abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:35:14 #226
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128844812
edit; op de man spelen is nergens voor nodig

[ Bericht 93% gewijzigd door De_Taartjesfee op 11-07-2013 19:40:15 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:35:52 #227
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128844837
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:33 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik vraag me nooit af of mijn mening iets toevoegt want dat doet het nooit :D al kan je niet ontkennen dat ik gewoon zeg wat 80% denkt. Wellicht zijn het mijn hormonen maar ik trek me dit echt aan, t gedoe met die kinderen, mannen en ieder jaar weer een zwangerschap erbij die dan wel of niet afgebroken moet worden.. en ja dat wil ik graag ventileren..en met mij tig anderen alleen doen die dat elders online en niet rechtstreeks in een topic hier. ik snap dat echt voor jullie lastig is om leiding te houden, maar nu wordt het alleen nog maar groter, net als toen met dat bevallingsverhaal van sorbo. 1 klik en er was geen probleem geweest.
Dus? Wat is je voorstel?
Een bash hier op pvaxlie-topic?

Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

Wat zou je ervan zeggen als je je zorgen eens netjes op een rijtje zou zetten in een pm aan pvoess? Waarom moet heel fok ervan meegenieten wat jij vindt?
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:37:23 #228
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128844887
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar het is toch te zot voor woorden dat als Pietje ergens in R&P meldt zwanger te zijn (beetje bijzondere naamkeuze trouwens), dat dat dan meteen een update in OUD moet zijn. Ik vind het niet meer dan normaal dat iemand zelf in OUD meldt dat hij of zij ouder hoopt te worden. Dat een bevalling vervolgens gemeld wordt als iemand hier meegeschreven heeft, maar alleen daar een update plaatst, daar kan ik inkomen, maar een zwangerschap, nee sorry, dat vind ik wat ver gaan. Of alle zwangerschappen moeten gemeld worden.
Daarnaast: het moge duidelijk zijn waarom deze update geplaatst werd, dat was niet omdat iedereen blij was, maar omdat het veel leuker is om er opmerkingen over te kunnen maken...
Daar ben ik het niet mee eens, er is vaker een update geplaats vanaf een ander subforum van geboortes waar men hier in OUD nog niks van wist. En het lijkt mij zeer onlogisch om eerst een dm/pm te doen met de vraag mag ik een update posten, dan sla je wat mij betreft de plank mis met zo'n topic. Maar dat zal vast aan mijn blonde haren liggen dat ik het niet snap.

quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Dus diegene waar een update over gedaan wordt heeft dat maar te accepteren? Nou wordt 'ie helemaal mooi :D

En dat iets op internet staat is geen vrijbrief om er dan maar mee aan de haal te gaan.
Ik herhaal het nog maar eens een keertje..
En dit slaat dus nergens op, wil je niet dat iemand er mee aan de haal gaat moet je het niet op een openbaar forum zetten, dat zijn de risico's nu eenmaal. Je weet van te voren dat anderen kunnen meelezen, als je niet wilt dat het ergens anders terecht komt moet je het mi niet eens plaatsen.

En misschien moet jullie je eigen policy eens doorlezen: policy

quote:
Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
Be happy with the little things in life
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:37:59 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_128844897
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:37 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, er is vaker een update geplaats vanaf een ander subforum van geboortes waar men hier in OUD nog niks van wist. En het lijkt mij zeer onlogisch om eerst een dm/pm te doen met de vraag mag ik een update posten, dan sla je wat mij betreft de plank mis met zo'n topic. Maar dat zal vast aan mijn blonde haren liggen dat ik het niet snap.

ja, als er tijdens de zwangerschap meegepost is in OUD ;) Klein detail wat je over het hoofd ziet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:38:20 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_128844902
[weggeedit]

[ Bericht 97% gewijzigd door De_Taartjesfee op 11-07-2013 19:40:33 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128844937
ff tussen de discussie door hoor..

OUD / Van kleuter tot puber deel 96
is dit nodig?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:39:36 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_128844944
quote:

[..]

[..]

En dat je het niet hoeft te verwachten, wil niet zeggen dat het niet voor kan komen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:39:37 #233
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128844945
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:33 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik vraag me nooit af of mijn mening iets toevoegt want dat doet het nooit :D al kan je niet ontkennen dat ik gewoon zeg wat 80% denkt. Wellicht zijn het mijn hormonen maar ik trek me dit echt aan, t gedoe met die kinderen, mannen en ieder jaar weer een zwangerschap erbij die dan wel of niet afgebroken moet worden.. en ja dat wil ik graag ventileren..en met mij tig anderen alleen doen die dat elders online en niet rechtstreeks in een topic hier. ik snap dat echt voor jullie lastig is om leiding te houden, maar nu wordt het alleen nog maar groter, net als toen met dat bevallingsverhaal van sorbo. 1 klik en er was geen probleem geweest.
Als ik me alles aan moest trekken wat in mijn ogen anders zou kunnen zou ik aan een maagkwaal/hartaanval overlijden binnen afZienbare tijd. :D maar dat zal mijn leeftijd wel zijn. Hallo oudwijffactor. :')

En ik maak niks groter. Echt niet. Ik blijf bij wat ik gedaan heb en sta daar volledig achter. Ik verbaas me over de rechten die iedereen meent te hebben op een update of het geven van zijn mening.

En tja, omdat ik er achter sta vind ik het niet lastig leiding te houden. Ik snap jullie punt volkomen en snap de frustratie dat er nu niet een plek is om die te ventileren. Maar dat maakt een update niet 'moeten'
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_128844950
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Dus? Wat is je voorstel?
Een bash hier op pvaxlie-topic?

Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

Wat zou je ervan zeggen als je je zorgen eens netjes op een rijtje zou zetten in een pm aan pvoess? Waarom moet heel fok ervan meegenieten wat jij vindt?
het blijft een discussieforum toch, als iedereen elkaar zou gaan pmén en reageren op elkaar via dm dan in topics.. wat hebben we dan nog te doen? Overigens ben ik wel klaar hoor, denk ik. tot ze weer zwanger is
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:40:25 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_128844968
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:39 schreef Vicky het volgende:
ff tussen de discussie door hoor..

OUD / Van kleuter tot puber deel 96
is dit nodig?
Tja, je moet niet verwachten dat het weggehaald wordt hoor!
(o wacht, misschien toch wel?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:41:01 #236
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128844987
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:37 schreef Troel het volgende:

[..]

ja, als er tijdens de zwangerschap meegepost is in OUD ;) Klein detail wat je over het hoofd ziet.
Geen idee, zou kunnen. Maar Pvoesss post toch ook in OUD wat is nu het verschil?? Ze post toch in OUD en ergens anders staat dat ze zwanger is, ik zie het probleem niet.

En ja ik ben het er mee eens dat de toon van de update anders kon de eerste keer, de 2e keer was er niks mis mee. Gezeik en gezever om niks dan.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:41:40 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_128845005
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:41 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Geen idee, zou kunnen. Maar Pvoesss post toch ook in OUD wat is nu het verschil?? Ze post toch in OUD en ergens anders staat dat ze zwanger is, ik zie het probleem niet.

En ja ik ben het er mee eens dat de toon van de update anders kon de eerste keer, de 2e keer was er niks mis mee. Gezeik en gezever om niks dan.
Ow, dus als jij zwanger bent, en je buurvrouw weet het omdat ze van die flessen ziet staan, vind je het niet erg als ze het je hele omgeving vast verteld?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128845006
Dat verzoek is er ook niet gedaan. :)
Enige wat er was is een melding van Paxlie dat het wat hem betreft niet hoeft.
Nadat alles al weg was :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:42:36 #239
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128845038
quote:

[..]

[..]

En dit slaat dus nergens op, wil je niet dat iemand er mee aan de haal gaat moet je het niet op een openbaar forum zetten, dat zijn de risico's nu eenmaal. Je weet van te voren dat anderen kunnen meelezen, als je niet wilt dat het ergens anders terecht komt moet je het mi niet eens plaatsen.

[..]

[..]

We verwijderen geen posts die mensen over zichzelf plaatsen.
Een ongewenste update valt daar dus logischerwijs niet onder.
Anders zou iedereen alles kunnen updaten wat hij tegenkwam.
Het pdatetopic is er om snel terug te kunnen zoeken wat er gebeurd is op het forum als je bijvoorbeeld op vakantie geweest bent. Updates zijn niet! verplicht.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_128845053
Over die update snap ik overigens wel. tís niet op verzoek en meer een boodschap tot publieke schande ..het was vast hun intentie om t angstvallig stil te houden enzo. Maar daarna werden er posts delete en aangepast, dat vind ik wel vreemd
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:43:10 #241
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_128845059
Uhm, maar mogen de updates over mij dan nog weg? Ik heb er ook niet om gevraagd.

als je niet wil dat de werkgever van je vriend dingen leest die je niet wil delen dan moet je ze niet posten. Echt, dat is geen raketkunde...
Je hele privéleven is hier terug te vinden, met alle ups en downs, zonder daar moeite voor te doen.

En echt, ik hoop oprecht dat jullie alle vijf gelukkig worden samen en dat je huidige vriend lang de vader mag zijn van jullie kind.

[ Bericht 26% gewijzigd door debuurvrouw op 11-07-2013 19:48:03 ]
A grand adventure has begun.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:43:27 #242
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128845066
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:41 schreef Troel het volgende:

[..]

Ow, dus als jij zwanger bent, en je buurvrouw weet het omdat ze van die flessen ziet staan, vind je het niet erg als ze het je hele omgeving vast verteld?
Nee, want als ik niet wil dat mijn hele omgeving het weet zou ik die flessen niet buiten zetten..
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:44:04 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_128845076
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:43 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Nee, want als ik niet wil dat mijn hele omgeving het weet zou ik die flessen niet buiten zetten..
Ze stonden niet buiten ;) Je buurvrouw zag er een glimp van toen ze een bakje suiker kwam lenen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:44:36 #244
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128845095
Oeh. Nu begint de poëzie.

*smul*
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:45:18 #245
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128845113
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef Troel het volgende:

[..]

Ze stonden niet buiten ;) Je buurvrouw zag er een glimp van toen ze een bakje suiker kwam lenen.
Dan had ik ze beter moeten verstoppen, als ik wil dat iemand het niet weet zou ik er echt voor zorgen dat dingen niet in het zicht staan, irl of op internet
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:45:22 #246
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128845117
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:41 schreef Pvoesss het volgende:
Dat verzoek is er ook niet gedaan. :)
Enige wat er was is een melding van Paxlie dat het wat hem betreft niet hoeft.
Nadat alles al weg was :)
Nee er was een nieuwe update en paxlie verzocht het weg te halen.
Maakt mij niet uit maar wat je zegt klopt niet helemaal.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:45:38 #247
37295 Luigi
mario pls
pi_128845129
Dames, dames... Zelfs ik begin het een beetje plaatsvervangend gênant te vinden allemaal :').
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:45:58 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_128845141
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef Luigi het volgende:
Dames, dames... Zelfs ik begin het een beetje plaatsvervangend gênant te vinden allemaal :').
Ik heb alleen maar cola, geen popcorn, daar gaat het mis :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:47:39 #249
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128845196
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

We verwijderen geen posts die mensen over zichzelf plaatsen.
Een ongewenste update valt daar dus logischerwijs niet onder.
Anders zou iedereen alles kunnen updaten wat hij tegenkwam.
Het pdatetopic is er om snel terug te kunnen zoeken wat er gebeurd is op het forum als je bijvoorbeeld op vakantie geweest bent. Updates zijn niet! verplicht.
quote:
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had.
Een update is idd niet verplicht, soms word er niet altijd een update geplaatst omdat anderen het niet lezen of zich niet verbonden voelen met een user.
Maar lees de geqoute tekst nog eens!!!!
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:47:57 #250
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_128845206
Tis dat ik niet van popcorn houd, maar anders....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')