In de PostNL Hall of Fame?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Heren, dames, ik ga binnenkort opgenomen worden.
Nee, mijn oude werkgever heeft een zorgplicht naar oudmedewerkers (Defensie Veteranen wet)quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de PostNL Hall of Fame?
Is het een goed iets dat je opgenomen gaat worden? Dus in zoverre dat ze eventueel je kunnen helpen?
Je kunt dan natuurlijk ook wel gewoon pauze nemen, alleen als dan uiteindelijk blijkt dat je korter dan 3 uur hebt gewerkt hoeven ze die 10 minuten pauze dus niet uit te betalen. Dat hebben we hier ook, meestal is de pauze ergens tussen 9 en half 10, als je dan inclusief pauze voor 10:10 klaar bent als je om 7 uur begonnen bent krijg je dus gewoon van 7 tot 10 betaald. Op zich ook niet echt onredelijk vind ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 06:31 schreef peter2671 het volgende:
De koffiepauze is bij ons om 08:30.
Dit omdat enkele collega's(postbodes) om een uur of 05:30 beginnen.
Als wij die koffiepauze niet nemen, mogen we ook niet later een koffiepauze nemen.
En soms weet je niet of je om 10uur klaar bent of zoals enkele malen is voorgekomen, tegen de klok van twaalven.
En dan is het een lange ruk zo zonder een of veel te vroege koffiepauze.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, mijn oude werkgever heeft een zorgplicht naar oudmedewerkers (Defensie Veteranen wet)
Op papier werk ik zowiezo al korterquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:39 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Je kunt dan natuurlijk ook wel gewoon pauze nemen, alleen als dan uiteindelijk blijkt dat je korter dan 3 uur hebt gewerkt hoeven ze die 10 minuten pauze dus niet uit te betalen. Dat hebben we hier ook, meestal is de pauze ergens tussen 9 en half 10, als je dan inclusief pauze voor 10:10 klaar bent als je om 7 uur begonnen bent krijg je dus gewoon van 7 tot 10 betaald. Op zich ook niet echt onredelijk vind ik.
Ja, ik heb het uiteraard ook niet over op papier, maar gewoon de daadwerkelijk gewerkte tijd. Dan is het wel redelijk dat je pas na 3 uur werken recht hebt op 10 minuten doorbetaalde pauze. Als ze echt met die nieuwe WTR komen bij voorbereiden zullen er vast wel aardig wat mensen opstappen, althans, hier hebben we er wel aardig wat lopen die dit er gewoon bij doen voor die paar uurtjes die paar ochtenden in de week, zodat ze wat te doen hebben en zodat ze wat extra geld hebben. Maar gratis werken, dat zullen ze natuurlijk niet doen. Dit zal voor uitkeringstrekkers natuurlijk anders zijn, want daar maakt het geen verschil, maar die werken er bij ons niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Op papier werk ik zowiezo al korter![]()
![]()
Als het daadwerkelijk straks zo gaat met die nieuwe WTR en ik heb ene contract van 6uur, dan stop ik als ik die 6uur voor die week heb gedraaid onder het mom:![]()
"Werkervaring opdoen? Ik heb dit werk toch al jaren gedaan?"quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
zou zoiets straks ook bij de post gebeuren?
http://www.nu.nl/opmerkel(...)g-bij-oude-werk.html
En, wanneer wordt het uitgezonden?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Heren, dames, ik ga binnenkort opgenomen worden.
Hij is al eens uitgezonden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En, wanneer wordt het uitgezonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En, wanneer wordt het uitgezonden?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:32 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Hij is al eens uitgezonden.En op youtubeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:32 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Hij is al eens uitgezonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kringloper
Nee die ben je kwijt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vriend van me heeft vorige week vrijdag een pakket afgeleverd bij een PostNL punt bij de lokale Jumbo. Hij heeft daarbij geen track&trace nummer gekregen.
Nou heb ik het pakket vandaag nog steeds niet binnen, dus hij ging bellen. Was iets verkeerd gegaan en het pakket was maandag of dinsdag (schijnbaar wist dat mens bij de Jumbo dat al niet meer) meegegaan. Vervolgens belde hij later nog eens en toen konden ze hem vertellen dat het pakket "op de centrale lag" ....
Ik snap er helemaal niks van, maar zou gewoon graag mijn pakket ontvangen. Gaat het ooit nog aankomen? Hij woont in Enschede en ik in de buurt van Leeuwarden ...
DE centrale ...*maakt De Fabriek-tune-geluidje*quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee die ben je kwijt.
Jammer joh.
Nee, geen idee daar is geen duidelijk antwoord op te geven. Zonder track en trace kan je niet achterhalen waar het is dus ik vind het al heel knap dat ze bij de jumbo kunnen vertellen dat het pakket op de centrale is.(Welke centrale?)
Sorry, had net weer een tukkie gedaan.quote:
Gelukkig.....kreeg je nu wel een mega lachquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sorry, had net weer een tukkie gedaan.
Maar ja, is aangekomen![]()
Schattig
ik ben niet van de pakkettenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef peter2671 het volgende:
Even kortsluiten met de pakketters in Leeuwarden... Maffe Fri..Ehm Peterselieman: kom er maar in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |