Misschien moet je dan werk en prive gescheiden houden. M.i is het een beetje raar als je werk weet dat je op fok zit. En als je het zo prive wil houden, moet je misschien niet op fok posten, zeker als je weet dat je werk dit weet. Iets met meelezen en als je pech hebt kost dit je baan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:24 schreef Pvoesss het volgende:
.
Bovendien zitten er heel veel bekende op fok en is het gelinkt aan zijn werk en laten we sommige dingen daarom liever priveWaarin we besloten dat een buikfoto wel weer prima was
![]()
Dan moet natuurlijk eerst iemand gelijk hebben. Het is niet altijd wat het lijkt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je denkt toch niet serieus dat je met hier rellen voor elkaar krijgt dat men zegt 'goh weet je, jullie hebben gelijk. Ik ga het roer van mijn hele leven omgooien?'
Wat wil je ermee bereiken?
vertel. Waar gaat het volgens jou dan wel over.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:10 schreef Kleurdoos het volgende:
je denkt toch niet serieus dat het om het weghalen van een update alleen gaat?
Is het ook, maar er is zoveel compleet nutteloos. Prima dat mensen denken hoe andermans leven in elkaar zit, maar het blijft toch echt denken zolang je niet zelf dat leven leidt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En wie heeft er dan gelijk en wie bepaalt dat dan? Nutteloze strijd imo.
tuurlijk mag je je mening geven. En medelijden hebben. Maar daar gaat het nu niet om. Blijkbaar willen ze je mening niet horen en het er 'dus' hier niet over hebben. Discussieforum en al.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
Rellen? Mogen we r alleen feliciteren of mogen we ook onze mening geven? gezellig met r in Z&G posten terwijl ik medelijden heb met dat grut dat om de 3 maanden een nieuwe vader heeft.. Ik heb jullie anders niet zo enthousiast zien verwijderen bij gezeur over DJMO, sterker nog, ik geloof dat t halve modteam zelfs meedeed?
Ze hebben het er hier over door een buikfoto te plaatsen... dat stoort dus, dat krampachtige gezeik over weghalen van updates, jullie die posts leeghalen.. maar ondertussen kan onze seriebezwangeraarster wel overal posten wat ze wil en wij moeten stil zijn. Dat is hetzelfde als Wilders tegenkomen en het niet over buitenlanders hebben ofzoquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tuurlijk mag je je mening geven. En medelijden hebben. Maar daar gaat het nu niet om. Blijkbaar willen ze je mening niet horen en het er 'dus' hier niet over hebben. Discussieforum en al.
En tja, er zullen meerdere meningen zijn. Het doet er verder niet zoveel toe. En ik vind je geinsinueer eigenlijk wel genoeg ktnxbye.
Maar het is toch te zot voor woorden dat als Pietje ergens in R&P meldt zwanger te zijn (beetje bijzondere naamkeuze trouwens), dat dat dan meteen een update in OUD moet zijn. Ik vind het niet meer dan normaal dat iemand zelf in OUD meldt dat hij of zij ouder hoopt te worden. Dat een bevalling vervolgens gemeld wordt als iemand hier meegeschreven heeft, maar alleen daar een update plaatst, daar kan ik inkomen, maar een zwangerschap, nee sorry, dat vind ik wat ver gaan. Of alle zwangerschappen moeten gemeld worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mij gaat het niet om wat pvoesss wel of niet met haar leven doet, maar het meten met 2 maten. Want nu werd er geroepen ja maar het was op een ander subforum dus kan je hier geen update plaatsen. Er is wel vaker naar een ander subforum verwezen bij het plaatsen van een update.
En ik vind het belachelijk voor woorden dat een update die netjes word geplaats (laten we dat wel even onderstrepen) ineens weggehaald mag worden omdat een ander daarom vraagt. Tuurlijk er zullen altijd wel eens uitzonderingen zijn, maar idd geval een aankondiging van een zwangerschap vind ik niet echt een uitzondering, melding van een scheiding of dergelijk zou ik eerder een reden vinden om het weg te halen.
En eigenlijk vind ik ook dat onzin. Het is een openbaar forum. Als je niet wilt dat iedereen het weet moet je het er maar niet neerzetten
het was niet een ander maar de persoon wie de update betrof.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mij gaat het niet om wat pvoesss wel of niet met haar leven doet, maar het meten met 2 maten. Want nu werd er geroepen ja maar het was op een ander subforum dus kan je hier geen update plaatsen. Er is wel vaker naar een ander subforum verwezen bij het plaatsen van een update.
En ik vind het belachelijk voor woorden dat een update die netjes word geplaats (laten we dat wel even onderstrepen) ineens weggehaald mag worden omdat een ander daarom vraagt. Tuurlijk er zullen altijd wel eens uitzonderingen zijn, maar een aankondiging van een zwangerschap vind ik niet echt een uitzondering, melding van een scheiding of dergelijk zou ik eerder een reden vinden om het weg te halen.
En eigenlijk vind ik ook dat onzin. Het is een openbaar forum. Als je niet wilt dat iedereen het weet moet je het er maar niet neerzetten
Voor mij was het als de eerste update anders was geweest misschien ook wel heel anders geweest.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
En ik vind het belachelijk voor woorden dat een update die netjes word geplaats (laten we dat wel even onderstrepen) ineens weggehaald mag worden omdat een ander daarom vraagt.
Dus diegene waar een update over gedaan wordt heeft dat maar te accepteren? Nou wordt 'ie helemaal mooiquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
En ik vind het belachelijk voor woorden dat een update die netjes word geplaats (laten we dat wel even onderstrepen) ineens weggehaald mag worden omdat een ander daarom vraagt. Tuurlijk er zullen altijd wel eens uitzonderingen zijn, maar een aankondiging van een zwangerschap vind ik niet echt een uitzondering, melding van een scheiding of dergelijk zou ik eerder een reden vinden om het weg te halen.
ik heb geen posts weggehaald. Ik was ff druk met mijn eigen (niet zo geheime) leven in goede banen te leiden. Tja, ik kan er verder weinig anders van maken. Ik haal verder niks weg behalve ongewenste updates. En dingen die buiten de policy vallen. Je hoeft dus niet stil te zijn. Maar je kan je soms ook afvragen wat je mening nog toevoegt aan een situatie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ze hebben het er hier over door een buikfoto te plaatsen... dat stoort dus, dat krampachtige gezeik over weghalen van updates, jullie die posts leeghalen.. maar ondertussen kan onze seriebezwangeraarster wel overal posten wat ze wil en wij moeten stil zijn. Dat is hetzelfde als Wilders tegenkomen en het niet over buitenlanders hebben ofzo
Ja want consequent zijn is best moeilijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:29 schreef Troel het volgende:
En na het hele verhaal over die update, wist toch de hele wereld het al, dus waarom dan niet een foto plaatsen...
Best wel, volgens mij riep jij tijden geleden dat je me zou gaan negerenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:31 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja want consequent zijn is best moeilijk
Waarom in godsnaam niet in het update topic willen staan, maar wel in het buikentopic?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:28 schreef Paxlie het volgende:
Wij zijn niet degene die het op FOK! hebben geplaatst en het feit dat mijn nickname op mijn werk ook bekend is is ook niet altijd even handig maar dat was een bewuste keuze van mij. Net zoals dit dus ook een keuze van ons is om het niet in het update topic te willen. Het is ook niet zomaar overal op social media gemeld voor het op FOK! stond. Daarbij zijn onze social media prive.
Ik vraag me nooit af of mijn mening iets toevoegt want dat doet het nooitquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb geen posts weggehaald. Ik was ff druk met mijn eigen (niet zo geheime) leven in goede banen te leiden. Tja, ik kan er verder weinig anders van maken. Ik haal verder niks weg behalve ongewenste updates. En dingen die buiten de policy vallen. Je hoeft dus niet stil te zijn. Maar je kan je soms ook afvragen wat je mening nog toevoegt aan een situatie.
Is lastig want je bent overal, de hele dag, overal..overal..het houdt niet op, niet vanzeeeeelfffquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Best wel, volgens mij riep jij tijden geleden dat je me zou gaan negeren
Dus? Wat is je voorstel?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik vraag me nooit af of mijn mening iets toevoegt want dat doet het nooital kan je niet ontkennen dat ik gewoon zeg wat 80% denkt. Wellicht zijn het mijn hormonen maar ik trek me dit echt aan, t gedoe met die kinderen, mannen en ieder jaar weer een zwangerschap erbij die dan wel of niet afgebroken moet worden.. en ja dat wil ik graag ventileren..en met mij tig anderen alleen doen die dat elders online en niet rechtstreeks in een topic hier. ik snap dat echt voor jullie lastig is om leiding te houden, maar nu wordt het alleen nog maar groter, net als toen met dat bevallingsverhaal van sorbo. 1 klik en er was geen probleem geweest.
Daar ben ik het niet mee eens, er is vaker een update geplaats vanaf een ander subforum van geboortes waar men hier in OUD nog niks van wist. En het lijkt mij zeer onlogisch om eerst een dm/pm te doen met de vraag mag ik een update posten, dan sla je wat mij betreft de plank mis met zo'n topic. Maar dat zal vast aan mijn blonde haren liggen dat ik het niet snap.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar het is toch te zot voor woorden dat als Pietje ergens in R&P meldt zwanger te zijn (beetje bijzondere naamkeuze trouwens), dat dat dan meteen een update in OUD moet zijn. Ik vind het niet meer dan normaal dat iemand zelf in OUD meldt dat hij of zij ouder hoopt te worden. Dat een bevalling vervolgens gemeld wordt als iemand hier meegeschreven heeft, maar alleen daar een update plaatst, daar kan ik inkomen, maar een zwangerschap, nee sorry, dat vind ik wat ver gaan. Of alle zwangerschappen moeten gemeld worden.
Daarnaast: het moge duidelijk zijn waarom deze update geplaatst werd, dat was niet omdat iedereen blij was, maar omdat het veel leuker is om er opmerkingen over te kunnen maken...
En dit slaat dus nergens op, wil je niet dat iemand er mee aan de haal gaat moet je het niet op een openbaar forum zetten, dat zijn de risico's nu eenmaal. Je weet van te voren dat anderen kunnen meelezen, als je niet wilt dat het ergens anders terecht komt moet je het mi niet eens plaatsen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dus diegene waar een update over gedaan wordt heeft dat maar te accepteren? Nou wordt 'ie helemaal mooi
En dat iets op internet staat is geen vrijbrief om er dan maar mee aan de haal te gaan.
Ik herhaal het nog maar eens een keertje..
quote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
ja, als er tijdens de zwangerschap meegepost is in OUDquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:37 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, er is vaker een update geplaats vanaf een ander subforum van geboortes waar men hier in OUD nog niks van wist. En het lijkt mij zeer onlogisch om eerst een dm/pm te doen met de vraag mag ik een update posten, dan sla je wat mij betreft de plank mis met zo'n topic. Maar dat zal vast aan mijn blonde haren liggen dat ik het niet snap.
En dat je het niet hoeft te verwachten, wil niet zeggen dat het niet voor kan komenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:37 schreef droomvrouwtje het volgende:
En misschien moet jullie je eigen policy eens doorlezen: policy
[..]
[..]
Als ik me alles aan moest trekken wat in mijn ogen anders zou kunnen zou ik aan een maagkwaal/hartaanval overlijden binnen afZienbare tijd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik vraag me nooit af of mijn mening iets toevoegt want dat doet het nooital kan je niet ontkennen dat ik gewoon zeg wat 80% denkt. Wellicht zijn het mijn hormonen maar ik trek me dit echt aan, t gedoe met die kinderen, mannen en ieder jaar weer een zwangerschap erbij die dan wel of niet afgebroken moet worden.. en ja dat wil ik graag ventileren..en met mij tig anderen alleen doen die dat elders online en niet rechtstreeks in een topic hier. ik snap dat echt voor jullie lastig is om leiding te houden, maar nu wordt het alleen nog maar groter, net als toen met dat bevallingsverhaal van sorbo. 1 klik en er was geen probleem geweest.
het blijft een discussieforum toch, als iedereen elkaar zou gaan pmén en reageren op elkaar via dm dan in topics.. wat hebben we dan nog te doen? Overigens ben ik wel klaar hoor, denk ik. tot ze weer zwanger isquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dus? Wat is je voorstel?
Een bash hier op pvaxlie-topic?
Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Wat zou je ervan zeggen als je je zorgen eens netjes op een rijtje zou zetten in een pm aan pvoess? Waarom moet heel fok ervan meegenieten wat jij vindt?
Tja, je moet niet verwachten dat het weggehaald wordt hoor!quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:39 schreef Vicky het volgende:
ff tussen de discussie door hoor..
OUD / Van kleuter tot puber deel 96
is dit nodig?
Geen idee, zou kunnen. Maar Pvoesss post toch ook in OUD wat is nu het verschil?? Ze post toch in OUD en ergens anders staat dat ze zwanger is, ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, als er tijdens de zwangerschap meegepost is in OUDKlein detail wat je over het hoofd ziet.
Ow, dus als jij zwanger bent, en je buurvrouw weet het omdat ze van die flessen ziet staan, vind je het niet erg als ze het je hele omgeving vast verteld?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:41 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen. Maar Pvoesss post toch ook in OUD wat is nu het verschil?? Ze post toch in OUD en ergens anders staat dat ze zwanger is, ik zie het probleem niet.
En ja ik ben het er mee eens dat de toon van de update anders kon de eerste keer, de 2e keer was er niks mis mee. Gezeik en gezever om niks dan.
We verwijderen geen posts die mensen over zichzelf plaatsen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:37 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, er is vaker een update geplaats vanaf een ander subforum van geboortes waar men hier in OUD nog niks van wist. En het lijkt mij zeer onlogisch om eerst een dm/pm te doen met de vraag mag ik een update posten, dan sla je wat mij betreft de plank mis met zo'n topic. Maar dat zal vast aan mijn blonde haren liggen dat ik het niet snap.
[..]
En dit slaat dus nergens op, wil je niet dat iemand er mee aan de haal gaat moet je het niet op een openbaar forum zetten, dat zijn de risico's nu eenmaal. Je weet van te voren dat anderen kunnen meelezen, als je niet wilt dat het ergens anders terecht komt moet je het mi niet eens plaatsen.
En misschien moet jullie je eigen policy eens doorlezen: policy
[..]
[..]
Nee, want als ik niet wil dat mijn hele omgeving het weet zou ik die flessen niet buiten zetten..quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dus als jij zwanger bent, en je buurvrouw weet het omdat ze van die flessen ziet staan, vind je het niet erg als ze het je hele omgeving vast verteld?
Ze stonden niet buitenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Nee, want als ik niet wil dat mijn hele omgeving het weet zou ik die flessen niet buiten zetten..
Dan had ik ze beter moeten verstoppen, als ik wil dat iemand het niet weet zou ik er echt voor zorgen dat dingen niet in het zicht staan, irl of op internetquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze stonden niet buitenJe buurvrouw zag er een glimp van toen ze een bakje suiker kwam lenen.
Nee er was een nieuwe update en paxlie verzocht het weg te halen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:41 schreef Pvoesss het volgende:
Dat verzoek is er ook niet gedaan.![]()
Enige wat er was is een melding van Paxlie dat het wat hem betreft niet hoeft.
Nadat alles al weg was
Ik heb alleen maar cola, geen popcorn, daar gaat het misquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef Luigi het volgende:
Dames, dames... Zelfs ik begin het een beetje plaatsvervangend gênant te vinden allemaal.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
We verwijderen geen posts die mensen over zichzelf plaatsen.
Een ongewenste update valt daar dus logischerwijs niet onder.
Anders zou iedereen alles kunnen updaten wat hij tegenkwam.
Het pdatetopic is er om snel terug te kunnen zoeken wat er gebeurd is op het forum als je bijvoorbeeld op vakantie geweest bent. Updates zijn niet! verplicht.
Een update is idd niet verplicht, soms word er niet altijd een update geplaatst omdat anderen het niet lezen of zich niet verbonden voelen met een user.quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had.
Dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee er was een nieuwe update en paxlie verzocht het weg te halen.
Maakt mij niet uit maar wat je zegt klopt niet helemaal.
Aan mijn leeskwaliteiten mankeert niet zoveel hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
[..]
Een update is idd niet verplicht, soms word er niet altijd een update geplaatst omdat anderen het niet lezen of zich niet verbonden voelen met een user.
Maar lees de geqoute tekst nog eens!!!!
ja, ik lees het. Bij het updatetopic is het al vanaf het begin gebruik door user niet gewenste updates weg te halen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
[..]
Een update is idd niet verplicht, soms word er niet altijd een update geplaatst omdat anderen het niet lezen of zich niet verbonden voelen met een user.
Maar lees de geqoute tekst nog eens!!!!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:43 schreef Keshet het volgende:
En echt, ik hoop oprecht dat jullie alle vijf gelukkig worden samen en dat je huidige vriend lang de vader mag zijn van jullie kind.
Zou kunnen, bij mij weten is het volgens mij 1x voor gekomen toen Mijsje in scheiding lag. Alle andere keren is het mij niet opgevallen of blijkbaar niet boeiend omdat er niet zo spastisch overgedaan werdquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik lees het. Bij het updatetopic is het al vanaf het begin gebruik door user niet gewenste updates weg te halen.
Het valt nu vooral op omdat anderen er zo nodig meteen hun mening over moesten geven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:52 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Zou kunnen, bij mij weten is het volgens mij 1x voor gekomen. Alle andere keren is het mij niet opgevallen of blijkbaar niet boeiend omdat er niet zo spastisch overgedaan werd
Ja, daar hadden toen alleen de user die het betrof een probleem mee en niet de rest van het forumquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:52 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Zou kunnen, bij mij weten is het volgens mij 1x voor gekomen toen Mijsje in scheiding lag. Alle andere keren is het mij niet opgevallen of blijkbaar niet boeiend omdat er niet zo spastisch overgedaan werd
Misschien was er met de toon niks mis, maar dat maakt het nog steeds een ongewenste update.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:55 schreef droomvrouwtje het volgende:
De rest van het forum valt er over omdat er zo spastisch mee om word gegaan. Geen update willen, niet posten in Z&G. Liever willen we het prive houden, maar dan wel een buikfoto plaatsen. Ja logisch dat bijv ik daar op ga reageren, dan moet je wat mij betreft niet gaan lopen zeiken.
Waar ik nogmaals aan geef dat de toon van een update de muziek maakt, maar met de 2e update was niks mis
Nee, er was een update geplaatst met een toon. Die is verwijderd vanwege de toon en meteen werd er gesteigerd in FB. Toen er gemeld werd dat het om de toon ging, werd de update nogmaals geplaatst, met nog steeds iets van een toon. Pas daarna (!!!) werd er gemeld dat de update niet nodig was, maar toen was het leed al geschied.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:55 schreef droomvrouwtje het volgende:
De rest van het forum valt er over omdat er zo spastisch mee om word gegaan. Geen update willen, niet posten in Z&G. Liever willen we het prive houden, maar dan wel een buikfoto plaatsen. Ja logisch dat bijv ik daar op ga reageren, dan moet je wat mij betreft niet gaan lopen zeiken.
Waar ik nogmaals aan geef dat de toon van een update de muziek maakt, maar met de 2e update was niks mis
Dat snap ik!quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb een soort omgekeerde binnenstebuiten deja vu.
Och ja. Er gebeuren daar wel meer dingen ongewenst. Een meer of minder maakt dan ook niet uit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Misschien was er met de toon niks mis, maar dat maakt het nog steeds een ongewenste update.
Pleur op, der zat geen enkele toon in die update van mij.. Ja de bedoeling was duidelijk, maar van een toon of iets dergelijk kun je het niet betichten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, er was een update geplaatst met een toon. Die is verwijderd vanwege de toon en meteen werd er gesteigerd in FB. Toen er gemeld werd dat het om de toon ging, werd de update nogmaals geplaatst, met nog steeds iets van een toon. Pas daarna (!!!) werd er gemeld dat de update niet nodig was, maar toen was het leed al geschied.
Toen ging er cola over mijn schermquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Pleur op, der zat geen enkele toon in die update van mij.. Ja de bedoeling was duidelijk, maar van een toon of iets dergelijk kun je het niet betichten.
Ik vind het wel apart trouwens dat jij nu zo op komt voor je mede-moraalridder, terwijl je er zelf de laatste tijd als de kippen bij bent om alles wat los en vastgepiest wordt te updaten hier en je maakt mij niet wijs dat je eerst toestemming vraagt van betreffende users want de pies is nauwelijks opgedroogd en het staat er al.
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Pleur op, der zat geen enkele toon in die update van mij.. Ja de bedoeling was duidelijk, maar van een toon of iets dergelijk kun je het niet betichten.
Ik vind het wel apart trouwens dat jij nu zo op komt voor je mede-moraalridder, terwijl je er zelf de laatste tijd als de kippen bij bent om alles wat los en vastgepiest wordt te updaten hier en je maakt mij niet wijs dat je eerst toestemming vraagt van betreffende users want de pies is nauwelijks opgedroogd en het staat er al.
en daarom is er dus een soort weghaal garantie voor users die dat niet zo gewenst vinden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dequote:Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
And the Darwin Award goes to....quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Dezei genoeg.
Ik zeg nergens dat ik toestemming vraag als men het hier in OUD gewoon zelf post hoor.
Waar heb je het haar allemaal zien posten dan? En denk om je tijdlijn, die zit wat in de war.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef Keshet het volgende:
Buuf, dat stuk is duidelijk.
Maar is het niet wat hypocriet om echt overal en nergens te posten dat je zwanger bent, buikfoto's te posten, en dan te verzoeken om een update weg te halen?
Ook zonder die update weet iedereen wel dat Pvoesss zwanger is van Paxlie.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef Keshet het volgende:
Buuf, dat stuk is duidelijk.
Maar is het niet wat hypocriet om echt overal en nergens te posten dat je zwanger bent, buikfoto's te posten, en dan te verzoeken om een update weg te halen?
Ook zonder die update weet iedereen wel dat Pvoesss zwanger is van Paxlie.
Dan is dit topic je jurisprudentie denk ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:10 schreef droomvrouwtje het volgende:
@Buuf staat dat dan ergens dat we die garantie hebben dat updates verwijderd worden als ze niet gewenst zijn?? Ik zou hier graag dan een linkje van willen hebben voor het het geval er een update geplaatst word zonder mijn toestemming
Da's dr standaard icoon.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Dezei genoeg. En als de bedoeling duidelijk was, is het dan niet net zo triest?
Ik zeg nergens dat ik toestemming vraag als men het hier in OUD gewoon zelf post hoor.
Nee, mijn tijdlijn is niet in de war. Ik heb vanmiddag een update gepost en die werd zonder pardon weggehaald, zelfs zonder een berichtje van de mods. Pas na mijn tweede update kreeg ik de melding dat de personen waar de updates over gingen liever geen updates hadden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Waar heb je het haar allemaal zien posten dan? En denk om je tijdlijn, die zit wat in de war.
Dan was jouw update zelfs de derde update en de vierde. En kwam de buikfoto dus mogelijk zelfs pas nadat er voor de vierde keer geprobeerd is mensen in de zeik te zetten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:14 schreef Keshet het volgende:
[..]
Nee, mijn tijdlijn is niet in de war. Ik heb vanmiddag een update gepost en die werd zonder pardon weggehaald, zelfs zonder een berichtje van de mods. Pas na mijn tweede update kreeg ik de melding dat de personen waar de updates over gingen liever geen updates hadden.
Maar, nu blijkt weer dat Pax alleen maar gezégd heeft dat het voor hem niet hóeft. Dat is blijkbaar niet hetzelfde als een verzoek. Ergo, de updates kunnen terug?
Sinds wanneer is het melden van een zwangerschap hetzelfde als het in de zeik nemen van mensen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan was jouw update zelfs de derde update en de vierde. En kwam de buikfoto dus mogelijk zelfs pas nadat er voor de vierde keer geprobeerd is mensen in de zeik te zetten.
De manier waarop zwangerschappen hier gemeld worden, heeft daar wel veel van weg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:18 schreef Keshet het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het melden van een zwangerschap hetzelfde als het in de zeik nemen van mensen?
Dan ben jij hier wel de opperafzeiker zeker? Wat Lijnloos al zei, jij post tegenwoordig al bijna voordat mensen klaar zijn met testen.
Lees wat Lijnloos zelf aangeeft over haar updatequote:Op donderdag 11 juli 2013 20:19 schreef droomvrouwtje het volgende:
@troel ik vind het nog al een valse aanname om te zeggen dat ze Pvoesss in de zeik willen zetten. Bij een nette update lijkt me dat niet de intentie
Niet eens, tis toch echt zo, al maanden!quote:
Wat was er anders aan mijn post dan aan jouw gemiddelde post? Serieus? Je hebt ze waarschijnlijk niet eens gezien, zo snel waren ze weg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:19 schreef Troel het volgende:
[..]
De manier waarop zwangerschappen hier gemeld worden, heeft daar wel veel van weg.
Ah en bij alle andere meldingen van zwangerschappen pas je hem wel aan, maar bij deze niet...quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:20 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Niet eens, tis toch echt zo, al maanden!
Maar goed, als jij vin dat dat de toon zet in al mijn berichten, prima!
Lees gewoon eens wat Lijnloos zelf zegt. En waarom een update posten als de persoon om wie het gaat al heeft aangegeven dat hij het niet wil? "Oeps, dat heb ik niet gezien?" Iedereen was er anders als de kippen hier bij om te reageren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Troel je gaat er automagisch vanuit dat het om mensen in de zeik te zetten is. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?
Niet iedereen heeft slechte intenties
gewoon nieuwsgierigmodus/ waarom in vredesnaam moeten ze op je werk je nicknaam weten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:28 schreef Paxlie het volgende:
Wij zijn niet degene die het op FOK! hebben geplaatst en het feit dat mijn nickname op mijn werk ook bekend is is ook niet altijd even handig maar dat was een bewuste keuze van mij. Net zoals dit dus ook een keuze van ons is om het niet in het update topic te willen. Het is ook niet zomaar overal op social media gemeld voor het op FOK! stond. Daarbij zijn onze social media prive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |