Ons gob had de optie om een gastouder backup te hebben. Een tweede gastouder, waar je kind terecht kan bij uitval door ziekte of vakantie van de eerste gastouder. Voorwaarde was wel dat je kindje eens in de 4 a 6 weken een dagje daar was, zodat het niet geheel onbekend terrein was.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef Fieder het volgende:
Ik ben vandaag bij KDV gaan kijken maar ik zie er als een blok tegenop. Ik neig naar een gastouder. Maar dat heeft vast ook nadelen. Als de gastouder ziek is bijv?
Ze ligt weer aan de borstquote:
Eens kijken of ze zo in de kinderwagen wil in de tuin.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
Ik zeg ook gewoon even niks zolang ik mn handen vrij heb
Nee? Vorie topic zeker?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Komt echt goed XM
heeft niemand gelezen dat mijn kind stapt aan mijn handen![]()
![]()
Ja precies zo ja. Aandoenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ha thanks. Het voelt heel stom om er zo om te vragen maar ik ben gewoon enorm trots
. Geen foto Tico, wel een filmpje maar ik heb hier zulk brak internet dat t ff niet wil. Hopelijk thuis want het is zo'n tof gezicht
.
Spirit, die ontwikkeling is echt super en snel idd! Leuk hè, die geluidjes. En al snel ook helemaal bij jouw kindje horend. Elin heeft een eigen taal, klinkt als bloebliewiegoewiggel, en dat is zo enorm Elin! Dat hoor ik ook geen ander kindje doen
![]()
Phaidra, dat moment zie ik hier ook steeds dichterbij komen. Ze is zich steeds meer bewust van ons vertrek. Lief en sneu tegelijk. I bijna jarig hè
![]()
Fieder, ze is 31 juli jarig. Technisch gezien volgende maand maar wel het alleruiterste puntje
Echt waar? Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:04 schreef Tally het volgende:
Wat ben ik blij dat die van mij wel aankomt zeg. Die drinkt ook niet meer dan 50 a 60 cc per fles hoor
7 a 8 ja. Ze komt om de 2 a 3 uur. Gisteravond was een uitzondering en heeft ze er 5 uur tussen gelaten. Ik was zo hoopvol voor de nachtquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:29 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Echt waar? Hoe kan dat nou?Eva krijgt 7 voedingen per dag, bij jou ook?
Kun je zien hoe klein mijn meisje is. Die is 2 maand ouder en gewicht op 10 gram na zelfde en lengte ook.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:33 schreef L0t.. het volgende:
Vandaag weer naar het cb geweest, 5870 gram en 61 cm bij 8 weken, precies volgens haar lijntje. Verder ook alles helemaal goed. Ze was zo vrolijk, de hele tijd lachen naar de verpleegkundigen, hoop complimentjes over haar gekregen
Haha, zoveel mensen beginnen eerst over der neusje. Die is ook zo anders dan die van der broers.quote:
Maar J. is ook gewoon heel groot hoor, die zit helemaal op het bovenste lijntjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:11 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Kun je zien hoe klein mijn meisje is. Die is 2 maand ouder en gewicht op 10 gram na zelfde en lengte ook.
Ohh wat een guitig koppiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:57 schreef Phaidra het volgende:
Wat is Liné een knapperd!
Korte broek!!
[ afbeelding ]
Integendeel...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:17 schreef .Sparkling. het volgende:[...]
Shandaly, jouw meisje al wat rustiger?
[...]
Bedoel je die ringen die eraan hangen op de foto?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:44 schreef Kyara het volgende:
Shandaly
Spirit
Fieder, ik zou het even aankijken. In elk geval goed droog houden. In die plooitjes kan het lekker gaan broeien.
Babygym is wel een succes. Maar vooral de ringen die ik vorig jaar voor M bij Kruidvat heb gekocht zijn ook hier weer een hit (mocht je ze ooit tegen komen: kopen, kost amper wat en ze vinden het superleuk!).
L0t, ik ben in Zuid geweest, nog nooit in Noord maar ik vond het wel leuk. Makkelijk tussen te komen en veel mensen ook borstvoeding geven en dragen. Ik vond het jammer dat ze vorig jaar nog niet gestart was toen ik alleen M had.
Die ringen zijn hier ook een enorme hit. Maar dan meer om vast te houden en te meppen. Of om op te bijten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:44 schreef Kyara het volgende:
Babygym is wel een succes. Maar vooral de ringen die ik vorig jaar voor M bij Kruidvat heb gekocht zijn ook hier weer een hit (mocht je ze ooit tegen komen: kopen, kost amper wat en ze vinden het superleuk!).
Vasthouden en met rammelen. En inderdaad, in je mond stoppen. Heb het snoer uit elkaar gehaald en aan de babygym gehangen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:49 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Die ringen zijn hier ook een enorme hit. Maar dan meer om vast te houden en te meppen. Of om op te bijten.
En ik ben ook super blij met mijn babycook. Een aanrader.
oh jeetje, alsof ik die post vijf maanden geleden had kunnen plaatsen. Bij de twee maanden check vroeg de cb arts of ze al lachte? Ehm..... nou nee, als ze wakker is huilt ze. Uiteindelijk natuurlijk gestopt met de bv (na een lactosevrij dieet) en toen ging het beter maar groeide ze nog minder (niet meer eigenlijk) dus een ziekenhuisopname van 9 dagen. En dan had ik ook Noortje nog rondlopen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:37 schreef Shandaly het volgende:
niet slapen = huilen idd...
Momenteel hangt ze in diepe rust over mijn schouder na de zoveelste bv vandaag... maar wegleggen resulteert in wakker worden en dus huilen, dus dan blijf ik maar zo zitten tot de volgende voeding...
Draagdoek kreeg ik vanmiddag niet lekker meer voor elkaar, en was veel te warm...
Dat ken ik. Ik heb net de puckababy maar weer gepakt en nu ligt ze te slapen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:37 schreef Shandaly het volgende:
niet slapen = huilen idd...
Momenteel hangt ze in diepe rust over mijn schouder na de zoveelste bv vandaag... maar wegleggen resulteert in wakker worden en dus huilen, dus dan blijf ik maar zo zitten tot de volgende voeding...
Draagdoek kreeg ik vanmiddag niet lekker meer voor elkaar, en was veel te warm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |