abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127479855
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127479929
Ik zag er geen dus heb ik die maar aangemaakt.

De baby slaapt! En wat was dit keer de truc? Een puckababy!!
Ze ligt nu ingebakerd in bed en slaapt als een roosje.
Ik was bijna even vergeten hoe het was zonder baby op de borst.

En nu ik dit tik zal ze wel wakker worden :') Maar heb ik toch even tijd gehad om een broodje te eten en de andere een schone luier!
pi_127480155
Dat jinxen is echt hel ja :D
Sarcasme. Herken het.
pi_127480308
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef Fieder het volgende:
Ik ben vandaag bij KDV gaan kijken maar ik zie er als een blok tegenop. Ik neig naar een gastouder. Maar dat heeft vast ook nadelen. Als de gastouder ziek is bijv?
Ons gob had de optie om een gastouder backup te hebben. Een tweede gastouder, waar je kind terecht kan bij uitval door ziekte of vakantie van de eerste gastouder. Voorwaarde was wel dat je kindje eens in de 4 a 6 weken een dagje daar was, zodat het niet geheel onbekend terrein was.

Ik voelde me er heel onprettig bij, dus ik heb er geen gebruik van gemaakt ne het altijd zelf opgelost.
pi_127480633
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
Dat jinxen is echt hel ja :D
Ze ligt weer aan de borst :')
pi_127480664
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:00 schreef Tally het volgende:

[..]

Ze ligt weer aan de borst :')
:X

Ik zeg ook gewoon even niks zolang ik mn handen vrij heb :P
Sarcasme. Herken het.
pi_127480738
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:X

Ik zeg ook gewoon even niks zolang ik mn handen vrij heb :P
Eens kijken of ze zo in de kinderwagen wil in de tuin.
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:27:56 #8
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127481742
Ik heb zojuist lekker in het park gewandeld en daarna mn huis opgeruimd. Dit alles met een kind dat heerlijk in de doek tegen mij aan sliep O+

Zij blij, ik blij, iedereen blij *O*
pi_127482145
Lastig hoor die opvang!! Het is dat L zo gevoelig is en voor alles bang. Misschien went het kdv wel maar als hij daar de hele dag gestresst is zou ik het zo erg vinden.
Gastouder is dan wat kleinschaliger maar met ziekte dus niet handig. En je moet ook maar net iemand vinden die je vertrouwt.
pi_127482489
Amy gaat al 2 jaar naar een gastouder en ik heb nog nooit gehad dat ze niet kon komen omdat de gastouder ziek was :) Enige waar je rekening mee moet houden (of wij dan) zijn vakanties.
En vertrouwen moet inderdaad uitwijzen. Maar je hebt eerst een kennismakingsgesprek dus als het dan totaal niet klikt merk je het snel genoeg.
pi_127482603
Hier 1 keer gehad dat Sofie niet kon komen door ziekte, en 1 keer door een sterfgeval in de familie van de gastouder. Verder ben ik blij met de flexibiliteit. Ik heb toen mijn schoonvader op sterven lag, de gastouder gebeld, en een uur later bracht ik de kinderen er heen. Ook kunnen ze blijven eten als dat nodig is (mijn man en ik werken beide onregelmatig).
Er is vervangende opvang in de vakantie periode, maar wij nemen gewoon gelijk vakantie. Zijn na volgend jaar toch ook aan de schoolvakanties gebonden.
*poef* nu is het weg
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:21:04 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127485744
Kraamzorg is weg... :X ;(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:34:29 #13
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_127486198
quote:
9s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kraamzorg is weg... :X ;(
Komt echt goed XM :*

heeft niemand gelezen dat mijn kind stapt aan mijn handen -O- :@
pi_127486472
XM komt goed! Ik heb ook gehuild toen ze ging :*
Tally snel even een broodje eten is al heel fijn :Y
Soesa ik had het wel gelezen, sorry! Knap hoor *O* lijkt me zo gek om ze opeens rechtop te zien :P wanneer is ze jarig?
pi_127486483
Tante nee vertel! Zeker op de eennalaatste pagina :@ Die heb ik overgeslagen geloof ik..

XM Zelfs mijn vriend moest huilen toen de kraamhulp wegging maar het is goedgekomen hoor! Nodig vriendinnen/vrienden uit!
pi_127487266
Wij konden niet wachten toen de tweedevweg was :@ Eindelijk ons huis terug! Met de kanttekening dat we klein wonen en slaap- en woonkamer alleen door een glazen wand gescheiden worden.

Wat goed Soesa! Wat ontwikkelen die kleintjes zich snel, zo verbazingwekkend! Die van ons maakt sinds enkele dagen geluidjes met haar stem in plaats van alleen de keelklanken zoals grrrr en kggg O+
Sarcasme. Herken het.
pi_127487490
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:34 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Komt echt goed XM :*

heeft niemand gelezen dat mijn kind stapt aan mijn handen -O- :@
Nee? Vorie topic zeker?

Met foto?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_127488636
Voor diegene die orthiflor gebruiken.. Moet dat 1 keer per dag of in elke fles? En hoeveel gebruikte jullie?
pi_127489261
1 keer per dag twee schepjes. Maar wel orthiflor start he als je het in de fles doet. Wij doen het in de 18.00 uur fles die gaat eigenlijk altijd wel op
pi_127489343
Je kunt ook verpakkingen kopen met sachets, dan hoef je niet met schepjes te klooien. Gewoon 1 sachet, ik doe het ook in de avondfles. Wel even goed roeren met een vork ofzo want hier wordt het vaak een klont. En de fles dan meteen geven, niet laten staan.
pi_127491317
Jaaa soesa, wel gelezen maar daarna weer hard aan t werk. Super joh!! *O*

XM, komt echt wel goed!

Mijn uk vond het vanochtend voor het eerst niet zo tof om achter te blijven op het kdv O+. Geen groot drama, maar hij klampte zich wel even aan mij vast en wilde niet op de grond gezet worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 06-06-2013 19:43:16 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127491477
Nou het zit er in! Ik ben benieuwd :)
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:45:29 #23
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_127491640
Ha thanks :@. Het voelt heel stom om er zo om te vragen maar ik ben gewoon enorm trots :@. Geen foto Tico, wel een filmpje maar ik heb hier zulk brak internet dat t ff niet wil. Hopelijk thuis want het is zo'n tof gezicht O+.

Spirit, die ontwikkeling is echt super en snel idd! Leuk hè, die geluidjes O+. En al snel ook helemaal bij jouw kindje horend. Elin heeft een eigen taal, klinkt als bloebliewiegoewiggel, en dat is zo enorm Elin! Dat hoor ik ook geen ander kindje doen :') O+

Phaidra, dat moment zie ik hier ook steeds dichterbij komen. Ze is zich steeds meer bewust van ons vertrek. Lief en sneu tegelijk :D. I bijna jarig hè :o *O*

Fieder, ze is 31 juli jarig. Technisch gezien volgende maand maar wel het alleruiterste puntje :P
pi_127491831
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ha thanks :@. Het voelt heel stom om er zo om te vragen maar ik ben gewoon enorm trots :@. Geen foto Tico, wel een filmpje maar ik heb hier zulk brak internet dat t ff niet wil. Hopelijk thuis want het is zo'n tof gezicht O+.

Spirit, die ontwikkeling is echt super en snel idd! Leuk hè, die geluidjes O+. En al snel ook helemaal bij jouw kindje horend. Elin heeft een eigen taal, klinkt als bloebliewiegoewiggel, en dat is zo enorm Elin! Dat hoor ik ook geen ander kindje doen :') O+

Phaidra, dat moment zie ik hier ook steeds dichterbij komen. Ze is zich steeds meer bewust van ons vertrek. Lief en sneu tegelijk :D. I bijna jarig hè :o *O*

Fieder, ze is 31 juli jarig. Technisch gezien volgende maand maar wel het alleruiterste puntje :P
Ja precies zo ja. Aandoenlijk.

en precies over een week jarig! Ben wel erg bezig met vorig jaar. Wat ik toen deed en hoe de bevalling was. Er is zo veel gebeurd en veranderd sindsdien! :o
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:10:51 #25
381212 Gulara
From the future
pi_127492659
Sparkling ik vergat vorige keer helemaal op je te reageren. Wat vervelend je meisje in het ziekenhuis en dat je niet zo'n goed gevoel hebt bij het verplegend personeel helpt dan niet. :*
Ik zou het inderdaad even aankaarten. En ik hoop dat ze snel weer mee naar huis mag.

XM komt echt goed hoor! :* En als het afentoe even niet zo heel goed gaat dan is dat ook ok. Maar uiteindelijk vind je je weg er wel in, ook (juist?) zonder kraamhulp.

Tante soesa wat knap! *O* En O+ bloebliewiegoewiggel O+

I. een beetje eenkennig. Maar ook bijna jarig! *O* Bijzonder hoor zo'n eerste verjaardag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')