90% van de baan is tunnel. Dit is volgens mij het controle centrum, een ander bekend punt is bij de brug over een of andere rivier hierquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:44 schreef arkkey het volgende:
Die Jappen zijn ook weer aardig bezig met hun Shinkansen maglev zo te zien.
http://www.tokyotimes.com(...)ure-tested-in-japan/
Is dat punt waar die foto genomen is bij het artikel de enige plek waar je die maglev kan zien ofzo? Youtube filmpjes die ik van dat ding zie zijn ook eigenlijk altijd wel vanaf dat punt gefilmd. Staan ook filmpjes online van 500km/h in zo'n maglev dus wat er nieuw is aan deze tests weet ik ook niet eigenlijk
[ afbeelding ]
is het de reis waard geweest?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt, die accus is totaal niet over gesproken
Och, het heeft natuurlijk wel overdreven veel geld gekost. Maar ik zat me toch al maaaanden kapot te vervelen thuis. Had wel weer eens zin in een spontane bazenactiequote:
Kan je over 50 jaar in het spoorwegmuseum naast de V250 gaan staan en zeggen dat jij nog bij een persconferentie van de al 49 jaar failliet zijnde fabrikant bent geweest. Is ook wat waard.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, het heeft natuurlijk wel overdreven veel geld gekost. Maar ik zat me toch al maaaanden kapot te vervelen thuis. Had wel weer eens zin in een spontane bazenactieGewoon, omdat het kan
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, het heeft natuurlijk wel overdreven veel geld gekost. Maar ik zat me toch al maaaanden kapot te vervelen thuis. Had wel weer eens zin in een spontane bazenactieGewoon, omdat het kan
dat is waar.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dit schrale hotel heeft geen bar. En een kroegcultuur hebben ze hier niet echt. Ga maar eens vroeg naar bed straks.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Smaakt het bier/de wijn?
2 bordjes. En de mooiste chicks liepen gisteravond in Eindhovenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is waar.
Heb je al nieuwe bordjes gescoord en mooie chicks gezien?
Faaaaaaaaal.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dit schrale hotel heeft geen bar. En een kroegcultuur hebben ze hier niet echt. Ga maar eens vroeg naar bed straks.
gehehe, Wel nummers gescoord hoop ik?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 bordjes. En de mooiste chicks liepen gisteravond in Eindhoven
morgenochtendquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Faaaaaaaaal.
Wanneer ga je weer naar NL?
Nja, ik had wat wijn kunnen halen mss. Maar koelen kun je hier ook niks. En Napoli is eigenlijk gewoon geen prettige stad, zeker niet Nu de avond valt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
toen ik in Italië was gingen we iedere dag drank inslaan bij de supermarkt en dan 's avonds op de pleintjes of bij de fonteintjes opzuipen
Ja. Ik zou wel ff wat treintjes meepikken ofzo ja. Of de stad ff bezocht. Ofzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je bent echt alleen maar voor die persco naar Napels gegaan, wat een baas
Ja goed hequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je bent echt alleen maar voor die persco naar Napels gegaan, wat een baas
ben er zelf alleen overdag geweest en 's avonds de nachttrein naar München ingedoken. Is al weer ruim tien jaar geleden dat ik er wasquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, ik had wat wijn kunnen halen mss. Maar koelen kun je hier ook niks. En Napoli is eigenlijk gewoon geen prettige stad, zeker niet Nu de avond valt.
Was ook wel het plan op zich, maar ik was best brak vanochtend. Was allang blij dat ik om 10 uur al kon inchecken, heb eerst twee uur bijgeslapenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja. Ik zou wel ff wat treintjes meepikken ofzo ja. Of de stad ff bezocht. Ofzo.
Dat is wel de volgorde om het in te vragenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je al nieuwe bordjes gescoord en mooie chicks gezien?
voor Fles wel jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel de volgorde om het in te vragen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel de volgorde om het in te vragen.
Ligt er ook een beetje aan waar je zit. Stationsplein? Gribusbuurt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, ik had wat wijn kunnen halen mss. Maar koelen kun je hier ook niks. En Napoli is eigenlijk gewoon geen prettige stad, zeker niet Nu de avond valt.
Ik zou niet inzien waarom een discussie die publiek gestart is, _Nottament_ door zelf context te plaatsen niet publiekelijk afgemaakt kan worden. Ik heb dit soort verzoek van u al eerder zien bijkomen en ik weiger daar in mee te gaan, als ik dan op mijn bek moet gaan doe ik het ook graag publiekelijk, dus wat mij betreft gewoon op het forumquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:08 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Eh, volgens mij had ik al mijn spijt betuigd. Over de inhoud wil ik best effe per PM praten, maar ik wil niet verder publiekelijk in deze vlek roeren.
Jaquote:
Ik moes zo hard lachen toen ik dit las, vooral dan "enzo"quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ging best okee. Iemand struikelde over een microfoon-draad en zo.
Sorry, maar ik ga nog geneens klikken, ik heb nooit begrepen waarom de teksten nooit hier op het forum geplaatst kunnen worden eigenlijk en brieven van de overheid dan weer wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:51 schreef DriekOplopers het volgende:
Nog even over een bericht op voorbeterov.nl over die meneer van de NS die het zo naar zijn zin had in Italie. Ik heb mij de kritiek wel aangetrokken, en er nog eens rustig over nagedacht. Ik kom toch tot de conclusie dat ik het niet zo fout had gedaan als ik eerst -overdonderd door de kritiek- dacht.
Het is maar ten dele waar dat hij op persoonlijke titel twittert. Hij is niet op vakantie, maar voor zijn werk in Italië en twittert over zijn ervaringen terwijl hij dus namens de NS daar zit. Dan kun je het niet zomaar afdoen met “het is privé”.
Dat hij lekker in het zonnetje zit met een roseetje, is nog tot daar aan toe. Maar hij twittert ook over het uitzicht van zijn luxe villa, omgeven met cipressen. Je hoort mij niet zeggen, dat een toezichthouder om soberheidsredenen in een jeugdherberg hoeft te bivakkeren. Maar:
NS vergoedt aan zijn personeel niet de kosten van luxe villa’s. MVBOV heeft ook moeten constateren dat het toezicht tijdens de bouw -mede door deze meneer De Leeuw dus- onvoldoende is geweest, gezien de toestand van de geleverde producten. En de Fyra-reiziger staat in de kou. Op dat moment wordt de vraag, wie die luxe villa eigenlijk heeft betaald, beslist opportuun. Want als AnsaldoBreda dat heeft betaald, is er op zijn minst sprake van de schijn van beïnvloeding. En dan zeg ik het heel heel heel erg voorzichtig.
En nogmaals: het is de heer De Leeuw zélf die deze terechte vraag over zichzelf heeft afgeroepen met zijn ondoordachte getwitter. Hij heeft zitten opscheppen over zijn "luxe villa" en dat heeft zich tegen hem gekeerd. Ook wel een beetje zijn eigen schuld dus…
Wel is de tekst van het bericht na opheldering door, en in overleg met de NS aangepast:
http://www.voorbeterov.nl/130606.php
Sorry, maar Dit dusquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:16 schreef James1988 het volgende:
Misschien is die 'luxe met cipressen omgeven villa' wel het bezit van hem of zijn familie, en gebruikt hij dat optrekje juist om de kosten te drukken.
Sorry Driek, maar je slaat hiermee een modderfiguur.
Als je italiaans kan:quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Verder, iemand een linkje waarom de perso intergraal is gezien, dat doe ik liever voor dat ik her en der stukjes ga kijken van RTL, NOS en RTBF....![]()
jup. Het is nu aan onafhankelijke instanties om uit te zoeken wat er precies gebeurd is en aan juristen om de zaak uit te vechten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:53 schreef James1988 het volgende:
Zoals verwacht, het moddergooien is begonnen:
NMBS: "Experts wijzen op structurele problemen aan Fyra"
Op Piazza Garibaldi winkelen is nooit echt een goed idee, nee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:38 schreef Sandrvich het volgende:
Op de piazza Garibaldi (voor het centraal station van Napels) kon ik een paar jaar geleden al "iPhones" (...gevuld met steengruis) krijgen, voordat de echte iPhone überhaupt in de winkel lag.![]()
Ik vind het wel echt een mooie actie Fles!Voor bordjes te schieten kun je ook nog met de Regionale terug naar Rome trouwens.
Lijkt alsof het in elk ander land goed gaat behalve hierquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:11 schreef James1988 het volgende:
Meanwhile, in één van de anderee landen aan de Middellandse Zee, zijn ze erg trots op de voltooiing van de hogesnelheidslijn tussen Barcelona en Figueras:
De lijn is nog niet helemaal af: omdat de energievoorziening in de regio ontoereikend is gelden er beperkingen. De maximumsnelheid ligt rond 200 km/h, en het aantal treinen dat tegelijkertijd op de HSL kan rijden is beperkt. Volgend jaar zou dat moeten worden opgelost.
Daar kunnen we op bouwen!twitter:FarshadBashir twitterde op donderdag 06-06-2013 om 22:21:39@SvVeldhoven @GroenLiesbeth @went1955 Komd door al die besuinigingen. reageer retweet
Je moet die tweet wel in de goede context lezen...quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:22 schreef b2py het volgende:
Daar kunnen we op bouwen!twitter:FarshadBashir twitterde op donderdag 06-06-2013 om 22:21:39@SvVeldhoven @GroenLiesbeth @went1955 Komd door al die besuinigingen. reageer retweet
![]()
Dat deed ik later pasquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:23 schreef arkkey het volgende:
[..]
Je moet die tweet wel in de goede context lezen...
Dat kan ietereen geheuren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:25 schreef Viezze het volgende:
Wel jammer dat een ander kamerlid wel een vrij opzichtige spelfout maakt
mja, als er tijdens het examen Nederlands al niet meer op gelet wordt ...quote:
Met het 'modderfiguur slaan' bedoel ik niet zo zeer dat je achtereenvolgende handelingen verkeerd zijn, ik ben van mening dat je er helemaal niet over had moeten beginnen. NS wijzen op hun verantwoordelijkheid en klaarblijkelijk gebrek aan (technisch) toezicht is terecht, maar door in te gaan op deze specifieke situatie wordt het veel te veel op de man gespeeld.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:17 schreef DriekOplopers het volgende:
@J88: En dan sla ík een modderfiguur. We hebben eerst melding gemaakt van het feit dat we opheldering bij NS hebben gevraagd (en het belang daarvan heb ik in een eerdere post hier al uitgelegd), en zodra die er eindelijk was, hebben we de reactie van de NS asap geplaatst. Kortom: zo adequaat mogelijk gehandeld. En dan sla ik een modderfiguur.
Nee, het is een 'interne' NS'er.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend is de meneer in kwestie een consultant, wat de situatie al anders maakt dan bij 'eigen' personeel.
Zeker weten? Uit zijn profiel begreep ik namelijk dat hij voorheen weliswaar bij NS heeft gewerkt, maar tegenwoordig als ZZP'er z'n brood verdient.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:31 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Nee, het is een 'interne' NS'er.
Nogmaals:quote:
En als zou je de onderste steen hiervan boven krijgen? Wie gaat er hier op het perron, op de trambaan, of bij de bushalte direct iets van merken? Ik denk het niet, het enige wat je misschien hier mee bereikt is dat je een gezin misschien (onnodig) nog meer naar de klote helptquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
dit soort geleuter gaat niet direkt het OV voor jan met de pet verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |