abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127479855
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127479929
Ik zag er geen dus heb ik die maar aangemaakt.

De baby slaapt! En wat was dit keer de truc? Een puckababy!!
Ze ligt nu ingebakerd in bed en slaapt als een roosje.
Ik was bijna even vergeten hoe het was zonder baby op de borst.

En nu ik dit tik zal ze wel wakker worden :') Maar heb ik toch even tijd gehad om een broodje te eten en de andere een schone luier!
pi_127480155
Dat jinxen is echt hel ja :D
Sarcasme. Herken het.
pi_127480308
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef Fieder het volgende:
Ik ben vandaag bij KDV gaan kijken maar ik zie er als een blok tegenop. Ik neig naar een gastouder. Maar dat heeft vast ook nadelen. Als de gastouder ziek is bijv?
Ons gob had de optie om een gastouder backup te hebben. Een tweede gastouder, waar je kind terecht kan bij uitval door ziekte of vakantie van de eerste gastouder. Voorwaarde was wel dat je kindje eens in de 4 a 6 weken een dagje daar was, zodat het niet geheel onbekend terrein was.

Ik voelde me er heel onprettig bij, dus ik heb er geen gebruik van gemaakt ne het altijd zelf opgelost.
pi_127480633
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
Dat jinxen is echt hel ja :D
Ze ligt weer aan de borst :')
pi_127480664
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:00 schreef Tally het volgende:

[..]

Ze ligt weer aan de borst :')
:X

Ik zeg ook gewoon even niks zolang ik mn handen vrij heb :P
Sarcasme. Herken het.
pi_127480738
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:X

Ik zeg ook gewoon even niks zolang ik mn handen vrij heb :P
Eens kijken of ze zo in de kinderwagen wil in de tuin.
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:27:56 #8
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127481742
Ik heb zojuist lekker in het park gewandeld en daarna mn huis opgeruimd. Dit alles met een kind dat heerlijk in de doek tegen mij aan sliep O+

Zij blij, ik blij, iedereen blij *O*
pi_127482145
Lastig hoor die opvang!! Het is dat L zo gevoelig is en voor alles bang. Misschien went het kdv wel maar als hij daar de hele dag gestresst is zou ik het zo erg vinden.
Gastouder is dan wat kleinschaliger maar met ziekte dus niet handig. En je moet ook maar net iemand vinden die je vertrouwt.
pi_127482489
Amy gaat al 2 jaar naar een gastouder en ik heb nog nooit gehad dat ze niet kon komen omdat de gastouder ziek was :) Enige waar je rekening mee moet houden (of wij dan) zijn vakanties.
En vertrouwen moet inderdaad uitwijzen. Maar je hebt eerst een kennismakingsgesprek dus als het dan totaal niet klikt merk je het snel genoeg.
pi_127482603
Hier 1 keer gehad dat Sofie niet kon komen door ziekte, en 1 keer door een sterfgeval in de familie van de gastouder. Verder ben ik blij met de flexibiliteit. Ik heb toen mijn schoonvader op sterven lag, de gastouder gebeld, en een uur later bracht ik de kinderen er heen. Ook kunnen ze blijven eten als dat nodig is (mijn man en ik werken beide onregelmatig).
Er is vervangende opvang in de vakantie periode, maar wij nemen gewoon gelijk vakantie. Zijn na volgend jaar toch ook aan de schoolvakanties gebonden.
*poef* nu is het weg
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:21:04 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127485744
Kraamzorg is weg... :X ;(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:34:29 #13
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_127486198
quote:
9s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kraamzorg is weg... :X ;(
Komt echt goed XM :*

heeft niemand gelezen dat mijn kind stapt aan mijn handen -O- :@
pi_127486472
XM komt goed! Ik heb ook gehuild toen ze ging :*
Tally snel even een broodje eten is al heel fijn :Y
Soesa ik had het wel gelezen, sorry! Knap hoor *O* lijkt me zo gek om ze opeens rechtop te zien :P wanneer is ze jarig?
pi_127486483
Tante nee vertel! Zeker op de eennalaatste pagina :@ Die heb ik overgeslagen geloof ik..

XM Zelfs mijn vriend moest huilen toen de kraamhulp wegging maar het is goedgekomen hoor! Nodig vriendinnen/vrienden uit!
pi_127487266
Wij konden niet wachten toen de tweedevweg was :@ Eindelijk ons huis terug! Met de kanttekening dat we klein wonen en slaap- en woonkamer alleen door een glazen wand gescheiden worden.

Wat goed Soesa! Wat ontwikkelen die kleintjes zich snel, zo verbazingwekkend! Die van ons maakt sinds enkele dagen geluidjes met haar stem in plaats van alleen de keelklanken zoals grrrr en kggg O+
Sarcasme. Herken het.
pi_127487490
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:34 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Komt echt goed XM :*

heeft niemand gelezen dat mijn kind stapt aan mijn handen -O- :@
Nee? Vorie topic zeker?

Met foto?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_127488636
Voor diegene die orthiflor gebruiken.. Moet dat 1 keer per dag of in elke fles? En hoeveel gebruikte jullie?
pi_127489261
1 keer per dag twee schepjes. Maar wel orthiflor start he als je het in de fles doet. Wij doen het in de 18.00 uur fles die gaat eigenlijk altijd wel op
pi_127489343
Je kunt ook verpakkingen kopen met sachets, dan hoef je niet met schepjes te klooien. Gewoon 1 sachet, ik doe het ook in de avondfles. Wel even goed roeren met een vork ofzo want hier wordt het vaak een klont. En de fles dan meteen geven, niet laten staan.
pi_127491317
Jaaa soesa, wel gelezen maar daarna weer hard aan t werk. Super joh!! *O*

XM, komt echt wel goed!

Mijn uk vond het vanochtend voor het eerst niet zo tof om achter te blijven op het kdv O+. Geen groot drama, maar hij klampte zich wel even aan mij vast en wilde niet op de grond gezet worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 06-06-2013 19:43:16 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127491477
Nou het zit er in! Ik ben benieuwd :)
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:45:29 #23
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_127491640
Ha thanks :@. Het voelt heel stom om er zo om te vragen maar ik ben gewoon enorm trots :@. Geen foto Tico, wel een filmpje maar ik heb hier zulk brak internet dat t ff niet wil. Hopelijk thuis want het is zo'n tof gezicht O+.

Spirit, die ontwikkeling is echt super en snel idd! Leuk hè, die geluidjes O+. En al snel ook helemaal bij jouw kindje horend. Elin heeft een eigen taal, klinkt als bloebliewiegoewiggel, en dat is zo enorm Elin! Dat hoor ik ook geen ander kindje doen :') O+

Phaidra, dat moment zie ik hier ook steeds dichterbij komen. Ze is zich steeds meer bewust van ons vertrek. Lief en sneu tegelijk :D. I bijna jarig hè :o *O*

Fieder, ze is 31 juli jarig. Technisch gezien volgende maand maar wel het alleruiterste puntje :P
pi_127491831
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ha thanks :@. Het voelt heel stom om er zo om te vragen maar ik ben gewoon enorm trots :@. Geen foto Tico, wel een filmpje maar ik heb hier zulk brak internet dat t ff niet wil. Hopelijk thuis want het is zo'n tof gezicht O+.

Spirit, die ontwikkeling is echt super en snel idd! Leuk hè, die geluidjes O+. En al snel ook helemaal bij jouw kindje horend. Elin heeft een eigen taal, klinkt als bloebliewiegoewiggel, en dat is zo enorm Elin! Dat hoor ik ook geen ander kindje doen :') O+

Phaidra, dat moment zie ik hier ook steeds dichterbij komen. Ze is zich steeds meer bewust van ons vertrek. Lief en sneu tegelijk :D. I bijna jarig hè :o *O*

Fieder, ze is 31 juli jarig. Technisch gezien volgende maand maar wel het alleruiterste puntje :P
Ja precies zo ja. Aandoenlijk.

en precies over een week jarig! Ben wel erg bezig met vorig jaar. Wat ik toen deed en hoe de bevalling was. Er is zo veel gebeurd en veranderd sindsdien! :o
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:10:51 #25
381212 Gulara
From the future
pi_127492659
Sparkling ik vergat vorige keer helemaal op je te reageren. Wat vervelend je meisje in het ziekenhuis en dat je niet zo'n goed gevoel hebt bij het verplegend personeel helpt dan niet. :*
Ik zou het inderdaad even aankaarten. En ik hoop dat ze snel weer mee naar huis mag.

XM komt echt goed hoor! :* En als het afentoe even niet zo heel goed gaat dan is dat ook ok. Maar uiteindelijk vind je je weg er wel in, ook (juist?) zonder kraamhulp.

Tante soesa wat knap! *O* En O+ bloebliewiegoewiggel O+

I. een beetje eenkennig. Maar ook bijna jarig! *O* Bijzonder hoor zo'n eerste verjaardag.
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:12:23 #26
381212 Gulara
From the future
pi_127492731
Ooh en mijn baby laat vannacht 8(!) uur tussen de voedingen! Ben al uitgeslapen en mag nog heeeel lang wat een luxe!

Fijne avond allemaal! :z :W
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:16:39 #27
378192 -mandy-
I am who I am
pi_127492937
De gastouder waar D heen gaat voor opvang vanaf augustus is aangesloten bij een GOB die voor onze wijk een vakantie- en ziekteplan hebben, voor opvang. Ik ben er heel erg blij mee, het scheelt je toch een antal verplichte vrije dagen per jaar.
Met vakantie-opvang maakt het niet uit voor ons, omdat zij en wij toch al gebonden zijn aan de schoolvakanties.

Sterkte Spirit :* ! Hopelijk mag je meisje snel naar huis.

En een baby die bijna een jaar wordt *O* en een baby die vandaan de hand heeft gelopen *O* !

Vandaag voor de eerste keer met D naar het CB geweest en door drukte met een aantal weken, heeft D vandaag onverwacht zijn eerste prikjes gehad, dat in combinatie met krampjes was een heel huilerig, zielig en hangerig baby'tje. Dus heeft hij heel de middag lekker aan mijn borst en op mijn borst gelegen.
Voor 6 weken: 4400 gram en 56 cm :D !!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_127493862
Soesa wat gaat het hard! Gaaf hoor!

Orthiflor deden we altijd twee schepjes in de laatste fles.
pi_127494401
Ze heeft hem in een kleine fles gehad zodat ik zeker weet dat ze hem leeg drinkt.

Ze heeft net een half uur wakker in mijn armen gelegen zonder te huilen *O* *O* En dat na een fles O+
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:20:47 #30
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127496566
*O* voor de baby's van Soesa, Gulara en Tally *O*

En ik zag nog een paar mooie foto's O+

Mooie stats mandy!

Phaidra, bijzonder he, die periode rondom de 1e verjaardag O+

Ik heb mijn 1e werkweek overleefd. Werk zelf ging prima. Nu weer even zoeken naar een nieuwe balans. Meisjes hebben me wel gemist geloof ik want de afgelopen nacht heb ik vanaf 3 uur steeds een baby bij me gehad. Met name D bleef eerst een uur drinken, daarna J een half uurtje en daarna D weer. Uiteindelijk met haar bovenop me nog een half uurtje geslapen. Best wel moe dus....
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:26:04 #31
378192 -mandy-
I am who I am
pi_127496880
Fijn dat je eerste werkweek achter de rug is Kyara, en nu weekend voor jou (al hebben moeders nooit echt weekend)! Hopelijk kun je vannacht iets langer slapen of morgen nog een uurtje extra slaap extra pakken.

[ Bericht 10% gewijzigd door -mandy- op 06-06-2013 21:32:31 ]
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_127501121
Soesa, wat knap van Elin! Ben benieuwd naar een filmpje O+ mooi he, hoe je bijna uit elkaar kan spatten van trots bij elke nieuwe ontwikkeling, dat kun je je voor je moeder bent helemaal niet voorstellen :D

Kyara you did it *O* elke ochtend helemaal gelukt om alles op tijd klaar te hebben?

Tally wat fijn, hopelijk is dit nu de juiste dosering
^O^

Sparkling hoe gaat het nu? Nog een gesprek gehad met de verpleging?

Vandaag weer naar het cb geweest, 5870 gram en 61 cm bij 8 weken, precies volgens haar lijntje. Verder ook alles helemaal goed. Ze was zo vrolijk, de hele tijd lachen naar de verpleegkundigen, hoop complimentjes over haar gekregen O+
pi_127501267
Vanaf half 8 tot aan nu ligt ze of te slapen of te lachen. Sinds 7 weken heb ik weer eens een rustige avond. Wat raar (en heerlijk).
Geen fuck gedaan echter want elke keer denk ik : ze komt toch zo wel :')
pi_127502014
:@ kom ook weer eens om de hoek kijken. Even afwezig geweest liep even allemaal niet lekker hier.

Kyara respect hoor! Hopen dat je beetje extra slaap kunt pakken dit weekend.

Fijn L0t dat het goed was bij het CB. Leuk is het om complimentjes te krijgen he?

Soesa; je baby dreumes-to be stapt al! Wauw!

Sparkling, ik weet niet wat er precies is, maar wat sneu zeg je kleintje in het zh. Hopelijk mag je haar snel mee naar huis nemen.

E. is alweer 9 maanden :o , ze staat, kruipt en klimt overal op. En ze zegt mama O+
En haar eerste tandje is afgelopen week doorgekomen, wat een drama was dat zeg :'( ! Maar het is nu weer goed geloof ik. Vanavond dronk ze uit een glas en dan hoor je steeds getik van dat tandje :D
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_127502148
Komt goed XM! Maar het is ook best een beetje eng :*

Wat fijn zo, Tally!!

De eerst werkweek zit erop, Kyara! Hartstikke goed gedaan!

Mooie stats voor het meisje van Lot en de zoon van Mandy!

Soesa, wat knap :D ik kan me je trotsheid helemaal voorstellen! En wat lot zegt inderdaad, als niet moeder begrijp je daar niets van. Ik post al heel trots een foto van een lachstuip :+

Phaidra, al bijna 1. Een eerste verjaardag O+

Uit het bloedonderzoek is niets gekomen, was perfect! De KA denkt aan verborgen reflux maar wil nu nog geen medicijnen geven omdat hij hoopt dat het snel beter gaat. Reflux hadden we zelf ook al een beetje in ons achterhoofd dus geen gek idee van de arts. In principe mag ze morgen op proef naar huis maar moeten we maandag of dinsdag terug komen en wordt ze gewogen. Als ze niet goed is aangekomen nemen ze haar weer op en gaan de onderzoeken verder en is het volgens mij wel de bedoeling om medicijnen tegen reflux te krijgen.
Nu is het afwachten of ze morgen echt mag gaan want vandaag was een verschrikkelijk slechte drinkdag. Ze heeft 1 keer haar fles leeg gedronken en verder steeds 50 tot 60 cc, ga er vanuit dat ze morgen dus weer afgevallen is. Als we dit weekend thuis zijn en we het idee hebben dat het echt niet gaat mogen we ook bellen en nemen ze haar meteen weer op. De kinderarts noemde het ook echt een proefontslag :')
We hebben inderdaad aangegeven over de verpleegsters, bij de kinderarts. Hij vond het heel erg dat het zo is gegaan en bood z'n excuses aan voor zijn team en zou de verpleging erop aan spreken.
E.
pi_127502569
Wat ben ik blij dat die van mij wel aankomt zeg. Die drinkt ook niet meer dan 50 a 60 cc per fles hoor :)
pi_127503589
Zo kom ook weer ff kijken...

Tally.... Ja puckababys wat een uitvinding!!! Al hebben we het bij Ow nu afgebouwd en slaapt hij nu in een gewone slaapzak :)

Soesa, wat knap!

Kyara, weekend!!

Sparkling, wat een heftige tijd! Wel goed dat je de "slechte" verpleegsters ff hebt aangegeven. Zo hoort t gewoon niet! En ik ga hopen op een goed proefontslag morgen en in t weekend!

Mooie stats Lot, 5870 gram bij 8 weken, wow.... Ow was vrijdag 5920 gram bij bijna 20 weken ;)

Komt goed XM, je kan t echt wel zonder kraamzorg.... Wij hebben t zelfs nooit gehad en dat is ook goed gekomen ;)

Hier gaat t iets beter met Ow, maar hij hoest nog steeds flink. En sinds gisteren ook eczeemachtige uitslag, maar ga er gewoon vanuit dat t warmte uitslag is :) anders maandag weer ff langs de ha. Het heeft er trouwens wel ff ingehakt vrijdag ff in t ziekenhuis te zitten. Het viel dan wel mee, maar t was wel een bekende ka, en dat doet je toch wel ff terugdenken aan mn kraamtijd.
O en ik moet dinsdag op kamp voor drie nachten.... Zie er erg tegenop (maar heb t vast naar mn zin als ik er ben)
Nou ik heb ook weer genoeg gezeurd hoor, truste alvast iedereen! Dat het maar een goede nacht mag worden :)
pi_127503753
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:04 schreef Tally het volgende:
Wat ben ik blij dat die van mij wel aankomt zeg. Die drinkt ook niet meer dan 50 a 60 cc per fles hoor :)
Echt waar? Hoe kan dat nou? :o Eva krijgt 7 voedingen per dag, bij jou ook?
E.
pi_127508429
Goeiemorgen! Wauw, ik geloof dat ik bijna 4 uur geslapen heb! Weliswaar met Femke tussen ons in in ons bed, dus regelmatig wakker om te checken... Maar toch! *O*

Loj, 3 nachten zonder je kleintje? Succes! Maar ook veel plezier!

Een tandje voor Lenehe! (nou ja, voor mini-Lenehe dan) :* voor de rest

Spark, wat naar dat ze maar niet aan wil komen.. En goed dat je die verpleging gemeld hebt, hopelijk gaan die iets beter hun best doen!

Hoe is bij jullie de nacht verder gegaan Tally? Heel herkenbaar trouwens, dat niets doen omdat je verwacht dat de kleine zich wel elk moment kan melden... En dan achteraf bedenken wat je allemaal wel niet had kunnen doen in die tijd, als je maar meteen begonnen was...
pi_127510052
Eva is toch aangekomen! 3910 gram! Nog 35 te gaan tot haar geboortegewicht *O*
E.
pi_127510636
Yay Eva! Goed zo meisje!

Ik was gister nog even bij het CB langsgegaan voor het weeguurtje. Femke weegt 3940 gram nu :D
Kwam er een kennisje tegen met haar zoontje, 5 dagen jonger dan Femke, en bijna anderhalf pond zwaarder... Wat een reus! Wat een verschillen zitten er toch in die kleintjes he?
pi_127510782
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:29 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Echt waar? Hoe kan dat nou? :o Eva krijgt 7 voedingen per dag, bij jou ook?
7 a 8 ja. Ze komt om de 2 a 3 uur. Gisteravond was een uitzondering en heeft ze er 5 uur tussen gelaten. Ik was zo hoopvol voor de nacht :')
pi_127510806
Sparkling *O* Proefontslag :D

Lenehe tandjesleed zielig he, mini begint hier ook weer geloof ik.

Loj lastig zieke mini en eczeem, moet zeggen dat onze huisarts er niet heel fanatiek wat tegen deed, moest hij overheen groeien. Wel zalfje meegekregen voor als het echt erg werd en verder goed invetten met vaseline lanette crème (is vrij verkrijgbaar bij apotheek). Dat werkt hier behoorlijk goed. Maar het komt nog wel steeds terug.

Shandaly moet je eens kijken hoe ver het +2 en -2 lijntje uit elkaar zitten, alles ertussen kan gewoon :o

Soesa lopen al! *O*

Lot volgens het lijntje fijn :)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:09:34 #44
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_127511327
Spark, wat goed *O*

Hier begint het tandenfeest ook weer denk ik. Veel kwijlen en op dingen knagen.

Het is gelukt met het filmpje:

http://i1171.photobucket.(...)99CC_zps370af52a.mp4
pi_127511509
Wat een grote meid al, Soesa!

Madam is hier weer diep- en diepongelukkig... :'( Geen idee wat er mis is
pi_127512682
Mag ik even jompelen voor genieten van dit weer zonder dikke buik *O* en met een prachtig kindje naast me O+ Die trouwens net tijdens het brabbelen een paar keer muhmuh zei. Natuurlijk bedoelde hij mama :+ *)

Ahhh Soesa wat geweldig *O* pamperkontje O+

Mandy mooie stats!

Lot ook, leuk he, complimentjes? L krijst meestal de hele boel bij elkaar daar, ze vroeg vorige keer of ik toevallig een flesje bij me had :') oftewel hou je kind eens stil

Tally wat fijn dat de avond zo goed ging. De nacht niet?

Kyara goed gedaan ^O^

LeNeHe ik hoop dat het beter gaat nu. Haha een tikkend tandje, en mama O+

Sparkling, goed gedaan meid! En mocht het ook maar enigzins niet gaan, meteen medicijnen vragen. Ik heb er zo'n ander kind door gekregen.

Loj jeetje dat blijft ook lang sudderen zeg. Hier ook wat kleine bobbeltjes in zn elleboogplooitjes. Ik dacht zelf ook aan warmteuitslag, dat kan dus wel?

Shandaly mooie stats! Kan inderdaad enorm verschillen. Ik ken n kindje dat ouder is dan L en die nog in 56 zit. L gaat al hard naar de 68.
pi_127513109
Gulara wat heerlijk, 8 uur!! Hier nu 6 en dat vind ik al super. Van 00:30 (daarna wij snel naar bed) tot 6:30. En dan duiken we er alledrie nog even in. O+

mandy wat een fijne oplossing dat vakantie- en ziekteplan! Hoe is het nu met D, heeft hij nog steeds last van de prikjes? Volgende week gaat F voor de prikjes (dan is ie al twee maanden!). Mooie stats heeft D hoor!

Tally denk je dat het door de orthiflor komt dat ze zo rustig was? Ik zou denken dat met probiotica er wel wat tijd overheen gaat voordat het werkt, maar sowieso reden voor *O* natuurlijk! En hallo, jij mag best even geen fuck doen en genieten van de stilte hoor.

Kyara petje af hoor, eerste werkweek zit erop! En de drukke woensdag bleek een verlossende dag te zijn, dus ik vind dat je een succesweek hebt gehad! ^O^

L0t ook al van die mooie stats, en lekker flirten met de verpleegkundigen :D

LeNeHe dat ze mama zegt O+ Snapte de heisa nooit zo maar nu ik zelf een kleintje heb :D

Sparkling ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat, toch gaaf dat ze is aangekomen! Misschien hoeft ze minder hard te werken voor andere dingen waardoor ze minder verbrandt? Jullie mogen nu dus naar huis?

Loj ik hoop dat je toch kunt genieten van je kamp en het allemaal even los kunt laten! Zou het als een retraite beschouwen, even afstand nemen en dan kun je er weer tegenaan. En wie weet voelt O zich dan alweer een stuk beter!

Shandaly slapen met de baby erbij O+ Ik vind het lastig als ik hem hoor ademen, maar het klinkt zo gezellig! En inderdaad bizar die verschillen. Ben ook erg benieuwd naar de stats van F volgende week.

Fieder je hebt helemaal gelijk, ik eet nog steeds perenijsjes en ik zweet weer, máár toch fijn zo zonder buik! *O* En muhmuh is natuurlijk jullie persoonlijke woordje voor mama, een onderonsje zeg maar ;)

Tante ze vindt het zelf ook heel leuk of niet? Wat een droppie (en wat ziet het er zomers uit)!

F deed gisteren iets nieuws met zijn navel: als hij zich uitrekt dan popt ie naar buiten en dan steekt hij best ver uit! Als hij dan weer ontspant springt ie weer naar binnen :D :X
Hij heeft ook een klein melkblaasje op zijn bovenlip.

En we hebben de oude speen er weer bij gepakt. Hadden er toch geen goed gevoel bij, hij drinkt nu langzamer en minder (!) én hij valt telkens meteen in slaap na de fles. Zal ook wel weer tijdelijk zijn, maar toch blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd. Verder kan hij ineens bewust doekjes pakken (en weggooien, ook het doekje waar zijn speen aan zit natuurlijk :D)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:07:04 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127514940
Wat stoer suiker! Jouw zoon doet gewoon eerst zn motoriek en dan pas lachen! :D E kan echt nog niks pakken hoor :N ze is er wel mee bezig trouwens, maar nog zonder veel succes.

Hier weer een toffe nacht, en zojuist heb ik Sex & the city zitten kijken met mijn dochter O+
pi_127516887
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:33 schreef L0t.. het volgende:

Vandaag weer naar het cb geweest, 5870 gram en 61 cm bij 8 weken, precies volgens haar lijntje. Verder ook alles helemaal goed. Ze was zo vrolijk, de hele tijd lachen naar de verpleegkundigen, hoop complimentjes over haar gekregen O+
Kun je zien hoe klein mijn meisje is. Die is 2 maand ouder en gewicht op 10 gram na zelfde en lengte ook.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_127517150
LB het weggooien is onbewust hoor, haha! Maar hij kijkt eerst, dan grijpt ie en dan is het soms raak, hij grijpt ook naar de mobile maar die hangt te ver weg. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')