motor weer optillen is kut zonder tilervaring.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:24 schreef Daantke het volgende:
[..]
Meh nog niet genoeg rijervaring om steppies aan de grond te gooien, komt nog wel
Ja, alleen dan wel op tijd je toesliders vervangenquote:
Je wil niet weten waar er allemaal water komt als je in de regen rijdtquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doe maar solderen. Kroonsteentjes trillen zo los.
Ik heb hem vandaag in Geleen laten staan, hoefde ik niet te tankenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Waar blijft SD? Die heeft vast nog wel een leuke anekdote over de draaikolk in zijn tank
Ja, kut, door het slotje heen, en da's niet de eerste keer deze weekquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:06 schreef BlackLining het volgende:
Verkeerde topic hè SD, ik zag het wel
Maar inderdaad. Op de motor zelf blijft niks droog.
Elbow downquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Pfff, heb de stepjes wel es aan de grond gehad met 0 rij-ervaring. Maar dan de motor weer optillen is kut zonder tilervaring.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Pfff, heb de stepjes wel es aan de grond gehad met 0 rij-ervaring. Maar dan de motor weer optillen is kut zonder tilervaring.
Ai, da's duurquote:
En toch liever een helm verwoest dan de eierschaal die er in zit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ai, da's duur![]()
Ach ja, dat heb je zo wel eens he. Ik deed een Helmet-down met een maand oude Shoei van bijna 600¤, dan ben je effe niet blijIk pleurde wel plat en knalhard op mijn achterhoofd, dus hij had zijn geld wel weer verdiend, maar tis toch wel zuur
Neuh, dat valt wel mee.quote:
morgen de route voor 29-6 proefrijdenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:43 schreef Maegrim het volgende:
zaterdag een givi wingrack met 2 koffers oppikken
morgen KVS vervangenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
morgen de route voor 29-6 proefrijden
hier ook een 22l tank ik rij rond de 1 op 20quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:24 schreef stinkie het volgende:
22l tank op de cruiser. Wie meer
1 op 17
Dat laatste, samequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
verdacht veel flitspalen en lasers gezien
Een helmet down moet je ook zo doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ai, da's duur![]()
Ach ja, dat heb je zo wel eens he. Ik deed een Helmet-down met een maand oude Shoei van bijna 600¤, dan ben je effe niet blijIk pleurde wel plat en knalhard op mijn achterhoofd, dus hij had zijn geld wel weer verdiend, maar tis toch wel zuur
Jij reed toch ook zonder motorbroek? Een lange spijkerbroek biedt maar nauwelijks meer bescherming dan uberhaupt geen (quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:06 schreef Juicyhil het volgende:
Ja hoor. Zag vandaag weer de eerste oelewapper in korte broek op de motor rijden hier in Amsterdam
ja ikke dusquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:24 schreef stinkie het volgende:
22l tank op de cruiser. Wie meer
1 op 17
Valt mee hoor, met mijn ER6N vandaag de tank vol gemikt en het verbruik kwam op ruim 1:23. En dan heb ik nog niet eens heel erg op gelet tijdens het rijden, het kan nog beterquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:08 schreef DarkNoize het volgende:
Om nog maar even door te gaan op het bezineverbruik![]()
Mijn vorige motor, Kawasaki ZX6R uit 2003, zoop, zelfs op 25kw, ook 1:15 ofso.
Kawasaki's zuipen dus gewoon als een malle
Bijna de grootste tank; voor dat ding van mij geven ze 28,5 liter opquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja ikke dus26L bam! wel 1 op 17 ongeveer
Jammer alleen als je dan als je de hoek om rijdt je alsnog weer opnieuw moet tankenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bijna de grootste tank; voor dat ding van mij geven ze 28,5 liter op
dayum!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bijna de grootste tank; voor dat ding van mij geven ze 28,5 liter op
Gaat er een correctie af bij laseren ja?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:46 schreef BlackLining het volgende:
Shit zegze hebben een vriend van mij in de bebouwde kom gelaserd met 102 (honderd twee ja)
48 gecorrigeerd te hard. Wat een prutser zeg.
Ja, schijnbaar. Maar goed, hij moest laatst eigenlijk al voorkomen vanwege artikel 5. Dus die zal goed aan de beurt zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaat er een correctie af bij laseren ja?
wat een pechvogelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:46 schreef BlackLining het volgende:
Shit zegze hebben een vriend van mij in de bebouwde kom gelaserd met 102 (honderd twee ja)
amateur, hier laatste eentje met 220 binnen bbkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:46 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben te lui om het weerbericht uit te typen, dus bij deze: http://buienradar.nl/weerbericht-nederlandquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:57 schreef dribbel79 het volgende:
aangezien ik te lui ben om weeronline te bekijken: wat doet het weer morgen??
Waarom monteer je je kentekenplaat niet recht onder je achterlicht? Zou het wmb echt afmakenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
verdacht veel flitspalen en lasers gezien
Ik wil vandaag eerst effe mn knippers solderen (!) en monteren dus vanmiddag zou wel kunnen. Waar wil je heen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:49 schreef KneusTeun het volgende:
gummie, druk vandaag? ik zeg zwembroek onder het pak en gaan!
Vanmiddag kan ik nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik wil vandaag eerst effe mn knippers solderen (!) en monteren dus vanmiddag zou wel kunnen. Waar wil je heen?
Geen perenijsjes?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef Salatrel het volgende:
nou het proefrijden van de 29-6 rit was al mislukking voordat ik begonnen was
nee de route stond niet in de zumoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |