90% van de baan is tunnel. Dit is volgens mij het controle centrum, een ander bekend punt is bij de brug over een of andere rivier hierquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:44 schreef arkkey het volgende:
Die Jappen zijn ook weer aardig bezig met hun Shinkansen maglev zo te zien.
http://www.tokyotimes.com(...)ure-tested-in-japan/
Is dat punt waar die foto genomen is bij het artikel de enige plek waar je die maglev kan zien ofzo? Youtube filmpjes die ik van dat ding zie zijn ook eigenlijk altijd wel vanaf dat punt gefilmd. Staan ook filmpjes online van 500km/h in zo'n maglev dus wat er nieuw is aan deze tests weet ik ook niet eigenlijk
[ afbeelding ]
is het de reis waard geweest?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt, die accus is totaal niet over gesproken
Och, het heeft natuurlijk wel overdreven veel geld gekost. Maar ik zat me toch al maaaanden kapot te vervelen thuis. Had wel weer eens zin in een spontane bazenactiequote:
Kan je over 50 jaar in het spoorwegmuseum naast de V250 gaan staan en zeggen dat jij nog bij een persconferentie van de al 49 jaar failliet zijnde fabrikant bent geweest. Is ook wat waard.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, het heeft natuurlijk wel overdreven veel geld gekost. Maar ik zat me toch al maaaanden kapot te vervelen thuis. Had wel weer eens zin in een spontane bazenactieGewoon, omdat het kan
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, het heeft natuurlijk wel overdreven veel geld gekost. Maar ik zat me toch al maaaanden kapot te vervelen thuis. Had wel weer eens zin in een spontane bazenactieGewoon, omdat het kan
dat is waar.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dit schrale hotel heeft geen bar. En een kroegcultuur hebben ze hier niet echt. Ga maar eens vroeg naar bed straks.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Smaakt het bier/de wijn?
2 bordjes. En de mooiste chicks liepen gisteravond in Eindhovenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is waar.
Heb je al nieuwe bordjes gescoord en mooie chicks gezien?
Faaaaaaaaal.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dit schrale hotel heeft geen bar. En een kroegcultuur hebben ze hier niet echt. Ga maar eens vroeg naar bed straks.
gehehe, Wel nummers gescoord hoop ik?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 bordjes. En de mooiste chicks liepen gisteravond in Eindhoven
morgenochtendquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Faaaaaaaaal.
Wanneer ga je weer naar NL?
Nja, ik had wat wijn kunnen halen mss. Maar koelen kun je hier ook niks. En Napoli is eigenlijk gewoon geen prettige stad, zeker niet Nu de avond valt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
toen ik in Italië was gingen we iedere dag drank inslaan bij de supermarkt en dan 's avonds op de pleintjes of bij de fonteintjes opzuipen
Ja. Ik zou wel ff wat treintjes meepikken ofzo ja. Of de stad ff bezocht. Ofzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je bent echt alleen maar voor die persco naar Napels gegaan, wat een baas
Ja goed hequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je bent echt alleen maar voor die persco naar Napels gegaan, wat een baas
ben er zelf alleen overdag geweest en 's avonds de nachttrein naar München ingedoken. Is al weer ruim tien jaar geleden dat ik er wasquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, ik had wat wijn kunnen halen mss. Maar koelen kun je hier ook niks. En Napoli is eigenlijk gewoon geen prettige stad, zeker niet Nu de avond valt.
Was ook wel het plan op zich, maar ik was best brak vanochtend. Was allang blij dat ik om 10 uur al kon inchecken, heb eerst twee uur bijgeslapenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja. Ik zou wel ff wat treintjes meepikken ofzo ja. Of de stad ff bezocht. Ofzo.
Dat is wel de volgorde om het in te vragenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je al nieuwe bordjes gescoord en mooie chicks gezien?
voor Fles wel jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel de volgorde om het in te vragen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel de volgorde om het in te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |