quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waarom staat er achterop onder het typenummer dat je een hekel aan mijn moeder hebt?
Whut?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:39 schreef Dingest het volgende:
"Ego quoque nescio quid hic scriptum est."
Hij weet ook niet wat ie schrijft.quote:
net wierquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is namelijk de afdeling van Neovo, klagen.
Je weet dat die rare zin vertaald naar Nederlands "Hij weet ook niet wat ie schrijft." betekend?quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Je weet dat die rare zin vertaald naar Nederlands "Hij weet ook niet wat ie schrijft." betekend?
Had ik jou ff te pakken. Met je Jetta.quote:
Que?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Had ik jou ff te pakken. Met je Jetta.
DMquote:
Da's mooi balen... Maar goed, je hebt nog tien dagen om hard bij te klussen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:54 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Zonet een beetje slecht nieuws gesprek gehad. Het komt er in het kort op neer dat er een grote kans is dat ik niet slaag. Documentatie was redelijk, maar niet echt duidelijk.
Ik ga nu alle documentatie wat ik geschreven heb controleren en opnieuw schrijven. Maandag 17 juni moet het ingeleverd zijn. En dan hopen dat ze het goedkeuren.
Stiekem zag ik het aankomen, maar ik ben er alsnog flink van geschrokken.
Kijk zo kan het ook!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:12 schreef Anne het volgende:
Ik neem mijn woorden terug. Deze meneer van de douane was juist heel vriendelijk. 2 uur mee staan ouwehoeren en hij sloot af met "het was gezellig!".
Mijn gal is tegenwoordig sprankelend wit, niet meer zwartquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Iemand moest het stokje van jou overnemen he.
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn gal is tegenwoordig sprankelend wit, niet meer zwart
Ik ook [14.gif]quote:
Ja, in het stukje Limburg dat in Duitsland ligt, dus alsnog bij je om de hoekquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ook [14.gif]
Zat jij niet in Anneland?
Ik kan die kraan ongeveer zien staan vanaf mijn bureau.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, in het stukje Limburg dat in Duitsland ligt, dus alsnog bij je om de hoek
Ben je ambtenaar of zo, dat je vanachter je bureau naar buiten loopt te gluren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan die kraan ongeveer zien staan vanaf mijn bureau.
Buiten staan mooiere voertuigen dan binnen, dus ik heb geen keuze, is mijn werkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je ambtenaar of zo, dat je vanachter je bureau naar buiten loopt te gluren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |