Gulara wat heerlijk, 8 uur!! Hier nu 6 en dat vind ik al super. Van 00:30 (daarna wij snel naar bed) tot 6:30. En dan duiken we er alledrie nog even in.

mandy wat een fijne oplossing dat vakantie- en ziekteplan! Hoe is het nu met D, heeft hij nog steeds last van de prikjes? Volgende week gaat F voor de prikjes (dan is ie al twee maanden!). Mooie stats heeft D hoor!
Tally denk je dat het door de orthiflor komt dat ze zo rustig was? Ik zou denken dat met probiotica er wel wat tijd overheen gaat voordat het werkt, maar sowieso reden voor

natuurlijk! En hallo, jij mag best even geen fuck doen en genieten van de stilte hoor.
Kyara petje af hoor, eerste werkweek zit erop! En de drukke woensdag bleek een verlossende dag te zijn, dus ik vind dat je een succesweek hebt gehad!

L0t ook al van die mooie stats, en lekker flirten met de verpleegkundigen

LeNeHe dat ze mama zegt

Snapte de heisa nooit zo maar nu ik zelf een kleintje heb
Sparkling ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat, toch gaaf dat ze is aangekomen! Misschien hoeft ze minder hard te werken voor andere dingen waardoor ze minder verbrandt? Jullie mogen nu dus naar huis?
Loj ik hoop dat je toch kunt genieten van je kamp en het allemaal even los kunt laten! Zou het als een retraite beschouwen, even afstand nemen en dan kun je er weer tegenaan. En wie weet voelt O zich dan alweer een stuk beter!
Shandaly slapen met de baby erbij

Ik vind het lastig als ik hem hoor ademen, maar het klinkt zo gezellig! En inderdaad bizar die verschillen. Ben ook erg benieuwd naar de stats van F volgende week.
Fieder je hebt helemaal gelijk, ik eet nog steeds perenijsjes en ik zweet weer, máár toch fijn zo zonder buik!

En muhmuh is natuurlijk jullie persoonlijke woordje voor mama, een onderonsje zeg maar

Tante ze vindt het zelf ook heel leuk of niet? Wat een droppie (en wat ziet het er zomers uit)!
F deed gisteren iets nieuws met zijn navel: als hij zich uitrekt dan popt ie naar buiten en dan steekt hij best ver uit! Als hij dan weer ontspant springt ie weer naar binnen
Hij heeft ook een klein melkblaasje op zijn bovenlip.
En we hebben de oude speen er weer bij gepakt. Hadden er toch geen goed gevoel bij, hij drinkt nu langzamer en minder (!) én hij valt telkens meteen in slaap na de fles. Zal ook wel weer tijdelijk zijn, maar toch blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd. Verder kan hij ineens bewust doekjes pakken (en weggooien, ook het doekje waar zijn speen aan zit natuurlijk

)