Ons gob had de optie om een gastouder backup te hebben. Een tweede gastouder, waar je kind terecht kan bij uitval door ziekte of vakantie van de eerste gastouder. Voorwaarde was wel dat je kindje eens in de 4 a 6 weken een dagje daar was, zodat het niet geheel onbekend terrein was.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef Fieder het volgende:
Ik ben vandaag bij KDV gaan kijken maar ik zie er als een blok tegenop. Ik neig naar een gastouder. Maar dat heeft vast ook nadelen. Als de gastouder ziek is bijv?
Ze ligt weer aan de borstquote:
Eens kijken of ze zo in de kinderwagen wil in de tuin.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
Ik zeg ook gewoon even niks zolang ik mn handen vrij heb
Nee? Vorie topic zeker?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Komt echt goed XM
heeft niemand gelezen dat mijn kind stapt aan mijn handen![]()
![]()
Ja precies zo ja. Aandoenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ha thanks. Het voelt heel stom om er zo om te vragen maar ik ben gewoon enorm trots
. Geen foto Tico, wel een filmpje maar ik heb hier zulk brak internet dat t ff niet wil. Hopelijk thuis want het is zo'n tof gezicht
.
Spirit, die ontwikkeling is echt super en snel idd! Leuk hè, die geluidjes. En al snel ook helemaal bij jouw kindje horend. Elin heeft een eigen taal, klinkt als bloebliewiegoewiggel, en dat is zo enorm Elin! Dat hoor ik ook geen ander kindje doen
![]()
Phaidra, dat moment zie ik hier ook steeds dichterbij komen. Ze is zich steeds meer bewust van ons vertrek. Lief en sneu tegelijk. I bijna jarig hè
![]()
Fieder, ze is 31 juli jarig. Technisch gezien volgende maand maar wel het alleruiterste puntje
Echt waar? Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:04 schreef Tally het volgende:
Wat ben ik blij dat die van mij wel aankomt zeg. Die drinkt ook niet meer dan 50 a 60 cc per fles hoor
7 a 8 ja. Ze komt om de 2 a 3 uur. Gisteravond was een uitzondering en heeft ze er 5 uur tussen gelaten. Ik was zo hoopvol voor de nachtquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:29 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Echt waar? Hoe kan dat nou?Eva krijgt 7 voedingen per dag, bij jou ook?
Kun je zien hoe klein mijn meisje is. Die is 2 maand ouder en gewicht op 10 gram na zelfde en lengte ook.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:33 schreef L0t.. het volgende:
Vandaag weer naar het cb geweest, 5870 gram en 61 cm bij 8 weken, precies volgens haar lijntje. Verder ook alles helemaal goed. Ze was zo vrolijk, de hele tijd lachen naar de verpleegkundigen, hoop complimentjes over haar gekregen
Haha, zoveel mensen beginnen eerst over der neusje. Die is ook zo anders dan die van der broers.quote:
Maar J. is ook gewoon heel groot hoor, die zit helemaal op het bovenste lijntjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:11 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Kun je zien hoe klein mijn meisje is. Die is 2 maand ouder en gewicht op 10 gram na zelfde en lengte ook.
Ohh wat een guitig koppiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:57 schreef Phaidra het volgende:
Wat is Liné een knapperd!
Korte broek!!
[ afbeelding ]
Integendeel...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:17 schreef .Sparkling. het volgende:[...]
Shandaly, jouw meisje al wat rustiger?
[...]
Bedoel je die ringen die eraan hangen op de foto?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:44 schreef Kyara het volgende:
Shandaly
Spirit
Fieder, ik zou het even aankijken. In elk geval goed droog houden. In die plooitjes kan het lekker gaan broeien.
Babygym is wel een succes. Maar vooral de ringen die ik vorig jaar voor M bij Kruidvat heb gekocht zijn ook hier weer een hit (mocht je ze ooit tegen komen: kopen, kost amper wat en ze vinden het superleuk!).
L0t, ik ben in Zuid geweest, nog nooit in Noord maar ik vond het wel leuk. Makkelijk tussen te komen en veel mensen ook borstvoeding geven en dragen. Ik vond het jammer dat ze vorig jaar nog niet gestart was toen ik alleen M had.
Die ringen zijn hier ook een enorme hit. Maar dan meer om vast te houden en te meppen. Of om op te bijten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:44 schreef Kyara het volgende:
Babygym is wel een succes. Maar vooral de ringen die ik vorig jaar voor M bij Kruidvat heb gekocht zijn ook hier weer een hit (mocht je ze ooit tegen komen: kopen, kost amper wat en ze vinden het superleuk!).
Vasthouden en met rammelen. En inderdaad, in je mond stoppen. Heb het snoer uit elkaar gehaald en aan de babygym gehangen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:49 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Die ringen zijn hier ook een enorme hit. Maar dan meer om vast te houden en te meppen. Of om op te bijten.
En ik ben ook super blij met mijn babycook. Een aanrader.
oh jeetje, alsof ik die post vijf maanden geleden had kunnen plaatsen. Bij de twee maanden check vroeg de cb arts of ze al lachte? Ehm..... nou nee, als ze wakker is huilt ze. Uiteindelijk natuurlijk gestopt met de bv (na een lactosevrij dieet) en toen ging het beter maar groeide ze nog minder (niet meer eigenlijk) dus een ziekenhuisopname van 9 dagen. En dan had ik ook Noortje nog rondlopen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:37 schreef Shandaly het volgende:
niet slapen = huilen idd...
Momenteel hangt ze in diepe rust over mijn schouder na de zoveelste bv vandaag... maar wegleggen resulteert in wakker worden en dus huilen, dus dan blijf ik maar zo zitten tot de volgende voeding...
Draagdoek kreeg ik vanmiddag niet lekker meer voor elkaar, en was veel te warm...
Dat ken ik. Ik heb net de puckababy maar weer gepakt en nu ligt ze te slapen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:37 schreef Shandaly het volgende:
niet slapen = huilen idd...
Momenteel hangt ze in diepe rust over mijn schouder na de zoveelste bv vandaag... maar wegleggen resulteert in wakker worden en dus huilen, dus dan blijf ik maar zo zitten tot de volgende voeding...
Draagdoek kreeg ik vanmiddag niet lekker meer voor elkaar, en was veel te warm...
Hier ookquote:Op zaterdag 8 juni 2013 07:41 schreef Shandaly het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar we hebben hier voor het eerst een heerlijke nacht gehad... Voeding om 2 en 7 uur, EN ze ging relatief makkelijk slapen na die voeding van 2 uur... IK heb gewoon 4 uur geslapen!
(Alleen nu een beetje onzeker of dat niet te lang is voor zo'n kleintje.. Ow, en een doorweekte bh... :x)
Anders even de hap bellen voor advies.quote:DARO Thijmsiroop voor kinderen is al generaties lang een vertrouwd middel voor de keel. Het is verzachtend en heerlijk van smaak. Bevat geen kleurstoffen, melksuiker (lactose) of zout. De smaak van de Thijmsiroop is speciaal afgestemd op kinderen vanaf 0 jaar.
Ik wil het me niet voorstellenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:33 schreef Suikertante het volgende:
Maar het idee dat er 10-ponders geboren worden! Als ik nu naar F kijk is hij al zo gegroeid, ik kan me niet voorstellen dat ik hem nu zou moeten baren!
Ze is nu 4400gram! En ze kwam van 2950. Lekker spekkiequote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:24 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat is bizar he belle! Ik vind het ook niet normaal hoor. Ik geloof dat F al 8 cm gegroeid is, we zullen het komende week horen. Van welk gewicht naar welk gewicht is ze al gegaan? Dat vind ik helemaal bizar! Volgens mij weegt F nu zo'n 4800 gram en hij komt van 3300, dat is dus bijna de helft erbij!
Je bedoelt anders dan de infacol en cinababy?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:26 schreef L-E het volgende:
Ik doe even niet mee met gewichten vergelijken
Zijn er ook huismiddeltjes tegen krampen?
Ik ook niet..... 4,8 kilo... dat was D vorige week met haar 4 maandenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:26 schreef L-E het volgende:
venkelwater zit iets meer venkel in dan in thee. Thee is wat slapper zeg maarquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:37 schreef Suikertante het volgende:
Venkelthee toch ook? Maar las ook ergens dat het niet altijd wordt aangeraden, is vast via Google te vinden.
Wacht, venkelthee is natuurlijk gewoon warm venkelwater
Als je flesjes geeft, flesjes van dr brown kopen. Helpt heel goed!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:26 schreef L-E het volgende:
Ik heb ze gekocht maar help geen moer.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:47 schreef -mandy- het volgende:
Leuke foto's!
[..]
Als je flesjes geeft, flesjes van dr brown kopen. Helpt heel goed!
Broeierig jaar?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Die we nu hebben komen uit '74... dus dan weet je het wel..
Jammer dat ze niet helpen bij jou Tally.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ze gekocht maar help geen moer.
Dus helpt helaas niet bij iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten asje !All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten asjeAll I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:26 schreef danic het volgende:
Aaaah wat lief!
En wat een poppetjeZe is echt al een bijna dreumes. Echt een mooi kindje zeg!
En waarom ik nou steeds gedacht heb dat ze donker haar en ogen zou hebben![]()
Ja, had hem nog wat bij kunnen snijden zag ik, maar het is door de spijlen van de box heen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Yay, eindelijk ook eens op tijd! KZ![]()
![]()
Voetjes zijn sowieso![]()
Hij is prima zo, ik krijg er ondervoetjeskriebelneigingen vanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:27 schreef danic het volgende:
[..]
Ja, had hem nog wat bij kunnen snijden zag ik, maar het is door de spijlen van de box heen.
En terechtquote:
Ze kan het al ruim een week ofzo. Maar foto was nog niet gelukt. Zag ze mn camera of telefoon en kukelde om, hahahaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:27 schreef danic het volgende:
Wat goed!!
Foto's van mijn dames in het fototopic!
Dank jequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
Ophelia : dank![]()
Danic: Wat een schatjes. En wat een prachtig haar heeft die oudste
Ze probeert zich uit de puckababy te wurmen en zet het op een gillen. Met of zonder puckaquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 10:41 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat is ook irritant ja.. Jij bent zijn moeder, jij weet heus wel wat goed voor hem is. Ik vind het zo vermoeiend, iedereen die zo goed weet wat er is met je kind en zich daar ook mee gaat bemoeien. Laat ons lekker! Je ziet toch dat Faye het goed doet? Dan zullen wij het ook wel goed doen..
Hebben wij dezelfde moeder?quote:Op zondag 9 juni 2013 10:56 schreef kleinzusje het volgende:
Voorbeelden:
- Ze moet nu zo onderhand wel doorslapen. Je hoeft echt niet bij elke kik te kijken.
- Venkelthee, echt hoor, het helpt....tegen.....alles
- Anders moet je haar overdag wakker houden
- Is ze niet te koud gekleed ? Er staat wind hoor.
- Kan geen kwaad toch een stukje koek....
- Nee dit is jengelen er is echt niks mis
enz enz![]()
![]()
quote:
Snap het helemaal. Ik zeg gewoon op alles ja en doe neequote:Op zondag 9 juni 2013 11:40 schreef Fieder het volgende:
[..]![]()
Pff KZ irritant! Dat zijn ook van die uitspraken ja![]()
Ik vind t niet erg dat ze advies geeft maar het doordrammen irriteert mij gewoon mateloos. En de toon![]()
Verder is ze wel lief hoor![]()
Klopt, Maar hoe dan ?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft het niet met de vakantie te maken KZ? (Jullie zijn toch pas weggeweest?)
Vriend wilde Otje gisteren een likje softijs geven, mocht niet van mij, hij vindt me te streng nu.
Ik kan me voorstellen dat de fles meer rust en veiligheid biedt als andere dingen veranderen en dat ze daar misschien een beetje in is blijven hangen.quote:
Wat een mooie uitleg ! Dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 9 juni 2013 12:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de fles meer rust en veiligheid biedt als andere dingen veranderen en dat ze daar misschien een beetje in is blijven hangen.
Ze is toch ook ineens weer heel erg van het op jou slapen? Past wel in het geheel dan.
quote:Op zondag 9 juni 2013 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap het helemaal. Ik zeg gewoon op alles ja en doe nee![]()
Waarom sliep jij tot je 6e bij haar in bed trouwens ?![]()
Pas op wat je zegt hequote:Op zondag 9 juni 2013 16:16 schreef Suikertante het volgende:
F zit nu geloof ik definitief op een nachtslaap van 6 a 6,5 uur
Iddquote:
Werkt dat ook tegen jinxenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:23 schreef Suikertante het volgende:
Die "geloof ik" staat er niet voor niets
zit het eens terug te lezen, het staat er best wel hard. Ik wil niemand beledigen hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:53 schreef becky27 het volgende:
Ik doe niet aan statements maken, niemand heeft wat te zeggen over de manier zoals ik mijn kind opvoed. Ik hoef niet perse 'hoog van de toren te blazen' waarom ik voor een bepaalde manier van (op)voeden kies. Vaak meld ik bepaalde dingen niet eens, en als ze er naar vragen krijgen ze een antwoord en that's it. Ik ga niet eens in discussie.
Ben vorige week al begonnen hoor. Maar toen was het nog leuk en spannend (eerste schooldag gevoel) en nu is het gewoon stom.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
Kyara: Pittig weer vanaf morgen. Bah ! Ook weer wennen.
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ben vorige week al begonnen hoor. Maar toen was het nog leuk en spannend (eerste schooldag gevoel) en nu is het gewoon stom.
Ook dat zijn bemoeienissen waar je niet op zit te wachten. Of je je kind nu wel of juist geen chocopasta geeft, dat is jouw keuze en daar heeft niemand zich mee te bemoeien.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
zit het eens terug te lezen, het staat er best wel hard. Ik wil niemand beledigen hoor.
Maar ik heb zoveel goede en slechte bemoeienissen gehad tijdens de eerste 2 jaar van Noortje dat ik het zo spuugzat was. Eveneens tijdens de eerste paar maanden bij Isabel, ik ben er klaar mee.
Helemaal als ik moe zogenaamd moet verantwoorden waarom Noortje wel een cracker met chocopasta als ontbijt krijgt.
Hier precies zoquote:Op zondag 9 juni 2013 19:56 schreef danic het volgende:
Becky, ik heb veel bewondering voor zo'n instelling. Ik wil dat ook graag maar merk dat ik me iedere keer weer laat verleiden tot een discussie. Alsof ik me moet verantwoorden. Ik ben gewoon verbaal niet heel sterk en laat me snel "in een hoekje lullen". Achteraf weet ik precies wat ik wil zeggen, maar ja dan is het te laat.
I Knowquote:Op zondag 9 juni 2013 19:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ben vorige week al begonnen hoor. Maar toen was het nog leuk en spannend (eerste schooldag gevoel) en nu is het gewoon stom.
Ik vind het wel meevallen hoor. Gewoon duidelijk. (Maar ik sta er ook zo in, dus wie ben ik om er iets van te vinden.)quote:Op zondag 9 juni 2013 19:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
zit het eens terug te lezen, het staat er best wel hard. Ik wil niemand beledigen hoor.
Huiluurtje voor bv kindjes betekend vaak clusterenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:46 schreef Spirit82 het volgende:
Hebben jullie baby's toevallig ook huiluurtjes? Sinds enkele dagen is Isa van ongeveer 6 tot 9 continu aan het huilen en niks wat we doen helpt![]()
En met huilen bedoel ik jammeren en daarna op standje luchtalarm over gaan,
J heeft dat ook rond die tijd, enige wat helpt is rondlopen met haar. Stil staan = huilen dan. Tot ze uiteindelijk even de rust vindt om te drinken (we moeten heeeel snel zijn dan, anders begint ze weer) en dan valt ze aan de borst in slaap. Duurt alleen geen 3 uur hier meestal gelukkig..quote:Op zondag 9 juni 2013 20:46 schreef Spirit82 het volgende:
Hebben jullie baby's toevallig ook huiluurtjes? Sinds enkele dagen is Isa van ongeveer 6 tot 9 continu aan het huilen en niks wat we doen helpt![]()
En met huilen bedoel ik jammeren en daarna op standje luchtalarm over gaan,
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft het niet met de vakantie te maken KZ? (Jullie zijn toch pas weggeweest?)
Vriend wilde Otje gisteren een likje softijs geven, mocht niet van mij, hij vindt me te streng nu.
Maar ergens denk ik dan weer: als de papa het wel wil/juist leuk vindt, waarom zou hij zijn kind dan niet een beetje ijs/vla mogen laten proeven?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ach joh ! Even uitleggen waarom niet. Maar dat heb je vast al gedaan.
En wat is er mis met streng ? De mijnes wilde vanille vla geven. Had het CB gezegd. Wilde ik niet. Nu snapt hij waaromDan maar streng hoor !
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Mn meisje is vandaag schandalig verwend trouwens
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
De semi-geitenwollen vegetariër v.s. de op snacks levende vleeseter.
Zeker niet de enige hoor. Wat voor mij hielp was blij zijn dat het in de avond was en niet midden in de nacht.... (even in perspectief zien zeg maar)quote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef Spirit82 het volgende:
Rondlopen helpt idd enigszins. Wel fijn te lezen dat we niet de enigen zijn. Vandaag is wel extreem lang trouwens, meestal duurt het anderhalf uur ongeveer. Als ze dan eenmaal in slaap valt, gaat ze ook meteen de nacht in, wat wel fijn is.
Ik heb die kleine menig uurtje in de draagzak gehad en 40 kniebuigingen gemaaktquote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef Spirit82 het volgende:
Rondlopen helpt idd enigszins. Wel fijn te lezen dat we niet de enigen zijn. Vandaag is wel extreem lang trouwens, meestal duurt het anderhalf uur ongeveer. Als ze dan eenmaal in slaap valt, gaat ze ook meteen de nacht in, wat wel fijn is.
Hier ook best wat van dergelijke discussies gehad. Ik had me vaak beter ingelezen en had op basis daarvan al een strategie (bijvoorbeeld over bijvoeding) bepaald. Maar dat communiceerde ik dan niet (goed) en leek het alsof ik zomaar beslissingen nam. Daar hebben we echt wel even een weg in moeten vinden. Ik vind dat we beiden evenveel te zeggen hebben, maar soms heb je ieder een eigen standpunt en moeten er toch knopen worden doorgehakt (wel of geen bijvoeding voor de 6 maanden bijvoorbeeld, er is geen tussenweg zeg maar). Heel lastig vind ik dat en ik ben dan wel geneigd om 'mijn zin door te drijven' omdat ik er meer over gelezen heb / vaker bij de mini ben / insert andere (ongeldige) redenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Daar zit ik ergens ook wel mee Coco, ik vind het een no go, maar waarom telt mijn mening zwaarder. Praktisch gezien zal ze er waarschijnlijk niets van krijgen.
Hier ging het ook zo, vanaf week 4/5 tot 10 ongeveer. Daarna gin de mini slapen rond 19 uur en hadden we opeens onze avond terug. Zaten we op de bank zo van: en nu? Wat deden we vroeger ook alweer 's avondsquote:Op zondag 9 juni 2013 21:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zeker niet de enige hoor. Wat voor mij hielp was blij zijn dat het in de avond was en niet midden in de nacht.... (even in perspectief zien zeg maar)
Ik vind dat eerlijk gezegd wel degelijk geldige redenenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:13 schreef Phaidra het volgende:
Heel lastig vind ik dat en ik ben dan wel geneigd om 'mijn zin door te drijven' omdat ik er meer over gelezen heb / vaker bij de mini ben / insert andere (ongeldige) reden . Maar gelukkig komen we er altijd wel uit.
Kan me er nog niets bij voorstellen dat ze over 2 weken ineens vanaf 19 uur de hele avond zou slapenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hier ging het ook zo, vanaf week 4/5 tot 10 ongeveer. Daarna gin de mini slapen rond 19 uur en hadden we opeens onze avond terug. Zaten we op de bank zo van: en nu? Wat deden we vroeger ook alweer 's avonds
Ik kreeg ook nooit commentaar, tot we maandenlang gebroken nachten hadden (steeds max. 2 uur slaap achter elkaar) en we steeds minder konden hebben. Mijn meneer wilde iets anders proberen, laten huilen bijv, ik pertinent niet. Daar hebben we echt slaande ruzie over gehad. Toen zei hij ook dat hij het vervelend vond dat ik zoveel beslissingen nam. Dat had ik dus niet zo door, omdat het voor mij allemaal heel logisch was. Dat probeer ik nu dus anders te doen. Ik ben blij dat we over veel dingen wel hetzelfde denken, meestal gaat het vanzelf wel goed. Maar ik let er wel wat beter op.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd wel degelijk geldige redenen![]()
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat hij helemaal niks meer te zeggen heeft natuurlijk.
Ik breng dit soort dingen eigenlijk gewoon als een mededeling realiseer ik me nu. Nog nooit commentaar op gehad eigenlijk.
Ik heb het ook altijd als mededeling gebracht hoor dus je bent niet gekquote:Op zondag 9 juni 2013 21:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd wel degelijk geldige redenen![]()
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat hij helemaal niks meer te zeggen heeft natuurlijk.
Ik breng dit soort dingen eigenlijk gewoon als een mededeling realiseer ik me nu. Nog nooit commentaar op gehad eigenlijk.
Exact zo!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:59 schreef Kyara het volgende:
Mijn mening telt zwaarder omdat ik beter ingelezen ben. En daarom wordt mijn mening ook redelijk klakkeloos overgenomen wat betreft de kinderen.
Het was heel heftig, vooral dat we niet op 1 lijn zaten altijd. Terwijl dat daarvoor nooit een probleem was. Maar ik kan me nu amper nog voor de geest halen hoe het écht was. Het loopt nu allemaal zoveel beter en makkelijker!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:26 schreef Kyara het volgende:
Phaidra, dat klinkt dan inderdaad logisch. Dat weet ik inderdaad nog, die periode.
Ik probeer altijd te overleggen, waarop ik een "vind jij dit een goede manier? Noiu dan doen we dat toch" terugkrijgquote:Op zondag 9 juni 2013 20:59 schreef Kyara het volgende:
Mijn mening telt zwaarder omdat ik beter ingelezen ben. En daarom wordt mijn mening ook redelijk klakkeloos overgenomen wat betreft de kinderen.
Spirit, rondjes lopen...... M had vroegah (= vorig jaar) altijd een huiluurtje tussen 18.00 en 20.00 uur. We hebben heel wat rondgelopen met de kinderwagen.
Ja, juist dan moet je echt op 1 lijn zitten inderdaad.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het was heel heftig, vooral dat we niet op 1 lijn zaten altijd. Terwijl dat daarvoor nooit een probleem was. Maar ik kan me nu amper nog voor de geest halen hoe het écht was. Het loopt nu allemaal zoveel beter en makkelijker!
Dat vooral ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:05 schreef becky27 het volgende:
oh hier is slaaptekort fucking voor onze relatie en overlegvormen. :p
Dat kan maar vaak drinkt ze wel iets meer dan 100. Dus wij bieden altijd 165 aan en zien wel. Nu blijft er ook weer 55 ml staan.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:22 schreef Omentielvo het volgende:
Becky je kan haar dan 100 aanbieden. En als ze nog trek heeft nog een keer 100 klaarmaken?
Ik heb ineens een heel droeverig gevoel. En waarom ineens. Geen idee.
Beetje weemoed dat je kleintje zo snel groot wordt?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:22 schreef Omentielvo het volgende:
Becky je kan haar dan 100 aanbieden. En als ze nog trek heeft nog een keer 100 klaarmaken?
Ik heb ineens een heel droeverig gevoel. En waarom ineens. Geen idee.
Ik heb me er ook wel een op betrapt hoor. Dat M. iets (voor mijn gevoel) niet 'goed' doet, bijvoorbeeld. Had ik in het begin de neiging hem te corrigeren. Inmiddels is het prima dat hij sommige (kleine!) dingen anders doet. Wat de grote lijnen en belangrijke dingen betreft, zijn we het gelukkig heel erg eensquote:Op zondag 9 juni 2013 20:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Daar zit ik ergens ook wel mee Coco, ik vind het een no go, maar waarom telt mijn mening zwaarder. Praktisch gezien zal ze er waarschijnlijk niets van krijgen.
*boks*quote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef Omentielvo het volgende:
Zo terug van een lang weekend op de camping. Was supermooi weer. Dus erg genoten.
De geborgenheid die zo'n kindje bij je vind is prachtig en dat vertrouwen in jou als mama is geweldig.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:37 schreef Spirit82 het volgende:
Slaapdronken post: wat ik echt zo vreselijk mooi vind, nooit gedacht ook, is dat zo'n klein monster het zo heerlijk bij mij vindt en tegen me aan kruipt en in slaap valt. Ik ben nooit goed geweest met kinderen, wist nooit wat ik met ze aan moest, en nu gaat het vanzelf.
Tenzij huiluurtje natuurlijk. Wonderlijk!
Mamahongerquote:Op zondag 9 juni 2013 22:58 schreef Tally het volgende:
Hele middag weer wakker. Veel huilen maar ook veel lachen. Lachen als je met dr heen en weer loopt. Overstuur huilen als je dr neerlegt. Dus maar de hele middag heen en weer gelopen (afwisselend met mijn geweldige schoonmoeder). Net in de puckababy en ze slaapt. Ik leg dr in de wieg, denk lekker vroeg slapen, licht uit, mn oor raakt het kussen en janken! *zucht*
Het zijn geen krampjes. Geen pijntjes. Geen honger. Misschien de warmte. Maar ik snap er geen kont meer van. Morgen een dagje naar mijn ouders en ik ga bijslapenIk heb een barstende koppijn.
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 02:11 schreef Tally het volgende:
[..]
De geborgenheid die zo'n kindje bij je vind is prachtig en dat vertrouwen in jou als mama is geweldig.
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gegarandeerd. De vraag is alleen hoe lang die fase duurt![]()
Sterkte ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |