Mja, misschien moet ik de volgende keer effe niet tot 3 tellen, maar tot 10.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dit dus. Die man is nu ongevraagd door de media gekielhaald, het nog eens dunnetjes overdoen (met of zonder naam doet er niet toe) is gewoon jammer.
Alternatief: http://www.ustream.tv/channel/ansaldo-breda/theaterquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:00 schreef Aardappelscheermes het volgende:
Volgens mij roken niet alleen de accu's van AnsaldoBreda maar ook hun webservers.
Mooi, hebben ze weer even geld om de RMA-gestuurde V250's te vergoeden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:30 schreef MaxMark het volgende:
Het laatste nieuws op de website stamt ook gewoon uit november vorig jaar hè.
[..]
De Amerikanen gaan dus ook kennis maken met deze toppers.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mooi, hebben ze weer even geld om de RMA-gestuurde V250's te vergoeden.
Maatschappij voor Beter OV toch? Als dat de doelstelling is gaat het om goed ov voor een acceptabele prijs. Of dat nou gebeurt met met hulp van medewerkers in villas, of de directie die elkaars bek verbouwen tot een draaiorgels, doet er dan toch niet toe?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:01 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Mja, misschien moet ik de volgende keer effe niet tot 3 tellen, maar tot 10.
Het valt niet mee om 100% scherp te blijven in de heksenketel waarin we ons als MVBOV nu bevinden.
Sick fuckstwitter:NS_online twitterde op donderdag 06-06-2013 om 15:03:27UPDATE Gouda: Politie heeft treinverkeer stilgelegd na bommelding. Fyra is toeslagvrij op 't hele traject. Reisplanner wordt bijgewerkt. #GD reageer retweet
twitter:NSCommunicatie twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 11:58:42We moeten van een aantal hogesnelheidstreinen af, maar we kunnen op Marktplaats alleen een categorie voor modeltreinen vinden? #durftevragen reageer retweet
twitter:NSCommunicatie twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 14:41:01De Fyra rijdt voorlopig niet, maar de politiek zet een vervangende parlementaire enquete in. De verwachte aankomsttijd is over een jaar of 2 reageer retweet
Eh, volgens mij had ik al mijn spijt betuigd. Over de inhoud wil ik best effe per PM praten, maar ik wil niet verder publiekelijk in deze vlek roeren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maatschappij voor Beter OV toch? Als dat de doelstelling is gaat het om goed ov voor een acceptabele prijs. Of dat nou gebeurt met met hulp van medewerkers in villas, of de directie die elkaars bek verbouwen tot een draaiorgels, doet er dan toch niet toe?
...het gehele traject van en naar gouda?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:05 schreef James1988 het volgende:
Sick fuckstwitter:NS_online twitterde op donderdag 06-06-2013 om 15:03:27UPDATE Gouda: Politie heeft treinverkeer stilgelegd na bommelding. Fyra is toeslagvrij op 't hele traject. Reisplanner wordt bijgewerkt. #GD reageer retweet
En dan is het zeker ook nog helemaal in het Italiaans.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
voorlopig is die persco Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:27 schreef GSMboy het volgende:
https://twitter.com/Ansal(...)090109296640/photo/1
Waar is Fles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |