Ik ben echt nét klaar voor vandaag. We zijn van 12.00 uur tot 22.30 uur bezig geweest hier.. We zijn nog niet eens op de helft, dus morgen wordt ook weer ff aanpoten. Buurjongen komt ook al helpen.quote:
Nee, er kwam iets tussendoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:13 schreef Anne het volgende:
Ben je er al achter hoe ik er aan ben gekomen?
Agree. Ik houd er verder over op.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:15 schreef Anne het volgende:
Enne, in dit geval is het eigenlijk alleen Alex die er 'negatief' op aan wordt gekeken ehen die heeft z'n weerwoord ook gegeven. Laten we er nou niet zo'n drama van maken, want dat is het niet.
een of andere babbiequote:
goedemorgenquote:
geeft niet, zat je een beetje te plagen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben echt nét klaar voor vandaag. We zijn van 12.00 uur tot 22.30 uur bezig geweest hier.. We zijn nog niet eens op de helft, dus morgen wordt ook weer ff aanpoten. Buurjongen komt ook al helpen.
Sowwy!
t is er nu wel lekker weer voorquote:Op zondag 9 juni 2013 08:57 schreef Anne het volgende:
Ik heb 3-4 kruiwagens onkruid verwijders, wat er nu nog staat heb ik gisteravond plat gespoten, dus dat zal over een weekje wel dood zijn. Moet nog een paar stukjes doen.
De vlonder is bijna weg! Daarmee zijn we nog niet op de helft (voor moet ook nog), maar het schiet nu wel aardig op.
We hebben vandaag alleen niet zo'n zinspierpijn/brak.
jij hoopt over anderhalve maand ook een baan te hebben ?quote:Op zondag 9 juni 2013 09:35 schreef Anne het volgende:
Dingest, da's een mooie reden voor een BBQ!
Ik hoop dat wij dat over anderhalve maand ook kunnen doen.
Gefeliciteerd!
niet, da's hartje Gouda; zijn er 2 hequote:
ik haal daar al jaren spullen, en als er HBM op staat, is het gewoon goed spulquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:31 schreef lipje het volgende:
[..]
das redelijke amateurkwaliteit
Rijdt dan naar Fabory
Oh ben je dáár geweest! Da's wel hartje centrum ja!quote:Op zondag 9 juni 2013 09:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
niet, da's hartje Gouda; zijn er 2 heDat zou jij toch moeten weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |