Ons gob had de optie om een gastouder backup te hebben. Een tweede gastouder, waar je kind terecht kan bij uitval door ziekte of vakantie van de eerste gastouder. Voorwaarde was wel dat je kindje eens in de 4 a 6 weken een dagje daar was, zodat het niet geheel onbekend terrein was.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef Fieder het volgende:
Ik ben vandaag bij KDV gaan kijken maar ik zie er als een blok tegenop. Ik neig naar een gastouder. Maar dat heeft vast ook nadelen. Als de gastouder ziek is bijv?
Ze ligt weer aan de borstquote:
Eens kijken of ze zo in de kinderwagen wil in de tuin.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
Ik zeg ook gewoon even niks zolang ik mn handen vrij heb
Nee? Vorie topic zeker?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Komt echt goed XM
heeft niemand gelezen dat mijn kind stapt aan mijn handen![]()
![]()
Ja precies zo ja. Aandoenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ha thanks. Het voelt heel stom om er zo om te vragen maar ik ben gewoon enorm trots
. Geen foto Tico, wel een filmpje maar ik heb hier zulk brak internet dat t ff niet wil. Hopelijk thuis want het is zo'n tof gezicht
.
Spirit, die ontwikkeling is echt super en snel idd! Leuk hè, die geluidjes. En al snel ook helemaal bij jouw kindje horend. Elin heeft een eigen taal, klinkt als bloebliewiegoewiggel, en dat is zo enorm Elin! Dat hoor ik ook geen ander kindje doen
![]()
Phaidra, dat moment zie ik hier ook steeds dichterbij komen. Ze is zich steeds meer bewust van ons vertrek. Lief en sneu tegelijk. I bijna jarig hè
![]()
Fieder, ze is 31 juli jarig. Technisch gezien volgende maand maar wel het alleruiterste puntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |