DMquote:
Da's mooi balen... Maar goed, je hebt nog tien dagen om hard bij te klussen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:54 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Zonet een beetje slecht nieuws gesprek gehad. Het komt er in het kort op neer dat er een grote kans is dat ik niet slaag. Documentatie was redelijk, maar niet echt duidelijk.
Ik ga nu alle documentatie wat ik geschreven heb controleren en opnieuw schrijven. Maandag 17 juni moet het ingeleverd zijn. En dan hopen dat ze het goedkeuren.
Stiekem zag ik het aankomen, maar ik ben er alsnog flink van geschrokken.
Kijk zo kan het ook!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:12 schreef Anne het volgende:
Ik neem mijn woorden terug. Deze meneer van de douane was juist heel vriendelijk. 2 uur mee staan ouwehoeren en hij sloot af met "het was gezellig!".
Mijn gal is tegenwoordig sprankelend wit, niet meer zwartquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Iemand moest het stokje van jou overnemen he.
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn gal is tegenwoordig sprankelend wit, niet meer zwart
Ik ook [14.gif]quote:
Ja, in het stukje Limburg dat in Duitsland ligt, dus alsnog bij je om de hoekquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ook [14.gif]
Zat jij niet in Anneland?
Ik kan die kraan ongeveer zien staan vanaf mijn bureau.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, in het stukje Limburg dat in Duitsland ligt, dus alsnog bij je om de hoek
Ben je ambtenaar of zo, dat je vanachter je bureau naar buiten loopt te gluren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan die kraan ongeveer zien staan vanaf mijn bureau.
Buiten staan mooiere voertuigen dan binnen, dus ik heb geen keuze, is mijn werkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je ambtenaar of zo, dat je vanachter je bureau naar buiten loopt te gluren?
Ik doe niet mee met dit want ik heb geen knaken, blaatdieblaat, ik kan niet mee naar de Ring, want ik heb geen geld blaatdieblaat, kan ik meerijden dan? aaahh prettyplease?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister ff ter voorbereiding naar circuit Zolder gegaan, in de gedachte een leegcircuitaan te treffen. Zijn er motorraces en driftcursussen aan de gangIk klaag niet
onbetaald verlof? net als Lexquote:
Pluis maar na wat hier eerst stond.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met dit want ik heb geen knaken, blaatdieblaat, ik kan niet mee naar de Ring, want ik heb geen geld blaatdieblaat, kan ik meerijden dan? aaahh prettyplease?
Maar je rijdt wel half europa door om piccies en repo'tjes te maken, naar vriendinnegies, meetinkje dit, evenementje dat... Ik wil niet lullig doen hoor maar ik doe het lekker toch; maar je wordt een klein beetje ongeloofwaardig op deze manier.
Zo, dat water staat hoog. Zo'n 1,25-1,5 meter gok ik ? Of zwemt ze en is het nog dieper ?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
ken je deze vijver dan ook Barca?
Ze zwemtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zo, dat water staat hoog. Zo'n 1,25-1,5 meter gok ik ? Of zwemt ze en is het nog dieper ?
quote:
Al is Piet Paulisma nog zo snel,quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:47 schreef Paladijn het volgende:
In tegenstelling tot het zonnige zuiden was het hier vanmiddag maar 16 gradenNiet echt terrasweer in de avond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |