staan al flink wat reacties onderquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
zou zoiets straks ook bij de post gebeuren?
http://www.nu.nl/opmerkel(...)g-bij-oude-werk.html
Blijf vooral adem halenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Allemachtig! Morgen wordt het voor mij een ander verhaal dan afgelopen dinsdag. Mijn TC heeft me een ENORME wijk gegeven plus de helft van een andere wijk. Samen wordt dat gigantisch veel! En dan is het ook nog eens verdeeld over twee depots!![]()
Morgen zal ik dan maar echt eens precies om 12.30u beginnen dan!!!
Hoeveel looptijd is het dan, die 2 wijken bij elkaar? Lag de grens niet op 5,5 uur per dag op straat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Allemachtig! Morgen wordt het voor mij een ander verhaal dan afgelopen dinsdag. Mijn TC heeft me een ENORME wijk gegeven plus de helft van een andere wijk. Samen wordt dat gigantisch veel! En dan is het ook nog eens verdeeld over twee depots!![]()
Morgen zal ik dan maar echt eens precies om 12.30u beginnen dan!!!
is dat zo? Weer zoiets waar niet aan gehouden wordt. Ik loop zo vaak 6 uur. Nu vind ik het ook niet erg eigenlijk..quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:59 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hoeveel looptijd is het dan, die 2 wijken bij elkaar? Lag de grens niet op 5,5 uur per dag op straat?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:55 schreef DSS24 het volgende:
Abonnement verlengd bij Vodafone, zij sturen een nieuwe mobiel per PostNL en nu staat er al 6 dagen op de PostNL website "pakket ligt in sorteercentrum, zending vertraagd" Vodafone gaat een onderzoek instellen.
Ondertussen heb ik natuurlijk internet gecheckt en de meeste websites klagen dat er veel gejat wordt dus mijn conclusie is dat het mobieltje weg is.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe lang dit onderzoek gaat duren? Vodafone zal pas een nieuwe sturen als deze zaak afgerond is...
Ziet dit topic eruit als een hulplijn waarin we 100% achter het bedrijf staan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:12 schreef DSS24 het volgende:
Kan iemand mij nog antwoord geven of word ik in dit topic net zo behandeld als bij PostNL aan de telefoon?
Er staat in de OP "Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!" Vandaar dat ik het hier probeer. Maar als veel werknemers dit dus elke dag meemaken kan iemand mij vast vertellen wat het meest voor de hand liggende probleem is en hoe lang dit nog gaat duren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:18 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ziet dit topic eruit als een hulplijn waarin we 100% achter het bedrijf staan.
Wat jij nu 1 keer meegemaakt hebt, maken veel werknemers dag in dag uit mee...
het probleem is dat wij van pakketten eigenlijk weinig weten. Degenen die hier zitten komen eigenlijk alleen met briefpost en pakjes die door de brievenbus passen in aanraking, meer niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:25 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Er staat in de OP "Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!" Vandaar dat ik het hier probeer. Maar als veel werknemers dit dus elke dag meemaken kan iemand mij vast vertellen wat het meest voor de hand liggende probleem is en hoe lang dit nog gaat duren.
En je bent niet gebroken na zo'n dag? Dan heb je geluk denk ik. Ik loop op zaterdag een tweetal wijk van bij elkaar zo'n 5 uur en daarna ben ik altijd helemaal gaar. Moet ik er wel bij zeggen dat voor de wijken officieel bijna 6 uur staat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]
is dat zo? Weer zoiets waar niet aan gehouden wordt. Ik loop zo vaak 6 uur. Nu vind ik het ook niet erg eigenlijk..
Ja. volgens mij is er inderdaad veel verlof nu ja. Ik merk dat ik doordeweeks meer werk krijg. Vandaag heb ik de A-dijken en de helft van de Flintdijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef superkimmi het volgende:
welke wijken loop je?
Volgens mij is er veel verlof ofzo, want ik loop dus de komende weken op de zaterdag een vaste extra wijk erbij. Dat is de gene die ik nu op donderdag ook altijd loop. Snap ook wel dat ik hem vast mag lopen. Het is echt een wijk die je een keer samen moet lopen (veel bedrijfjes die dan sluiten en dan moet je als postbode maar raden in welke brievenbus de post dan wel moet) En aangezien ik hem nu ken ben ik altijd 'de sjaak'
Vind t niet erg hoor, vanwege de vakantie
Jep!quote:
Nou, ik denk dat het op z'n hoogst 4,5 uur lopen zal worden. Het is niet dat ik dat wekelijks doe hoor!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:59 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hoeveel looptijd is het dan, die 2 wijken bij elkaar? Lag de grens niet op 5,5 uur per dag op straat?
Rot!quote:Op donderdag 13 juni 2013 03:57 schreef gridjuh het volgende:
Zo.....ben zooooo moe.....ik slaap ontzettend slecht de laatste dagen, aangezien ik wakker word omdat mijn neus vol loopt en ik dan weinig lucht krijg....
Maar goed, vandaag en morgen nog werken en dan een lang weekend
Wow...quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]
is dat zo? Weer zoiets waar niet aan gehouden wordt. Ik loop zo vaak 6 uur. Nu vind ik het ook niet erg eigenlijk..
Beterschap! Lijkt me zo rond de zomer helemaal vervelend...quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:55 schreef Tietmans het volgende:
Zo, ik heb met griep 2 dagen op bed gelegen. Nu alleen nog last van me keel. Dus ik ga gewoon bewapend met drop,water, en hoestdrank de post lopen
Neuh, vind het heerlijk. Enige keer dat het echt vervelend was, was door een dikke laag sneeuwquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
En je bent niet gebroken na zo'n dag? Dan heb je geluk denk ik. Ik loop op zaterdag een tweetal wijk van bij elkaar zo'n 5 uur en daarna ben ik altijd helemaal gaar. Moet ik er wel bij zeggen dat voor de wijken officieel bijna 6 uur staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |