SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en is jullie dit opgevallen (vader van d'Angelo - het dansertje)
Leuk shirt
Het is Oranje trouwens, zoals ik het nu op de printscreen zie lijkt het meer rood.
[ Bericht 3% gewijzigd door Karina op 12-09-2013 13:43:12 ]
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
Ik hoop echt dat er geen zanger(es) wordt gekozen. Ik heb me ge-unliked op AGT FB pagina. Wil niet gespoilerd worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Karina op 19-09-2013 18:13:04 ]
Ah wacht dat was ook ooit in een South Park aflevering, met aliens. Natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:43 schreef shiznuts het volgende:
Van die illegale klus-Mexicanen natuurlijk! Wij hebben Polen, zij Mexicanen (om stenen te leggen).
Ben ik het wel aardig mee eens eigenlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 18:43 schreef shiznuts het volgende:
Normaal kijk ik gelijk nadat de show online staat, maar had het nu ff druk.
Dus heb zojuist ff gekeken naar de finale, resultshow komt er ook aan.
Maar wat een grootse finale zeg.
Kenichi was waanzinnig, vooral met z'n eerder performde act.Die laatste had te weinig dimensie? De karakters waren wel geinig en 't was net een grote dancecrew bestaande uit alleen hem, maar miste een beetje de Kenichi-wow die we kenden (wat Mel B zei). Desondanks natuurlijk geweldig deze man!
Cami is om verliefd op te raken.
Taylor met z'n choir en vuurwerk was top!
Haha, z'n 'aliens'-grap vatte ik meteen!
Van die illegale klus-Mexicanen natuurlijk! Wij hebben Polen, zij Mexicanen (om stenen te leggen).
Maar 't was niet alsof ik gierde en brulde en er buikpijn aan overhield.
Heb verder echt totaal niks met Jimmy Rose. Collins Key vind ik ook geen ruk aan. Forte is best wel goed verder hoor. Maar het is net wat gezegd wordt, Jimmy klinkt als je doorsnee countryzanger en Forte klinkt als elke andere opera-zanggroep. En ik heb betere goochelacts gezien dan Collins. Wat hij doet zit absoluut geen wow-factor bij. En die neppe grijns op z'n smoel. Argh... daar kan ik echt slecht tegen, hè.
Taylor's materiaal is niet per se zo heel erg sterk. Maar die kop van die gast, daar moet ik altijd om lachen.Die komt nog wel bij een Comedy Central, College Humor, Funny or Die of iets terecht, maar winnen? Neuh. Cami horen en zien zingen is een genot. Erg tof dat ze zoveel is gegroeid in deze show, zonder dat ze een neppe popdiva van haar hebben gemaakt. Ze is een geweldig oprechte en bloedmooie vrouw. Maar wat we van Kenichi hebben gezien is van wereldklasse en pure entertainment. Die verdient gewoon de eerste plek.
SPOILER: niet lezen als je niet gespoiled wil worden!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf!![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al vond ik het niveau vrij hoog. Zeker in vergelijking met wat er bij Australia's got Talent nu te zien is, dat valt toch wel tegen.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Eens met je spoilerVooral wat je zegt over diegene die uiteindelijk derde is geworden.
Ik heb zelf al het geklets tussendoor geskipped, sommige optredens helemaal gekeken.Australia's Got Talent heeft wel het slechtste seizoen ooit nu. Moet je eens een paar oudere seizoenen terugkijken. Daar kon America's niet tegen op hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al vond ik het niveau vrij hoog. Zeker in vergelijking met wat er bij Australia's got Talent nu te zien is, dat valt toch wel tegen.![]()
Ik ben blijkbaar in het verkeerde seizoen ingestaptquote:Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef Faxie het volgende:
Australia's Got Talent heeft wel het slechtste seizoen ooit nu. Moet je eens een paar oudere seizoenen terugkijken. Daar kon America's niet tegen op hoor
Paar voorbeeldjes...quote:Op donderdag 19 september 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar in het verkeerde seizoen ingestaptIk las inderdaad al eerder van jullie dat de eerdere seizoenen veel beter waren.
Ik dan ook inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar in het verkeerde seizoen ingestapt[..]
Morgen even kijkenquote:
Over dat laatste, over Under the Dome hoef je niet meer te klagen in ieder gevalquote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik dan ook inderdaad.Maar daardoor waardeer ik zo'n finale als deze dan weer meer.
Was trouwens ook tof om jullie meningen telkens te lezen.Best sfeertje hier. Nu moet ik weer de-enthousiaseren, over naar normale tv-series en gaan klagen over het gezonken niveau daarvan.
HGT volg ik nietquote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen even kijken
[..]
Over dat laatste, over Under the Dome hoef je niet meer te klagen in ieder geval
Vanaf 26 oktober kunnen we trouwens zien wat Holland's Got Talent ons te bieden heeft.
Eerlijk gezegd kijk ik dat vooral vanwege de 'kneusjes'quote:Op donderdag 19 september 2013 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
HGT volg ik nietTriestheid ten top
Nouja ik zie liever mensen die wel iets kunnenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kijk ik dat vooral vanwege de 'kneusjes'![]()
Allemaal bedankt nogmaals, ik vond het erg leuk
Ach leedvermaak is ook wel leukquote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik zie liever mensen die wel iets kunnen
~ http://tvcountdown.com/s/america-s-got-talentquote:America's Got Talent
S09E01
Auditions (1)
3h 24m to go
Ik denk er preceis hetzelfde over hahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Weer een nieuwe, hè? Of ben ik de enige loser die dit kijkt?
Die comédienne was wel grappig.Tegenwoordig zie je ook heel veel lui die hebben voor 10 onderwerpen misschien een snel grapje, maar zij wist ergens bij te blijven, wat ik persoonlijk veel boeiender vind dan random oneliners.
En toen kwam Ghetto Houdini.![]()
![]()
G-E-W-E-L-D-I-G
Dat vind ik veel imposanter dan grote bombarie-acts.Daar ging het ook fout in BGT met die Darcy.
Rest van de acts zat wel wat bij op zich, maar niet om heel enthousiast over te raken. Sommige acts zijn nu eenmaal als een dubbeltje op straat vinden. Je kunt beter een diamanten ring vinden, niet? Word ook wel erg moe van mensen met van die hele sob stories. Wat boeit mij het hoe je verleden eruit zag. Je hebt talent of je hebt het niet, toch?
Wel een paar zielige verhalen zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 03:16 schreef shiznuts het volgende:
Had 'em al gedownload. Moet nog kijken.Klinkt goed.
~ http://piffthemagicdragon.com/about/piff-the-magic-dragon/quote:With over 12 million YouTube hits to his name, Piff has performed to hundreds of thousands of civilians in preposterous venues such as Radio City Music Hall, Shakespeare’s Globe, the O2, London and Sydney Opera house.
His solo show has had five record breaking runs at the Edinburgh Fringe, two sell-out seasons at Soho Theatre in London’s West End, a national tour of the UK and Australia.
He was the opening act for Mumford & Sons on their 17 date uk tour and has just completed a six month residency at The Cosmopolitan of Las Vegas in their flagship show Vegas Nocturne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |