Dan zit jij vast in het zuiden!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook goedemorgen vanuit Gouda. Het is er zonniger dan zonnig.
+1quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:34 schreef Duvel het volgende:
Ik ga hier gewoon niet naar kijken. Ik voel de ergernis al opkomen.
Zal ik dan eens een in Hasselt gemaakte foto plaatsen die ik normaal niet zou uploaden, voor mensen die er wel problemen mee hebben?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:28 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb dan ook geen problemen met Lexxx' opmerkingen hier
Gezellig!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien in Gouda-Zuid, ik heb geen idee.
Ik loop SD achterna!
inderdaad doe jij nog moeite om aan het werk te komen en dat is iets wat je erg siertquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zal ik dan eens een in Hasselt gemaakte foto plaatsen die ik normaal niet zou uploaden, voor mensen die er wel problemen mee hebben?
[ afbeelding ]
Ik had er eigenlijk niet eens meer aan gedacht, in de veronderstelling dat er wel een vervolgbericht kwam met de nodige gegevensquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:37 schreef Barcaconia het volgende:
Even olie op het vuur gooien:
In het berichtje staat duidelijk dat het een vrijwillige bijdrage is zonder verplichting. Dan lijkt het me handig om niet te gaan oordelen over wie wel en niet meedoet. En ook niet verbanden gaan leggen met persoonlijke keuzes van andere aard die er geen klote mee te maken hebben.
inderdaad ik had er verder ook nog niet over nagedachtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:41 schreef daNpy het volgende:
Ik dacht dat het erom ging dat ie niet mee ging/kon naar de Ring
Wasquote:
Hij gaat wel mee toch? Mits ie met iemand mee kon rijden volgens mij?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:41 schreef daNpy het volgende:
Ik dacht dat het erom ging dat ie niet mee ging/kon naar de Ring
Payback time!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:36 schreef Dingest het volgende:
Meisje blijft mij (!) om relatie-advies vragen en ik wordt nu snoeihard gefriendzoned [ afbeelding ]
Ja weet ik veel?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij gaat wel mee toch? Mits ie met iemand mee kon rijden volgens mij?
Ik betaal vrijwel nergens entree en krijg ook diesel vaak betaald he? En sorry Duvel en Lipje dat ik niet meebetaald heb aan een kadootje, maar ik wilde toch ook graag eten, ik heb geen zin om naar de voedselbank te gaan, ook al heb ik daar technisch gezien wel recht op.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:20 schreef Anne het volgende:
Het gaat er helemaal niet om dat ie geen werk heeft. Ik snap SD's punt wel. Wel geld om overal en nergens naartoe te gaan, etc. Maar geen tientje in twee jaar over hebben voor de mensen hier.
Maakt mij verder niet uit, moet ie zelf weten, ik heb ook gezegd dat het geen verplichting was, maar typisch is 't wel.
Als ik in Übach zit is de ring 15 euro aan brandstof op zijn hoogst. Ik ga er niet over heen en ter plekke wat eten kost inderdaad ook wat, maar als je niet meer geniet van het leven kun je net zo goed direct dood gaan toch?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef Dingest het volgende:
Met een dagje Ring ga je natuurlijk ook al snel over de 100e heen, dat vind ik toch wel een significant hoog genoeg bedrag om te evalueren in je uitgavepatroon als je het niet zo breed hebt
Het plan WAS om vanuit Übach te gaan, maar doordat mijn kies getrokken word een week eerder zit ik dan in Koarnjum, en we gaan maar eens per maand heen en weer naar Übach. Maar doordat we met Dingest mee kunnen is meegaan ineens toch mogelijk geworden, want over een afstand van 2x 400 km verbruik je nu eenmaal meer dan over 2x 100 km.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij gaat wel mee toch? Mits ie met iemand mee kon rijden volgens mij?
Dat is gevaarlijk, aldus Jos V.quote:
Heb je mij daar over gehoord? Ik heb eerlijk gezegd niet staan turven wie er allemaal op de kaart staan of niet, eerlijk niet. Ik vond het al tof genoeg dat jullie hier de moeite hadden genomen om zoiets te organiseren en ook het ook nog persoonlijk te maken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik betaal vrijwel nergens entree en krijg ook diesel vaak betaald he? En sorry Duvel en Lipje dat ik niet meebetaald heb aan een kadootje, maar ik wilde toch ook graag eten, ik heb geen zin om naar de voedselbank te gaan, ook al heb ik daar technisch gezien wel recht op.
Hallo. Scriptie al klaar?quote:
en niet eens langskomenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook goedemorgen vanuit Gouda. Het is er zonniger dan zonnig.
hear hearquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb je mij daar over gehoord? Ik heb eerlijk gezegd niet staan turven wie er allemaal op de kaart staan of niet, eerlijk niet. Ik vond het al tof genoeg dat jullie hier de moeite hadden genomen om zoiets te organiseren en ook het ook nog persoonlijk te maken.
ze heeft wel je adres maar geen telefoonnummer?quote:
Geen idee?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:47 schreef lipje het volgende:
[..]
ze heeft wel je adres maar geen telefoonnummer?
drukke schema's en zoquote:
das redelijke amateurkwaliteitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
drukke schema's en zo.
Gouda was al buiten de planning, maar ik moest even rap een doppenset hebben, en the right place to go is dan HBM. We zullen de komende tijd wel vaker weekendjes hier zijn, dus dat komt vast nog wel goed..
voor Anne is dat Gouwaquote:
Ik probeer eigenlijk het te negeren maar het stoort me toch aardig... Handig om te weten dat je voor zo'n vrijwillige bijdrage tòch negatief wordt aangekeken als je het niet doet. Nothing personal is natuurlijk onzin gezien je vorige post.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:24 schreef Sounddragon het volgende:
Even voor de duidelijkheid; ik kan, ga èn wil me niet bemoeien met waar iemand zijn centjes aan uitgeeft. Dat kan namelijk maar één keer. Ik uitte alleen mijn ongenoegen over het inderdaad wederom niet meedoen aan een inzamelingsaktie (en da's niet de eerste keer). Ik kan uiteraard niet in broekzakken, op bankrekeningen en portemonnees kijken, maar het lijkt me sterk dat man's welvaren gaat hangen aan een paar euro.
Het valt me op, en dan zeg ik dat, nothing personal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |